پایان نامه : آمیخته بازار یابی خدمات بانکی

براساس تعاریف ارائه شده ، بازار یابی خدمات بانکی عبارت است از شناسایی نیاز صاحبان پس اندازها و جلب رضایت آنان و از طرف دیگر طراحی و تولید خدمات بانکی با قیمت و کیفیت مناسب و متنوع به نحوی که تامین کننده ی نیازهای مالی کارآفرینان باشد. باید توجه داشت که سیستم هایی مانند نظام […]

برنامه ریزی بازاریابی خدمات بیمه

چرا برخی از نمایندگان و فروشندگان بیمه هنوز هم سعی می کنند با این سیستم بازاریابی، مخالفت کنند؟ به کارگیری برترین شیوه های ارسال پُست مستقیم، درج تبلیغات در روزنامه ها، و برگذاری سمینارهای میهمانی، همگی سبب می شوند تا شما و بیمه نامه ها و خدماتی که می فروشید در معرض دید مستقیم مشتریان […]

برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خدمات بیمه

– متدها تبلیغاتی بیشتر در تولید تماس در در طول سال های گذشته، ما وقت بسیار زیادی را به صحبت و کار کردن با تعدادی از برترین افراد موفق در تجارت و بازاریابی سپری کرده ایم. ما بررسی های بسیار زیادی را انجام دادیم و البته هنوز هم انجام می دهیم تا نمایندگان و فروشندگان […]

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی خدمات بیمه

بهترین راه برای ایجاد تماس های جدید در کار فروشندگی بیمه برای داشتن فروشهای جدید، چیست؟ اکثر فروشندگان و نمایندگان بیمه ای که با ما تماس می گیرند، به دنبال سریع ترین، اثرگذارترین و بهترین راه برای دریافت تماس از سوی بهترین مشتریان احتمالی بیمه هستند تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند. این افراد سعی […]

استراتژی بازاریابی خدمات بیمه -بازاریابی ‌ارتباطات ‌

گفتارچهارم-استراتژی بازاریابی خدمات بیمه بازاریابی ‌ارتباطات ‌ در ‌بحث‌های ‌مربوط ‌به ‌بازاریابی ‌مقوله ‌ارتباطات ‌هم ‌جایگاه ‌بسیار ‌مهمی ‌دارد. ‌به ‌دیگر ‌سخن، ‌این ‌ارتباطات ‌است ‌که ‌تصویر ‌عمومی ‌یک ‌شرکت ‌را ‌می‌‌سازد. ‌بازاریابی ‌و ‌ارتباطات ‌در ‌واقع ‌دو ‌مولفه ‌هستند ‌که ‌از ‌یکدیگر ‌جدایی‌ناپذیرند. یک ‌استراتژی ‌موفق ‌بازاریابی، ‌یک ‌تیم ‌قوی ‌روابط ‌عمومی ‌و ‌یک […]

نقش کارکنان در بازاریابی خدمات

عامل اصلی موفقیت در سازمان های خدماتی امروزی این است که رابطه خوبی میان سازمان و کارکنان و مشتریان (مثلث خدماتی ارائه شده توسط کاتلر[۱]) برقرار نماید. در شرکت هایی که خدمات نقش مهمی را دارند و نیروی انسانی بوده که خدمات را به مشتریان ارائه می دهد، این کارکنان هستند که موفقیت یا عدم […]

بازاریابی خدمات بانکی، مدیریت کیفیت فراگیر

۴۲- اسمیت – کیت، مدیریت کیفیت فراگیر در بخش دولتی، مجتبی رجب بیگی، نشریه مدیریت دولتی شماره ۲۶-۱۳۷۳.۴۳-ادوارد – دمینگ، خروج از بحران، ویلیام ادوارد، ترجمه نوروز درداری موسسه خدمات فرهنگی رسا ۱۳۷۵۴۴- امیران – حیدر، مدیریت مشارکتی از طریق کنترل کیفی، انتشارات امین آذین چاپ اول ۱۳۷۱۴۵-زمردیان – اصغر، مدیریت کیفیت جامع، موسسه مطالعات […]

