دانلود پایان نامه روانشناسی درباره اهداف ارزشیابی

بسیاری از معلمان تصور می­ کنند که ارزشیابی میزان یادگیری فراگیران تنها به منظور ارتقای فراگیران صورت می­گیرد، در حالی که هدف ارزشیابی به مراتب گسترده­تر و مهم­تر از چنین مفهومی است. ارزشیابی از یک سو باید وسیله تشخیص باشد و از سوی دیگر، ارزشیابی باید وسیله پیش ­بینی باشد. صرف نظر از اینکه چه […]

دانلود مقاله اهداف ارزشیابی

بسیاری از معلمان تصور می­ کنند که ارزشیابی میزان یادگیری فراگیران تنها به منظور ارتقای فراگیران صورت می­گیرد، در حالی که هدف ارزشیابی به مراتب گسترده­تر و مهم­تر از چنین مفهومی است. ارزشیابی از یک سو باید وسیله تشخیص باشد و از سوی دیگر، ارزشیابی باید وسیله پیش ­بینی باشد. صرف نظر از اینکه چه […]

پایان نامه مدیریت با موضوع اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی

اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی اگر چه مفهوم مدیریت عملکرد، مفهوم جدیدی به حساب می‌آید، اما ارزشیابی عملکرد سازمانی طی چند دهه گذشته از جمله بحث انگ

یزترین خدمات پرسنلی و فعالیت‌های مدیریتی بوده است و می‌توان گفت که مدیریت عملکرد با مطرح ساختن مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و برانگیختن احساسات گوناگون، یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌ها و فرآیندهای […]

پایان نامه مدیریت با موضوع اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی

اهداف ارزشیابی عملکرد سازمانی اگر چه مفهوم مدیریت عملکرد، مفهوم جدیدی به حساب می‌آید، اما ارزشیابی عملکرد سازمانی طی چند دهه گذشته از جمله بحث انگیزترین خدمات پرسنلی و فعالیت‌های مدیریتی بوده است و می‌توان گفت که مدیریت عملکرد با مطرح ساختن مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و برانگیختن احساسات گوناگون، یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌ها و فرآیندهای […]

پایان نامه مدیریت در مورد : طراحی و تبیین الگوی تحلیل ارتباطات سازمانی 

عنوان تحقیقی است که در سال ۱۳۷۶ در دانشگاه تهران توسط بهرام یوسفی در سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران انحام شده است . نتایج این تحقیق به شرح زیر می باشد: – رفتارارتباطی پرسنل متاثر از سن آنان می باشد و پرسنل ۳۰ سال به بالا اطلاعات بیشتری دریافت و ارسال می دارند. […]

پایان نامه مدیریت در مورد : طراحی و تبیین الگوی تحلیل ارتباطات سازمانی 

عنوان تحقیقی است که در سال ۱۳۷۶ در دانشگاه تهران توسط بهرام یوسفی در سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران انحام شده است . نتایج این تحقیق به شرح زیر می باشد: – رفتارارتباطی پرسنل متاثر از سن آنان می باشد و پرسنل ۳۰ سال به بالا اطلاعات بیشتری دریافت و ارسال می دارند. […]

الگوی تبادلی استرس

بر خلاف نظریه های دیگر استرس، الگوی تبادلی استرس، الگوی رابطه بین فرد و محیط را ـ که به مثابه یک رابطه متقابل تلقی می شود ـ، بررسی می کند (لازاروس،۲۰۰۶). در یک رویکرد مرجح تر درباره تعریف استرس، بر تعامل بین فرد و محیط تاکید شده است. در الگوی تبادلی لازاروس و فولکمن (۱۹۸۴)، […]

الگوی نظام های خانوادگی

الگوی نظام های خانوادگی در این دیدگاه بجای درنظر گرفتن بیمار مبتلا به اختلال روانی به عنوان یک فرد، کل خانواده ی وی را به عنوان یک نظام اجتماعی درنظر می گیرند. براین اساس موضع اختلال روانی نمی توان در فرد یافت، بلکه اختلال بیاننگر کژکنشی الگوهای تعاملی در خانواده به مثابه یک کل است […]

دلایل ارزشیابی آموزش، برنامه های آموزشی

بالگرد شناساییBELL 206 یا AGUSTA BELL 206معروفبهJET RENGER . بالگردUtility یا چند منظوره BELL 205معروف به UH1- H یا HUEY. بالگرد متوسطMIL – 171SH . بالگردBELL 212 بالگرد BELL 214 با عرضه آموزش های هدفمند و متناسب با تخصص های مورد نیاز بر اساس الگوی طراحی شده در جهت ارتقای سطح یادگیری، دانش افزایی، مهارت […]

ارزشیابی آموزشی، ارزشیابی تکوینی

جهت مقایسه هزینه و فایده برنامه های مختلف آموزشی جهت انتخاب بهترین برنامه”(پور صادق ، ۱۳۸۴ص ۵۴) . 2-3-2) اهداف ارزشیابی آموزشی خورشیدی و ملک شاهی راد (۱۳۸۲) هدف از ارزشیابی را در تعریف آن نهفته می دانند، که به سادگی می توان دریافت که هدف اصلی ارزشیابی، قضاوت و داوری است. در ارزشیابی یک […]

ارزشیابی آموزشی، سطح ارزشیابی

۷) الگوی ارزشیابی ولف[۳۲]: ولف (۱۹۸۴) الگوی جامع در زمینه ارزشیابی آموزشی عرضه کرد که شامل مراحل زیر است:“۱- وضعیت اولیه فرگیران۲- کارکرد یادگیرنده مدت زمانی پس از آموزش۳- اجراء کاربندی (اجراء عمل آزمایشی) ۴- هزینه ها ۵- اطلاعات تکمیلی” (خورشیدی و ملک شاهی راد، ۱۳۸۲ ص ۱۹۷-۱۹۵) .۸) الگوی ارزشیابی کرک پاتریک “بیشتر مدل […]

الگوی معادلات ساختاری، تحلیل رگرسیون چندگانه

هدف از این پژوهش بررسی اثر جو روانشناختی و خودارزشیابی های محوری بر عملکرد وظیفه ای و قصد ترک شغل با میانجیگری اشتیاق شغلی در کارکنان شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)بوده است. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ۲۶۷ نفر از کارکنان شرکت چوکا به عنوان نمونه انتخاب شدند. در این […]

الگوی ویلیام اوچی، انگیزش کارکنان

۲-۱-۱۵- تفاوت فرهنگ سازمانی و جو سازمانی: شاید درک تفاوت بین «فرهنگ» و «جو» سازمانی مشکل باشد و این دو واژه ارتباط بسیاری نزدیکی با همدیگر دارند. ولی با این حال، این دو واژه دارای تفاوتهایی با یکدیگر نیز می باشند. فرهنگ سازمانی در طول زمان از جو سازمانی پایدارتر است. جو به صورت […]

رفتارهای مدنی سازمانی، ارزشیابی عملکرد

۳- ترکیب کردن و بهم پیوستن اندازه‌گیری محدودیت‌های موقعیتی۱/۳- تمرکز توجه روی محدودیت‌های ملاحظه شده در خصوص عملکرد۴- وجود اعتماد متقابل کافی بین سرپرستان و زیردستان.۵- اندازه‌گیری و هدایت عملکرد کارکنان بطور کلی و ملموس۶- وجود نوعی تناسب بین فرهنگ سازمان و خط مشی‌های ارزشیابی آن۷- سرپرستان نسبت به تشریح نظام ارزشیابی به کارکنان علاقه‌مندند […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...