تبلیغات سیاسی |
![]() |
تاکید بر حقوق آزادیهای سیاسی از جمله آزادی بیان در قوانین ایران
«اصل نهم قانون اساسی میگوید: «در جمهوری اسلامی ایران آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت ارضی کشور از یکدیگر تفکیک ناپذیرند… و در ذیل اصل میگوید: … هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آزادیهای مشروع را هر چند با وضع قوانین و مقررات سلب کند. و ماده ۴۸ […]
دانلود پایان نامه حقوق در مورد میثاق بین المللی حقوق مدنی، سیاسی و حقوق اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی (۱۹۶۶):
۲-۱-۱۵- میثاق بین المللی حقوق مدنی، سیاسی و حقوق اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی (۱۹۶۶): در این میثاق های بین المللی نیز به مقرراتی بر می خوریم که می توانند در رفع خشونت علیه زنان کارساز باشند. بند (۱) ماده ۲۶ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، کلیه اشخاص را در مقابل قانون مساوی […]
دانلود پایان نامه حقوق در مورد میثاق بین المللی حقوق مدنی، سیاسی و حقوق اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی (۱۹۶۶):
۲-۱-۱۵- میثاق بین المللی حقوق مدنی، سیاسی و حقوق اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی (۱۹۶۶): در این میثاق های بین المللی نیز به مقرراتی بر می خوریم که می توانند در رفع خشونت علیه زنان کارساز باشند. بند (۱) ماده ۲۶ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، کلیه اشخاص را در مقابل قانون مساوی […]
دخالت نهادهای مدنی غیر از احزاب سیاسی در فرایند قانونگذاری در جمهوری اسلامی ایران
در این ارتباط، در ایران، طبق اصول یکصد الی یکصد و چهارم قانون اساسی، جهت پیشبرد سریع برنامههای اقتصادی – اجتماعی و. . . ، شوراهایی تشکیل میشوند که اعضاء این شورا توسط افراد عامه انتخاب میشوند و جهت هماهنگی کار این شوراها، شورای عالی استانها تشکیل میشود که این شورای عالی استانها، میتواند طرحهایی […]
کمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) چیست؟
تعریف کمپین در کلمه به معنی مقابله، کارزار و هماورد هست. کمپین شامل مجموعه فعالیت های هدفمندیه که قبلاً مهندسی شده و با دقت اجرا و پیگیری می شه. کمپین (Campaign) به معنی مجموعه فعالیت های طراحی شده و سازمان دهی شده که با فرستادن پیام های مشخص و متوالی و تکرارپذیر واسه مخاطبان هدف […]
آموزش دیجیتال مارکتینگ با بررسی ۹ نمونه موفق از تبلیغات نیتیو یا تبلیغات همسان
لطفا به این مطلب رای بدین [رای ها: ۱۱ امتیاز: ۵] ۹ نمونه از تبلیغات نیتیو یا تبلیغات همسان که مردم از خوندنشون حال می کنن در سال ۲۰۱۲، معنی تبلیغات همسان وارد صحنه شد. در اون زمان، کی می تونست تاثیر عمیق این نوع تبلیغات رو در دنیای پیش بینی کنه؟ تبلیغات همسان از اون […]
تبلیغات (Advertising) چیست؟
حدودا سه سال پیش بود که به همراه یکی از دوستانم وارد شغل بازاریابی شدیم. ما هم مثل خیلی از تازه وارده ها، زیاد با مفاهیم تبلیغات و بازاریابی آشنا نبودیم، ولی کم کم وقتش بود که با این مفاهیم آشنا شیم! اوایل که سایت های اینترنتی و کتاب های جور واجور رو زیر و […]
اخلاق در تبلیغات
بخش مهمی از رسانهها است، بخش مهمی از مغازهها تبلیغاته، بخش مهمی از دیواره های شهر، اتوبوس های شهر، متروها و بخش مهمی از مراکز و اماکن عمومی، پر از تبلیغات است. تبلیغ کنندگان تجاری و سیاسی، در تموم شبونه روز، از راه روزنامه ها، مجله ها، رادیو ها و تلویزیون ها، سینماها آگهی های […]
مزیتهای تبلیغات فیسبوک
این مقاله از سری مقالات شروع تبلیغات با روش های مختلفه که دفعه قبل درباره گوگل ادوردز صحبت کردیم، در این مقاله می خوایم تبلیغات فیسبوک رو به شما معرفی
کنیم. وقتی که شما(به عنوان مدیر آژانس مسافرتی) می خواهید واسه آژانس خود تبلیغات انجام بدین، چیجوری می تونید به طور فعالانه مشتریان جدیدی رو […]
روانشناسی اجتماعی، انواع تبلیغات
۶ـ شدت محرک: رنگ روشن بیشتر از رنگ تیره توجه ما را جلب خواهد کرد.۷ـ اندازه محرک: یک چیز (شی) بزرگ بیشتر احتمال دارد که توجه ما را جلب کند تا بعضی چیزهای کوچک۸ـ مدت و تکرار محرک: یک محرک زودگذر به آسانی توجه ما را جلب نخواهد کرد و در عوض، محرکهای تکرار شونده […]
تبلیغات بازرگانی، انواع تبلیغات
تشخیص موارد استفاده از الگوی قوی، نیازمند مطالعات تجربی است. اگر پاسخهای موافق برحسب گروهبندی سیاسی ـ اجتماعی (مثلاً برحسب شغل، درآمد، تحصیلات، مذهب و غیره) خیلی با هم تفاوت داشته باشد احتمالاً الگوی ضعیف مناسبتر است ولی،وقتی تفاوتی در توزیع پاسخها در گروههای اجتماعی وجود نداشت الگوی قوی مناسبتر به نظر میرسد. (همان منبع، […]
تاریخچه تبلیغات در ایران، تبلیغات بازرگانی
در نهایت می توان نتیجه گرفت که با به کار بستن درست اهداف و روش های تبلیغات می توان تبلیغی مفید و در خورد توجه داشت.تبلیغ یعنی فروش محصولات به انبوهی از مشتریان. اگر کسی میتوانست با تک تک مشتریان احتمالیاش رو در رو صحبت کند دیگر زحمت تبلیغ را به خودش نمیداد، اما هیچ […]
بررسی نظریه های پیرامون تبلیغات، مفهوم وتعاریف تبلیغات
2-1مقدمههدف از این بخش بررسی پژوهش ها و مطالعاتی است که در زمینه نگرش نسبت به تبلیغات انجام گرفته است.این قسمت از تحقیق خواننده را با کارها و زمینه های قبلی و همچنین باحیطه موضوع مورد مطالعه آشنا میسازد. در این فصل ابتدا با مفاهیم تبلیغات و کارها انجام شده در این حوزه آشنا می […]
شرایط اجتماعی و سیاسی، عدم وجود استانداردها
· تبلیغات منفی و سوء توسط رسانههای جمعی کشورهای خارجی· بزرگنمایی بخشی از ناامنیهای موجود در مرزهای شرقی کشور منبع: نوبخت، محمدباقر و پیروز، الهام. (۱۳۸۷). توسعه صنعت گردشگری در ایران: موانع و راهکارها (چاپ اول). تهران: معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی. ۲-۳-۲ صنعت گردشگری در ایران: نگاهی بر محدودیتهای پیش روی گردشگران خارجی ایران […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 10:22:00 ق.ظ ]
|