ادب پارسی |
![]() |
عشق در ادبیات عرفانی
۳-۳ عشق در ادبیات عرفانیاگرچه مسأله عشق همیشه ذهن بشر و به تبع آن، آثار نویسندگان و شاعران را به خود مشغول داشته و شاید نتوان نقطه ی آغازی بر آن فرض کرد؛ امّا با آن چه از ادبیات فارسی در دست است، اولین پرتوهای عشق عرفانی در آثار و نوشته های عارفانی چون «رابعه» […]
پایان نامه : تعریف مشتری
۱-۱-۱- تعریف مشتری درفرهنگ و ادب پارسی مفهوم ” مشتری ” مترادف با ” خریدار ” است و در مباحث مربوط با بازاریابی و فروش ، مشتری به مخاطبانی گفته میشود که توانایی وفروش ، مشتری به مخاطبانی گفته میشود که توانایی و استعداد خرید کالا و یا خدمتی را داشته باشند . در این […]
پایان نامه : تعریف مشتری
۱-۱-۱- تعریف مشتری درفرهنگ و ادب پارسی مفهوم ” مشتری ” مترادف با ” خریدار ” است و در مباحث مربوط با بازاریابی و فروش ، مشتری به مخاطبانی گفته میشود که توانایی وفروش ، مشتری به مخاطبانی گفته میشود که توانایی و استعداد خرید کالا و یا خدمتی را داشته باشند . در این […]
رشد و توسعه اقتصادی، رضایتمندی مشتریان
شاخصهای کلی بهرهوری : شاخصهای کلی شاخصهایی هستند که کل ستانده به کل نهادههای به کار رفته در فرایند تولید بدست میآیند و یکجا محاسبه و اندازهگیری میشوند. این روش را در تحلیلها و اندازهگیری بهرهوری کل عوامل تولید سیاستهای کلی اقتصادی بکار میبرند. شاخصهای جزیی بهرهوری : شاخصهای جزیی شاخصهایی هستند که صورت آن […]
مشتریان داخلی، در سازمان ها
۲)مشخص کردن، جذب نمودن و حفظ بهترین مشتری ها۳)معرفی و مشخص کردن روال ها و فرایندهای فروشی که بیشتر تکرار می شوند.۴)پاسخگویی به نیازها و رفع تقاضای مشتریان۵)ایجاد و اجرای یک راهبرد فعال بازاریابی که به کاهش هزینه ها و شناخت عمیق تر مشتری منجر می شود.تجارب سنتی بازاریابی در سازمان ها نیز به گوشه […]
(ارزش) متشکل از یک یا چند تامین کننده است، همه در زنجیره به هم مرتبط هستند و هریک قادرند برروی اثربخشی – یا عدم اثربخشی – زنجیره تامین اثر داشته باشند. علاوه براین، ضروری است که برنامه ریزی و اجرا به طور دقیقی بین تامین کنندگان و همه اعضای بخش تقاضای آنها هماهنگ شوند.نزدیکی […]
انواع نیازهای مشتری، مشتری برون سازمانی
۱-۱- مشتری ۱-۱-۱- تعریف مشتری درفرهنگ و ادب پارسی مفهوم ” مشتری ” مترادف با ” خریدار ” است و در مباحث مربوط با بازاریابی و فروش ، مشتری به مخاطبانی گفته میشود که توانایی وفروش ، مشتری به مخاطبانی گفته میشود که توانایی و استعداد خرید کالا و یا خدمتی را داشته باشند . […]
مدیریت دانش و یادگیری، درک متقابل با مشتری
۱-۸-۲-۵-مدیریت دانش و یادگیری با توجه به توسعه خدمات و تنوع محصولات ارائه شده از سوی سازمانها، رقابت میان اهالی بازار شدت بیشتری گرفته است. در این میان، توانایی سازمانها در جذب و بهکارگیری دانشهای درون و برونسازمانی، راهحلی ساده اما کاربردی برای ایجاد برتری رقابتی است. سازمانها با مدیریت مناسب دانش پنهان و آشکار […]
جغرافیایی، مالیات
مبحث نخست: معنا و مفهوم کاداستر در این مبحث ابتدا به روشن کردن مفهوم خود کاداستر می پردازیم. علاوه بر کاداستر مفاهیم مشابه دیگری در ارتباط با کاداستر وجود دارند که برخی از آنها تشکیل دهنده کاداستر می باشند وبرخی دیگر مرتبط با کاداستر که به ترتیب به این موضوعات پرداخته خواهد شد. بند […]
دیدگاه اجتماعی، پیامبران الهی
گفتاراول : هدف از وقف و نقش آن در تکوین نهاد حقوقیشناخت هیچ ماهیتی ، جزء از راه پی بردن به هدف آن ممکن نیست . نهاد وقف نیز تابع همین قاعده است . برای پی بردن به فلسفه وقف و هدفهای این نهاد حقوقی نیاز به بحثی تاریخی و روانی احساس می شود تا […]
دانلود مقالات : بهرهوری
بهرهوری با توجه به این که منابع و امکانات محدودی در اختیار سازمان است و بسیاری از منابع تجدیدناپذیر هستند و یا شکل گیری مجدد آنها سا لهای زیادی را میطلبد و یا بعضی از منابع کمیاب هستند، به طوری که فراهم کردن این منابع به صرف هزینه زیاد نیاز دارد و همچنین افزایش جمعیت […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع نوآوری نظام یافته (TRIZ)
نوآوری نظام یافته (TRIZ) TRIZ یک جعبه سیاه نیست که همه راهحلها را برایمان تهیه کند TRIZ کمک میکند تا فکرمان را در نقاطی متمرکز کنیم که ممکن است راهحل یا ایده مناسب در آنجا باشد. TRIZ فقط برای حل مشکلات نیست؛ بلکه شامل مهارتهایی است که برای سازمانها بسیار ضروری و اثر بخش است TRIZ […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع نوآوری نظام یافته (TRIZ)
نوآوری نظام یافته (TRIZ) TRIZ یک جعبه سیاه نیست که همه راهحلها را برایمان تهیه کند TRIZ کمک میکند تا فکرمان را در نقاطی متمرکز کنیم که ممکن است راهحل یا ایده مناسب در آنجا باشد. TRIZ فقط برای حل مشکلات نیست؛ بلکه شامل مهارتهایی است که برای سازمانها بسیار ضروری و اثر بخش است TRIZ […]
منابع پایان نامه و مقاله با موضوع : استخدام پیمانی وامورتصدی گری
استخدام پیمانی وامورتصدی گری ماده ۴۵ قانون مدیریت خدمات کشوری استخدام رسمی را برای تصدی در مشاغل حاکمیّتی دانسته و نیز استخدام پیمانی را عملاً برای تصدی پستهای تصدیگری میداند. ماده (۷) این قانون امور حاکمیتی را چنین بیان می کند. «آن دسته از اموری است که تحقق آن موجب اقتدار و حاکمیت کشور است […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 12:06:00 ب.ظ ]
|