۱۰ نمونه عالی از پیاده سازی گیمیفیکیشن در بازاریابی

تبلیغات اینترنتی ۱۰ نمونه عالی از اجرا گیمیفیکیشن در بازاریابی ۲۳ آبان ۱۳۹۷ این مطلب توسط الینا الله بیگی ویرایش شده. در نوشتۀ قبلی درباره بازیا و ویژگیای اونا صحبت کردیم، با مفهومی به نام گیمیفیکیشن یا بازی کاری آشنا شدیم و به چندین روش واسه اجرا اون در کمپینای بازاریابی پرداختیم. اگه هنوز مطمئن […]

سه نوع فراخوان عمل که نرخ تبدیل سایت‌تان را به سقف می‌چسباند!

بازاریابی اینترنتی سه نوع فراخوان عمل که اندازه تبدیل سایت تون رو به سقف می چسباند! ۱۸ مهر ۱۳۹۶ یه چند وقت پیش درباره Call to Action یا فراخوان عمل صحبت کردیم و دریافتیم که CTAا وسیله اصلی هدایت آدما به یه صفحه در اینترنت هستن. از اهمیت اونا گفتیم و به نقش عواملی مثل […]

آمیخته بازاریابی: نگاهی جامع به استراتژی یک کسب و کار

بازاریابی اینترنتی آمیخته بازاریابی: نگاهی کامل به روش هدف دار یه کار و کاسبی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ بیشتر کسب و کارا فرض رو بر این می گذارن که بازاریابی فقط به معنی تبلیغات واسه جذب مشتری است. اما همونطور که ما در مقالۀ گفتیم، بازاریابی مفهومی بسیار گسترده است و تموم بخش های یه کار […]

فرایند تصمیم گیری خریدار، بازاریابی رابطه مند

مصرف کنندگان می توانند این ریسک ها را به شیوه های مختلفی کاهش دهند و با آن ها برخورد کنند. اما یک راه آشکار، استفاده از برندهای شناخته شده – به ویژه برندهایی که مصرف کننده قبلاً از آن ها استفاده کرده و تجربه ای مثبت دارد- است. بر این اساس، برندها می توانند ابزار […]

فرایند تصمیم گیری خریدار، بازاریابی رابطه مند

۲-۴-۵-۲- شرکت ها:برندها می توانند فراهم آورنده ی کارکردهای ارزشمندی برای شرکت ها باشند. به طور کلی، نقش اصلی هر برند، معرفی و متمایز ساختن محصول و تسهیل فرایندهای دادوستد برای مشتری ها است. در عمل، برندها به شرکت ها کمک می کنند تا دارایی ها و موجودی های خود را سرو سامان دهند و […]

ارزیابی گزینه ها، رادیو و تلویزیون

وﻓﺎداری ﺑـﻪ ﺑﺮﻧـﺪ ﺑـﻪ ﺻـﻮرت ﭘﺎﺳـﺦ رﻓﺘـﺎری و هم­چنین ﻋﻤﻠﻜـﺮدی از ﻓﺮآﻳﻨﺪﻫﺎی ﻓﻴﺰﻳﻮﻟـﻮژﻳﻜﻲ ﺗﻌﺮﻳـﻒ ﻣـﻲﺷـﻮد. ﺑﻨـﺎﺑﺮاﻳﻦ وﻓﺎداری ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ، پیروی از ﮔﺮایش­ها و رﻓﺘﺎرﻫﺎ (ﻋـﺎدت­ها) اﺳﺖ. ارزش وﻳـﮋه ﺑﺮﻧـﺪ ناشی از اﻋﺘﻤـﺎدی است ﻛﻪ ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪﮔﺎن نسبت به یک برند در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎی دﻳﮕـﺮ دارﻧﺪ و اﻳﻦ اﻋﺘﻤﺎد به صورت وﻓﺎداری ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪﮔﺎن و ﺗﻤﺎﻳﻞ آن­ها […]

