اولویت بندی |
اولویت بندی شاخص ها، نگرش مصرف کننده
نمایشگر۵-۴ توزیع فراوانی متغییر تحصیلات……………………………………………………………………………….۱۵۶نمایشگر۶-۴ درصد توزیع فراوانی متغییر تحصیلات……………………………………………………………………..۱۵۷نمایشگر۷-۴ خلاصه آزمون ANOVA برای سطوح مختلف تحصیلات………………………………………………۱۵۸نمایشگر۸-۴ توزیع فراوانی متغییر جنسیت………………………………………………………………………………….۱۵۹نمایشگر۹-۴ درصد توزیع فراوانی متغییر جنسیت………………………………………………………………………..۱۵۹نمایشگر۱۰-۴ میانگین و انحراف معیار نمرات نگرش مصرف کننده در جوامع مختلف( مردو زن)……..۱۶۰نمایشگر۱۱-۴ خلاصه آزمون t برای سطوح مختلف جنسیت( مرد و زن)…………………………………………۱۶۰نمایشگر۱۲-۴ توزیع فراوانی متغییر درآمد پاسخ دهندگان……………………………………………………………۱۶۱نمایشگر۱۳-۴ درصد توزیع فراوانی متغییر درآمد پاسخ دهندگان…………………………………………………۱۶۲نمایشگر۱۴-۴ خلاصه آزمونANOVA برای سطوح مختلف درآمد………………………………………………….۱۶۳نمایشگر۱۵-۴ مقایسه برند هانی………………………………………………………………………………………………….۱۶۳نمایشگر۱۶-۴ مقایسه برند تیکا…………………………………………………………………………………………………..۱۶۴نمایشگر۱۷-۴ مقایسه برند الیکا………………………………………………………………………………………………….۱۶۴نمایشگر۱۸-۴ مقایسه برند مائده…………………………………………………………………………………………………۱۶۴نمایشگر۱۹-۴ فرضیه آماری برای آزمون فریدمن………………………………………………………………………….۱۶۵نمایشگر۲۰-۴ اولویت بندی شاخص ها…………………………………………………………………………………………۱۶۶نمایشگر۲۱-۴ آزمون میانگین ویژگی های رقابتی محصول…………………………………………………………….۱۶۷نمایشگر۲۲-۴ آزمون میانگین رضایت از ویژگی های محصول………………………………………………………..۱۶۸نمایشگر۲۳-۴ آزمون میانگین سوالات متغییر تناسب ادراک شده………………………………………………….۱۶۹نمایشگر۲۴-۴ آزمون میانگین…
اولویت بندی شاخص ها، ساختار سلسله مراتبی
آیا شاخص های انعطاف پذیری توسعه محصول در ارزیابی زنجیره تامین چابک در شرکت صنعتی بهشهر موثر هستند؟ آیا شاخص های انعطاف پذیری تولید و ساخت در ارزیابی زنجیره تامین چابک در شرکت صنعتی بهشهر موثر هستند؟ آیا شاخص های انعطاف پذیری تدارکات در ارزیابی زنجیره تامین چابک در شرکت صنعتی بهشهر موثر هستند؟ آیا شاخص های انعطاف پذیری لجستیک در ارزیابی زنجیره تامین چابک در شرکت صنعتی بهشهر موثر هستند؟ آیا شاخص های انعطاف پذیری فناوری اطلاعات در ارزیابی زنجیره تامین چابک در شرکت صنعتی بهشهر موثر هستند؟ اولویت بندی شاخص ها و استراتژی های پیاده سازی زنجیره تامین چابک در شرکت صنعتی بهشهر با استفاده از تکنیک AHP فازی…
اولویت بندی شاخص ها، وفاداری به برند
اهمیت ادراک شده نتایج منفی حاصله از انتخاب اشتباه و نامتناسب محصول ((Kapferer and Laurent , 1985میزان عدم مطلوبیت مربوط به تصمیم اشتباه اتخاذ شده توسط مصرف کننده . (Quester and Lim , 2003 ). ۹-۱- روش شناسی تحقیق۱-۹-۱ روش تحقیق بر اساس هدف تحقیق، پژوهش حاضر از نوع کاربردی است چرا که هدف از انجام آن، بررسی رابطه بین الگو های درگیری محصولات با وفاداری به برند می باشد. از سوی دیگر بر اساس نحوه گرداوری داده ها، از آنجا که در این پژوهش به توصیف و تشریح رابطه بین متغیرها و توصیف نظرات آزمودنی های تحقیق در خصوص متغیر ها و شاخص های موجود در پرسشنامه پرداخته می
