پایان نامه مدیریت با موضوع : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱]

ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱] مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند وابسته به ادراک مشتریان می‌باشد. و در صورتی‌که برند از دید مشتریان فاقد ارزش باشد ارزشمند بودن آن مطابق با تعاریف دیگر نیز بی‌معنی خواهد بود. به عبارت دیگر ارزش ویژه برند قدرت خود را از آنچه‌که مشتریان از برند تجربه […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱]

ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱] مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند وابسته به ادراک مشتریان می‌باشد. و در صورتی‌که برند از دید مشتریان فاقد ارزش باشد ارزشمند بودن آن مطابق با تعاریف دیگر نیز بی‌معنی خواهد بود. به عبارت دیگر ارزش ویژه برند قدرت خود را از آنچه‌که مشتریان از برند تجربه […]

اعتبار برند ، ریسک درک شده و صرفه جویی در هزینه های اطلاعات

۲-۴) توسعه فرضیات اردم و اسویت[۱] (۱۹۹۸) اعتبار برند را به عنوان باور­کردن اطلاعات جایگاه محصول که در زیر نام تجاری جا داده شده براساس ادراکات مشتری از اینکه نام تجاری توانایی و تمایل به ارائه مداوم آنچه وعده داده است را دارد یا نه، تعریف می­ کنند. تحقیقی که توسط زیتمال در سال۱۹۸۸ انجام […]

ارزش ویژه برند، اعتماد به برند

۲۰۰۵ Rajh تاثیر آمیخته های بازاریابی بر ارزش ویژه برند در این پژوهش تاثیر قیمت،گستردگی فعالیت های ترفیعی بر روی ارزش ویژه برند بررسی شده است. نتیجه حاصل از پژوهش نشان می دهد که قیمت،گستردگی فعالیت های ترفیعی و تصویر فروشگاه بر ارزش برند تاثیر مثبت داشته است. ۱۴ ۲۰۰۴ Beerli A., Martin J.D., & […]

تصمیم گیری مصرف کننده، صرفه جویی در هزینه ها

شکل ۲-۱ فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده و مراحل فرایند انتخابمنبع: (صفرزاده و همکاران، ۱۳۹۱) گریفین (۱۹۹۷) وفاداری و چرخه خرید را با معرفی و ارائه حلقه تکرارخرید مجدد مطرح کرده است. او شرح میدهد که این فرآیند به عنوان اساسیترین نگرش برای وفاداری، دلیلی ارائه میدهد که اصولا وفاداری بدون تکرار خرید وجود ندارد. اهرنبرگ […]

دیدگاه منابع انسانی، ارزش منابع انسانی

ه) ارائه اطلاعات به طرف‌های ذینفع از طریق صورت‌های مالی. (Vatasoiu, Comescu, et al, 2009)ریپول و لاباتو توضیح دادند به دو دلیل منابع انسانی باید در حسابداری گنجانده شود. اول اینکه افراد منابع ارزشمندی برای یک شرکت هستند تا وقتی خدماتی که ارائه می‌دهند قابل اندازه گیری باشد. دوم، ارزش یک فرد به عنوان یک […]

رفتار مصرف کنندگان، ارزش ادراک شده

همدلی با مشتری که به مفهوم اهمیت دادن و توجه نشان دادن به مشتری در ارائه خدمات مورد نیاز است. مردم و شهروندان توقع دارند خدمات دولتی از قابلیت اعتماد، سرعت و صحت و شفافیت لازم برخوردار باشد. هم چنین انتظار می رود کارکنان بخش دولتی از آراستگی و وقار لازم برخوردار بوده و پاسخگویی […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابعاد ارزش ویژه برند

