Gsm غرب مازندران |
![]() |
پایان نامه عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریانGSM غرب مازندران
ادبیات وفاداری۱-۳-۲٫ تاریخچه وفاداریتوجه به موضوع “وفاداری مشتریان” در مبحث بازاریابی به تلاش های کوپلند در سال ۱۹۲۳ و چرچیل در سال ۱۹۴۲ باز می گردد. از آن زمان بود که مفهوم وفاداری به عنوان یک موضوع علمی در ادبیات بازاریابی مطرح گردیده و تعدادی مطالعه تجربی با هدف توضیح و تشریح این مفهوم طراحی […]
پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از تعرفه (بهای) خدمات دریافت شده
. تصویر ذهنی از شرکتتصویر ذهنی از شرکت مجموع برداشتهای افراد از یک سازمان است که در حافظه مصرف کننده، نقش میبندد. این تصاویر ذهنی و برداشت ها از
طریق حواس پنج گانه و احساسات تجربه شده ناشی از استفاده از محصول، خدمات به مشتری، محیط تجاری و ارتباطات سازمانی به خصوص ویژگیهایی مانند رفتار […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 03:14:00 ب.ظ ]
|