بانک ملی |
![]() |
منابع پایان نامه مدیریت با موضوع مدل سرمایه فکری بانک ملی استریچیسک
مدل سرمایه فکری بانک ملی استریچیسک[۱] بانک ملی استریچیسک یکی ارائه دهندگان خدمات مالی است. بانک بانک ملی استریچیسک بمنظور ارائه مدل سرمایه فکری از رویکردی فرایندی استفاده کرده است که بین سرمایه دانش محور، فرایندهای تجاری و مسئولیتهای خدماتی این شرکت ارتباط ایجاد کرده است. Intellectual) Capital Reorts 2005) ۲-۵-۴-۱- انواع سرمایه دانش […]
پایان نامه شناسایی جرایم اینترنتی حوزه بانکداری و روشهای پیشگیری از آن )مطالعه موردی بانک ملی شهرکرمانشاه)
فهرستفصل اول- کلیات تحقیق۱-۱ مقدمه: ۳۱-۲ بیان مساله تحقیق: ۴۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق. ۶۱-۴ اهداف تحقیق. ۸۱-۴-۱ هدف اصلی. ۸۱-۴-۲ اهداف ویژه ۸۱-۵ فرضیه های تحقیق. ۸۱-۶ قلمرو تحقیق. ۹۱-۶- ۱ قلمرو موضوعی. ۹۱-۶-۲ قلمرو مکانی. ۹۱-۶-۳ قلمرو زمانی تحقیق. ۹۱ -۷ متغیرهای تحقیق. ۹۱-۸ روش تحقیق. ۹۱-۹ روشها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات […]
پایان نامه شناسایی جرایم اینترنتی حوزه بانکداری و روشهای پیشگیری از آن )مطالعه موردی بانک ملی شهرکرمانشاه)
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در […]
پایان نامه تعیین عوامل موثر بر افزایش بهرهوری نیروی انسانی در بانک ملی ایران (مطالعه موردی؛ اداره امور شعب جنوب تهران)
عنوانتعیین عوامل موثر بر افزایش بهرهوری نیروی انسانی در بانک ملی ایران (مطالعه موردی؛ اداره امور شعب جنوب تهران) مرداد ۱۳۹۴ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی
شهرستان لنگرود
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده ۱فصل اول: کلیات […]
پایان نامه تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود
فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده ۱فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱- مقدمه. ۳۱-۲-بیان مساله. ۳۱-۳- ضررورت و اهمیت تحقیق ۵۱-۴- اهداف تحقیق ۶۱-۴-۱-اهداف علمی ۶۱-۵- چارچوبه نظری و مدل تحقیق ۶۱-۶- فرضیه های تحقیق ۷۱-۷- تعاریف مفهومی متغیرها ۷۱-۷-۱- سفارشی سازی خدمات. ۷۱-۷-۲-کیفیت ادرک شده ۸۱-۷-۳-رضایت مشتری ۸۱-۷-۴-اعتماد مشتری ۸۱-۷-۵-وفاداری مشتری ۸۱-۸- تعاریف عملیاتی متغیرها ۸۱-۸-۱-سفارشی سازی ۸۱-۸-۲-کیفیت ادراک […]
پایان نامه تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی شرق فارس
سال تحصیلی: ۹۴-۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج […]
پایان نامه تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی شرق فارس
سال تحصیلی: ۹۴-۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج […]
پایان نامه تعیین عوامل موثر بر افزایش بهرهوری نیروی انسانی در بانک ملی ایران
