بازخورد ویدیویی |
![]() |
۵ راز برای داشتن بازاریابی ویدیویی بسیار موفق
باوجوداینکه پخش شدن سریع یا به اصطلاح ویروسی شدن (viral) نباید هدف اصلی کمپین ویدیو مارکتینگ شما باشه (به هیچ قیمتی)، اما این موضوع در سال های گذشته بسیار گسترده شده، و در بازاریابی ویدیویی ازش استفاده می شه. در ادامه به آمارهایی در این مورد اشاره می کنیم که واسه مدیران ویدیو مارکتینگ در حال […]
مبانی ارتباط اثر بخش
ازدید گاه های مختلف که می تواند در بهبود نگاه ما به ایجاد ارتبا طات موثر ، مفید باشند می توان کارل راجرز در دیدگاه انسان گراییی را نام برد که معتقد است سه ویژگی کلیدی وجود دارد که موجب پرورش ارتباط های بهتر می شود ؛[۱] الف ) صداقت یعنی این که فرد […]
پایان نامه روانشناسی : مبانی ارتباط اثر بخش
ازدید گاه های مختلف که می تواند در بهبود نگاه ما به ایجاد ارتبا طات موثر ، مفید باشند می توان کارل راجرز در دیدگاه انسان گراییی را نام برد که معتقد است سه ویژگی کلیدی وجود دارد که موجب پرورش ارتباط های بهتر می شود ؛[۱] الف ) صداقت یعنی این که فرد […]
پایان نامه : خصوصیات افراد با ناتوانی اجتماعی
خصوصیات افراد با ناتوانی اجتماعی ادراک اجتماعی، توانایی فهم موقعیتهای اجتماعی و به همان میزان حساسیت نسبت به احساسات دیگران است. دانشآموزان با نقص ادراک اجتماعی در انواع فعالیتهای مستقل که انتظار میرود که کودکی که با سن مشابه انجام دهند ناتوان هستند، آنها از قضاوت در مورد نگرشهای مردم در محیط اجتماعی ناتوان بوده […]
پایان نامه : خصوصیات افراد با ناتوانی اجتماعی
خصوصیات افراد با ناتوانی اجتماعی ادراک اجتماعی، توانایی فهم موقعیتهای اجتماعی و به همان میزان حساسیت نسبت به احساسات دیگران است. دانشآموزان با نقص ادراک اجتماعی در انواع فعالیتهای مستقل که انتظار میرود که کودکی که با سن مشابه انجام دهند ناتوان هستند، آنها از قضاوت در مورد نگرشهای مردم در محیط اجتماعی ناتوان بوده […]
پایان نامه نقش مدرسه در اجتماعی شدن
نقش مدرسه در اجتماعی شدن مدرسه نهادی اجتماعی ونمایانگر فرهنگی است که مدرسه جزئی از آن است و به کودک جهان بینی و عادات و رسوم و مهارت ها و دانش خاص را منتقل می کند. مدرسه نظام اجتماعی کوچکی است که کودک درآن قواعد اخلاقی، عرف اجتماعی، نگرش ها و شیوه های برقراری ارتباط […]
پایان نامه نقش مدرسه در اجتماعی شدن
نقش مدرسه در اجتماعی شدن مدرسه نهادی اجتماعی ونمایانگر فرهنگی است که مدرسه جزئی از آن است و به کودک جهان بینی و عادات و رسوم و مهارت ها و دانش خاص را منتقل می کند. مدرسه نظام اجتماعی کوچکی است که کودک درآن قواعد اخلاقی، عرف اجتماعی، نگرش ها و شیوه های برقراری ارتباط […]
پایان نامه مدیریت در مورد یادگیری سازمانی
۲-۱-۱ مقدمه موضوع یادگیری سازمانی در حدود دهه ۱۹۷۰ میلادی مطرح شد. یادگیری افراد در درون سازمان را یادگیری سازمانی گویند. یادگیری سازمانی برای توصیف انواع خاصی از فعالیتهایی که در سازمان جریان دارد بکار گرفته می شود. یادگیری سازمانی فرآیند کسب دانش، توزیع اطلاعات، تفسیر اطلاعات و حافظه سازمانی می باشد که در […]
پایان نامه مدیریت در مورد یادگیری سازمانی
۲-۱-۱ مقدمه موضوع یادگیری سازمانی در حدود دهه ۱۹۷۰ میلادی مطرح شد. یادگیری افراد در درون سازمان را یادگیری سازمانی گویند. یادگیری سازمانی برای
توصیف انواع خاصی از فعالیتهایی که در سازمان جریان دارد بکار گرفته می شود. یادگیری سازمانی فرآیند کسب دانش، توزیع اطلاعات، تفسیر اطلاعات و حافظه سازمانی می باشد که در […]
با “Gamification” یک تجربه به یاد ماندنی برای مشتریان بسازید
اصول تجربه کاربری با “Gamification” یه تجربه به یاد موندنی واسه مشتریان بسازین ۱۸ مهر ۱۳۹۷ تا حالا به این فکر کرده اید که هدف اصلی مارکتینگ چیه؟ بزرگ ترین رقابتِ بازاریابی چیه و کدوم عوامل باعث می شن یه تبلیغ به یاد آدم ها بمونه؟ اصلی ترین چالشی که هر بازاریاب و شرکت خدمات […]
مقایسه سروش و ایتا؛ کدام پیام رسان بهتریست؟
سرفصل محتوا مقایسه سروش و ایتا ؛ کدوم پیام رسان ایرونی بهتره؟ ایتا هنوز نسخه iOS نداره؛ یه هیچ به نفع سروش مقایسه کانال، گروه و چت رابط کاربری و گرافیک حرف و حدیث بسیار، دور و بر امنیت پیام رسان سروش ایتا یه کپی به تموم معنا از تلگرامه تماس صوتی سروش؛ رایگان و […]
بازی های رایانه ای، اعتماد مصرف کننده
تجهیزات و سوانحی که حین یک پرواز واقعی محتمل است ایجاب مینماید تا نخستین مراحل آموزش دانشجویان به طور مجازی و با استفاده از دستگاههای شبیهساز پروازی همانند کشورهای پیشرفته انجام گیرد. زیرا برای دانشجویان خلبانی در بحث آموزش مقدماتی پایه و پیشرفته تا سطوح عالی پروازی (خلبان یکم، معلم خلبانی، سر معلم خلبانی) در […]
ارتباط سازمان با مشتری، جلب رضایت مشتریان
پیچیده ترو رقابتی می شود، کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. رضایت مشتری امری فراتر از یک تاثیر مثبت بر روی تلاشهای به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه منبع سودآوری نیز برای شرکت تلقی میشود (شاهین و صالحزاده، ۱۳۹۰).در […]
رسانه های اجتماعی، مقیاس اندازه گیری
بنابراین سازمانهای آموزشی باید از منابع انسانی و مادی و … بهره گیرند و جهت رسیدن به اهداف تلاش کنند از برخورداری مدیر از انواع هوش بویژه هوش اجتماعی که از عوامل بسیار مهم برای بالندگی سازمان به شمار می آید، در افزایش کارایی و اثربخشی بیشتر سازمان استفاده نمایند.در طی دو دهه اخیر مبحث […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 07:58:00 ق.ظ ]
|