بانک ملت |
![]() |
ساختار سازمانی بانک ملت، تاریخچه بانک ملت
۲-۴-۲ پیشینه پژوهش های خارجی ……………………………………………………………………………۸۴۲-۵ بخش چهارم : معرفی مختصری در رابطه با بانک ملت …………………………………………………. ۸۶۲-۵-۱ تاریخچه بانک ملت …………………………………………………………………………………… ۸۶۲-۵-۲ چشم انداز ، ماموریت ،استراتژی و اهداف بانک ملت ……………………………………………. ۸۷۲-۵-۲-۱ چشم انداز و ماموریت بانک ملت …………………………………………………………… ۸۷۲-۵-۲-۲ استراتژی های بانک ملت …………………………………………………………………… ۸۷۲-۵-۲-۳ اهداف بانک ملت …………………………………………………………………………….. ۸۸۲-۵-۳ ساختار سازمانی بانک ملت …………………………………………………………………………… ۹۰۲-۵-۴ واحدهای بانک ملت ……………………………………………………………………………………. ۹۱۲-۵-۵ شرکت های وابسته بانک ملت ……………………………………………………………………….. ۹۱۲-۵-۶ معرفی خدمات بانک ملت …………………………………………………………………………….. ۹۲جمع بندی کلی …………………………………………………………………………………………………….. ۹۳فصل سوم : متدلوژی پژوهش………………………………………………..……..…………………………… ۹۴۳-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………. ۹۵۳-۲ روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………… ۹۶۳-۳ روش ها و ابزار گرد آوری اطلاعات……………………………………………………………………… ۹۸۳-۴ توصیف پرسشنامه ها………………………………………………………………………………………. ۹۸۳-۴-۱ پرسشنامه عمومی ……………………………………………………………………………………. ۹۸۳-۴-۲ پرسشنامه سبک مدیریت تعارض ……………………………………………………………………. ۹۸۳-۴-۳ پرسشنامه ادراک تعارض …………………………………………………………………………….. ۹۹۳-۵ جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………. ۱۰۰۳-۶ متغییر های پژوهش………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
پایان نامه ارشد بررسی رابطه میان عوامل روانشناختی توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان اداره کل امور کارکنان بانک ملت
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه میان عوامل روانشناختی توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان اداره کل امور کارکنان بانک ملت ۲-۱-۱- تعریف توانمندسازی تعاریف گوناگونی از واژه توانمندسازی [۱]توسط محققین در این زمنیه ارائه شده است : توانمندسازی عبارت است از شناختن ارزش افراد و سهمی که می توانند در انجام امور داشته باشند (Constanse & Mark,2002,24). توانمندسازی نیروی انسانی یعنی ایجاد مجموعه ظرفیت های لازم در کارکنان برای قادر ساختن آنان به ایجاد ارزش افزوده در سازمان و ایفای نقش و مسئولیتی که در سازمان به عهده دارند ، توام با کارایی و اثربخشی است (Conger& Kanungo,2002,13). توانمندسازی عبارت است از توسعه و گسترش قابلیت و شایستگی افراد برای نیل به بهبود مستمر در عملکرد سازمان می باشد . (Richard& Raymond,2000,12). توانمندسازی در مفهوم سازمانی عبارت است از تغییر در فرهنگ…
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان اداره کل امورکارکنان
بانک ملت با تعهد سازمانی آنها دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی
عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه میان عوامل روانشناختی توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان اداره کل امور کارکنان بانک ملت توانمند سازی از دیدگاه انگیزشی به نظر صاحب نظران این رویکرد توانمندسازی ریشه در تمایلات انگیزشی دارد .هر راهبرد که افزایش حق تعیین فعالیت های کاری و کفایت نفس کارکنان بی انجامد ، توانمندیشان را در پی خواهد داشت .بر عکس هر راهبردی که به تضعیف ۲ انگیزه فوق منجر گردد ، باعث تقویت احساس بی قدرتی در آنان می شود و عدم توانمندی آنها را درپی دارد . در روان شناسی ، توانمندسازی از دیدگاه انگیزشی مورد بررسی قرار می گیرد .دیدگاه انگیزشی بر مبنای نظریه انگیزشی مک کللند که نیازهای اساسی مدیران را به ۳ دسته، نیاز به قدرت ، نیاز به موفقیت و نیاز به تعلق دسته بندی می…