بخش سومپیشینه تحقیق 2-3- پیشینه تحقیق۲-۳-۱- تحقیقات داخلی توحیدی فر مصطفی­، (­۱۳۸۴)، در تحقیقی به نام «ارزش از نگاه مشتری»، نتایج تحقیقات تریسی و ویرسما را در زمینه رقابت مدرن را که به سه حقیقت مهم دست یافته‌اند اشاره می‌کند: ۱- ایجاد ارزش. ۲- مدل عملیاتی ارزش. ۳- راهبردهای ارزشمند. همچنین دو رهیافت برای سنجش و […]

اندازه‌گیری ارزش ویژه برند، مفهوم ارزش ویژه برند

آگاهی برند: به توانایی خریدار بالقوه در درک و یادآوری برند به عنوان عضوی از گروه محصول معین اشاره می‌کند. طبق گفته آکر، آگاهی برند می‌تواند مزایای رقابتی زیادی برای شرکت‌ها داشته باشد. تداعی برند: هر چیز مرتبط به برند در خاطره است ، مجموعه‌ای از تداعی‌ها که معمولاً به طریق معنی‌داری سازمان یافته‌اند، تصویر

برند […]

مجموعه ای از تداعی ها، ابعاد ارزش ویژه برند

مطالعات پیشین نشان می دهند که مصرف کنندگان با توجه به سابقه تاریخی که ازیک کشور دارند، نسبت به محصولات آن کشور واکنش نشان می دهند و چنانچه مصرف کنندگان نسبت به یک کشور دیدگاه منفی و یا خصومت آمیز داشته باشند،بر رفتار آنها تأثیر خواهد گذاشت. چنانچه نوع احساس ایجاد شده نسبت به سابقه […]

ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارزش ویژه نام و نشان تجاری

مشتری با درک مشخصه های درونی و بیرونی کیفیت از کیفیت محصولات آگاه می شود. بنابراین درک جوانان از برند هایی که دیگران آنها را پیشنهاد می کنند بر کیفیت ادراک شده آنها اثر می گذارند. این مسئله در مورد خانواده صدق می کند این آگاهی نگرش مثبت تری از برند را در مشتری شکل […]

ارزش ویژه نام و نشان تجاری، تهدید تازه واردان

 تعریف برند از دیدگاه شرکت اینتربرند Interbrand:برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام تجاری در کناریکدیگر قرار گرفته­اند تا برای شرکت تجاری اعتبار و برتری ایجاد ومدیریت نمایند وارزش بیشتری برای مشتریان خلق نمایند.(کلیفتون وموگان ،۲۰۰۰،صفحه ۱۵-۱۰) تعریف انجمن ارزیابی آمریکا در سال ۲۰۰۵ از برند: برند […]

ارزش ویژه نام و نشان تجاری، ارزش نام و نشان تجاری

۱-۵فرضیه های تحقیق:فرضیه۱: بعد کیفیت ادراکی از ارزش نشان تجاری بر تمایلات رفتاری خرید تاثیر مثیت دارد. فرضیه۲: بعد کیفیت ادراکی از ارزش نشان تجاری بر تمایل به پرداخت هزینه بیشتر برای نام تجاری تاثیر مثبت دارد.فرضیه۳: بعد ارزش ادراکی هزینه از ارزش نشان تجاری بر تمایلات رفتاری خرید تاثیر مثبت دارد.فرضیه۴: بعد ارزش ادراکی هزینه […]

ارزش ویژه نام و نشان تجاری، آگاهی از نام و نشان تجاری

همان طور که رکودهای اقتصادی موجب کاهش درآمد اقتصادی مشتریان می شود،توزیع کنندگان به منظور افزایش سود و ایجاد تفاوت و تمایز،ناگهان اقدام به طراحی و ایجاد یک علامت تجاری با برچسب خصوصی می­نمایند (کوئلج و هاردینگ۱۹۹۶،ریچاردسون و همکاران ۱۹۹۶). در فضای رقابتی ارائه محصولات و خدمات قدرت مشتری افزایش می­یابد.در این گونه بازار مشتری […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...