شود، روش…
پایان نامه فرمت ورد : پوشش رسانهای و درهم ریختگی حمایت مالی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
۱۶پوشش رسانهای و درهم ریختگی حمایت مالی[۱] به طور فزاینده ایی پوشش رسانهای شکسته در حال ارائه فرصتهای بیشتر برای شرکتهاست تا در کمین حامیان مالی رسمی بنشینند، و به طور مؤثر مزایای مثبت را از یک حامی مالی رسمی بسرقت ببرند. این بدان معناست که اندازه گیریهای استراتژیک در تحت الشعاع قرار دادن یا فائق آمدن بر بازاریابی کمین در مدیریت حمایت مالی جدائی ناپذیر خواهد بود؛ موفقیت استراتژی تبلیغات یک شرکت ممکن است در گرو توانایی شرکت در حمایت یک منبع خیلی با ارزش از رقیبان قرار داشته باشد (منصورپور،۲۰۰۷). سازمانهای رویدادهای ورزشی مهم در حال کاهش تعداد حامیان مالی رسمی به منظور کاهش بهم ریختگی حامی هستند که…
پوشش رسانهای و درهم ریختگی حمایت مالی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
۱۶پوشش رسانهای و درهم ریختگی حمایت مالی[۱] به طور فزاینده ایی پوشش رسانهای شکسته در حال ارائه فرصتهای بیشتر برای شرکتهاست تا در کمین حامیان مالی رسمی بنشینند، و به طور مؤثر مزایای مثبت را از یک حامی مالی رسمی بسرقت ببرند. این بدان معناست که اندازه گیریهای استراتژیک در تحت الشعاع قرار دادن یا فائق آمدن بر بازاریابی کمین در مدیریت حمایت مالی جدائی ناپذیر خواهد بود؛ موفقیت استراتژی تبلیغات یک شرکت ممکن است در گرو توانایی شرکت در حمایت یک منبع خیلی با ارزش از رقیبان قرار داشته باشد (منصورپور،۲۰۰۷). سازمانهای رویدادهای ورزشی مهم در حال کاهش تعداد حامیان مالی رسمی به منظور کاهش بهم ریختگی حامی هستند که…
نگارش پایان نامه در مورد پیشبرد فروش – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
پیشبرد فروش پیشبرد فروش عبارت است از محرکهای کوتاه مدت برای تشویق فروش یا خرید محصول و خدمات(کاتلر،۱۳۸۴). در این روش از ابزار گستردهای برای برانگیختن واکنشهای قوی تر یا سریع تر بازار بهرهگیری میشود که شامل استفاده از کوپنهای تخفیفی، حراج، کاهش قیمتها، جایزههایی برای خرید محصول و نمایش تجاری جهت تشویق مصرف کنندهگان میباشد. همچنین با ابزاری مانند ارائه تخفیفهای خرید، محصولات رایگان و بازپرداختهای تخفیفی به خرده فروشان برای حمایت آنها از محصول، آگهیهای تعاونی و مسابقههای فروش برای عاملان فروش ترویج تجاری را موجب میشوند (کاتلر،۱۳۸۳). ۲-۱۴ تصویر (وجهه) و بازاریابی هیجانی[۱] به طور فزاینده، شرکتها استفاده ویژهایی از تصویر و بازاریابی هیجانی میبرند تا در…
پیشبرد فروش – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
پیشبرد فروش پیشبرد فروش عبارت است از محرکهای کوتاه مدت برای تشویق فروش یا خرید محصول و خدمات(کاتلر،۱۳۸۴). در این روش از ابزار گستردهای برای برانگیختن واکنشهای قوی تر یا سریع تر بازار بهرهگیری میشود که شامل استفاده از کوپنهای تخفیفی، حراج، کاهش قیمتها، جایزههایی برای خرید محصول و نمایش تجاری جهت تشویق مصرف کنندهگان میباشد. همچنین با ابزاری مانند ارائه تخفیفهای خرید، محصولات رایگان و بازپرداختهای تخفیفی به خرده فروشان برای حمایت آنها از محصول، آگهیهای تعاونی و مسابقههای فروش برای عاملان فروش ترویج تجاری را موجب میشوند (کاتلر،۱۳۸۳). ۲-۱۴ تصویر (وجهه) و بازاریابی هیجانی[۱] به طور فزاینده، شرکتها استفاده ویژهایی از تصویر و بازاریابی هیجانی میبرند تا در…
تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی و مراوداتی دیگر از لحاظ جهانی، آشکار میشود که هیچ شکاف مهمی در موضوع تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی و مراوداتی دیگر انجام نشده است.تعاریف از یک کشور به کشور دیگر و از یک محقق به محقق دیگر متفاوت است. در هنگام صحبت دربارهی تمایز حمایت مالی از بشر دوستی شرکت، قیومیت، بخشش شرکت و “پرداخت هزینه برای قرار دادن محصول یا خدمت شرکت در فیلمها برنامههای تلویزیونی”[۱] توافق قابل توجهای وجود دارد، اگرچه در بعضی موارد محدویتها، تعریف دقیق را مشکل میسازند. از لحاظ مفهومی حتی جدا سازی حمایت مالی، اشاعه حمایت مالی، و تبلیغات پیچیدگی بیشتری را آشکار میسازد. حمایت مالی دست…
پایان نامه ارشد : تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی و مراوداتی دیگر از لحاظ جهانی، آشکار میشود که هیچ شکاف مهمی در موضوع تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی و مراوداتی دیگر انجام نشده است.تعاریف از یک کشور به کشور دیگر و از یک محقق به محقق دیگر متفاوت است. در هنگام صحبت دربارهی تمایز حمایت مالی از بشر دوستی شرکت، قیومیت، بخشش شرکت و “پرداخت هزینه برای قرار دادن محصول یا خدمت شرکت در فیلمها برنامههای تلویزیونی”[۱] توافق قابل توجهای وجود دارد، اگرچه در بعضی موارد محدویتها، تعریف دقیق را مشکل میسازند. از لحاظ مفهومی حتی جدا سازی حمایت مالی، اشاعه حمایت مالی، و تبلیغات پیچیدگی بیشتری را آشکار میسازد. حمایت مالی دست…
منابع پایان نامه – پایان نامه با عنوان اشکالات حمایت مالی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
و اشکالات حمایت مالی ۲-۴-۱ مزایایی حمایت مالی شنک[۱] (۱۹۹۹) رایجترین مزایای درک شده با حمایت مالی را به صورت زیر بیان کرده است ساخت انتقال تداعی معنی وجهه(تصویر) مثبت برطرف کردن شایعه و تهمت رسانهها ایجاد آگاهی نفوذ در ترجیحات عمومی کسب انگیزه داخلی ساختن خوش نیتی مضمون یکسان در رسانههای گوناگون ایجاد انحصاریت ایجاد سربلندی و مباهات سخت گیری در رابطه با اجتناب از مخاطبان هدف ۲-۴-۲ اشکالات حمایت مالی بازاریابی کمین[۲] مجادلهها ونگرشهای منفی عدم استاندارد سازی انعطاف ناپذیری مشکلات ارزیابی مصرف زمان انتقال ضعیف پیام ریسک آرزوی بد پایین آمدن فراخوانی و تاثیر پیام (فائد[۳]،۲۰۰۶). ۲-۵ حمایت مالی ورزشی مفهوم حمایت مالی ورزشی یک پدیده جدید…
اشکالات حمایت مالی – شناسایی و اولویتبندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی
