بازاریابی گردشگری، آمیخته بازاریابی

افرادبهبود روحیه مهمان پذیری بومیان – آموزش مسائل گردشگری به بویمان – ایجاد انگیزش در کارکنان – نظارت و ارزیابی مستمر برکارکنان شکل ۲-۴: مدل مفهومی تحقیق فصل سوم روش شناسی پژوهش ۳-۱- مقدمه یکی از اصول اساسی و پایه­ای هر پژوهش چارچوب و رویه­های روش­شناختی آن می­باشد. هر پژوهش قبل […]

عوامل موثر در توسعه گردشگری، آمیخته بازاریابی گردشگری

امین­بیدختی و همکارانش (۱۳۸۹)، در پژوهششان با عنوان آمیخته بازاریابی راهبردی در صنعت گردشگری در شهر سمنان، نتیجه گرفتند که تمامی عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری بر ارتقای جایگاه و توسعه این صنعت تاثیرگذار می­باشد. سعیدا اردکانی و همکاران (۱۳۸۹)، در پژوهششان به شناسایی و اولویت­بندی مولفه­های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز پرداختند. […]

آمیخته بازاریابی گردشگری، عملکردهای بازاریابی

بازاریابی گردشگری یک روند مدیریت فنی شامل پیش‌بینی نیازها و جلب رضایت گردشگران فعلی و آتی است، به طوری که شرکت‌های مسافرتی و عرضه کنندگان را در رقابت با یکدیگر قرار داده است (کاتلر و همکاران، ۲۰۰۵). بازاریابی گردشگری به فرایندی اطلاق میشود که طی آن برنامه­ریزی، تبلیغات، بستر سازی، و ارائه کالا و خدمات […]

بازاریابی گردشگری، امکانات زیربنایی

بر پایه این دیدگاه توسعه گردشگری اگر همراه با نظارت‌های دولت نباشد، با مبانی توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی، تاریخی، فرهنگی و انسانی کشورها مغایرت خواهد داشت.در برخی از کشورها، توسعه ناپایدار گردشگری به منظور مقاصد اقتصادی زود بازده به تخریب منابع طبیعی، نزول ارزش‌های اضافی شده بود. این مشکلات ایجاب می­کرد که دولت […]

تبلیغات دهان به دهان، بازاریابی گردشگری

بخش دوم پیشینه تحقیق مروری بر مطالعات صورت گرفته : در زمینه ارزش ویژه برند و برندینگ مطالعات زیادی از دیر باز تا کانون انجام شده است ولی در خصوص ارزش ویژه برند مقصد و برند گردشگری مطالعات اندکی صورت گرفته است که با توجه به جستجوهای انجام گرفته و دسترسی به این مقالات، به آن ها […]

بازاریابی گردشگری، توسعه ی گردشگری

تأسیسات رو بنایی فضای حاکم بر محیط ، آراستگی و تزئینات محلهر چیزی از یک مشخصه عینی هر چیزی از یک مشخصه ذهنیمنبع :

پایان نامه مدیریت مالی: بررسی تأثیر تأمین مالی به هنگام برعملکرد اجرائی طرح های بزرگ برق آبی کشور …

پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی- گرایش مدیریت مالی عنوان: بررسی تأثیر تأمین مالی به هنگام برعملکرد اجرائی طرح های بزرگ برق آبی کشور در شرکت توسعه منابع آب ونیروی ایران (حوزه آبگیرخلیج فارس غرب وجنوب غرب کشور) استاد راهنما: سرکارخانم دکتر زهرا برومند استاد مشاور: جناب آقای دکتر امیربابک مرجانی متن پایان نامه : (ممکن […]

دانلود مقالات : انعطاف پذیری مالی

در ابتدا به تعاریفی از انعطاف‌پذیری مالی از دیدگاه‌های مختلف پرداخته می‌شود. سپس توضیح مختصری در مورد انعطاف پذیری مالی بیان می‌گردد. انعطاف پذیری مالی، عبارت است از توانایی واحد تجاری مبنی بر اقدام مؤثر جهت تغییر میزان و زمان جریانهای نقدی، به گونه ای که واحد تجاری بتواند در قبال رویدادها و فرصتهای غیرمنتظره […]

پایان نامه دانشگاهی : روش های تامین منابع مالی بین المللی

روش های تامین منابع مالی بین المللی موثرترین راه برای رسیدن به اهداف بلند مدت اقتصاد کلان و توسعه ای کشور ها دارا بودن بازارهای مالی فعال و سالم می باشد. این بازار ها به مثابه پلی می باشند که مازاد منابع مالی را با مازاد مصارف مرتبط می کند. دارا بودن ساختار صحیح، قوانین و […]