پایان نامه وضعیت فرهنگ سازمانی در بانک ملت براساس ویژگی های مدل دنیسون
فرضیه های تحقیق فرضیه اصلی: “بین فرهنگ سازمانی وسطح رضایتمندی مشتریان در بانک ملت رابطه معناداری وجود دارد.” فرضیه های فرعی: ۱-بین فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی مشتریان در بانک ملت رابطه معناداری وجود دارد. ۲-بین فرهنگ انطباقی و رضایتمندی مشتریان در بانک ملت رابطه معناداری وجود دارد. ۳-بین فرهنگ سازگاری و رضایتمندی مشتریان در بانک ملت رابطه معناداری وجود دارد. ۴-بین فرهنگ مأموریتی و رضایتمندی مشتریان در بانک ملت رابطه معناداری وجود دارد. ۱-۶- قلمرو تحقیق قلمرو موضوعی این تحقیق شعب درجه دو، سه و چهار در سطح مدیریت منتخب بانک ملت استان سمنان می باشد. قلمرو زمانی: داده های این تحقیق در بازه زمانی نیمه اول سال ۱۳۹۰جمع آوری گردیدند. دراین تحقیق باتوجه به دسته بندی مشتریان به دوگروه اعتباری و غیر اعتباری ، از شعب درجه ۲ ، ۳ و۴ درسطح…
دانلود پایان نامه تعیین میزان رضایتمندی مشتریان در بانک ملت
مقدمه دراین فصل مبانی نظری پژوهش به طور اجمالی در سه بخش ارائه می گردد. در بخش اول مباحث رضایتمندی مشتریان شامل مفهوم رضایتمندی و عوامل مؤثر بر آن ،کیفیت خدمات درصنعت بانکداری ، روشهای اندازه گیری رضایتمندی و الگوی سنجش آن در بانکداری مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش دوم در خصوص فرهنگ سازمانی، به تعاریف ، ارائه الگوهایی در شناخت و بررسی فرهنگ سازمانی و ارتباط آن با عملکرد سازمان و رضایتمندی مشتریان، معرفی الگوی مورد نظر تحقیق و دلایل انتخاب آن و ارائه الگوی مفهومی تحقیق پرداخته شده است. در بخش سوم به مروری بر تحقیقات پیشین مرتبط با موضوع پژوهش پرداخته می شود. ۲ – ۱ – بخش اول: رضایتمندی مشتریان ۲ – ۱ -۱ مقدمه یکی از مهمترین تحولاتی…
پایان نامه بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتریان در بانک ملت
مفهوم رضایتمندی مشتری در اواخر دهه ۱۹۶۰، لویت[۱] اعلام کرد که هدف کسب وکار، ایجاد و حفظ مشتریان است(فاکس[۲]، ۲۰۰۰) در دهه های بعد و در پاسخ به فشارهای رقابتی ناشی از جهانی شدن و رقابت های بین صنایع و مناطق جغرافیایی، مدیریت روابط مشتری یا CRM شکل گرفت. و از زمانی که جهان در آستانه تغییر از اقتصاد مبتنی بر مبادله به اقتصاد مبتنی بر رابطه قرار گرفته، کسب و کارها نیز از محصول محوری به مشتری محوری تغییر جهت داده اند و می توان به وضوح دید که چگونه مفهوم CRM و نیاز به حفظ روابط دراز مدت با مشتریان، به عنوان مسئله ای مهم مطرح می شود. مهمترین دلیل این توجه مجدد به اهمیت مشتری در شرکت، تغییری است که در نحوه انجام کسب و کارها رخ داده است (گلدنبرگ[۳]،…
دانلود پایان نامه رابطه بین فرهنگ سازگاری و رضایتمندی مشتریان در بانک ملت
