بازار اشتراکی |
![]() |
نقش کارکنان در بازاریابی خدمات
عامل اصلی موفقیت در سازمان های خدماتی امروزی این است که رابطه خوبی میان سازمان و کارکنان و مشتریان (مثلث خدماتی ارائه شده توسط کاتلر[۱]) برقرار نماید. در شرکت هایی که خدمات نقش مهمی را دارند و نیروی انسانی بوده که خدمات را به مشتریان ارائه می دهد، این کارکنان هستند که موفقیت یا عدم […]
فروشگاه الکترونیکی، بازاریابی ارتباطی
الف- خرده فروشی الکترونیکی اصیل عمومی : محصولات خود را در سطح جهان عرضه می کنند .ب- خرده فروشی الکترونیکی اصیل خصوصی : محصولات خود را تنها به بازار محدودی عرضه می کنند و به مشتریان خاصی توجه دارند(مایر، ۱۹۹۵: ۱۴۵) .۴- خرده فروشی الکترونیکی ترکیبی(مایر، ۱۹۹۵: ۱۴۵) .محصولات خود را به خریداران از طریق […]
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
هدف اصلی: ۵اهداف فرعی: ۵۵-۱-سؤالات تحقیق: ۶سوال اصلی: ۶سوالات فرعی: ۶۶-۱-فرضیه ها: ۷فرضیه اصلی: ۷فرضیات فرعی: ۷۷-۱-مدل مفهومی ۸۸-۱-مراحل انجام تحقیق ۹۹-۱-ساختار تحقیق ۱۰فصل دوم. ۱۱مقدمه. ۱۲۱-۲-تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند. ۱۳۱-۱-۲- بازاریابی ۱۳۲-۱-۲- انواع بازاریابی ۱۶۱-۲-۱-۲- بازاریابی خود (شخصی) ۱۶۲-۲-۱-۲- بازاریابی سازمان. ۱۶۳-۲-۱-۲- بازاریابی مکان. ۱۷۴-۲-۱-۲- بازاریابی ایده. ۱۷۵-۲-۱-۲- بازاریابی خدماتی ۱۷۶-۲-۱-۲- بازاریابی […]
پایان نامه:بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به …
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق ۱۱-۱) مقدمه : ۲۱-۲) بیان مساله تحقیق : ۳۱-۳)سوالات فرعی: […]
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد:بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به شبکه فروش شرکت آدیداس و انجام تبلیغات شفاهی برای شرکت
۱-۴-۲-پیشینه خارجی: ۷۱-۵) بیان اهمیت انجام تحقیق (اهمیت نظری-اهمیت کاربردی): ۸۱-۵-۱)اهمیت نظری: ۸۱-۵-۲)اهمیت کاربردی: ۱۰۱-۶) بیان اهداف تحقیق : ۱۲۱-۶-۱)هدف اصلی: ۱۲۱-۶-۲) اهداف فرعی: ۱۲۱-۶-۳)هدف آرمانی: ۱۳۱-۶-۴)هدف کاربردی: ۱۳۱-۷) چهارچوب نظری : ۱۴۱-۷-۱-نگرش ها در رفتار مصرف کننده : ۱۴۱-۷-۲)قصد. ۱۶۱-۷-۳)بازاریابی ویروسی: ۱۷۱-۷-۴)بازاریابی شبکه ای: ۱۷۱-۷-۵) هنجار ذهنی ۱۸۱-۷-۶) کنترل رفتاری. ۱۸۱-۷-۷)هزینه درک شده یا […]
پایان نامه :تحلیل تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات شهری
مدیریت بازرگانی _ گرایش تحول تحلیل تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات شهری مورد مطالعه: شهرداری اصفهان استاد راهنما: دکتر غلامرضا بردبار استاد مشاور: دکتر محمود نادری بنی دکتر سید مهدی المدرسی دی ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه برق قدرت:ارزیابی تأثیر حضور واحد تولید پراکنده بر عملکرد خرده فروش در بازار برق
در سالهای اخیر، با گسترش فزایندهی مصرف برق، نیاز به افزایش تولید انرژی و استفاده از منابع تجدیدپذیر در تولید انرژی الکتریکی به دلایل زیستمحیطی و اقتصادی افزایش یافته است که در این میان واحدهای تولید پراکنده مورد توجه قرار گرفتهاست. در ساختار عمودی، اغلب سیاستهای یکسانی برای مصرف کنندگان متفاوت در نظر گرفته میشود […]