موسسات مالی و اعتباری، سیستم ارزیابی عملکرد

کاری، هوش هیجـانی در افراد بیشتر شکل می گیـرد و به تکـامل می رسد (راد و همکاران ، ۱۳۸۹، ص۱۷۴) . با این توضیحات تحقیق حاضر می کوشد به بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک های استـان گیلان بپردازد.۱-۲ بیان مسأله توسعه اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و […]

اعضای کانال های توزیع، فعالیت های بازاریابی

۲-۶- قابلیت های بازاریابی قابلیت های بازاریابی به عنوان فرآیند تعاملی به شمار می رود که در آن یک موسسه از منابع مختلف استفاده می کند تا نیازهای خاص مشتریان را درک کند تا یک برند یا مارک متناسب با خواسته های مشتریان را به وجود آورد یک موسسه قابلیت های بازاریابی خود را زمانی […]

قانون تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی

بر اساس ماده فوق و موارد مذکور می‌توان گفت که ” امضاء الکترونیکی ” از جهت صحت و سالم بودن آن در مقایسه با امضاء دستی از اهمیت والاتری برخوردار است و دفاتر خدمات صدور گواهی الکترونیکی واحدهائی هستند که از جعل امضای الکترونیکی جلوﮔﻴری می‌کنند , با توجه به توضیحات فوق لازم است، به […]

ارتباطات بازاریابی، فعالیت های ترویجی

در مراحل رشد و بلوغ تبلیغات برای متقاعد سازی مصرف کنندگان در جهت خرید، اهمیت بیشتری دارد. بازاریابان می توانند فروش شخصی را برای واسطه های بازاریابی ادامه دهند. قیمت: قیمت کالاها و خدمات، چهارمین عاملی است که بر آمیخته ترویج تاثیر می گذارد. معمولا تبلیغات برای کالاهای ارزان قیمت و فروش شخصی برای کالاهای […]

فایل پژوهشی : مسیریابی در شبکه‌های حسگر بیسیم

مسیریابی در شبکه‌های حسگر بیسیم در ادامه به دلیل این که در این پایان نامه از الگوریتم های مسیریابی استفاده شده است به معرفی مسیریابی و تعدادی از الگوریتم های آن خواهیم پرداخت . ۲-۶-۱ اهداف مسیریابی الگوریتم های مسیریابی اهداف متعددی را دنبال می کنند ، از جمله : بهینه بودن ایجاد سربار […]

مسیریابی در شبکه‌های حسگر بیسیم

مسیریابی در شبکه‌های حسگر بیسیم در ادامه به دلیل این که در این پایان نامه از الگوریتم های مسیریابی استفاده شده است به معرفی مسیریابی و تعدادی از الگوریتم های آن خواهیم پرداخت . ۲-۶-۱ اهداف مسیریابی الگوریتم های مسیریابی اهداف متعددی را دنبال می کنند ، از جمله : بهینه بودن ایجاد سربار […]

پایان نامه ارزیابی مراکز آموزشی و درمانی

ارزیابی مراکز آموزشی و درمانی با توجه به عدم وجود آمار و اطلاعات کافی در رابطه با نتایج حاصل از این نوع پادگان ها نمی توان ارزیابی دقیقی از آن ارائه داد اما با گذشت مدّت زمانی از اجرای این روش تا حدودی مواردی به چشم می خورد که باید به آنها اشاره کرد. بند […]

ارزیابی مراکز آموزشی و درمانی

ارزیابی مراکز آموزشی و درمانی با توجه به عدم وجود آمار و اطلاعات کافی در رابطه با نتایج حاصل از این نوع پادگان ها نمی توان ارزیابی دقیقی از آن ارائه داد اما با گذشت مدّت زمانی از اجرای این روش تا حدودی مواردی به چشم می خورد که باید به آنها اشاره کرد. بند […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...