انبار داری |
![]() |
دسترسی به اطلاعات، عملیات انبارداری
مشکلات موجود در مراحل پیادهسازی عملکرد ۵: کاهش هزینهی زنجیرهی تأمینشاخص اصلی بهبودی زنجیرهی تأمین، کاهش هزینه است. این کوششها برای استراتژیها و سیاستهای کارایی انجام میشود. چهار دلیل اصلی هزینهزایی عبارتند از: عدم وضوح فرآیند زنجیرهی تأمین تغییرات رویههای داخل و خارجی شرکت ضعف موجود در طراحی تولید وجود اطلاعات ناقص برای تصمیمگیری(وجدی وحید، […]
حقوق و دستمزد، انبارداری
PROCEDURE DIVISION .OPEN FILES.MOVE TITLE TO OVERTIME- LINE.WRITE OVERTIME-LINE AFTER ADVANCING TOP-OF-PACE.IF LINE- COUNT IS EQUAL TO 50 GOTO HEADING –POUNINE.GO TO READ – AND- TEST.FINISHخطوط یک برنامه ممکن است گاه به حتی بیش از ده میلیون خط نیز برسد . بدین ترتیب ، برای اجرای هر برنامه ، سخت افزاری مناسب آن لازم است […]
پایان نامه : بانکداری با استفاده از کامپیوترهای خانگی
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ -۱-۲-۲ﻣﻔﻬﻮم داده ، اﻃﻼﻋﺎت ، داﻧﺶ ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺗﻔﮑﺮ ﻋﻤﯿﻖ در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ، ﺗﻌﺮﯾﻒ داﻧﺶ، اﻃﻼﻋﺎت و داده ﻫﺎ از ﺿﺮورﯾﺎت ﺑﺸﻤﺎر ﻣﯽ رود . ﺑﺪون ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻌﺮﯾﻔﯽ ﻣﺪﯾﺮان دﻗﯿﻘﺎً ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﭼﻪ ﭼﯿﺰی ﻫﺴﺘﻨﺪ و آﯾﺎ اﺻﻮﻻً ﭼﻨﯿﻦ داﻧﺸﯽ ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دارﻧﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟ […]
پایان نامه : مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری
مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری مدیریت دانش، یکپارچگی بین گروه ها و بخشهای جدا از هم را در یک محیط ارتباط با مشتری آسانتر میسازد. این گروه ها و بخشهای جدا از هم ممکن است در واحدهای کاری، تجاری یا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوتی باشند. مدیریت دانش جریانی از دانش حول […]
دانلود پایان نامه دلایل وفاداری مشتریان
دلایل وفاداری مشتریان (Soderlund, 2006)، مهمترین دلایل وفاداری مشتریان را در قالب ۶ دلیل بیان کرده است که شامل: مشتریان ممکن است گزینه خوب دیگری نداشته باشند. ممکن است آنها تفاوت بین گزینهها را ندانند، بنابراین گزینه خود را تغییر ندهند. ریسکپذیر نباشند. ممکن است هدایت کردن هزینهها بیشتر از دریافت ارزشی باشد که به […]
پایان نامه حقوق : مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری
در این فصل به بررسی مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری و اعمال خلاف قانونی که در صورت ارتکاب توسط مامورین تخلف اداری محسوب شده و ضمانت اجراهای خاص خود را دارد پرداخته خواهد شد. ۳-۱-۱مفهوم خطای اداری و ضابطه تشخیص آن از خطای شخصی چنانکه گفتیم به روشنی نمیتوان مرز بین خطای اداری […]
پایان نامه حقوق : مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری
در این فصل به بررسی مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری و اعمال خلاف قانونی که در صورت ارتکاب توسط مامورین تخلف اداری محسوب شده و ضمانت اجراهای خاص خود را دارد پرداخته خواهد شد. ۳-۱-۱مفهوم خطای اداری و ضابطه تشخیص آن از خطای شخصی چنانکه گفتیم به روشنی نمیتوان مرز بین خطای اداری […]
شفاف سازی اطلاعات مالی، اجرای حسابداری تعهدی
با این مقدمه، ضرورت و الزام فنی و اقتصادی نظارت و نظارت پذیری مالی برای دستگاههای اجرائی و اقتصاد کشور نه فقط امری مهم و ناگزیر بلکه یک ضرورت تلقی می شود و نظارت پذیری مالی، چنانکه گفته شد ، نیاز به شفاف سازی اطلاعات مالی، جامع نگری شناسایی و ثبت تمامی وقایع و رویدادهای […]
حافظه نهانی دیداری، اجرایی مرکزی
_____________________________________________۱٫Sensitive Memory 2. Vedio Memory68 خزانه حسی تصویری : برروی خزانه حسی تصویری تحقیقات گسترده ای انجام گرفته ، زمانی که اسپرلینگ یک مجموعه دیداری شامل سه ردیف چهار حرفی رابرای ۵۰ هزارم ثانیه ارائه کرد ، آزمودنی های او بطور معمول توانستند چهار یا پنج حرف را گزارش کنند اما معی بودند حروف بیشتری را […]
عوامل موثر بر وفاداری مشتری، نام و نشان تجاری
ویند[۱۲۰] در مورد وفاداری مشتریان مطالعه و به صراحت اعلام کرد که مشتریان حال و آینده از نظر وفاداری به پنج طبقه تقسیم میشوند:۱-مشتریان وفادار کنونی که در استفاده از کالا یا خدمات وفادارند و این کار ادامه میدهند.۲-مشتریان کنونی که امکان دارد به محصول با نام و نشان تجاری جدید روی آورند.۳- مشتریان موردی […]
دسترسی به محصول، وفاداری مشتری
منبع: رشیدی, ۱۳۸۰ مشتریان ناچار: همه گونه محصول یا خدمت مورد توجه اینگونه از مشتریان قرار میگیرد. آنها به این دلیل دنبالهرو علامت تجاری هستند که هیچ انتخاب واقعی دیگری ندارند. این مشتریان یا انتخابهای بسیار کمی دارند و یا هزینۀ انتقال برای آنها بسیار بالاست. ( هم از نظر هزینههای مالی و هم از […]
فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری بدون ربا
تاریخچه قبض انبار الکترونیکیبا استناد تعریف اوراق الکترونیکی و نیز قبض انبار شاید بتوان این تعریف را برای قبض انبار الکترونیکی اظهار داشت : قبض انبار الکترونیکی همان قبض انبار اوراقی و مستند است که از پیام و انتقال داده های الکترونیکی و ابزار های آن بهره مند بوده و در ارتباط با مرکز دادهایی […]
بانکداری الکترونیکی، بانکداری الکترونیک
۲-۷-۵-تعریف مشتری مشتری همان کسی است که نیازش را خود تعریف میکند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف میکند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد. اما زمانی این هزینه را متقبل میشود که در کالاها و یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند که پرداخت آن هزینه را توجیه نماید(محمدی، اسماعیل، ۱۳۸۳:ص […]
مدیریت استراتژیک، وفاداری مشتریان
(قابلیت های مبتنی بر ستاده) قابلیتهای منبع محور و یا به بیان دیگر ورودی محور، آن دسته از قابلیتهای سازمان هستند که به تمامی داراییهای انسانی یا غیر انسانی سازمان (ملموس یا غیر ملموس) اشاره دارد که سازمان را در دستیابی به هدفی خاص و انجام فعالیتی یاری میرساند. از نگاهی دیگر، قابلیتهای منبع محور […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 07:11:00 ق.ظ ]
|