پایان نامه ورود و خروج اقتصادی واحدها در سیستم های قدرت تجدید ساختار یافته
دانشگاه آزاد اسلامیواحد تهران جنوبدانشکده تحصیلات تکمیلی“M.Sc” پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدمهندسی برق- قدرتعنوان:ورود و خروج اقتصادی واحدها در سیستم های قدرت تجدید ساختار یافته برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
سمینار ارشد رشته برق قدرت: روش های شناسایی و مقابله با پرشدگی در خطوط انتقال سیستم های قدرت
دانشکده تحصیلات تکمیلی “M.Sc” سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مهندسی برق – قدرت عنوان: روش های شناسایی و مقابله با پرشدگی (Congestion) در خطوط انتقال سیستم های قدرت متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه : ورود و خروج اقتصادی واحدها در سیستم های قدرت تجدید ساختار یافته
دانشگاه آزاد اسلامیواحد تهران جنوبدانشکده تحصیلات تکمیلی“M.Sc” پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مهندسی برق- قدرتعنوان:ورود و خروج اقتصادی واحدها در سیستم های قدرت تجدید ساختار یافته متن پایان نامه : چکیدههمراه با رشد سریع تکنولوژیهای در حال تغییر صنعت برق منابع جدید توان که به تکنولوژیهای جدید میپردازند وارد بازار میگردند.لذا نیاز مبرمی […]
مقاله (پایان نامه حقوق) تعریف دولت الکترونیک
تعریف دولت الکترونیک تعاریف ارائه شده برای دولت الکترونیک متنوع و متعدد است اما همگی تقریباً مفاهیم یکسانی دارند. در ادامه برخی از این تعاریف ارائه شده است: دولت الکترونیکی تلاشهای دولتها برای فراهم کردن شهرهایی با اطلاعات و خدمات مورد نیاز آنها با بهره گرفتن از یک سری از تکنولوژیهای ارتباطی و اطلاعاتی است […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره کالاهای معاف از مالیات [۱]
معافیت مالیاتی برای بعضی کالاها و در بعضی مکانها مانند مناطق ازاد تجاری قابل اجراست . این معافیت مالیاتی موجب کاهش قیمتها در این مناطق و در قبال بعضی از این کالاها شده و همین موجب جذب بسیاری از گردشگران به این مناطق می گردد . برخی از افراد به مقصدهای خاصی سفر می […]
پایان نامه ارشد : رویکردهای تفکر استراتژیک وجایگاه مدیریت دانش در هر رویکرد
رویکردهای تفکر استراتژیک وجایگاه مدیریت دانش در هر رویکرد در حوزه مدیریت استراتژیک، تعاریف متعددی برای بیان مفهوم تفکر استراتژیک وجود دارد. بررسی دقیق دیدگاههای نویسندگان متعدد در خصوص مفهوم تفکر استراتژیک نشان می دهد که تعریف برخی بر محور فرایند تفکر استراتژیک و تعریف برخی دیگر معطوف به عملکرد تفکر استراتژیک بوده است. ۲-۳-۹-۱- […]
راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : مدل “مییر و شورمن”[۱]
مدل “مییر و شورمن” از نگاه این دو تعهد سازمانی دو بعد دارد:تعهد مستمر به معنای میل ماندن در سازمان ؛ و تعهد ارزشی به معنای تلاش مضاعف برای سازمان در واقع در این مدل تعهد مستمر مرتبط با تصمیم ماندن یا ترک سازمان است، در صورتیکه تعهد ارزشی مرتبط با تلاش مضاعف در جهت […]
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-13] [ 11:23:00 ب.ظ ]
|