و اشکالات حمایت مالی ۲-۴-۱ مزایایی حمایت مالی شنک[۱] (۱۹۹۹) رایجترین مزایای درک شده با حمایت مالی را به صورت زیر بیان کرده است ساخت انتقال تداعی معنی وجهه(تصویر) مثبت برطرف کردن شایعه و تهمت رسانهها ایجاد آگاهی نفوذ در ترجیحات عمومی کسب انگیزه داخلی ساختن خوش نیتی مضمون یکسان در رسانههای گوناگون ایجاد انحصاریت ایجاد سربلندی و مباهات سخت گیری در رابطه با اجتناب از مخاطبان هدف ۲-۴-۲ اشکالات حمایت مالی بازاریابی کمین[۲] مجادلهها ونگرشهای منفی عدم استاندارد سازی انعطاف ناپذیری مشکلات ارزیابی مصرف زمان انتقال ضعیف پیام ریسک آرزوی بد پایین آمدن فراخوانی و تاثیر پیام (فائد[۳]،۲۰۰۶). ۲-۵ حمایت مالی ورزشی مفهوم حمایت مالی ورزشی یک پدیده جدید…
اولویت بندی موانع فقدان بسترهای جذب اسپانسرهای بین المللی در حمایت مالی در ورزش قهرمانی
حمایت مالی حمایت مالی این پتانسیل را دارد که ابزار مراودات بازاریابی در قرن ۲۱ بشود. اگر کسانی که ازدیاد حمایت مالی را وسط دو دهه گذشته گواهی دادهاند باور کنیم این گمان آنقدر سخت نیست. اکنون بازاریابان حمایت مالی را به عنوان یک چاره ترویجی مؤثر در مقابل ابزارهای مراودهای دیگر میشناسند (کوسنس[۱]،۱۹۹۶). از سال ۱۹۹۶، هنوز یک تعریف پذیرفته شده عمومی از حمایت مالی وجود ندارد. در مقالههای منتشر شده در انگلستان، ( تعریف مینگهام،۱۹۸۳) مکرراً دیده میشود. در تحقیقات فرانسوی زبان مکررأ به تعریف (دربایکس و همکاران، ۱۹۹۴) رجوع شده است، در حالیکه اغلب مقالات منتشر شده در آلمان تعریف (برون، ۱۹۸۷) را نقل کردهاند. فقدان اتفاق آرا…
منابع پایان نامه با موضوع اولویت بندی موانع فقدان بسترهای جذب اسپانسرهای بین المللی در حمایت مالی در ورزش قهرمانی
حمایت مالی حمایت مالی این پتانسیل را دارد که ابزار مراودات بازاریابی در قرن ۲۱ بشود. اگر کسانی که ازدیاد حمایت مالی را وسط دو دهه گذشته گواهی دادهاند باور کنیم این گمان آنقدر سخت نیست. اکنون بازاریابان حمایت مالی را به عنوان یک چاره ترویجی مؤثر در مقابل ابزارهای مراودهای دیگر میشناسند (کوسنس[۱]،۱۹۹۶). از سال ۱۹۹۶، هنوز یک تعریف پذیرفته شده عمومی از حمایت مالی وجود ندارد. در مقالههای منتشر شده در انگلستان، ( تعریف مینگهام،۱۹۸۳) مکرراً دیده میشود. در تحقیقات فرانسوی زبان مکررأ به تعریف (دربایکس و همکاران، ۱۹۹۴) رجوع شده است، در حالیکه اغلب مقالات منتشر شده در آلمان تعریف (برون، ۱۹۸۷) را نقل کردهاند. فقدان اتفاق آرا…
نگارش پایان نامه در مورد اولویت بندی موانع فقدان جنبه های تکنیکی در باشگاه ها در حمایت مالی در ورزش قهرمانی
بازاریابی تعریفهای گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. در یک تعریف ساده، بازاریابی عبارت است از: تامین رضایت مشتری به شیوهای سودآور (محرم زاده،۱۳۸۵). امروزه صاحب نظران؛ بازاریابی را فرآیند ارضای نیازها و خواستههای بشر تعریف میکنند، به نظر فیلیپ کاتلر ، برجسته ترین صاحبنظر در این رشته، بازاریابی عبارت است از فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواستهها از طریق فرآیند مبادله. منشا و رکن اساس نظام بازاریابی، نیازها و خواستههای انسان است (روستا احمد و همکاران،۱۳۸۳). تفاوت بین بازاریابی و فروش بیشتر از شباهت آنهاست. فروش روی نیازهای فروشنده؛ بازاریابی روی نیازهای خریدار متمرکز است. با توجه به مرکز دانش کسب و کار، مفهوم بازاریابی فلسفهای است که…
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-20] [ 09:54:00 ب.ظ ]
|