دسترسی به اطلاعات، عملیات انبارداری

مشکلات موجود در مراحل پیاده­سازی عملکرد ۵: کاهش هزینه­ی زنجیره­ی تأمینشاخص اصلی بهبودی زنجیره­ی تأمین، کاهش هزینه است. این کوشش­ها برای استراتژی­ها و سیاست­های کارایی انجام می­شود. چهار دلیل اصلی هزینه­زایی عبارتند از: عدم وضوح فرآیند زنجیره­ی تأمین تغییرات رویه­های داخل و خارجی شرکت ضعف موجود در طراحی تولید وجود اطلاعات ناقص برای تصمیم­گیری(وجدی وحید، […]

حقوق و دستمزد، انبارداری

PROCEDURE DIVISION .OPEN FILES.MOVE TITLE TO OVERTIME- LINE.WRITE OVERTIME-LINE AFTER ADVANCING TOP-OF-PACE.IF LINE- COUNT IS EQUAL TO 50 GOTO HEADING –POUNINE.GO TO READ – AND- TEST.FINISHخطوط یک برنامه ممکن است گاه به حتی بیش از ده میلیون خط نیز برسد . بدین ترتیب ، برای اجرای هر برنامه ، سخت افزاری مناسب آن لازم است […]

پایان نامه : بانکداری با استفاده از کامپیوترهای خانگی

ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ -۱-۲-۲ﻣﻔﻬﻮم داده ، اﻃﻼﻋﺎت ، داﻧﺶ ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺗﻔﮑﺮ ﻋﻤﯿﻖ در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ، ﺗﻌﺮﯾﻒ داﻧﺶ، اﻃﻼﻋﺎت و داده ﻫﺎ از ﺿﺮورﯾﺎت ﺑﺸﻤﺎر ﻣﯽ رود . ﺑﺪون ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻌﺮﯾﻔﯽ ﻣﺪﯾﺮان دﻗﯿﻘﺎً ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﭼﻪ ﭼﯿﺰی ﻫﺴﺘﻨﺪ و آﯾﺎ اﺻﻮﻻً ﭼﻨﯿﻦ داﻧﺸﯽ ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دارﻧﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟ […]

پایان نامه : مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری

مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری مدیریت دانش، یکپارچگی بین گروه ها و بخشهای جدا از هم را در یک محیط ارتباط با مشتری آسان‌تر می‏سازد. این گروه ها و بخشهای جدا از هم ممکن است در واحد‏های کاری، تجاری یا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوتی باشند. مدیریت دانش جریانی از دانش حول […]

دانلود پایان نامه دلایل وفاداری مشتریان

دلایل وفاداری مشتریان (Soderlund, 2006)، مهمترین دلایل وفاداری مشتریان را در قالب ۶ دلیل بیان کرده است که شامل: مشتریان ممکن است گزینه خوب دیگری نداشته باشند. ممکن است آنها تفاوت بین گزینه­ها را ندانند، بنابراین گزینه خود را تغییر ندهند. ریسک­پذیر نباشند. ممکن است هدایت کردن هزینه­ها بیشتر از دریافت ارزشی باشد که به […]

پایان نامه حقوق : مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری

در این فصل به بررسی مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری و اعمال خلاف قانونی که در صورت ارتکاب توسط مامورین تخلف اداری محسوب شده و ضمانت اجراهای خاص خود را دارد پرداخته خواهد شد. ۳-۱-۱مفهوم خطای اداری و ضابطه تشخیص آن از خطای شخصی چنانکه گفتیم به روشنی نمی‌توان مرز بین خطای اداری […]

پایان نامه حقوق : مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری

در این فصل به بررسی مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری و اعمال خلاف قانونی که در صورت ارتکاب توسط مامورین تخلف اداری محسوب شده و ضمانت اجراهای خاص خود را دارد پرداخته خواهد شد. ۳-۱-۱مفهوم خطای اداری و ضابطه تشخیص آن از خطای شخصی چنانکه گفتیم به روشنی نمی‌توان مرز بین خطای اداری […]

شفاف سازی اطلاعات مالی، اجرای حسابداری تعهدی

با این مقدمه، ضرورت و الزام فنی و اقتصادی نظارت و نظارت پذیری مالی برای دستگاههای اجرائی و اقتصاد کشور نه فقط امری مهم و ناگزیر بلکه یک ضرورت تلقی می شود و نظارت پذیری مالی، چنانکه گفته شد ، نیاز به شفاف سازی اطلاعات مالی، جامع نگری شناسایی و ثبت تمامی وقایع و رویدادهای […]

حافظه نهانی دیداری، اجرایی مرکزی

_____________________________________________۱٫Sensitive Memory 2. Vedio Memory68 خزانه حسی تصویری : برروی خزانه حسی تصویری تحقیقات گسترده ای انجام گرفته ، زمانی که اسپرلینگ یک مجموعه دیداری شامل سه ردیف چهار حرفی رابرای ۵۰ هزارم ثانیه ارائه کرد ، آزمودنی های او بطور معمول توانستند چهار یا پنج حرف را گزارش کنند اما معی بودند حروف بیشتری را […]

عوامل موثر بر وفاداری مشتری، نام و نشان تجاری

ویند[۱۲۰] در مورد وفاداری مشتریان مطالعه و به صراحت اعلام کرد که مشتریان حال و آینده از نظر وفاداری به پنج طبقه تقسیم می‎‎شوند:۱-مشتریان وفادار کنونی که در استفاده از کالا یا خدمات وفادارند و این کار ادامه می‎‎دهند.۲-مشتریان کنونی که امکان دارد به محصول با نام و نشان تجاری جدید روی آورند.۳- مشتریان موردی […]

دسترسی به محصول، وفاداری مشتری

منبع: رشیدی, ۱۳۸۰ مشتریان ناچار: همه گونه محصول یا خدمت مورد توجه اینگونه از مشتریان قرار می­گیرد. آنها به این دلیل دنباله­رو علامت تجاری هستند که هیچ انتخاب واقعی دیگری ندارند. این مشتریان یا انتخاب­های بسیار کمی دارند و یا هزینۀ انتقال برای آنها بسیار بالاست. ( هم از نظر هزینه­های مالی و هم از […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری بدون ربا

تاریخچه قبض انبار الکترونیکیبا استناد تعریف اوراق الکترونیکی و نیز قبض انبار شاید بتوان این تعریف را برای قبض انبار الکترونیکی اظهار داشت : قبض انبار الکترونیکی همان قبض انبار اوراقی و مستند است که از پیام و انتقال داده های الکترونیکی و ابزار های آن بهره مند بوده و در ارتباط با مرکز دادهایی […]

بانکداری الکترونیکی، بانکداری الکترونیک

۲-۷-۵-تعریف مشتری مشتری همان کسی است که نیازش را خود تعریف می‌کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می‌کند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد. اما زمانی این هزینه را متقبل می‌شود که در کالاها و یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند که پرداخت آن هزینه را توجیه نماید(محمدی، اسماعیل، ۱۳۸۳:ص […]

مدیریت استراتژیک، وفاداری مشتریان

(قابلیت های مبتنی بر ستاده) قابلیت­های منبع محور و یا به بیان دیگر ورودی محور، آن دسته از قابلیت­های سازمان هستند که به تمامی دارایی­های انسانی یا غیر انسانی سازمان (ملموس یا غیر ملموس) اشاره دارد که سازمان را در دستیابی به هدفی خاص و انجام فعالیتی یاری می­رساند. از نگاهی دیگر، قابلیت­های منبع محور […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...