اندازه گیری |
![]() |
پایان نامه روانشناسی در مورد اندازه گیری کیفیت زندگی
اندازه گیری کیفیت زندگی اگر چه برای کیفیت زندگی ابزارهای زیادی طراحی شده است اما این ابزارها بر تفسیرهای متفاوت از کیفیت زندگی مبتنی است(ایورز[۱]،۲۰۰۳).در واقع پایگاه داده کولید[۲](پایگاه اطلاعاتی کولید،۲۰۰۴،به نقل از هولمز[۳]،۲۰۰۵)کپی های متعددی از چنین ابزارهایی در بر دارد که هر کدام بر تعریفی متفاوت از کیفیت زندگی مبتنی است. علاوه بر […]
پایان نامه روانشناسی در مورد اندازه گیری کیفیت زندگی
اندازه گیری کیفیت زندگی اگر چه برای کیفیت زندگی ابزارهای زیادی طراحی شده است اما این ابزارها بر تفسیرهای متفاوت از کیفیت زندگی مبتنی است(ایورز[۱]،۲۰۰۳).در واقع پایگاه داده کولید[۲](پایگاه اطلاعاتی کولید،۲۰۰۴،به نقل از هولمز[۳]،۲۰۰۵)کپی های متعددی از چنین ابزارهایی در بر دارد که هر کدام بر تعریفی متفاوت از کیفیت زندگی مبتنی است. علاوه بر […]
مقاله (پایان نامه) : اندازه گیری هویت
اندازه گیری هویت پیش از این، به برخی سوابق تجربی در قلمرو هویت اشاره شد. در اینجا برخی از یافتههای پیشینه ای را که به اندازهگیری هویت شخصی پرداختهاند، مرور میکنیم. بهطور عمده، دو نوع اندازهگیری در مورد هویت به کار گرفته شده است: مصاحبه و پرسشنامه (شوارتز، ۲۰۰۱). مارسیا (۱۹۶۶) با توسل به مصاحبه […]
پایان نامه : اندازه گیری هوش هیجانی :
اندازه گیری هوش هیجانی : ظهور مفهوم هوش عاطفی با تلاش های همه جانبه برای اندازه گیری آن همراه بود. اندازه گیری علمی و تجربی هوش عاطفی هم زمان با ارائه ی اولین نظریه در مورد هوش عاطفی آغاز شد و از آزمون های شخصیتی موجود که به ارزیابی اسنادهای مثبت می پرداختند به عنوان […]
پایان نامه : اندازه گیری هوش هیجانی :
اندازه گیری هوش هیجانی : ظهور مفهوم هوش عاطفی با تلاش های همه جانبه برای اندازه گیری آن همراه بود. اندازه گیری علمی و تجربی هوش عاطفی هم زمان با ارائه ی اولین نظریه در مورد هوش عاطفی آغاز شد و از آزمون های شخصیتی موجود که به ارزیابی اسنادهای مثبت می پرداختند به عنوان […]
دانلود مقاله و پایان نامه : مدل های اندازه گیری سرمایه فکری
مدل های اندازه گیری سرمایه فکری مدل سرمایه فکری اسکاندیا: اسکاندیا اولین شرکت بزرگی است که تلاش منسجمی برای اندازه گیری عوامل پویایی پنهان شناسایی کرده است. براساس این مدل عوامل پنهان سرمایه انسانی و ساختاری با هم سرمایه فکری را تشکیل می دهند. به عقیده بسیاری از محققان مدل اسکاندیا در فراتر رفتن از […]
پایان نامه مدلها و روشهای اندازه گیری سرمایه فکری
مدلها و روش های اندازه گیری سرمایه فکری با بررسی تاریخچه موجود در زمینه سرمایه های فکری، می توانیم شیوه های اندازه گیری موجود برای IC را که به نحو بهتری از عهده این کار برآمدند در چهار مقوله اصلی زیر قرار دهیم: الف-مستقیم (DIC) ب– شیوه های کارت امتیازدهی (SCM) ج – سرمایه گذاری […]
پایان نامه مدلها و روشهای اندازه گیری سرمایه فکری
مدلها و روش های اندازه گیری سرمایه فکری با بررسی تاریخچه موجود در زمینه سرمایه های فکری، می توانیم شیوه های اندازه گیری موجود برای IC را که به نحو بهتری از عهده این کار برآمدند در چهار مقوله اصلی زیر قرار دهیم: الف-مستقیم (DIC) ب– شیوه های کارت امتیازدهی (SCM) ج – سرمایه گذاری […]
پایان نامه : اندازه گیری شاخص نگهداری کارکنان
نگهداری و حفظ کارکنان به عنوان یک هدف سازمانی به معنی نگهداری آن دسته از کارکنانی است که سازمان در دراز مدت نسبت به آنها توجه داشته است. در این رابطه شاخص سرمایه گذاری بلند مدت برای کارکنان شایسته به عنوان سرمایه های واقعی سازمان دارای اهمیت است. به طوری که از دست دادن […]
پایان نامه : اندازه گیری شاخص نگهداری کارکنان
نگهداری و حفظ کارکنان به عنوان یک هدف سازمانی به معنی نگهداری آن دسته از کارکنانی است که سازمان در دراز مدت نسبت به آنها توجه داشته است. در این رابطه شاخص سرمایه گذاری بلند مدت برای کارکنان شایسته به عنوان سرمایه های واقعی سازمان دارای اهمیت است. به طوری که از دست دادن […]
پایان نامه : مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی
مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی در تبیین مدل تبلیغات این سوال مطرح است که آیا متغیرهای خروجی و فرآیند سلسله مراتبی، از این لحاظ که یکی به دیگری منتهی می شود، با یگدیگر در ارتباط اند؟ آیا متغیرها، سلسله مراتب تاثیر را توجیه میکنند؟ سال های زیادی، محققان در پی یافتن پاسخی برای این […]
پایان نامه : مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی
مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی در تبیین مدل تبلیغات این سوال مطرح است که آیا متغیرهای خروجی و فرآیند سلسله مراتبی، از این لحاظ که یکی به دیگری منتهی می شود، با یگدیگر در ارتباط اند؟ آیا متغیرها، سلسله مراتب تاثیر را توجیه میکنند؟ سال های زیادی، محققان در پی یافتن پاسخی برای این […]
منافع اندازه گیری رضایتمندی مشتری
۲-۲-۵- منافع اندازه گیری رضایتمندی مشتری اندازه گیری رضایتمندی مشتری منافع بسیاری برای سازمان دارد که عمده ترین آنها عبارتند از: نتایج اندازه گیری رضایتمندی مشتری می تواند برای یافتن نقاط قوت و ضعف مهم در عرضه محصول یا خدمت و تمرکز کاراتر تلاش ها بر بهبود این مسائل مورد استفاده قرار گیرد. بسته به […]
اندازه گیری کیفیت خدمات
از طریق شناسایی شاخصهای اهم کیفیت در نظر مشتریان ، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و از آن در تصمیمات استراتژیک و برنامه ریزی های رقابتی خود استفاده نمایند . به علاوه تعیین سطوح اهمیت هر یک از شاخصهای کیفی از منظر مشتریان ، بعلاوه تعیین سطوح اهمیت هر یک از شاخص های […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 03:24:00 ق.ظ ]
|