اندازه گیری کیفیت خدمات، استراتژی های بازاریابی

در سال ۲۰۱۱ ، تحقیقی با عنوان کیفیت خدمات آن لاین و رضایتمندی مشتری (مطالعه موردی بانک اسلامی برهوددر مالزی )توسط خلیل احمد انجام شد .نتایج تحقیق نشان می دهد که ۶ عامل در رضایت مندی مشتری از خدمات الکترونیک موثر میباشد:۱-قابلیت اعتماد ،۲-مسئولیت پذیری ،۳-شایستگی ،۴-دسترسی آسان ، ۵-امنیت ، ۶-سبد محصولاتو باید به […]

مدیریت و بازاریابی خدمات، استراتژی‌های بازاریابی

مبنای بازاریابی نوین، بازارشناسی است. زمانی بگوییم که بازاریابی بانکی انجام می‌شود که آگاهی درستی از نظام بانکی وجود داشته باشد. بازارشناسی یعنی تحقیق و مطالعه دایمی نظام بازار، مشتریان موجود، مشتریان بالقوه، رقبا، انواع خدمات جدید بانکی، امکانات، محدودیت‌ها و شرایط روز رکن دوم بازاریابی نوین، بازارداری است. بازارداری یعنی حفظ و نگهداری مشتری. […]

ویژگی‌های خدمات، بازاریابی بانک

امروزه بانک‌ها در دوره‌ای قرار دارند که درآمد خود را از طریق خدماتی که در گرو فروش پول است کسب می‌کنند و اعتبار آن‌ها وابسته به خدماتی است که می‌توانند به توده مردم ارائه دهند. همانند سایر خدمات، خدمات بانکی نیز از نوع نامشهود است. خدمات بانکی در ارتباط با پول مدرم است و شامل […]

ابعاد کیفیت خدمات، بازاریابی درونی

خیلی زیاد ۵ در این تحقیق به منظور بررسی رابطه بازاریابی درونی و رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات ۳۹ پرسش در قالب یک پرسشنامه تنظیم شده است. که بعد پاداش در قالب ۵ سوال از سوال شماره ۱ تا ۵ بعد توسعه در قالب ۳ سوال ازسوال ۶ تا ۹ و بعد چشم انداز از […]

ارزیابی کیفیت خدمات، ارتباطات بازاریابی

تعریف کیفیت خدمات دشوار است.اولین مطلب درباره کیفیت خدمات آن است که خدمتی دارای کیفیت است که بتواند نیازها و خواسته های مشتریان را برآورده سازد و سطوح خدمت ارائه شده با انتظارات مشتریان منطبق باشد.انتظارات مشتری با آنچه که مشتریان خواهان آنند و به آن علاقه دارند و آنچه که احساس می کنند ارائه […]

خدمات پس از فروش، بازاریابی خدمات

قابلیت اعتبار: ثبات و قابلیت اطمینان عملکردپاسخگویی: تمایل یا توان کارکنان برای فراهم آوردن خدماتشایستگی :کسب دانش و مهارتهای مورد نیازدسترسی: امکان دسترسی و راحتی تماسادب: ادب، احترام، توجه و دوستانه بودن کارکنان در تماس با مشتریارتباطات: مطلع نگه داشتن مشتریان با زبانی که متوجه میشوند.اعتماد: قابلیت اعتماد، صداقت، نگه داشتن بهترین علایق مشتریان در […]

بازاریابی خدمات بانکی، مشتریان حقیقی و حقوقی

۴-صدور انواع چک های بانکی و چک های بین بانکی(چک رمزدار) وپرداخت چک؛۵-خرید و فروش گواهی سپرده(عام و خاص) و دیگر اوراق بهادار.۲-خدمات پایه:خدمات بانکی واعتباری که طبق مقررات ،پیش نیاز ولازمه ارایه خدمات توسط موسسه اعتباری می باشد وارایه آن به مشتری موجب می شود تا وی برای اخذ خدمات مکرر ومتمادی به موسسه […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...