منابع پایان نامه و مقاله در مورد استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری

عوامل کلیدی در عملکرد: [۱] (تمایل و توان) تابع= عملکرد مطالعات اولیه حاکی از آن است که عملکرد، تابعی از انگیزشی و توان است. به عبارت دیگر مدیر باید تا حدودی به کار و مهارتهای لازم برای انجام دادن علاقه داشته باشند. برخی دیگر از صاحبنظران، این فکر را با افزودن ادراک […]

منابع پایان نامه و مقاله در مورد استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری

عوامل کلیدی در عملکرد: [۱] (تمایل و توان) تابع= عملکرد مطالعات اولیه حاکی از آن است که عملکرد، تابعی از انگیزشی و توان است. به عبارت دیگر مدیر باید تا حدودی به کار و مهارتهای لازم برای انجام دادن علاقه داشته باشند. برخی دیگر از صاحبنظران، این فکر را با افزودن ادراک […]

پایان نامه : استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری

استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری هیت و همکاران (۱۹۹۸)[۱] بر این باورند که در بازارهای مدرن شرکت ها با ناپیوستگی های متعددی روبرو می شود که معمولاً به طور همزمان رخ می دهد که به آسانی قابل پیش بینی نمی باشند که سازمان ها را وادار به تفکر مجدد پیوسته و مداوم در خصوص عملیات […]

پایان نامه : استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری

استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری هیت و همکاران (۱۹۹۸)[۱] بر این باورند که در بازارهای مدرن شرکت ها با ناپیوستگی های متعددی روبرو می شود که معمولاً به طور همزمان رخ می دهد که به آسانی قابل پیش بینی نمی باشند که سازمان ها را وادار به تفکر مجدد پیوسته و مداوم در خصوص عملیات […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی

مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی اکثر درک ما از استراتژی رقابتی را می توان در چارچوب پورتر (۱۹۸۵)[۱] جستجو کرد که تمرکز آن بر روی متمایز سازی مبتنی بر هزینه پایین است. تحقیق وی حمایت های گسترده ای – اگر چه نه جهانی- در ادبیات دریافت کرده است و به عنوان یک انتقال کلیدی در […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی

مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی اکثر درک ما از استراتژی رقابتی را می توان در چارچوب پورتر (۱۹۸۵)[۱] جستجو کرد که تمرکز آن بر روی متمایز سازی مبتنی بر هزینه پایین است. تحقیق وی حمایت های گسترده ای – اگر چه نه جهانی- در ادبیات دریافت کرده است و به عنوان یک انتقال کلیدی در […]

پایان نامه مدیریت : توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی:

توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی: ۲-۲-۱۱-۱- نشان تجاری و کسب‌وکار: واژه نشان تجاری یکی از پر استفاده ترین واژگان کسب و کارمی باشد. بر اساس نظر داوید اوجیلو[۱] جمع نامشهود ویژگی‌های یک محصول: نام، بسته‌بندی، قیمت، شهرت و نحوه‌ی تبلیغ است. برای درک بهتر تعریف نشان تجاری پنج مورد را بیان می‌کنیم: ۲-۲-۱۱-۱-۱- […]

پایان نامه مدیریت : توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی:

توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی: ۲-۲-۱۱-۱- نشان تجاری و کسب‌وکار: واژه نشان تجاری یکی از پر استفاده ترین واژگان کسب و کارمی باشد. بر اساس نظر داوید اوجیلو[۱] جمع نامشهود ویژگی‌های یک محصول: نام، بسته‌بندی، قیمت، شهرت و نحوه‌ی تبلیغ است. برای درک بهتر تعریف نشان تجاری پنج مورد را بیان می‌کنیم: ۲-۲-۱۱-۱-۱- […]

استراتژی رقابتی پورتر، تهدید تازه واردان

مـقدمـه: منظور از طرح نظری مسئله تحقیق نگرش یا چشم انداز نظری است که تصمیم گرفته می شود برای بررسی مسئله ای که در پرسش آغازی مطرح شده پذیرفته شود.(کیوی و کامپنهود، ۱۳۸۸: ۸۵) هر پژوهشی ریشه در پارادایم هایی دارد که آبشخور فکری آن را تامین می کنند، چارچوبی که قلمرو فکری را در […]

برنامه ریزی و اجرای تغییر، استراتژی رقابتی

موریس و براندون(۲۰۰۱) در مورد « چرا مهندسی مجدّد؟» تاکید می کنند که برای متقاعد کردن مشتریان همچنین کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت، افزایش سرعت، مقابله با تهدیدات رقابتی، تغییر ساختار سازمانی و سایر موارد، یک شرکت یا موسسه دست به مهندسی مجدّد می زند . جدول (۲-۵) درصد کارهایی که به منظور آن شرکت […]

استراتژی رقابتی، ساختار ارگانیکی

رابطه وجود دارد. وارد و دیگران (۱۹۹۵)، در تحقیقاتشان در شرکت‌های تولیدی سنگاپور، به این نتیجه رسیدند که محیط کسب و کار بر استراتژی شرکت‌ها بسیار اثرگذار است. همچنین تحقیقات پیشین بیان می­کنند که اولویت­های رقابتی رابطه نزدیک و محکمی با محیط کسب و کار دارد. در ادبیات سنتی بیان شده‌است که محیط بر تصمیم‌گیری […]

استراتژی رقابتی، استراتژی تمایز

تعریف بازارهای آن­لاین نیازمند بررسی دقیق رابطه بین محصولات نسخه­های چاپی و آن­لاین یک روزنامه است، چرا که روزنامه آن­لاین در خلاء ادامه حیات نمی­دهد. نسخه چاپی معمولاً به عنوان تامین­کننده عمده محتوی برای نسخه آن­لاین عمل می­کند و اغلب اطلاعات یکسان یا مشابه در دو فرمت منتشر می­شوند. از این رو، فرد می­باید محصولات […]

مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، استراتژی های رقابتی

افسر (۱۳۸۸)، در پژوهشی تحت عنوان اثر تهسیم اطلاعات بر استراتژی های رقابتی و عملکرد زنجیره تامین، به بررسی اثر تسهیم اطلاعات بر استراتژی های رقابتی و عملکرد زنجیره تامین با توجه به مزیت رقابتی صنعت فولاد در ایران، زنجیره تامین فولاد (شامل شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان) پرداختند.نتایج تحقیق […]

ارزیابی عملکرد سازمان، استراتژی‌های رقابتی

۱-۱- مقدمهشرکت‌ها دارای منابعی هستند که برای عملکرد مالی قوی و مزیت رقابتی حیاتی هستند. نخستین نوع از این منابع دارایی‌های مشهود چون اموال، ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های فیزیکی دارای جانشین هستند که می‌توانند به آسانی در بازارهای آزاد، خرید و فروش شوند. نوع دوم دارایی‌های نامشهود، باارزش، کمیاب، بدون جانشین و استراتژیکی هستند که برای […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...