عوامل موثربررضایتمندی مشتریان و مدل شکل گیری آن براساس بررسی های انجام شده رضایتمندی مشتریان به دوعامل زیر بستگی دارد: ۱)انتظارات مشتری، ۲)کیفیت ادراک شده. براین اساس می توان گفت: انتظارات مشتری – استنباط مشتری ازکیفیت = رضایت مشتری این عوامل منجربه شکل گیری مدل رضایتمندی مشتری براساس یکی از نظریه های مشهور رضایتمندی مشتری، یعنی نظریه عدم تأیید انتظارات می شود(تی بی اس،۲۰۰۲). کیفیت ادراک شده انتظارات رضایتمندی مشتری شکل (۲-۲) مدل شکل گیری رضایتمندی مشتری بر اساس این تئوری، که در تحقیقات زیادی مورد تایید قرار گرفته است(الیور و دی سارلو، ۱۹۸۸) استفاده مشریان از کالاها وخدمات بر اساس انتظارات پیش از خرید در خصوص عملکرد مورد انتظار آن ها انجام می شود. زمانی که محصول یا خدمت خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد…
دانلود پایان نامه بررسی فرهنگ انطباقی و رضایتمندی مشتریان در بانک ملت
اهمیت دستیابی به رضایتمندی مشتریان رضایت مشتری، جزیی کلیدی از موفقیت و کامیابی سازمان است که با حاشیه سود بیشتر و رضایتمندی بیشتر کارکنان، حفظ مشتری و تکرار خرید مرتبط است(آپیا- آدو و سینگ، ۱۹۹۹؛ بری و پاراسورامن، ۱۹۹۲، کنراد، براون و هارمون، ۱۹۹۷، جونز و سازر، ۱۹۹۵، اشنایدر و بوون، ۱۹۹۵). کوخ- لابز[۱] معتقد است رقبا در صنایع مشابه با یک نوع تکنولوژی، استراتژی های قیمت و …، به طور فزاینده ای در جستجوی کسب رضایت مشتری جهت کسب مزایای رقابتی هستند (دنیسون و همکاران، ۲۰۰۸، ص۸). رضایتمندی مشتریان یک ملاک اصلی برای تعیین کیفیتی است که به صورت واقعی توسط محصول یا خدمات تحویل مشتری می گردد(واورا[۲]، ۱۹۹۷). به بیان ساده رضایتمندی مشتری امری ضروری برای بقا شرکت ها می باشد. تحقیقات متعدد نشان داده است که هزینه جذب یک مشتری…
پایان نامه ارشد:ارتباط بین فرهنگ مأموریتی و رضایتمندی مشتریان در بانک ملت
کیفیت خدمات درصنعت بانکداری کیفیت خدمات در صنایع مختلف ازجمله بانکداری تأثیرزیادی بر روی گرایش به استفاده از خدمات دارد (کرونین وتیلور،۱۹۹۲) و همچنین رغبت مشتریان برای وفادارماندن نسبت به ارائه کننده خدمات در پی دارد (گرین وهمکاران،۲۰۰۷،ص۱۴۲). نیومن وکولینگ[۱] یک مطالعه تجربی در خصوص نوآوری در بهبود کیفیت در دو بانک انگلیسی انجام دادند که در آن ابزار جمع آوری داده ها برمبنای مدل سروکوآل[۲] بود. این دو مدل ۱۰ جنبه از کیفیت خدمات ، شامل موارد زیررا مورد ارزیابی قرار داده است (نیومن وکولینگ،۱۹۹۶). قابلیت اطمینان ، پاسخگویی ، صلاحیت وشایستگی، قابلیت دسترسی ، ادب واحترام ، ارتباطات، اعتبار ، امنیت ، فهم یا شناخت از مشتری و شواهد فیزیکی و ملموس (نائم وهمکار، ۲۰۰۸،ص۲). گروهی از محققین براین عقیده اند که برخی ازخدمات خاص موقعیت های ویژه بوده و نمی…
دانلو پایان نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری با پاسخگویی کارکنان در شعب بانک ملت
) اهمیت کیفیت خدمات بررسی تحولات سال های اخیر نشان می دهد که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتری توسعه می یابد. صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود. مدیران موسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آنها از دیگران شود، بلکه باید کانون توجه را از بازارگرایی به مشتری گرایی تغییر داد. بسیاری ازآنها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف کرده اند بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ، راحت تر و شاید سودآورتر و جذاب تر ی می نگرند(ژاک هوروتیز،۲۰۰۲(. دلایل متعددی رامی توان اعلام نمود که به وسیله آن سازمان ها به دنبال…
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مسئولیت پذیری کارکنان در شعب بانک ملت
