پایان نامه مدیریت : استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر هزینه این رویکرد برخاسته از ملاحظات مالی است که در آن با یک سود برابر روی بهای تمام شده تولید، هر محصول قیمت گذاری می­شود (رضوانی و طالب نژاد،۱۳۸۹،ص۴). استراتژی­های قیمت­ گذاری بر مبنای هزینه به شرح زیر هستند : الف. قیمت گذاری اضافه بها ب . بر اساس […]

پایان نامه مدیریت : استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر هزینه این رویکرد برخاسته از ملاحظات مالی است که در آن با یک سود برابر روی بهای تمام شده تولید، هر محصول قیمت گذاری می­شود (رضوانی و طالب نژاد،۱۳۸۹،ص۴). استراتژی­های قیمت­ گذاری بر مبنای هزینه به شرح زیر هستند : الف. قیمت گذاری اضافه بها ب . بر اساس […]

جایگاه راهبردی اخلاق در سازمان، بیانیه های اخلاقی

از سوی دیگر براساس آموزه های دینی در مکتب الهام بخش اسلام، پاک ساختن نفس از صفات رذیله و آراستن آن به صفات جمیله مورد توجه ویژه بوده است. مضافاً بر اینکه عامل مهم موفقیت سازمان های امروزی، تبدیل آنها به سازمان های اخلاقی است. یک رویکرد جامع در این زمینه اشاعه فرهنگ سازمانی اخلاقی […]

تعریف مدیریت استراتژیک، ارزیابی استراتژی

کویین[۹] ،۱۹۹۴ مینتزبرگ[۱۰] ،۲۰۰۲ ۲-۲-۳-تعریف مدیریت استراتژیک با توجه به تغییرات و دگرگونی­های محیط و اثر آن بر سازمان­ها، مدیریت استراتژیک را به نظم درآوردن فعالیت­های سازمان با اعتنا به تغییرات محیط بیرونی آن تعریف کرده­اند، به طوری که اهداف سازمان مورد نقد و بررسی دائمی قرار گیرد تا از این طریق زمینه موفقیت مؤسسه […]

سیستم های اطلاعاتی، مزیت رقابتی پایدار

یکی از چارچوب هایی که برای کمک به مدیران در خلال تصمیم گیری در خصوص همسو نمودنفعالیت های فناوری اطلاعات با استراتژی کسب و کار استفاده می شود، توسط مک فارلن و مک کنی (۱۹۹۹) با عنوان «شبکه استراتژیک»[۵۱] مدون شده است.۲-۱۷-۱شبکه استراتژیک مک فارلن و مک کنی با بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر روی […]

ارزیابی عملکرد سازمان، ابزارهای مالی اسلامی

لذا در این فصل به تفصیل پیرامون ادبیات تحقیق مرتبط با موضوع اعم از ریسک ، پوشش ریسک و تعاریف و مدل­های موجود در این زمینه پرداخته و ضمن ارائه توضیحات مبسوط در این زمینه، در بخش دوم به سابقه تحقیقات انجام شده در این زمینه در دو قسمت پیشینه تحقیقات داخلی و پیشینه تحقیقات […]

پایان نامه روابط علت و معلولی نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

۲-۲-۳-تعریف مدیریت استراتژیک با توجه به تغییرات و دگرگونی­های محیط و اثر آن بر سازمان­ها، مدیریت استراتژیک را به نظم درآوردن فعالیت­های سازمان با اعتنا به تغییرات محیط بیرونی آن تعریف کرده­اند، به طوری که اهداف سازمان مورد نقد و بررسی دائمی قرار گیرد تا از این طریق زمینه موفقیت مؤسسه فراهم شود. علاوه […]

پایان نامه رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک

چکیده : در جهان فرا رقابتی امروز، راز بقاء و موفقیت سازمان‌ها، درک ساختار رقابتی بازار است. دستیابی به این درک، مستلزم آگاهی و شناخت مدیریت از نظرات و خواست مشتری و ارزیابی و بهره گیری از آمیخته بازاریابی (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست یابی به سهم بازار بیشترمی باشد. آمیخته […]

پایان نامه رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک

چکیده : در جهان فرا رقابتی امروز، راز بقاء و موفقیت سازمان‌ها، درک ساختار رقابتی بازار است. دستیابی به این درک، مستلزم آگاهی و شناخت مدیریت از نظرات و خواست مشتری و ارزیابی و بهره گیری از آمیخته بازاریابی (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست یابی به سهم

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...