دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع امنیت و احساس امنیت

امنیت (Security) از ریشه لاتین secures است که در لغت به معنای «نداشتن دلهره و دغدغه» است. بنابراین معنای لغوی امنیت، “رهایی از خطر، تهدید، آسیب، اضطراب، هراس، ترس، نگرانی یا وجود آرامش، اطمینان، آسایش، اعتماد و تأمین است” (ماندل،۱۳۷۹ :۴۴) در واقع، “امنیت یعنی رفع خطر و رفع خطر یعنی استفاده بهینه از فرصت. […]

دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع امنیت و احساس امنیت

امنیت (Security) از ریشه لاتین secures است که در لغت به معنای «نداشتن دلهره و دغدغه» است. بنابراین معنای لغوی امنیت، “رهایی از خطر، تهدید، آسیب، اضطراب، هراس، ترس، نگرانی یا وجود آرامش، اطمینان، آسایش، اعتماد و تأمین است” (ماندل،۱۳۷۹ :۴۴) در واقع، “امنیت یعنی رفع خطر و رفع خطر یعنی استفاده بهینه از فرصت. […]

فضای ادراک­شده در شهر

فضای ادراک­شدهمفهوم فضای ادراک شده از نظریات لوفور برگرفته شده است. در تحلیل فضاهای شهری، از میان انواع سه­گانه­ی فضاهای تعریف شده­ی لوفوری، فضای احساس­شده و فضای ادراک­شده می­توانند مورد بررسی جامعه­شناختی قرار ­گیرند؛ علت کنار گذاشته شدن وجه سوم که فضای زیسته است، تاکید لوفور بر این مساله است که انسان کامل، به مثابه­ی […]

راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : کیفیت ادراک شده وب سایت 

کیفیت ادراک شده وب سایت با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع تکنولوژیکی و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مصرف کنندگان، موفقیت از آن شرکت هایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات و ارزش های موردنظر مشتریان را ادراک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ […]

راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : کیفیت ادراک شده وب سایت 

کیفیت ادراک شده وب سایت با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع تکنولوژیکی و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مصرف کنندگان، موفقیت از آن شرکت هایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات و ارزش های موردنظر مشتریان را ادراک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ […]

مساله امنیت در بانکداری موبایل

بانکداری موبایل دارای دو بخش است : یکی گوشی موبایل که در دست کاربر است و دیگری بانک است. مطالعات نشان می دهد که امکان تهدید امنیتی در معاملات

پرداخت با بهره گرفتن از دستگاه موبایل وجود دارد (گویال و دیگران[۱]، ۲۰۱۲). به طور کلی به کار گیری هر فن آوری جنبه های امنیتی خاص […]

ادراک از مفید بودن و سهولت استفاده : بانکداری الکترونیک

از یک تابع هزینه «مشخصات تولید» برای تشخیص منابع پرداخت تغییر تکنولوژی بانکداری اروپا استفاده و منافع مربوطه را برآورد می کنند. بر اساس نتایج این مطالعه سهم پرداخت های الکترونیکی در ۱۲ کشور اروپایی از ۴۳% در سال ۱۹۸۷ به ۷۹% در سال ۱۹۹۹ افزایش یافته و ۳۲ بیلیون دلار معادل ۳۸/۰ درصد از […]

موضع‌گیری نظری درخصوص امنیت عاطفی

۲-۳-۱٫ مفهوم امنیت از جمله نیازهای اساسی بشرکه دربیشتر نظریه‌های روان شناسان و نیز پژوهش های آنان درباره خصوصیات انسان، مشاهده می گردد،نیاز به امنیت است امنیت عبارت است ازآزادی نسبی ازخطر.ایمنی عبارت است از: ۱- آسایش خاطرناشی ازاطمینان شخص به ارضای نیازمندی‌ها وخواهش‌های خود.۲- اطمینان ازاین که هیچ کس او را تهدید نمی کند.به […]

تئوری رفتار برنامه ریزی شده، ابعاد ریسک ادراک شده

علاوه بر این لام و هوسو) ۲۰۰۴) تئوری رفتار برنامه ریزی شده را با گردشگران هنگ کنگ مورد آزمون قرار داد. نتایج آن تحقیق نشان داد که ارزش ادراک شده و انگیزش با تمایلات افراد در ارتباط است.علاوه بر این مطالعات چن و تسای ( ۲۰۰۷) رفتار گردشگران را در کنتینگ تایوان جنوبی بررسی کرد […]

رخدادهای امنیتی، سیستم مدیریت

سرویس پاسخ به آسیب پذیری با دریافت اطلاعات و گزارش های مربوط به وجود آسیب پذیری پس از بررسی ماهیت آسیب پذیری و اثرات آن سازوکار مناسب جهت کشف و رفع آسیب پذیری اتخاذ می گردد. تحلیل آسیب پذیری: در این سرویس تحلیل آسیب پذیری و انجام آزمایش های مختلف بر روی سخت […]

سهولت استفاده ادراک شده، بانکداری الکترونیکی

توسط جیاراج و همکارانش(۲۰۰۶) نشان داده شده با این وجود ،بسیاری از پژوهشها اظهار می کنند که مدل پذیرش فناوری به خودی خود برای توضیح تصمیم کاربران مبنی بر پذیرش فن آوریها کافی نیست ،بنابراین آنها از مدل پذیرش فناوری به عنوان یک مدل پایه استفاده کردند و با اضافه کردن متغیرهای سنتی به مدل […]

عوامل ایجاد ارزش ادراکی، استراتژی های بازاریابی

ثالثا ، دیدگاه مبتنی بر دانش ابزارهای تحلیلی و رویکرد های جدیدی را برای درک بهتر عملکرد بنگاه ها در اقتصاد نوین ارائه نموده است. (تیس و همکاران[۵۳] ، ۲۰۰۵ ،ص۵۰۹) ۲-۱-۸-۳عوامل ایجاد ارزش ادراکی بر اساس دیدگاه بازاریابی ارزش محور ، ارزش مشتری به تفاوت بین ادراکات مشتری از منافع حاصل از خرید و […]

حمایت اجتماعی ادراک شده، استفاده از اینترنت

– تسهیل نو‌آوری، سازگاری و پیشرفت(مک کوئیل، ۱۹۹۴ به نقل از آزادی، ۱۳۸۱: ۳۳-۱۴).هم­چنان­که الگوهای ارتباطی به­طور روزافزونی از مرزهای ملی فراتر می‌رود، آمار اتصال به اینترنت وکاربران آن به­طور تصاعدی در حال رشد است. انتشار پرشتاب اینترنت، ماهواره و فناوری های دیجیتالی، ارتباط هم­زمان میان بخش­های وسیعی از جهان را ممکن ساخته است. درنتیجه […]

مطلوبیت ادراک شده، تعریف تصویر ذهنی

شکل ۲-۴): سه جزء اصلی تصویر نام تجاری (یی لین، ۲۰۱۰) تحقیقات گذشته عمدتاً بر شناسایی تصویر نام تجاری وارزیابی تغییرات در تصویر متمرکز شده بودند. این مطالعات ماهیتاً توصیفی بودند. به مرور، موضوعات کلیدی تحقیقات کاربردی نام‏تجاری بر دو جریان فکری متمرکز شدند: نخست این که چگونه ارزش ویژه‏ی نام تجاری کیفی شود و […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...