پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری

۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]

پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری

۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]

پایان نامه مدیریت : تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر

۲-۲- تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای این تغییرات می‌توان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود، شرایط جدید اقتصادی موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی […]

پایان نامه مدیریت : تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر

۲-۲- تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای این تغییرات می‌توان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود، شرایط جدید اقتصادی موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی […]

دانلود مقالات : بازاریابی نوآوری ها در شرکت های با تکنولوژی سطح بالا

بازاریابی نوآوری ها در شرکت های با تکنولوژی سطح بالا در یک جامعه دانش محور رو به رشد، محصولات و خدماتی ارائه می شود که بیشتر بر روی تحقیق و توسعه متمرکز هستند. بازارهایی با محوریت تکنولوژی برای پیشرفت اقتصاد ضروری به نظر می رسند. استفاده از تکنولوژی جدید منجر به افزایش سودآوری از ابتدای […]

پایان نامه مدیریت در مورد : مفهوم بازاریابی سبز[۱]:

مفهوم بازاریابی سبز[۱]: نیاز به تولید محصولات اکولوژیک و فعالیت‌های تجاری سبز، شرکت‌ها را مجبور به تلفیق موضوعات زیست‌محیطی با تلاش‌ها و استراتژی های بازاریابی نموده است. (معین نژاد, ۱۳۹۰). متأسفانه اکثر مردم معتقدند که بازاریابی سبز منحصراً به ترفیع یا تبلیغ محصولات با ویژگی‌های محیطی اشاره دارد کلماتی مانند بدون فسفات، قابل بازیافت و سازگار […]

پایان نامه مدیریت در مورد : مفهوم بازاریابی سبز[۱]:

مفهوم بازاریابی سبز[۱]: نیاز به تولید محصولات اکولوژیک و فعالیت‌های تجاری سبز، شرکت‌ها را مجبور به تلفیق موضوعات زیست‌محیطی با تلاش‌ها و استراتژی های بازاریابی نموده است. (معین نژاد, ۱۳۹۰). متأسفانه اکثر مردم معتقدند که بازاریابی سبز منحصراً به ترفیع یا تبلیغ محصولات با ویژگی‌های محیطی اشاره دارد کلماتی مانند بدون فسفات، قابل بازیافت و سازگار […]

منابع پایان نامه مدیریت با موضوع مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمان های صنعتی:

مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر کاتلر با توجه به این که یک شرکت، بعد از عمل فروش چگونه به مشتری عکس العمل نشان می دهد، سطح پنج گانه روابط معاملاتی را تعریف کرده است (شکل ۲-۱۰ ) شرکتی که به طور کلی بعد از فروش هیچ نوع پیگیری را انجام نمی دهد در […]

منابع پایان نامه مدیریت با موضوع مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمان های صنعتی:

مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر کاتلر با توجه به این که یک شرکت، بعد از عمل فروش چگونه به مشتری عکس العمل نشان می دهد، سطح پنج گانه روابط

معاملاتی را تعریف کرده است (شکل ۲-۱۰ ) شرکتی که به طور کلی بعد از فروش هیچ نوع پیگیری را انجام نمی دهد در […]

برنامه ریزی بازاریابی خدمات بیمه

چرا برخی از نمایندگان و فروشندگان بیمه هنوز هم سعی می کنند با این سیستم بازاریابی، مخالفت کنند؟ به کارگیری برترین شیوه های ارسال پُست مستقیم، درج تبلیغات در روزنامه ها، و برگذاری سمینارهای میهمانی، همگی سبب می شوند تا شما و بیمه نامه ها و خدماتی که می فروشید در معرض دید مستقیم مشتریان […]

تغییرات تکنولوژی، آمیزه بازاریابی

۱-۴-۴-۱ دوره زمانی اول از ۱۹۸۵تا ۱۹۹۲ در دوره رشد و کودکی مدیریت برند، پژوهش بر روی شرکت به عنوان فرستنده ارتباطات برند تمرکز دارد. این تمرکز پس زمینه دو رویکرد اول در مدیریت برند را شکل می‌دهد رویکرد اقتصادی و رویکرد هویتیرویکرد اقتصادی : برند به عنوان بخشی از آمیزه بازاریابی سنتیسرآغاز برای […]

شناسایی نیازهای مشتری، بازاریابی سازمان

نظریه بازاریابی در بدو امر در رابطه با کالاهای ملموس و فیزیکی مطرح شد. با این وجود یکی از روندهای اصلی و اساسی در این زمینه رشد پدیده خدمات بوده است. صنایع خدماتی از تنوع بسیاری برخوردارند. از آنجا که مشتریان مهم‌ترین رکن بقاء واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف هستند، پاسخگویی به نیازهای مشتریان با […]

بازاریابی الکترونیکی، فروشگاه الکترونیکی

منبع: شارپلی و تلفر ( ۲۰۰۸)توسعه پایدار گردشگری شاخه‌های زیادی دارد که به نقل از مافورث و مونت به‌طور مختصر به آن‌ها پرداخته می‌شود.پایداری اکولوژیکی: نیاز به پیشگیری یا کاهش اثرات منفی محیطی فعالیت‌های گردشگری امری واضح و اولیه در گردشگری است. مالدونودو[۷۴] و همکارانش (۱۹۹۲) محاسبه‌ی ظرفیت‌تحمل را به عنوان یک روش مهم در […]

ارتباطات بازاریابی یکپارچه، ارتباطات بازاریابی

ارزش ادراک شده[۸۸](که به معنای ارزش نام تجاری‏ای است که با قیمت و پیشبرد فروش، قابل توضیح نیست) نسبت تسلط نام تجاری[۸۹] (که به معنای ارزش عینی توانایی نام تجاری در مقایسه با قیمت، می‏باشد) ارزش غیر ملموس[۹۰] (که به معنای تفاوت بین مطلوبیت درک شده‏ی نام تجاری و میزان مطلوبیت عینی می‏باشد) (زیتامل[۹۱]، ۱۹۸۱). […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...