بازار الکترونیک، قیمت های رقابتی

۲-۶- مدیریت روابط مشتری در بازار الکترونیک مدیریت موفق روابط مشتری اینگونه تعریف می گردد، یک استراتژی یکپارچه فروش، بازاریابی و خدمات که بستگی به اقدامات هماهنگ توسط همه بخش های موجود در یک شرکت انجام می گیرد تا اینکه توسط همه بخش های موجود در یک شرکت انجام می گیرد تا اینکه توسط […]

ایجاد و حفظ مزیت رقابتی، تاکتیک های بازاریابی

تاثیر تاکتیک ارتباطات فروشگاه بر تمایل مشتری به ادامه خرید. تاثیر تاکتیک رفتار ترجیحی فروشگاه بر تمایل مشتری به ادامه خرید. تاثیر تاکتیک شخصی سازی فروشگاه بر تمایل مشتری به ادامه خرید. تاثیر تاکتیک پاداش فروشگاه بر تمایل مشتری به ادامه خرید. تاثیر تمایل مشتری به ادامه خرید بر تعهد ارتباطی. تاثیر تعهد ارتباطی مشتری […]

عناصر آمیخته بازاریابی، استراتژی‌های رقابتی

استراتژی‌های تدافعی مشارکت: در اجرای این استراتژی دو یا چند شرکت یک شرکت تضامنی موقت یا کنسرسیوم تشکیل می دهند و از فرصت پیش آمده بهره برداری می نمایند. کاهش: زمانی یک سازمان از استراتژی کاهش استفاده می‌کند که می خواهد با گروه بندی جدید در دارایی‌ها و هزینه ها سیر نزولی فروش و سود […]

خرید پایان نامه : مزیت رقابتی پایدار در بازارهای اینترنتی

مزیت رقابتی پایدار در بازارهای اینترنتی در عصر جدید، مدیریت دانش و فناوری اطلاعات و ارتباطات از نقشی محوری در ایجاد و پایدارسازی مزیت رقابتی برای شرکت ها برخوردار است. ورود اینترنت به عرصه کسب و کار، به سرعت و بطور قابل ملاحظه ای آن را متحول ساخته است . اینترنت شرکت ها را با […]

مزیت رقابتی پایدار در بازارهای اینترنتی

مزیت رقابتی پایدار در بازارهای اینترنتی در عصر جدید، مدیریت دانش و فناوری اطلاعات و ارتباطات از نقشی محوری در ایجاد و پایدارسازی مزیت رقابتی برای شرکت ها برخوردار است. ورود اینترنت به عرصه کسب و کار، به سرعت و بطور قابل ملاحظه ای آن را متحول ساخته است . اینترنت شرکت ها را با […]

پایان نامه رابطه مثبت مزیّت رقابتی و عملکرد بازار شرکت¬های تولیدی استان گیلان

مقدمه در دنیای رقابتی امروز، سازمان ها در هر محیطی که فعالیت می نمایند، دایماً نیازمند بهبود عملکرد بوده و باید تمام تلاش خود را در جهت دست یابی به تعالی عملکرد به کار گیرند، لذا اهمیت پرداختن به عملکرد سازمانی از سوی مدیران به عنوان یک وظیفه اساسی مطرح است. در رابطه با ارزیابی […]

پایان نامه رابطه بین ساختارهای رقابتی در بازار و ریسک اعتباری در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : حسابداری عنوان : رابطه بین ساختارهای رقابتی در بازار و ریسک اعتباری در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران استاد راهنما : دکتر امیررضا کیقبادی استاد مشاور : دکتر زهرا لشگری […]

پایان نامه رابطه بین ساختارهای رقابتی در بازار و ریسک اعتباری در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : حسابداری عنوان : رابطه بین ساختارهای رقابتی در بازار و ریسک اعتباری در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران استاد راهنما : دکتر امیررضا کیقبادی استاد مشاور : دکتر زهرا لشگری […]

پایان نامه بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تولید و عملیات عنوان : بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری استان کردستان مطالعه موردی : بانک های شهرستان سنندج چکیده :آنچه که امروز مهار بازدهی و سود

آوری بانک ها و […]

دانلود مقاله الگوهای مبتنی بر کارکرد و فرایند درونی

الگوهایی که بر کارکرد درونی دانشگاه تأکید دارند در سطح خرد و بر مجموعۀ نقش‌ها و وظایف و فرایندهای داخلی دانشگاه معطوف است و به چگونه اداره شدن دانشگاه می‌پردازد. بیرن بائوم ضمن معرفی پنچ الگوی کارکرد سازمانی برای دانشگاه، برای هر الگو یک دانشگاه را معرفی نموده است و جنبه‌های مختلف ادارۀ سازمان و […]

دانلود پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای مبتنی بر کارکرد و فرایند درونی

الگوهایی که بر کارکرد درونی دانشگاه تأکید دارند در سطح خرد و بر مجموعۀ نقش‌ها و وظایف و فرایندهای داخلی دانشگاه معطوف است و به چگونه اداره شدن دانشگاه می‌پردازد. بیرن بائوم ضمن معرفی پنچ الگوی کارکرد سازمانی برای دانشگاه، برای هر الگو یک دانشگاه را معرفی نموده است و جنبه‌های مختلف ادارۀ سازمان و […]

پایان نامه روانشناسی درباره : پیامدهای استرس

پیامدهای استرس را می توان به دو بخش عمده پیامدهای فردی و پیامدهای اجتماعی تقسیم کرد: پیامدهای فردی: پیامدهای فردی نتایجی هستند که عمدتاً بر فرد اثر می گذارند.هر چند ممکن است سازمان نیز به طور مستقیم یا غیر مستقیم از این پیامد متاثر می شود، ولی این فرد است که بهای اصلی را می […]

مقاله : پیامدهای استرس

پیامدهای استرس را می توان به دو بخش عمده پیامدهای فردی و پیامدهای اجتماعی تقسیم کرد: پیامدهای فردی: پیامدهای فردی نتایجی هستند که عمدتاً بر فرد اثر می گذارند.هر چند ممکن است سازمان نیز به طور مستقیم یا غیر مستقیم از این پیامد متاثر می شود، ولی این فرد است که بهای اصلی را می […]

دانلود مقاله عوامل مؤثر بر نگهداری موجودی‌های نقدی توسط شرکتها

عوامل مؤثر بر نگهداری موجودی‌های نقدی توسط شرکتها در تحقیقات تجربی پیشین، عوامل مختلفی را در نگهداری موجودی‌های نقدی توسط شرکتها مؤثر دانسته‌اند. در ادامه، به صورت خلاصه به بیان این تحقیقات و نتایج به دست آمده در آنها پرداخته می‌شود: رامیز و تادس روابط بین اجتناب از عدم اطمینان، چند ملیتی بودن و نگهداری […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...