پایان نامه ارشد:شناسایی مهمترین عامل مؤثر در انتخاب بانک تجارت و سپه توسط مشتریان

ارکان بازاریابی خدمات بانکی بازاریابی خدمات بانکی دارای سه رکن است: بازارشناسی: شناسایی و بررسی کامل ابعاد نظام حاکم بر بازار خدمات بانکی: خدمات بانک ها در حال حاضر و نقاط قوت و ضعف آنها انتظارات، خواسته ها، ایده ها و نظرات مشتریان از خدماتی که دریافت می کنند شرایط اقتصادی، تاٌثیر عوامل فرهنگی و […]

پایان نامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با میزان تعهد سازمانی کارکنان در شعب بانک تجارت

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج دانشکده علوم انسانی – گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی عنوان : بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با میزان تعهد سازمانی کارکنان در شعب بانک تجارت شهر سنندج چکیده :هدف اصلی پژوهش پیش رو ،شناسایی رابطه سرمایه اجتماعی کارکنان با تعهد سازمانی آنها است . […]

پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان

چکیدهارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان بر اساس شاخص هایمدل تعالی سازمانی EFQMسیده نیلوفر مولوی کوشالشاهاین تحقیق به دنبال بررسی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و روش گردآوری داده ها توصیفی و از شاخه مطالعات میدانی […]

پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان

چکیدهارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان بر اساس شاخص هایمدل تعالی سازمانی EFQMسیده نیلوفر مولوی کوشالشاهاین تحقیق به دنبال بررسی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و روش گردآوری داده ها توصیفی و از شاخه مطالعات میدانی […]

پایان نامه تأثیر سرمایه اجتماعی بر تصمیم‌گیری استراتژیک در شعب بانک تجارت

چکیدههدف از پژوهش حاضر، بررسی اثرات سرمایه اجتماعی بر تصمیم‌گیری استراتژیک در شعب بانک تجارت استان اصفهان می‌باشد. روش تحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه مورد تحقیق، شامل کلیه کارکنان شعبات بانک تجارت در استان اصفهان می باشد ، که در زمان انجام تحقیق ۱۳۰۰ نفر بوده است. در این تحقیق نیز برای به دست آوردن […]

پایان نامه تأثیر سرمایه اجتماعی بر تصمیم‌گیری استراتژیک در شعب بانک تجارت

چکیدههدف از پژوهش حاضر، بررسی اثرات سرمایه اجتماعی بر تصمیم‌گیری استراتژیک در شعب بانک تجارت استان اصفهان می‌باشد. روش تحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه مورد تحقیق، شامل کلیه کارکنان شعبات بانک تجارت در استان اصفهان می باشد ، که در زمان انجام تحقیق ۱۳۰۰ نفر بوده است. در این تحقیق نیز برای به دست آوردن […]

پایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت

چکیده:مشتری از عناصر مهم مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان هایی می توانند در امور بازاریابی بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند. که این تقاضا ها در قالب تقاضای پنهان معرفی می شود. هدف اصلی این تحقیق ارائه مدلی به منظور […]

پایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت

چکیده:مشتری از عناصر مهم مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان هایی می توانند در امور بازاریابی بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند. که این تقاضا ها در قالب تقاضای پنهان معرفی می شود. هدف اصلی این تحقیق ارائه مدلی به منظور […]

تجارت الکترونیک در ایران، خدمات بانکداری الکترونیک

۳ -ارائه مستقیم خدمات و عملیات بانکی جدید و سنتی به مشتریان از طریق کانال‌های ارتباطی متقابل الکترونیک.Ganesh Ramkrishnan)،۲۰۰۶)گستره جهانیبراساس گزارش تحقیقاتی موسسه Data Monitor (مرکز تجزیه و تحلیل اطلاعات بانکداری در اروپا) آمار استفاده کنندگان از سیستم‌های بانکداری الکترونیک در هشت کشور فرانسه، آلمان، هلند، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلیس از ۴٫۵ میلیون نفر […]

مربوط به تجارت الکترونیک، بانکداری اینترنتی

۲-۱-۱)سطح اعتماد اعتماد به فرد ،گروه وسازمان جز سطوح اعتماد است.تحقیقات نشان می‌دهند که عدم اعتماد به یک کمپانی از عمده‌ترین دلایل خریدنکردن مشتریان می‌باشد. پر مخاطره بودن محیط اینترنت و ترس از کلاهبرداری‌ها و سوء‌استفاده از کارت‌های اعتباری از جمله دلایل عدم اعتماد مشتریان می‌باشد.در نتیجه عدم اعتماد منجر به عدم وفاداری مشتری می‌شود. […]

خدمات بانکداری الکترونیک، مربوط به تجارت الکترونیک

۱-۱٫مقدمهیکی از ابزارهای ضروری برای تحقق و گسترش تجارت الکترونیک، وجود سیستم بانکداری الکترونیک است، که همگام با سیستم‌های جهانی مالی و پولی عمل و فعالیتهای مربوط به تجارت الکترونیک را تسهیل کند. پیاده سازی تجارت الکترونیک، نیازمند تحقق بانکداری الکترونیک است(الهیاری فرد، ۱۳۸۹). به همین دلیل، استفاده از سیستم های الکترونیک در مؤسسات مالی […]

تجارت الکترونیک در ایران، بانکداری الکترونیک

بانکداری اینترنتی بانکداری اینترنتی را میتوان به معنی انجام کلیه عملیات بانکی از طریق وب سایت ایجاد شده توسط بانک در اینترنت دانست .(Furst,2000)به علت استفاده زیاد از بانکداری الکترونیک در کشور ایرن بخصوص بانکداری اینترنتی بانک ملت مختصری از بانکداری اینترنتی در ذیل ارائه می گردد:ایران مانند دیگر کشورها، دارای شرکت های بسیاری است […]

مفهوم تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیکی

 مبانی و پیشینه تحقیق مقدمهاز ویژگی های قرن حاضر، توسعه ی اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و به کارگیری آن برای افزایش سرعت و کیفیت در ارائه ی خدمات می باشد. در دهه های اخیر مفهوم تجارت الکترونیک بخصوص بانکداری الکترونیک به طور جدی وارد موضوعات کسب و کار شده است سازمان های پیشرو در […]

بانکداری الکترونیک، حقوق کیفری ایران، تجارت الکترونیک

در این میان یک بحث موضوعی و موردی هم مطرح است که باید دید در هر کشور پدیده جرایم رایانه ای مصداق دارد یا خیر؟ دوم بر فرض مثبت بودن پاسخ آیا میزان و شدت این جرائم به حدی می باشد که لزوم دخالت مقنن راتوجیه کند یا خیر.حقیقت مسئله این است که حدود ده […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...