اهداف CRM از نقطه نظر نول[۱] نول در سال ۲۰۰۰ بیان داشت که کلید CRM شناسایی چیزهایی است که برای مشتریان ایجاد ارزش کرده، سپس ارائه آنهاست. دراین دیدگاه درحالی که مشتریان دارای نگرش های مختلفی به ارزش هستند روش های بسیاری برای ارضای هر کدام از آنها وجود دارد. بنابراین اهداف CRM عبارتند از: – شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان – درک اهمیت نسبی آن نیازها برای هر بخش مشتری – تعیین اینکه آیا ارائه چنین ارزش هایی به شیوه مثبت اثرگذار خواهد بود یا خیر – ارتباط دادن و ارائه ارزش های متناسب هر مشتری به شیوه ای که آنها بخواهند اطلاعات را دریافت کنند – اندازه گیری نتایج و اثبات بازده سرمایه گذاری(الهی و حیدری،۱۳۸۷) ۲-۳-۳-۳) اهداف CRM از نظر سویفت[۲] سویفت در سال ۲۰۰۱ بیان داشت که…
پایان نامه ارشد:تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملت استان گیلان
) تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. درحقیقت این سیستم ها راهبردی است برای جمع آوی نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. درنهایت رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هرکسب وکاراست. CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری[۱]، روابط[۲] و مدیریت[۳]. منظور از مشتری؛ مصرفکننده نهایی است که در روابط ارزشآفرین، نقش حمایتکننده را دارا می باشد. منظور از روابط؛ ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است از؛ خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرایندها و تجارب سازمان. امروزه در سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری اهمیتی استراتژیک داده شده…
دانلود پایان نامه تعیین مدیریت ارتباط با مشتری بر پاسخگویی کارکنان در شعب بانک ملت
) دیدگاه سوم : تلقی CRM به عنوان یک فلسفه تحقیقاتی که ریچهلد در سال ۱۹۹۶ داشت، نشان داد که ارتباط قوی بین وفاداری مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. هنگامی که CRM به عنوان یک فلسفه تعریف می شود، موثرترین روش برای دستیابی به وفاداری مشتریان جستجوی پیش کنشی جهت ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با آنان است. دید فلسفی CRM بر وفاداری مشتریان تاکید داشته و به طور غیر قابل اجتنابی با مفهوم بازاریابی در ارتباط است. براساس این دیدگاه سازمان باید نسبت به مشتریان و نیازمندی های متغیر آنان پاسخگو و تاثیر پذیر باشد(Koli et al,1990). در واقع دیدگاه فلسفی راجع به CRM ، بر این مسئله تاکید دارد که سازمان باید به طور پیوسته آنچه مشتریانش ارزش می دانند را ارائه داده و فرهنگ مشتری محوری را در خود…
پایان نامه بررسی ارتباط بین رهبری تحول آفرین و رضایت شغلی کارکنان بانک ملت
دانشگاه آزاد اسلامی رشته مدیریت عنوان : بررسی ارتباط بین رهبری تحول آفرین و رضایت شغلی کارکنان بانک ملت چکیده :در سازمان های پولی و مالی ازجمله بانک ها ساختار تامین سرمایه عمدتا مبتنی بر مشتریان سپرده گذار است لذا جذب و حفظ این نوع مشتریان از طریق جلب رضایت آنها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است . از طرفی عملکرد و نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان بانک ها ، همواره به عنوان مهمترین معیار برای انتخاب بانک عامل برای انجام فعالیت های پولی و مالی توسط مشتریان مورد توجه قرار گرفته است .از طرف دیگر عملکرد و کیفیت ارائه خدمات توسط کارکنان بانک بستگی به میزان خشنودی آنها از کار خود و رضایت شغلی آنها دارد . همچنین سبک و روش رهبری و مدیریت در بانک یکی از عوامل تاثیر گذار بر تلقی…
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-20] [ 09:27:00 ق.ظ ]
|