پایان نامه تأمین رضایت مشتری

۲-۳-۲- تأمین رضایت مشتری بیش از ۳۵ سال پیش، پیتر دراکر[۱] اذعان نمود که اولین وظیفه یک شرکت، مشتری­یابی یا ایجاد مشتری است. اما امروزه مشتریان با تنوع بسیار زیادی از کالاها، نام­های تجاری مختلف، قیمت­های متفاوت و فروشندگان گوناگون مواجه می­باشند. وی بر این باور بود که مشتریان خود برآوردی از این امر که […]

پایان نامه مدیریت در مورد : انواع کلی ریسک در زنجیره تأمین

مسئولیت مدیریت زنجیره تأمین گردش کالا از تأمین کنندگان اولیه به مشتریان نهایی است. ریسک زنجیره تأمین به صورت هر رویدادی که ممکن است بر این گردش تأثیر گذارد و گردش برنامه ریزی شده کالا را مختل کند ظاهر می‌شود(واترز،۲۰۰۷: ۷). این ریسک­ها ( ریسک­های زنجیره تأمین ) ممکن است مانع تحویل کالاها، موجب تأخیر […]

دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع عوامل تعیین‌کننده جبران خدمات مالی

عوامل تعیین‌کننده جبران خدمات مالی بسیاری عوامل است که بر وظایف مدیریت منابع انسانی تأثیر می‌گذارد. طبیعی است عواملی هم وجود دارد که بر تعیین جبران خدمت مالی تأثیر دارد. این عوامل که هم درون سازمانی و هم برون‌سازمانی است(نوئه[۱] و ماندی[۲]، ۱۹۸۷). حال به توضیح این عوامل که شامل بازار نیروی کار، خط مشی‌های […]

پایان نامه با موضوع رسیدگی به امور مسافرین هنگام تأخیر یا ابطال پرواز داخلی

رسیدگی به امور مسافرین هنگام تأخیر یا ابطال پرواز داخلی سازمان هواپیمایی کشوری ایران به منظور ایجاد زمینه برای حفظ حقوق مسافران در مواقع بروز تأخیر در پروازهای خطوط داخل کشور، دستورالعملی تهیه و به شرکت های هواپیمایی ابلاغ نموده است. در این دستورالعمل، انواع تأخیرها، همراه با علل و ریشه های بروز آن مشخص […]

مقاله حقوق : بازداشت موقت به عنوان اقدام تأمینی

بازداشت موقت به عنوان اقدام تأمینی بند «پ» ماده ۲۳۸ لایحه آیین دادرسی کیفری بیان می­دارد: «آزاد بودن متهم مخل نظم عمومی، موجب به خطر افتادن جان شاکی، شهود یا خانواده آنان و خود متهم باشد». توضیح اینکه، اخلال در نظم عمومی می ­تواند برای جامعه خطرآفرین بوده و در نتیجه نظم و امنیت را […]

پایان نامه : تکالیف قانونی سازمان امور مالیاتی کشور و مأمورین مالیاتی در نظام مالیات بر ارزش افزوده

۲ ـ تکالیف قانونی سازمان امور مالیاتی کشور و مأمورین مالیاتی در نظام مالیات بر ارزش افزوده تکالیف قانونی سازمان مالیاتی دررعایت حقوق مؤدیان به طور کلی سازمان مالیاتی و مأموران آن به عنوان نمایندگان اجرایی دولت در امر مالیات موظف به انجام صادقانه و صحیح تکالیف قانونی خود و ارتباط با مردم و رعایت […]

پایان نامه : تکالیف قانونی سازمان امور مالیاتی کشور و مأمورین مالیاتی در نظام مالیات بر ارزش افزوده

۲ ـ تکالیف قانونی سازمان امور مالیاتی کشور و مأمورین مالیاتی در نظام مالیات بر ارزش افزوده تکالیف قانونی سازمان مالیاتی دررعایت حقوق مؤدیان به طور کلی سازمان مالیاتی و مأموران آن به عنوان نمایندگان اجرایی دولت در امر مالیات موظف به انجام صادقانه و صحیح تکالیف قانونی خود و ارتباط با مردم و رعایت […]

دانلود پایان نامه حقوق درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در ایران

