کپی رایتینگ و آقا فرهاد: نوشتن متن فروش و تبلیغات موثر

افزایش مشتری و فروش، بازاریابی محتوا، تبلیغات اینترنتی کپی رایتینگ و آقا فرهاد: نوشتن متن فروش و تبلیغات موثر ۲۰ آذر ۱۳۹۵ واسه شروع بذارین یه توضیح سریع در مورد کپی رایتینگ به کسائی بدیم که میخوان این صفحه رو هر چی زودتر ببندند و بعد به سراغ داستان خودمون بریم. کپی رایتینگ چیه؟ کپی […]

بهترین کلمات تبلیغاتی تاثیرگذار که باعث افزایش فروش می‌شود

کلمات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش می شه شاید هیچوقت متوجه این مسئله نشده باشین، ولی کلمات ، نقش بسیار مهمی در کمک به تصمیم گیری اجرا می کنن. متغیرهای زیادی هست ولی در میان اونا موردی هست که تاثیر اون، بارها اثبات شده: جملات و کلمات تبلیغاتی موثر ، فروش رو زیاد می کنن […]

استراتژی فروش، تبلیغات یا سئو؟

تاثیر تبلیغات گوگل بر یافته های جستجو شاید شمام متوجه تغییراتی در چگونگی نمایش تبلیغات در صفحه یافته های جستجوی گوگل شدین. به طور حتم این تغییرات جزئی تاثیر زیادی بر کارایی تبلیغات و اندازه کلیک کاربران روی اونا داره ولی نتیجه اون واسه کسائی که به شکل واقعی در یافته های جستجو هستن چه هستش؟ […]

اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات – بخش ۴: تبلیغ، صرفا به دلیل کاهش فروش

فروش ما کم شده! لازمه کمی تبلیغ کنیم! منطقا کار خوبی ست! مردم اگه از محصول یا خدمات شما اطلاع یا شناخت کافی نداشته باشن از اون ها استفاده نمی کنن. اگه محصول و پیشنهاد تشویقی خوب با پول کافی واسه تبلیغ کردن در میون این همه تبلیغات فراوون دارین؛ پس تبلیغ کنین تا آگاهی […]

بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : چکیـده هدف این تحقیق، بررسی آثار چگونگی اثر تبلیغات در افزایش فروش محصولات مواد غذایی در شهرستان اهواز از دیدگاه مصرف­کنندگان است. برای عملیاتی کردن فروش محصولات مزبور از معیار […]

بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای-دانلود پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : فهرست مطالب عنوان صفحه چکیـده……………………………………….. ۱ فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه……………………………………… ۳ ۱-۲-بیان مساله­ی تحقیق…………………………… ۳ ۱-۳-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق…………………… ۴ ۱-۴-اهداف تحقیق………………………………… ۵ ۱-۵-فرضیه­های تحقیق……………………………… ۶ ۱-۶-روش­شناسی پژوهش……………………………… […]

آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای-پایان نامه ارشد مدیریت

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : فهرست جدول ها عنوان صفحه جدول ۳-۱- متغیرهای مستقل و وابسته­ی تحقیق………… ۴۳ جـدول ۳-۲- طیف لیکرت استفاده شده در پرسشنامه تحقیق.. ۴۴ جـدول ۳-۳-متغیرهای تحقیق، تعداد و شماره سوالات […]

تعیین آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای-دانلود پایان نامه مدیریت

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : مقدمه هدف نهایی بنگاه­های اقتصادی و تولیدکنندگان، کسب سود بیشتر است. توانایی مدیریت در به کارگیری منابع شرکت جهت کسب سود از اهمیت به سزایی برخوردار است. یکی از اهرم­هایی […]

تاثیر آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای-پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : بیان مساله­ی تحقیق در سال­های

اخیر، شدت رقابت­های تجاری و پیچیدگی­ها و عدم اطمینان­های ناشی از آن موجب شده است تا مدیریت شرکت­ها نسبت به صرف منابع مالی و غیرمالی […]

دانلود پایان نامه بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : -روش­شناسی پژوهش با توجه به این که هدف تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر افزایش فروش محصولات غذایی است، رابطه­ی بین متغیرهای مستقل و وابسته با انجام تحلیل رگرسیون بررسی می­شود. […]

پایان نامه با موضوع نقش آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : مقدمه این فصل به طور کلی به دو قسمت کلی تقسیم می­شود. در بخش اول مبانی نظری و تعاریف مختلف از تبلیغات، اهمیت و ابعاد مختلف آن­ ارائه می­شود و […]

پایان نامه مدیریت:بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

عنوان کامل پایان نامه : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای قسمتی از متن پایان نامه : اهداف تحقیق هدف کلی پژوهش این است که نقش هزینه­های تبلیغات در رشد فروش محصولات مواد غذایی در شرکت­های صنعت مواد غذایی در سطح شهر اهواز بررسی و آزمون شود. […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل تبلیغات و آگهی‌ها در فروش صنایع لوازم خانگی

سوالات تحقیقسوال اصلی تحقیقآیا عوامل آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی به یک اندازه تاثیر گذار هستند؟سوالات فرعی تحقیق: آیا عوامل تبلیغات و آگهی ها در فروش صنایع لوازم خانگی به یک اندازه تاثیر گذار هستند؟ آیا عوامل پیشبرد فروش در فروش صنایع لوازم خانگی به یک اندازه تاثیر گذار هستند؟ آیا عوامل روابط […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات

چکیده تحقیق حاضر به بررسی اثربخشی عوامل موثر بر فروش بیمه های زندگی می پردازد. فروشندگان به منظور فروش بیمه ها، نیازمند تجهیز به روش ها و تکنیک های اثر بخش هستند. از این رو هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر تبلیغات، آموزش، فروش حضوری و کیفیت خدمات بیمه ای و رتبه بندی آنهاست. به منظور […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...