پاین نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در […]

پایان نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی

فصل اول: ۱ 1-1- مقدمه۲۱-۲- بیان مساله. ۲۱-۳- اهداف تحقیق. ۶۱-۳- ۱- اهداف کلی۶۱-۳-۲- اهداف جزئی۶۱-۴- فرضیه‌های تحقیق. ۶۱-۵-کاربرد نتایج ۷۱-۶- روش تحقیق ومدل تحلیلی پژوهش. ۷۱-۷- قلمروتحقیق. ۸۱-۸- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات. ۸۱-۹- ساختارتحقیق. ۹۱-۱۰- تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح۱۰فصل دوم: ۱۲۲-۱-مقدمه۱۳۲-۲- بازاریابی. ۱۳۲-۳- تاریخچه بازاریابی. ۱۵۲-۴- بازاریابی سنتی.۱۶۲-۵- تاریخچه بازاریابی نوین۱۶۲-۶- تجارت […]

پایان نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی

استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیکی، همواره یکی از مقوله های مهمی است که در حوزه های جدید مطالعات بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است. اما در این زمینه دیدگاه های بسیار متنوعی ارائه شده است. مساله اساسی این پژوهش تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی است. روش تحقیق این پزوهش از نظر هدف […]

پایان نامه قدرت: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با استفاده از الگوریتم دینامیکی …

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.Sc) رشته برق، گرایش قدرت عنوان: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با بهره گرفتن از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر gso استاد راهنما: دکتر فرشید کی نیا (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]

پایان نامه ارشد مهندسی برق قدرت: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با استفاده از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر gso

استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با استفاده از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر gso استاد راهنما: دکتر فرشید کی نیا (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در […]

پایان نامه: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با استفاده از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر …

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برق (M.Sc) گرایش قدرت عنوان: استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با بهره گرفتن از الگوریتم دینامیکی pso

مبتنی بر gso استاد راهنما: دکتر فرشید کی نیا

پایان نامه مدیریت درباره : تشخیص استراتژیک

تشخیص استراتژیک تشخیص استراتژیک شیوه منتظمی است برای تعیین تغییرات لازم در استراتژی شرکت و توانمندی درون سازمانی آن برای اطمینان از موفقیت در شرایط آینده محیط. تلاطم محیط، معیاری است مرکب از تغییرپذیری و آینده نگری در محیط فعالیت شرکت که با این چهار مشخصه تعریف می‌شود: ۱- تغییر‌پذیری – پیچیدگی محیط فعالیت شرکت […]

فروش اینترنتی فایل پایان نامه مدیریت نظریه‌ فرایند استراتژی

نظریه‌ فرایند استراتژی دیدگاه فرایندی با این فرض آغاز می‌شود که نمی‌توان موفقیت کسب و کار را به شکل نظریه‌ واریانس کدبندی کرد. سازمان نیاز به فرایندی جهت بسیج نیروی ذهنی افراد خود و مهارت‌های شبکه‌سازی و مشاهده‌ آنها دارد. این فرایند باید فضا را برای ایده‌ها مهیا سازد. استراتژیست به تکامل از منظر بقای […]

دانلود پایان نامه مدیریت درباره استراتژی‌های خود جوش (ناگهان ظهور)

استراتژی‌های خود جوش (ناگهان ظهور) این رویکرد استراتژی را در جهت حرکت سازمان تعریف می‌کند، صرف نظر از آنکه این جهت از روی قصد و نیت باشد یا نباشد. بر اساس این دیدگاه، استراتژی می‌تواند طرح‌ریزی شود، ولی اگر زمانی طرح‌ریزی نشود، از درون فعالیت‌های اعضای سازمان پدیدار می‌شود. استراتژی خودجوش از فعالیت‌هایی که در […]

منابع پایان نامه و مقاله در مورد استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری

عوامل کلیدی در عملکرد: [۱] (تمایل و توان) تابع= عملکرد مطالعات اولیه حاکی از آن است که عملکرد، تابعی از انگیزشی و توان است. به عبارت دیگر مدیر باید تا حدودی به کار و مهارتهای لازم برای انجام دادن علاقه داشته باشند. برخی دیگر از صاحبنظران، این فکر را با افزودن ادراک […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی

مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی اکثر درک ما از استراتژی رقابتی را می توان در چارچوب پورتر (۱۹۸۵)[۱] جستجو کرد که تمرکز آن بر روی متمایز سازی مبتنی بر هزینه پایین است. تحقیق وی حمایت های گسترده ای – اگر چه نه جهانی- در ادبیات دریافت کرده است و به عنوان یک انتقال کلیدی در […]

پایان نامه استراتژی های بازاریابی سبز:

استراتژی های بازاریابی سبز: توسعه استراتژی های بازاریابی سبز برای ایجاد روابط بلندمدت میان عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان ضروری است نه به خاطر اینکه خریداران خواهان محصولات سبزند بلکه به دلیل کمک به بهره‌وری عملیاتی و محیط‌زیستی شرکت. به گفته پور سلیمانی و همکاران (۱۳۸۵) استراتژی بازاریابی سبز با تحقیقات بازار درباره خواسته‌ها، نیازها، طرز تلقی، […]

خرید پایان نامه مدیریت : مفهوم استراتژی

مفهوم استراتژی واژۀ استراتژی از لغت یونانی استراتژی به معنای هنر ژنرال‌ها اقتباس شده است . در ارتش، استراتژی کار ژنرال‌هاست، همچنان که در کسب‌وکار نیز وظیفۀ مدیران ارشد است.استراتژی به شکل امروز خود، دستاورد پس از جنگ جهانی دوم و حاصل مسیر تحول برنامه‌ریزی است. در اوایل دهۀ ۱۹۶۰ وزارت دفاع آمریکا مبانی برنامه‌ریزی […]

پایان نامه مدیریت دانشگاهی : مفهوم استراتژی

مفهوم استراتژی واژۀ استراتژی از لغت یونانی استراتژی به معنای هنر ژنرال‌ها اقتباس شده است . در ارتش، استراتژی کار ژنرال‌هاست، همچنان که در کسب‌وکار نیز وظیفۀ مدیران ارشد است.استراتژی به شکل امروز خود، دستاورد پس از جنگ جهانی دوم و حاصل مسیر تحول برنامه‌ریزی است. در اوایل دهۀ ۱۹۶۰ وزارت دفاع آمریکا مبانی برنامه‌ریزی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...