پایان نامه مدیریت : استراتژی های تعیین زمان ورود به بازارهای با تکنولوژی سطح بالا

استراتژی های تعیین زمان ورود به بازارهای با تکنولوژی سطح بالا یک پارامتر حیاتی تصمیم گیری استراتژیک، تعیین زمان ورود سازمان به بازار است. در زمینه ی زمان ورود به بازار انتخاب های مختلفی وجود دارد. یک دسته بندی سیستماتیک مبتنی بر سه حالت اساسی است: پیشروها[۱]، دنباله روهای اولیه[۲] و دنباله روهای ثانویه[۳] (Robinson […]

پایان نامه : استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری

استراتژی رقابتی و انعطاف پذیری هیت و همکاران (۱۹۹۸)[۱] بر این باورند که در بازارهای مدرن شرکت ها با ناپیوستگی های متعددی روبرو می شود که معمولاً به طور همزمان رخ می دهد که به آسانی قابل پیش بینی نمی باشند که سازمان ها را وادار به تفکر مجدد پیوسته و مداوم در خصوص عملیات […]

پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

۲-۱۱- چالش های پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان دراین بخش به بررسی عواملی پرداخته می شود که باعث بحران در سیستم­های اطلاعاتی موجود سازمان­ها و باعث چالش­های پیاده­سازی ERP می شود. ۱- فناوری با کمترین احساس نیاز وارد کشور شده است و مورد استفاده ناصحیح قرار گرفته است. آیا در سازمان­ها و شرکت­های […]

ارزیابی استراتژی، تجارت الکترونیکی

ارزیابی استراتژی تجارت الکترونیک و پروژه های انجام شده(لاهمن، ۱۹۹۸: ۴۷) 2-1 -18 عوامل موثر بر بکارگیری استراتژی تجارت الکترونیک مروری بر تاریخچه نشان می دهد که بسیاری از عوامل محیطی و سازمانی اجرای استراتژی های تجارت الکترونیک را تحت تاثیر می گذارند . محققان بسیاری مطالعات متعددی مربوط به استراتژی های تجارت الکترونیک را انجام […]

برنامه ریزی استراتژیک، برنامه ریزی استراتژی

نقاط ضعف و قوت خاص شرکت های مورد نظر عوامل موقعیتی منشعب از طبیعت محصول ۲-۶-۱۱- استراتژی های مشارکت در بازار در بازاریابی تکنولوژی سطح بالا استراتژی های انتخاب بازار و زمان ورود به آن، به طور غیر مستقیم برای پاسخ به این سؤال است که بازارهای انتخاب شده را چگونه باید اداره کرد. […]

استراتژی اقیانوس آبی، ارزش افزوده اقتصادی

کارت امتیازی متوازن ۲-۱- مقدمه مانیتور گروپ[۲]، در پیمایشی جهانی که در سال ۲۰۰۶ انجام داد از مدیران ارشد خواست که اولویت‌هایشان را بگویند. گزینه اول، اجرای استراتژی بود که اختلاف زیادی با سایر گزینه­ها داشت. اجرای موثر استراتژی، مسئله‌ای است که بسیاری از شرکت­ها در فرآیند اجرای استراتژی‌هایشان با آن دست و پنجه […]

استراتژی رقابتی، استراتژی تمایز

تعریف بازارهای آن­لاین نیازمند بررسی دقیق رابطه بین محصولات نسخه­های چاپی و آن­لاین یک روزنامه است، چرا که روزنامه آن­لاین در خلاء ادامه حیات نمی­دهد. نسخه چاپی معمولاً به عنوان تامین­کننده عمده محتوی برای نسخه آن­لاین عمل می­کند و اغلب اطلاعات یکسان یا مشابه در دو فرمت منتشر می­شوند. از این رو، فرد می­باید محصولات […]

برنامه های استراتژیک، انتخاب تأمین کننده

 2-8- عوامل مؤثر در پیاده سازی زنجیره تأمین رقابتی۲-۸-۱- خریدخرید و تدارکات ، شامل مدیریت فرایند تأمین ، تنظیم قراردادها و تصمیم گیری در مورد اینکه در چه محلی خرید کنند ، می باشد. تدارکات باید نیازهای تأمین کنندگان کلیدی شرکت را تأمین نماید و توانایی شرکت را برای تولید کالا و خدمات مورد حمایت […]

استراتژی های بازاریابی، شرکتهای کوچک و متوسط

هوف[۸۳] و همکاران (۲۰۱۴) در پژوهشی با عنوان “ظرفیت همکاری برای مدیریت پایدار زنجیره ی عرضه: سازمانهای با اندازه ی کوچک و متوسط در مکزیک” رویه های همکارانه، عملیاتی و ارتباطی شرکتهای کوچک و متوسط را مورد بررسی قرار داد. نتایج حاصل از مطالعه بر روی ۱۷۷ شرکت عرضه کننده طی سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ […]

مدیریت دارایی و بدهی، استراتژی مدیریت

۳-۱-۱ انواع ریسک ارزگیدی و دافی[۳۴] معتقد هستند که ریسک ارز به میزانی که عملیات ارزی در خطر تغییرات نرخ ارز قرار دارند، اشاره می‌کند. آگاهی از وجود ریسک، اولین قدم در مدیریت ریسک ارز به شمار می‌آید. قدم بعد، تشخیص ماهیت و اهمیت ریسک ارز می‌باشد که از پیچیدگی‌های خاص برخوردار است. در این […]

پایان نامه سنجش تأثیر استراتژی رقابتی پورتر بر کارآفرینی شرکتی

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق ۲ ۱-۱) مقدمه. ۳ ۱-۲) بیان مسئله ۵ ۱-۳) اهمیت و ضرورت تحقیق ۷ […]

پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و […]

پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات

 شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعاتچکیده :سیستم­های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، هم اکنون به عنوان جدیدترین و مؤثرترین ابزار برنامه ریزی کل منابع سازمان مطرح بوده و شامل یک نظام بهم پیوسته اطلاعاتی، مهندسی و مدیریتی است که همه نیازهای یک سازمان را با […]

پایان نامه تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود

(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده ۱فصل اول: کلیات […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...