موضوع تأمین مالی هزینه‌های دولت از طریق درآمدهای عمومی، بالاخص درآمدهای مالیاتی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر در کشورمان نیز مورد تأکید قرار گرفته است. در سند چشم‌انداز بیست ساله ایران در افق سال ۱۴۰۴ هـ ش یکی از الزامات تبدیل درآمدهای نفت و گاز به دارایی‌های مولد به منظور […]

دانلود پایان نامه حقوق درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در ایران

موضوع تأمین مالی هزینه‌های دولت از طریق درآمدهای عمومی، بالاخص درآمدهای مالیاتی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر در کشورمان نیز مورد تأکید قرار گرفته است. در سند چشم‌انداز بیست ساله ایران در افق سال ۱۴۰۴ هـ ش یکی از الزامات تبدیل درآمدهای نفت و گاز به دارایی‌های مولد به منظور […]

دانلود پایان نامه حقوق درباره مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف

مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف مالیات بر ارزش افزوده به دلیل نداشتن تاریخچه طولانی در ادبیات اقتصادی و فراتر از آن نداشتن سابقه طولانی در اجرا، سهم چندانی در مالیه عمومی نداشته است به گونه ای که کمتر از ۵۰ سال پیش، از آن تنها در حد یک نظریه نام برده می‌شد. […]

دانلود پایان نامه حقوق درباره مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف

مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف مالیات بر ارزش افزوده به دلیل نداشتن تاریخچه طولانی در ادبیات اقتصادی و فراتر از آن نداشتن سابقه طولانی در اجرا، سهم چندانی در مالیه عمومی نداشته است به گونه ای که کمتر از ۵۰ سال پیش، از آن تنها در حد یک نظریه نام برده می‌شد. […]

اعرابی و ایزدی ۱۳۷۹ صفحات ۶۶ همه موقعیتهایی که یک گردشگر با آنها مواجه می شود باید حساب شده باشد ، چون این اتفاقات و رویدادها هستند که باعث ایجاد نوعی […]

توسعه صنعت گردشگری، بازاریابی گردشگری

کشوری با شعار های تند (۳%) گردشگران در مورد هر کدام از موارد زیر قبل و بعد از سفر چنین قضاوت کرده اند: آزادی سیاسی، اجتماعی در ایران: نظر گردشگران قبل از سفر خوب نبوده ولی پس از سفر، آنها نظر مثبت تری پیدا کردند و دیدگاه مثبت از ۳۰ درصد به ۳۴ درصد ارتقاء […]

عوامل موثر بر بازاریابی، عوامل موثر بر گردشگری

اینسکیپ[۳۷] (۱۹۹۱)، در پژوهششان با استفاده از روش­های فازی، شش عامل جاذبه­ها و فعالیت­ها، تاسیسات اقامتی، سایر تسهیلات و خدمات جهانگردی، حمل و نقل، سایر زیرساخت­ها و عناصر نهادی را به عنوان عوامل موثر بر گردشگری برشمرده است. این عوامل هر یک دارای اجزا یا عناصری است که به شرح زیر بیان شده­اند: جاذبه­ها و […]

پایان نامه نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان

فهرست مطالب .صفحهفصل اول:کلیات تحقیق۱-۱) مقدمه ۳۱-۲) بیان مساله ۴۱-۳) اهمیت و ضرورت تحقیق. ۶۱-۴) اهداف تحقیق. ۶۱-۵) سوالات تحقیق. ۶۱-۶) چارچوب نظری تحقیق. ۶۱-۷) فرضیه های تحقیق. ۸۱-۸) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق. ۹۱-۸-۱) تعاریف مفهومی. ۹۱-۸-۲) تعاریف عملیاتی. ۹۱-۹) قلمرو تحقیق. ۱۱۱-۹-۱) قلمرو موضوعی. ۱۱۱-۹-۲) قلمرو زمانی. ۱۲۱-۹-۳) قلمرو مکانی. ۱۲فصل دوم:ادبیات […]

پایان نامه گردشگری و رسانه

گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیت‌های مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطه‌ای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]

پایان نامه گردشگری و رسانه

گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیت‌های مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطه‌ای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]

دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری

عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش ­بینی کردن نیازها و درخواست­های متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]

دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری

عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش ­بینی کردن نیازها و درخواست­های متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی

اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی در گردشگری این امر متداول است که باید بین محیط فیزیکی و محیط فرهنگی _ اجتماعی تفاوت قائل شد . مقصود از محیط فیزیکی ، زمین ، آب ، هوا ، گیاهان ، حیات وحش و ساخته های دست بشر است . مقصود از محیط فرهنگی و اجتماعی ، انسان […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...