فصل اول : کلیات تحقیق۱-۱- بیان مسأله. ۲۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق ۳۱-۳- اهداف 3۱-۴- نتایج کاربردی تحقیق ۴۱-۵- سوالهای تحقیق ۴۱-۶- فرضیههای پژوهش ۴۱-۷- مدل مفهومی تحقیق ۴۱-۸- استفاده کنندگان از تحقیق ۵۱-۹- قلمرو تحقیق ۵۱-۱۰- محدودیتهای تحقیق ۵۱-۱۱- جامعه و نمونه آماری ۵۱-۱۲- روش و مراحل تحقیق ۶۱-۱۲-۱- روش اجرایی تحقیق. ۶۱-۱۲-۲- مراحل […]
پایان نامه تعیین عوامل موثر بر افزایش بهرهوری نیروی انسانی در بانک ملی ایران
۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق ۳۱-۳- اهداف 3۱-۴- نتایج کاربردی تحقیق ۴۱-۵- سوالهای تحقیق ۴۱-۶- فرضیههای پژوهش ۴۱-۷- مدل مفهومی تحقیق ۴۱-۸- استفاده کنندگان از تحقیق ۵۱-۹- قلمرو تحقیق ۵۱-۱۰- محدودیتهای تحقیق ۵۱-۱۱- جامعه و نمونه آماری ۵۱-۱۲- روش و مراحل تحقیق ۶۱-۱۲-۱- روش اجرایی تحقیق. ۶۱-۱۲-۲- مراحل تحقیق. ۶۱-۱۳- روش و ابزار گردآوری اطلاعات […]
پایان نامه تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده ۱فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱- مقدمه. ۳۱-۲-بیان مساله. ۳۱-۳- ضررورت و اهمیت تحقیق ۵۱-۴- اهداف تحقیق ۶۱-۴-۱-اهداف علمی ۶۱-۵- چارچوبه نظری و […]
پایان نامه تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی
فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده ۱فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱- مقدمه. ۳۱-۲-بیان مساله. ۳۱-۳- ضررورت و اهمیت تحقیق ۵۱-۴- اهداف تحقیق ۶۱-۴-۱-اهداف علمی ۶۱-۵- چارچوبه نظری و مدل تحقیق ۶۱-۶- فرضیه های تحقیق ۷۱-۷- تعاریف مفهومی متغیرها ۷۱-۷-۱- سفارشی سازی خدمات. ۷۱-۷-۲-کیفیت ادرک شده ۸۱-۷-۳-رضایت مشتری ۸۱-۷-۴-اعتماد مشتری ۸۱-۷-۵-وفاداری مشتری ۸۱-۸- تعاریف عملیاتی متغیرها ۸۱-۸-۱-سفارشی سازی ۸۱-۸-۲-کیفیت ادراک […]
پایان نامه تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی
عنوان صفحهچکیده ۱فصل اول:کلیات۱-۱ مقدمه. ۳۱-۲ بیان مسئله. ۴۱-۳ اهمیت وضرورت پژوهش. ۵۱-۴ اهداف تحقیق ۵۱-۵ سؤالات تحقیق ۵۱-۶ متغیرهای تحقیق ۶۱-۷ تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها ۶۱-۷-۱ تعاریف نظری ۶۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی متغیرها ۷۱-۸ قلمرو تحقیق ۷۱-۹ ساختار تحقیق ۷فصل دوم:مبانی نظری تحقیق۲-۱ مقدمه. ۱۰۲-۲ دانش. ۱۱۲-۲-۱ تعریف دانش. ۱۳۲-۳ داده و اطلاعات. ۱۴۲-۳-۱ […]
پایان نامه تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی
چکیده ۱فصل اول:کلیات۱-۱ مقدمه. ۳۱-۲ بیان مسئله. ۴۱-۳ اهمیت وضرورت پژوهش. ۵۱-۴ اهداف تحقیق ۵۱-۵ سؤالات تحقیق ۵۱-۶ متغیرهای تحقیق ۶۱-۷ تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها ۶۱-۷-۱ تعاریف نظری ۶۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی متغیرها ۷۱-۸ قلمرو تحقیق ۷۱-۹ ساختار تحقیق ۷فصل دوم:مبانی نظری تحقیق۲-۱ مقدمه. ۱۰۲-۲ دانش. ۱۱۲-۲-۱ تعریف دانش. ۱۳۲-۳ داده و اطلاعات. ۱۴۲-۳-۱ مقایسه […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 01:05:00 ب.ظ ]
|