اصول مدیریت برای نوآوری: 

اصول مدیریت برای نوآوری: اصول مدیریت برای نوآوری شامل ۳ اصل عمده است: ۱ – جداسازی افراد از یکدیگر، جورکردن افراد با هم۲ – نظارت و گوشزدکردن۳ – پاداش به افرادی که چندین نقش را ایفا می کنند( جلیلیان، مرادی و کاکامامورایی، ۱۳۸۹). ۲-۳-۱۰- شرایط ایجاد خلاقیت و نوآوری: ۱- فضای خلاق : مدیریت باید […]

دانلود پایان نامه مدیریت : اصول مدیریت دانش

۲-۱- اصول مدیریت دانش دانپورت، ده اصل را به عنوان اصول مدیریت دانش ارائه داده است: ۱- مدیریت دانش مستلزم سرمایه گذاری می باشد. یک دارایی است اما اثربخشی آن مستلزم سرمایه گذاری در دارایی های دیگر نیز هست. همچنین بخش زیادی از فعالیت های مدیریت دانش نیازمند سرمایه گذاری هستند. به عنوان مثال، آموزش […]

پایان نامه اصول مدیریت کیفیت :

اصول مدیریت کیفیت : مدیریت سازمان با منش رهبری باعث می گردد کارکنان مقاصد و اهداف سازمانی را درک نموده و برای دستیابی به آنها از انگیزه کافی برخوردار شوند. اصل اول: تمرکز بر مشتری هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های […]

اصول مدیریت کیفیت، رضایتمندی مشتریان

البته دستیابی به چشم‌انداز زیبای رشد و بقا که به عنوان نتایج وحدت بخش‌های بهره‌وری و کیفیت (به شرط اجرای صحیح فرایند مدیریت بهره‌وری و کیفیت) سعی در ترسیم آن به عمل آمد و می‌بایست مورد علاقه و اهتمام تمامی طرف‌های ذینفع سازمان قرار گیرد، نیازمند فراهم آوردن مقدماتی است که به صورت خلاصه به […]

اصول مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری

ارتباطات با گذر زمان تغییر می­کنند. دایر[۱۷] (۱۹۸۷) ۵ مرحله برای ارتباطات درنظر گرفته که شامل: آگاهی، جستجو، توسعه، تعهد و انحلال تجزیه­وتحلیل است.آگاهی هنگامی است که هرگروه در معرض توجه به دیگران به عنوان طرف مبادله قرار می­گیرد. جستجو، دوره­ی بررسی و آزمایش است که در طول این دوره، گروه­ها قابلیت و عملکرد یکدیگر […]

اصول مدیریت دانش، مدیریت مشارکتی

عملکرد شغلی[۳] عملکرد شغلی عبارت است از آنچه شخص انجام می‌دهد و قابل مشاهده است و شامل آن دسته از فعالیت‌هایی است که در ارتباط با اهداف سازمان است و می‌توان آن‌ها را در اصطلاحات تخصصی هر فرد اندازه‌گیری کرد (Mochincky, 2000). عملکرد شغلی، به عنوان ارزش سازمانی رفتارهای شغلی کارمند در

زمان‌ها و موقعیت‌های […]

اصول مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری

شکل ۲-۲: اجزای CRMمنبع: Tohidi & Jabbari, 2012, p.566الف)مشتری:مشتری تنها منبع سودآوری حال حاضر و رشد آینده سازمان است. مشتری تنها منبع سود فعلی شرکت ورشد آینده آن است و یک مشتری خوب، یعنی کسی که با کمترین هزینه، بیشترین سود را ایجاد می­کند، همیشه کمیاب است زیرا مشتریان قابلیت کسب اطلاعات زیادی داشته و […]

