اجرای استراتژی لینک بیلدینگ(سایت Raven)

اجرای روش هدف دار لینک بیلدینگ نیازمند سازمانبخشی تلاشهایتانه‬ و هم اینکه باید پیشرفت ساخت لینکها‬ در طول زمان رو بررسی کنین‬. یکی از وسایل به درد بخور در مدیریت ‫حولوحوش ساخت لینک، سایت Raven است.‬ سایت Raven قابلیتهای‬ بسیار داشته و شما رو در‬ تلاشهای بازاریابی اینترنتی همراهی میکنه، ولی ‫یکی از مفیدترین وسیله ها ‬ Link Managerه.‬ وسیله […]

خدمات پس از فروش، اجرای استراتژی

مفهوم کسب و کار به این سوالات پاسخ می دهد: چه چیزی (کالا یا خدمتی)، چه زمانی، کجا (بازار هدف)، برای چه کسانی (مشتریان هدف)، چرا (چشم انداز، ماموریت و ارزش ها)، بوسیله چه کسانی (ذینفعان)، و چگونه (استراتژی ها)؟۱-۶-۳) قابلیت هاتعاریف متفاوتی از قابلیت ها در ادبیات مدل کسب و کار و ادبیات مزیت […]

اجرای استراتژی، استراتژی ها

این ماتریس یکی از ابزارهای مهمی است که مدیران بدان وسیله اطلاعات را مقایسه می کنند و می توانند با استفاده از آن چهار نوع استراتژی را ارائه نمایند،استراتژی های SO ، استراتژی های WO، استراتژی های ST ، و استراتژی های WT .(chan,2011) حال به تشریح هر یک از استراتژی های SO ، […]

کارت امتیازی متوازن، اجرای استراتژی

در سال ۱۹۹۲، کارت امتیازی متوازن به وسیله روبرت کاپلان به‌عنوان ابزار نشان‌دهنده و تحلیل‌کننده اهداف و آرمان‌های سازمان ابداع شد و در سال ۱۹۹۶ توسط وی و نورتون توسعه یافت. این روش تاکنون در بسیاری از سازمان‌های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته‌است و امروزه نیز از این روش در ارزیابی سرمایه فکری استفاده می‌شود. […]

مدیریت منابع انسانی، اجرای استراتژی

انجمن امریکایی مدیریت پرسنلی[۴۶]، متصدی پیشین مدیریت منابع انسانی استراتژیک، برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ کارکردهای مدیریت منابع انسانی را به عنوان شایستگی هایی که در ادامه بیان می‌شود، تعریف کرد: برنامه ریزی استخدام، جایابی و پرسنلی آموزش و توسعه جبران خدمات سلامت، ایمنی کار و امنیت شغلی روابط کار تحقیقات پرسنلی این مجموعه […]

مدیریت منابع انسانی، اجرای استراتژی

مدیریت منابع انسانی الکترونیک یک روش برای اجرای استراتژی ها ، سیاستها وبکارگیری منابع انسانی درسازمانها ازطریق پشتیبانی آگاهانه و مستمر با استفاده ازشبکه های مبتنی برتکنولوژی وب می باشد . به عبارتی دیگر مدیریت منابع انسانی الکترونیکیک روش جدید برای اجرای مدیریت منابع انسانی است با مدیریت منابع انسانی الکترونیک سازمان اطلاع جامعی در […]

اجرای استراتژی، استراتژی تنوع

شرکت‌ها به سه روش عمده استراتژی‌های خود را متنوع می کنند. آن‌ها عبارتنداز: تنوع همگون، تنوع ناهمگون و تنوع افقی. بطور کلی استراتژی‌های مبتنی بر تنوع بخشیدن به فعالیت‌ها روز به روز شهرت خود را از دست می‌دهند. به این معنا که تولید و ارائه خدمات در رشته تخصصی شرکت، طرفداران بیشتری دارد. دو صاحب […]

پایان نامه بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی ­های آن در شرکت خودرو­سازی سایپا

چکیده:هدف از انجام این تحقیق بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی­های آن در شرکت خودرو­سازی سایپا است. کارت امتیازی متوازن یکی از تکنیک­های ارزیابی عملکرد سازمان­ها می­باشد که سازمان را از چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و یادگیری و رشد مورد ارزیابی قرار می­دهد. عمده­ترین مشکل در سازمان­ها اجرای استراتژی تدوین […]

پایان نامه بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی ­های آن در شرکت خودرو­سازی سایپا

چکیده:هدف از انجام این تحقیق بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی­های آن در شرکت خودرو­سازی سایپا است. کارت امتیازی متوازن یکی از تکنیک­های ارزیابی عملکرد سازمان­ها می­باشد که سازمان را از چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و یادگیری و رشد مورد ارزیابی قرار می­دهد. عمده­ترین مشکل در سازمان­ها اجرای استراتژی تدوین […]

فعالیت های بازاریابی، استراتژی و اجرای آن

اهمیت نسبی اهمیت نسبینمودار ۲-۳- اهمیت نسبی هریک از ابزارهای تبلیغات در خصوص کالاهای صنعتی و مصرفی، مبانی مدیریت بازاریابیب) استراتژی رانش و استراتژی کشش (Push and Pull strategy):منظور از استراتژی رانش[۵] این است که محصول از طریق کانال توزیع به جلو رانده شود تا به دست مصرف کننده برسد. تولیدکننده، فعالیت های […]

استراتژی و اجرای آن، توانمندسازی کارکنان

2-3-1-12-تبلیغات از دیدگاه کارکنان:این مفهوم به طور گسترده ای در علوم اجتماعی پذیرفته شده که افراد، اطلاعاتی را جستجو می کنند که نگرش ها و عقاید موجودشان را تقویت کنند و این که آن ها اطلاعاتی که ممکن است عقاید آن ها را محکم تر نکند، درک می کنند تا آن را مرتبط با عقایدشان […]

برنامه ریزی و اجرای تغییر، استراتژی رقابتی

موریس و براندون(۲۰۰۱) در مورد « چرا مهندسی مجدّد؟» تاکید می کنند که برای متقاعد کردن مشتریان همچنین کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت، افزایش سرعت، مقابله با تهدیدات رقابتی، تغییر ساختار سازمانی و سایر موارد، یک شرکت یا موسسه دست به مهندسی مجدّد می زند . جدول (۲-۵) درصد کارهایی که به منظور آن شرکت […]

فرآیند برنامه ریزی استراتژیک، اجرای موفقیت آمیز برنامه

برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات با اهداف زیر تهیه می شود:– کسب شناخت از محیط سازمان و استراتژیهای آن– تعیین استراتژیها و سیاست های کلان فناوری اطلاعات برای پشتیبانی از مأموریت و اهداف سازمان– تدوین معماری اطلاعاتی شامل فهرست، مشخصات و ارتباط سیستم های اطلاعاتی– تعیین نیازهای اجرایی عمده برای توسعه و اجرای سیستم های […]

پایان نامه بررسی رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده کارکنان و اجرای اثر بخش استراتژی سازمان کارخانجات

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بارزگانی عنوان : بررسی رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده کارکنان و اجرای اثر بخش استراتژی سازمان کارخانجات صنایع غذایی استان آذربایجان غربی چکیده :یک شرکت یا سازمان جهت تحقق اهداف کلان خود به برنامه ریزی استراژیک دارد که یکی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...