ارزش برای مشتریان، هزینه های واقعی ماژول تجمیع[۱۷] : این چارچوب حاصل تلاش صاحبنظرانی چون اسلوتزکی، استاهلر،آفوا وتوکی و پورتراست. در این ماژول ، مدلهای کسب وکار در زنجیره ارزش جمع آوری و یکپارچه می شوند . مبنای قرارگرفتن مدلها در زنجیره ارزش ، ارزشی است که توسط آنها ایجاد می شود . نکته قابل توجه در استفاده از این چارچوب […] ایجاد وفاداری در مشتریان، ارزش ویژه برند علامت تجاری از نظر مصرف کنندگان جزء مهمی از کالا به شمار می‎‎رود و تعیین علامت تجاری به فایده و ارزش کالا می‎‎افزاید . برای مثال اکثر مصرف کنندگان یک بطری ادکلن وایت لنن را به عنوان کالایی گرانقیمت و با کیفیت تلقی می‎‎کنند . اما اگر همین بطری فاقد این علامت تجاری باشد حتماً […] ایجاد وفاداری در مشتریان، ابعاد ارزش ویژه برند تفریحی و گردشگری به دنبال مقیاس هایی برای اندازه گیری ارزش درک شده می باشند.۲-۱۲-۵ وفاداری به برندجنبه وفاداری یک جنبه کلیدی ارزش ویژه برند است.تعداد مشتریان مهم است زیرا صرفه جویی ناشی از مقیاس را باعث می شود.مشتریان موجود وسیله ای برای تبلیغ برند و اطمینان دادن به مشتریان جدید هستند.قدرت ایجاد وفاداری در […] ارزش درک شده توسط مشتری، انتظارات مشتریان ارزش برند از دو منظر بازاریابی و مالی قابل بررسی است. براساس اولین تعریفی که فارکوهار از ارزش ویژه برند ارائه کرده، عبارت است از اینکه ارزش افزوده ای که یک نام تجاری به یک محصول می دهد (Aaker, 1992; Keller, 2005).آکر (۲۰۰۶) ارزش برند را مجموعه ای ازداراییها و بدهیهای مربوط به برند، که […] ارزش برای مشتریان، خدمات پس از فروش الف – منظر مشتری : مشتریان ما را چگونه می بینند ؟ امروزه بسیاری از شرکتها ، دارای مأموریتی متمرکز بر مشتری هستند . بنابراین دانستن اینکه شرکت از دید مشتریان چگونه عمل می کند ، یکی از نیاز های مدیریت ارشد است . ارزیابی متوازن از مدیران می خواهد که بیانیه مأموریت خود […] ارزش ادراک شده در صنعت بیمه، ارزش برای مشتریان به علاوه، بازاریابی مدرن بازاریابی اجتماعی است. بازاریابی اجتماعی از آن جهت در خدمت بازارگرایی است که جامعه و نیازهای آن و نه فقط سودآوری را مدنظر قرار می دهد. بازارهای هدف را تعیین و رضایتمند ی های مطلوب را به صورتی موثّرتر و کاراتر از رقبا منتقل می کند. به نحوی که سلامت مصرف […] مزیت رقابتی پایدار، ارزش برای مشتریان 2-2-4) روند جلب مشتریروند جلب مشتری به چندین شیوه انجام می­گیرد. شش راه برای جلب و جذب مشتری عبارتند از: برخورد مناسب با مشتری مشخص نمودن مزیت رقابتی در هنگام خرید مشتری ایجاد انگیزه ی پایدار، جهت تکرار خرید حفظ مشتریان جهت ایجاد وفاداری استفاده از حمایت مشتریان در تبلیغ جایگاه محصولات پاسخگویی صحیح به […] مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش برای مشتریان پشتیبانی و خدمات مشتری: پشتیبانی و خدمات مشت ی وظیفه پشتیبانی پاره ای از خدمات مورد نیاز مشتریان نظیرکنترل محصولا ت برگشتی، تهیه اطلاعات مورد نیاز مشتر یان و یکپارچگی رایانه و تلفن را برعهده دا رد. شکل پیشرفته تراین مراکز تماس، “مرکز تعامل با مشتری” نامیده می شود که درآن کانال های ارتباط […] وفاداری مشتریان به نام تجاری، ارزش نام و نشان تجاری تیلور(۲۰۰۴) در تحقیق خود تحت عنوان اهمیت ارزش ویژه برند در وفاداری مشتریان مدلی برای مشتریان ارائه کردند، که دراین مدل وفاداری مشتری را به عنوان کارکردی از وفاداری رفتاری ونگرشی درنظر گرفتند.تیلور رضایتمندی، ارزش، تغییر،اعتماد را از عوامل مربوط به نام تجاری می داند.گریس واکاس(۲۰۰۵) ازدیدگاه مصرف کنندگان ابعاد نام تجاری را بررسی کردند.نتایج […] ارزش از دیدگاه مشتری، وفاداری مشتریان – هنگامی که شرکت بتواند از کانال‌های توزیع کنونی استفاده کند و محصولات جدید را به مشتریان کنونی عرضه کند.– هنگامی که در مقایسه با محصولات کنونی شرکت، محصولات جدید دارای الگوی فروش مغایر با چرخه حیات محصولات کنونی باشند. (شاه طهماسب و همکاران، ۱۳۸۸)۲-۲-۸- ارتباط تنوع خدمات با ارزش از دیدگاه مشتریان اپراتور تلفن […] کیفیت خدمات به مشتریان، ارزش از دیدگاه مشتری سایر ملاحظات: ادراکات ذهنی بر پایه نام و نشان، معرفی کردن با آگهی و تبلیغات. این ویژگی‌های کیفیت توسط مشتری نسبت به هزینه تولید سنیجده می‌شود. عموماً مشتریان برای سطحی از کیفیت که انتظار دارند پول می‌پردازند. اگر آنها از کیفیت محصول راضی باشند برای آن پول پرداخت می‌کنند. ابعاد کیفیت خدمت تا حدی از […] ارزش برای مشتریان، اهمیت کیفیت خدمات ۱-۱- مقدمهبرای چندین دهه، کیفیت خدمات یک حوزه اصلی جذاب بوده است. رابطه کیفیت خدمات با عملکرد کسب و کار، کاهش هزینه، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان و سودآوری اثبات شده است (علی­محمدلو و همکاران، ۱۳۸۹: ۲۴). اگر چه کیفیت خدمات در گذشته توسط محققین زیادی از دیدگاه مختلف بررسی شده است، بیشتر این مطالعات بر […] ارزش برای مشتریان، سازمان بهزیستی تعیین تأثیر بعد” اقتصادی” مسوؤلیت اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی کشور. تعیین تأثیر بعد” قانونی” مسوؤلیت اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی کشور. تعیین تأثیر بعد ” اخلاقی “مسوؤلیت اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی کشور. تعیین تأثیر بعد “عمومی و ملی” مسوؤلیت اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی کشور. به عبارتی این پژوهش […] خلق ارزش برای مشتری، ارزش برای مشتریان “بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق ایجاد و مبادله کالا و ارزش به امر تامین نیاز و خواسته خود اقدام می کنند” (کاتلر، ۲۰۰۵).موفقیت در بازایابی عاملی مهم در عملکرد شرکت ها و موسسات می باشند. عوامل مختلفی در موفقیت یا عدم موفقیت بازاریابی شرکت […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...