آگهی های تبلیغاتی، آمیخته بازاریابی

جریان توزیع با چالشهای گوناگونی روبرو است. کانالهای فروش سنتی رفته رفته گیرایی و توان خود را از دست می دهند، هر چه تولید کنندگان قدیمی همچنان با این کانالها کار می کنند، شرکتهای نوپا و نوآور چنین تعهدی ندارند. از اینرو دستشان در ایجاد و گسترش راههای کارآمد تر و آسانتر برای پخش فرآورده […]

توسعه اقتصادی و اجتماعی، آگهی های تبلیغاتی

برنامه اطلاع رسانی همگانی به گردشگران نیز ویژگیها و وجوه مهم فرهنگ محل و چگونگی برخورد و رفتار را به منظور حداکثر بهره برداری از دیدار خود توضیح می دهد . اطلاع رسانی همگانی شباهتهای بسیاری به بازاریابی دارد . کار اطلاع رسانی همگانی انتقال اندیشه ها ، ارزشها و برنامه هاست . اطلاع رسانی […]

آگهی های تبلیغاتی، رادیو و تلویزیون

جدول ۸-۲: نقش موثر تلویزیون در افزایش ارزش ویژه برند رسانه مزایا معایب تلویزیون پوشش انبوه – سطح دسترسی بالا- تاثیرات دیداری و شینداری و حرکتی- هزینه های اندک به ازاء هر مراجعه مشتری- موفق در جلب توجه- مؤثر در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب. محدودیت انتخاب- طول عمرمحدود هر پیام- هزینه ی خالص بالا- […]

آگهی های تبلیغاتی، ارزش ویژه برند

رسانه مزایا معایب روزنامه سطح پوشش بالا- هزینه ی اندک- کوتاه بودن سفارش تا نمایش آگهی- امکان نمایش آگهی در صفحات مورد علاقه- سریع و بهنگام- مواجهه تحت کنترل مخاطب – قابل استفاده برای ارائه برای کوپن های تخفیف طول عمر اندک رسانه- وجود بسیاری از عوامل از بین برنده تمرکز مخاطب- محدودیت در جلب […]

آگهی های تبلیغاتی، بازاریابی سازمان

2ـ۱ـ مقدمه:عصر فناوری ، برای انسانهای درگیر در زندگی ماشینی ، دستیابی به یک ارتباط توام با عواطف و احساسات و ارضای نیازهای عاطفی را به یک آرزوی دستی نیافتنی تبدیل کرده است و برای بازاریابی که تیزبینانه همه تحولات پیرامون را برای کسب یک موقعیت مناسب کنکاش می کنند ، شاید این نکته کمتر […]

تصویر استفاده کننده، آگهی های تبلیغاتی

١–از طریق تبلیغات٢–ازطریق تجربه محصول.٣–ازطریق عکس العملهای مردم، پس از استفاده از آن محصولات.۴–ازطریق آنچه در باره آن شرکتها خوانده و شنیده ایم۵–ازطریق رقبای آنها.مصرف کننده، با توجه به خواستها و نیازهای منحصر به فرد خود، برای ویژگیهای مختلف یک محصول اهمیتهای متفاوتی قائل است. مجموعه باورهایی که افراد در مورد یک محصول با نام […]

آگهی های تلویزیونی، آگهی های تبلیغاتی

در جاذبه تک جنبه ای، فقط بر اطلاعات مثبت و مزایای کالا تاکید می شود اما جاذبۀ دو جنبه ای اطلاعات مثبت ومنفی کالا را (که البته مخلّ کارکرد صحیح آن نیست) شامل می شود مانند : « اتومبیل های تولیدی ما کوچکند اما از نظر اقتصادی برای جوانان مناسبند» ( محمدیان ،۱۳۷۹، ص ۱۴۲ […]

آگهی های تبلیغاتی، وسایل ارتباط جمعی، رسانه های گروهی

سـاترلند در نظریه انـتقال فرهـنگی کج‏روی، بر این نکته مـهم تأکـید می‏کند که رفتار انحرافی، همانند سایر رفتارهای اجتماعی، از طریق معاشرت با دیگران، یعنی منحرفان و دوستان ناباب آموخته می‏شود. افــــــراد در ارتباط با دوستان ناباب و هنجارشکن، به ســـــــمت و سوی ناهمنوایی سوق دادهمی‏شوند[۳۵].ما دوستان سارقین را از طریق سه سوال مورد سنجش […]

آگهی های تبلیغاتی، انعقاد قرارداد

قوانین ملی در اکثر موارد این حق را تحت دو عنوان مطرح می کند : حق رعایت اثر و دیگری به حق تمامیت اثر معروف است . روشن است که هر یک از این دو ، چهره های گوناگون از امتیاز واحد اند . اکثر کشورهای جهان عبارت کلی حق رعایت اثر را به کار […]

آگهی های تبلیغاتی، انعقاد قرارداد

اجرا این حق در زمینه آثار صوتی تصویری متعدد است . اضافه نمودن موسیقی به فیلم بی صدا ، بخشی یک فیلم با حذف بخشی از آن پخش اوراقی از تاریخ با حذف برخی از وقایع وحتی رنگ آمیزی یک اثر علی رغم ارتقا وضعیت فنی آن را باید نقض حق رعایت حرمت اثر خواند […]

راهنمایی و رانندگی، آگهی های تبلیغاتی

۸- الصاق اعلامیه ، عکس ، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی ، تابلوی بیمارستان ها ، تابلو مدارس و سایر مؤ سسات آموزشی دولتی وابسته به دولت ( ماده ۶۹ ) ؛۹- محو نکردن آگهی های تبلیغاتی از محل اخذ رأی ( ماده ۷۲ ) ؛۱۰- درج آگهی یا […]

آگهی های تبلیغاتی، کاربران اینترنتی

( حسن بیگی ، ۱۳۸۴ ، ۱۱۶ )مستند شنود غیرمجاز اطلاعات از طریق پست های الکترونیکی تبصرۀ ۴۸ قانون جرایم رایانه ای می باشد ، که بیان می دارد :A دسترسی به محتوای ارتباطات غیرعمومی ذخیره شده نظیر نامه الکترونیکی و یا پیامک در حکم شنود و مستلزم رعایت مقررات مربوطه است @ .حال یکی […]

آگهی های تبلیغاتی، در منابع فقهی

شرکت های داروسازی ممکن است از طریق بخشش به دنبال پرداخت پاداش به پزشکانی که در نسخه هایشان مقدار زیادی از داروهای آنها را می نویسند باشند . انجمن پزشکی آمریکا اقدام به انتشار رهنمود های اخلاقی برای پیشکش هایی که از سوی صنایع داروسازی صورت می گیرد نموده است که شامل یکسری اصول و […]

توانمندسازی کارکنان، فعالیت های تبلیغاتی

جاذبه های عاطفی[۱]: برای ایجاد انگیزه می توان از عواطف مثبت ویا منفی استفاده نمود. ترس، گناه، شرم، محبت، عشق، غرور ونشاط از آن جمله اند. برای مثال تولیدکننده ی یک خمیردندان می تواند وحشت از فاسدشدن دندان ویاهزینه های گزاف معالجه دندان رایادآور شود ویا این که پیامش حاوی القای شرمگین بودن از داشتن […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...