پایان نامه عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریانGSM غرب مازندران

ادبیات وفاداری۱-۳-۲٫ تاریخچه وفاداریتوجه به موضوع “وفاداری مشتریان” در مبحث بازاریابی به تلاش های کوپلند در سال ۱۹۲۳ و چرچیل در سال ۱۹۴۲ باز می گردد. از آن زمان بود که مفهوم وفاداری به عنوان یک موضوع علمی در ادبیات بازاریابی مطرح گردیده و تعدادی مطالعه تجربی با هدف توضیح و تشریح این مفهوم طراحی […]

پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از تعرفه (بهای) خدمات دریافت شده

. تصویر ذهنی از شرکتتصویر ذهنی از شرکت مجموع برداشتهای افراد از یک سازمان است که در حافظه مصرف کننده، نقش می­بندد. این تصاویر ذهنی و برداشت ها از

طریق حواس پنج گانه و احساسات تجربه شده ناشی از استفاده از محصول، خدمات به مشتری، محیط تجاری و ارتباطات سازمانی به خصوص ویژگی­هایی مانند رفتار […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...