فرایند ارتباطات، تبلیغات محیطی

هدف اصلی این تحقیق بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران است۱ـ۱ بیان مسأله:با رشد بیش از پیش شهرنشینی و زندگی ماشینی، برای گریز از زندگی مدرن و یافتن زمان فراغت انسان بر آن شد تا سفر را به عنوان امری واقع تجربه کند. در این میان پیشرفت چشمگیر صنعت حمل و نقل و ارتباطات امر سفر را در چارچوب وسیله‌ی نقلیه‌ی ایمن و شبکه‌ی راه‌های وسیع و گسترده آسان نمود.بدین ترتیب صنعتی شدن جوامع همراه با افزایش درآمد مردم از یک سو و مهیا شدن اوقات فراغت برای تجدید نیرو وگسترش نوآوری‌های تکنولوژیکی از سوی دیگر زمینه را برای سفر به نقاط دور و نزدیک با هدف استفاده مطلوب از زمان فراغت، کنجکاوی در مورد طبیعت،شناخت فرهنگ و تاریخ ملت‌ها فراهم آورد. در نتیجه گردشگری…

اثربخشی تبلیغات، اهداف تبلیغاتی

الف:جاذبه منطقیارتباط برقرارکننده باید به دنبال جاذبه یا مطلبی باشد که پاسخ مورد انتظاراو را به دنبال داشته باشد.یکی از راههای حصول این هدف از طریق بهره گیری از جاذبه های منطقی است که به دلبستگیهای شخصی مخاطبان هدف،مربوط می شود(محمدیان،۱۳۷۷).جاذبه های منطقی نشان می دهد که کالا،منافع و مزایای مورد انتظار را در بردارد.پیامهایی که کیفیت،صرفه جویی فایده کاربرد را نشان می دهند از آن جمله هستند(کاتلر و آرمسترانگ،۲۰۰۰).در جاذبه منطقی به طور مشخص و صریح مزایای کالا و ویژگیهای آن عنوان می گردد و از پرداختن به مسائل و موضوعات حاشه ای خودداری میشود.(محمدیان،۱۳۷۷). ب:جاذبه احساسیدر مقابل جاذبه منطقی جاذبه احساسی قرار دارد. در تبلیغ با جاذبه احساسی بر خلاف تبلیغ با جاذبه منطقی، سعی در تحریک احساسات فرد و برانگیختن آن و رسیدن به مقصود از این طریق است.در برخی از…

ارتباط موفق با مشتری، تبلیغات دهان به دهان

2-1-5) اعتماد به برند اعتماد در هر دوره ای از تاریخ کسب و کار ، یکی از مفاهیم زیر بنایی برای انجام معاملات و مبادلات بوده است (جوانمرد و همکار ، ۱۳۸۸ ، ص ۲۳۶). اعتماد یعنی اطمینان یا اتکا به برخی مشخصه ها یا صفات یک شخص یا یک چیز یا درستی یک بیانیه (لطیفی و همکار، ۱۳۸۹، ص ۲۴۰). ویسبرگ معتقد است که اعتماد، یک موقعیت یا وضعیت روان شناختی است که بر پایه ی انتظارات مثبت از دیگران یا رفتار با دیگری است. اعتماد می تواند عدم اعتماد به وجود آمده توسط دیگر افراد را کاهش دهد و بنابراین برای تجارت ضروری است و بر ترجیح مشتریان و ریسک خرید تأثیر می گذارد (Weisberg et.al, 2011, P 84). چادهوری و هولبروک در سال ۲۰۰۱ اعتماد به برند را به عنوان…

فعالیت های تبلیغاتی، برنامه های آموزشی

در اجری تبصره ۱ ماده آیین نامه نحوه فعالیت ،وظایف و اختیارات روابط عمومی مصوبه ۲۳/۲/۱۳۸۶ هیأت محترم وزیران (شرح وظایف و ساختار جدید سازمانی روابط عمومی جهت اجرای وظایف با توجه به شرح وظایف،اهداف،پراکندگی جغرافیایی و سایر موارد مربوط ظرف چهار ماه پس از ابلاغ آیین نامه با پیشنهاد سخنگوی دولت به تایید شواری اطلاع رسانی دولت رسیده و با تصویب معاونت ذی ربط در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور لازم الاجرا می گردد.در جهت اجرایی شدن این تبصره کار گروهی متشکل از هشت نفر از مدیرانکل روابط عمومی دستگاه های اجرایی با حکم رئیس شواری اطلاع رسانی دولت در دبیرخانه این شورا برای تدوین شرح وظایف و ساختار روابط عمومی کار خود را آغاز کرده و نسبت به تدوین وظایف کلی و شرح وظایف زیر مجموعه دفاتر روابط عمومی دستگاه…