اصول مدیریت کیفیت جامع، اصول چهارده گانه دمینگ

مدیریت کیفیت جامع روش مدیریت یک سازمان است که اساس آن، محور بودن کیفیت و مشارکت همه اعضای سازمان می باشد و هدف آن نیل به موفقیت در دراز مدت از طریق جلب رضایت مشتری و تأمین منافع همه اعضای سازمان در همه بخشها و کلیه سطوح ساختار سازمانی و جامعه است. تأمین منافع جامعه […]

روشهای آماری مورد استفاده، اصول مدیریت کیفیت جامع

– انجام اقدامات عملی برای ایجاد تحول: تمام سازمان باید همکاری کند تا فرهنگ مبتنی بر کیفیت حاکم شود (ای.اف استونر، فری من، آر.گیلبرت، ۱۳۷۹، ۳۶۲-۳۵۳). ۲-۷-۲ نتایج تحقیقات مدیریت کیفیت جامعیکی از پژوهشها که داده های خود را از کشورهای استرالیا و نیوزلند جمع آوری کرده اند اشاره می کند که اصول مدیریت کیفیت جامع، […]

اصول مدیریت کیفیت فراگیر، مدیریت کیفیت فراگیر

منابع و ماخذمنابع فارسی ال ایکاف راسل،(۱۳۸۲) ،” بازآفرینی سازمان”، ترجمه تقی ناصر شریعتی و همکاران، چاپ اول، تهران، سازمان مدیریت صنعتی انصاری منوچهر،(۱۳۸۳)، ” اصول مدیریت کیفیت فراگیر”، چاپ اول، تهران، انتشارات کتاب نو ایشیکاوا کورو ،(۱۳۷۶)،”کنترل کیفیت فراگیر”، ترجمه احمد جواهریان، انتشارات ماد، چاپ اول، آقایی عبدالله،(۱۳۷۹)،” مدیریت کیفیت جامع: ریشه یابی واژه، […]

اصول مدیریت کیفیت فراگیر، شرکت های پذیرفته شده

اصول مدیریت کیفیت مدتهاست که به عنوان یک مفهوم درون سازمانی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد(Wu and Zhang,2013). مدیریت کیفیت فراگیر یک سبک مهم مدیریتی است که محور اصلی توجه آن بر روی بهبود مستمر کیفیت کالا یا خدمات ارائه شده و جهت تأمین نیازهای مشتریان اعم از داخلی و خارجی می باشد. […]

اصول مدیریت کیفیت فراگیر، شرکت های پذیرفته شده

در این پژوهش ابزاری که با آن به سنجش و اندازه گیری متغیرهای مورد نظر پرداخته شده است پرسشنامه خودساخته محقق می باشد با توجه به اینکه نمی توان داده های مربوط به ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر از صورت های مالی بدست آورد و در این زمینه پرسشنامه استانداردی وجود ندارد لذا از پرسشنمه خود […]

اصول مدیریت دانش، مدیریت اطلاعات

۲٫اطلاعاتدومین سطح دانش را اطلاعات تشکیل می­دهد. این سطح، داده­های کمی خلاصه­شده را در بر می­گیرد که گروه­بندی، ذخیره، پالایش و سازماندهی شده­اند تا بتوانند معنی­دار شوند. این داده­ها هم دانش را نشان نمی­دهند. آنها نشانگر آغاز مدیریت اطلاعات هستند، اطلاعاتی که مدیر می­تواند به کار گیرد تا کاری بیش از پردازش مراوده فردی را […]

مدل تعالی سازمانی در ایران، اصول مدیریت کیفیت فراگیر

زمینه تشویق، دلگرمی مدیران کارآمد، متکبر، خلاق را فراهم ساخته و سرانجام منجر به بهره­وری بیشتر آنها می­گردد. موجب مقایسه عملکرد­ها شده و فرصت رقابت سالم را برای سازمان­ها فراهم می­سازد. از دیدگاه توسعه و بهبود مدیریت، تهیه و تنظیم برنامه­های میان مدت و بلند مدت از اهمیت خاصی برخوردار می­باشد. آن را می­توان شاخص […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...