فعالیت های تبلیغاتی، برنامه های آموزشی

گردآوری،تدوین و انتشار گزارش های عملکرد دستگاه در دوره های معین و همچنین تحلیل و گردآوری آمار و اطلاعات موردنیاز بانک اطلاعاتی در حوزه روابط عمومی برنامه ریزی و تدوین آموزش های تخصصی و ارتباطی و اطلاع رسانی برای کارکنان در سطح ستاد،سازمان های وابسته و استان ها و نظارت بر حسن اجرای برنامه های آموزشی مزبور برنامه ریزی و اجرای فعالیت های تبلیغاتی مشتمل بر تولیدات فرهنگی،تبلیغات رسانه ای و تبلیغات محیطی مناسب با سیاست های کلان تبلغیاتی دولت و با هدف اقناع و ترغیب افکار عمومی نسبت به عملکرد و فعالیت های دستگاه تدوین تقویم سالانه مناسب های ملی،مذهبی و انقلاب اسلامی و مدیریت هدفمند و تخصصی برگزاری مراسم و مناسبت ها با هدف تعظیم شعائر دینی و ایجاد شادابی و نشاط در محیط کار برقراری ارتباط اثر بخش و تعامل…

رفتار خرید مصرف کننده، تبلیغات دهان به دهان

منظور از آگاهی برند توانایی یک خریدار بالقوه برای تشخیص یا به یادآوری این است که یک برند عضوی از گروه محصولات خاصی است. اولین گام برای ایجاد ارزش ویژه برند ایجاد آگاهی از برند است آکر می گوید: آگاهی از برند به شکل ۴ ممکن است به ارزش ویژه برند بیانجامد: ایجاد برند در حافظه مشتری، ایجاد حس آشنایی با برند در ذهن مصرف کننده، ایجاد حس اعتماد به برند و کافی بودن دلایل برای مشتری برای انتخاب یک برند. آگاهی از برند در نتیجه تماس مشتری با یک برند است و معمولا از طریق بازشناسی و به یادآوری برند سنجیده می شود . آگاهی برند مربوط است به قدرت برند در ذهن مشتری به طوری که بتواند در موقعیت های مختلف و نا متشابه ، برند را تشخیص داده و به…

آگهی های تبلیغاتی، ارزش ویژه برند

رسانه مزایا معایب روزنامه سطح پوشش بالا- هزینه ی اندک- کوتاه بودن سفارش تا نمایش آگهی- امکان نمایش آگهی در صفحات مورد علاقه- سریع و بهنگام- مواجهه تحت کنترل مخاطب – قابل استفاده برای ارائه برای کوپن های تخفیف طول عمر اندک رسانه- وجود بسیاری از عوامل از بین برنده تمرکز مخاطب- محدودیت در جلب توجه- محدودیت طراحی دوباره آگهی- مواجهه انتخابی مخاطب منبع : (کلر، ۱۳۸۹: ۳۵۳)-رسانه های حمایتی[۸۳]: رسانه های حمایتی مورد استفاده قرار می گیرند برای رساندن حمایت و تقویت پیامها به افراد در بازارهای هدف، آنجا که رسانه های اصلی قادر به این امر نیستند. رسانه های حمایتی به نام های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند از جمله رسانه های جایگزین، رسانه های غیر قابل ارزیابی، رسانه های غیر سنتی. این رسانه ها طیف وسیعی از کانالها و…

ارتباط سازمان با مشتری، اثربخشی تبلیغات

 2-4-1-1-آگاهی نقطه شروع مدل سلسله مراتب اثرات ، آگاه سازی مشتریان است. تنها با مشاهده تبلیغات ، آگاهی صورت نمی پذیرد لذا در این گام برای آگاه سازی مشتریان از محصولات و خدمات ، نام تجاری و نام شرکت ، بایستی برنامه ریزی ویژه داشت.۲-۴-۱-۲- دانش زمانی فرا خواهد رسید که مشتریان هدف ، آگاهی اولیه را داشته با این حال خواستار اطلاعات بیشتری هستند. در این گام جهت افزایش آگاهی مشتریان هدف ، باید مزایا ، ویژگی های خاص محصولات و خدمات و تفاوت های موجود بین محصولات و خدمات شرکت مورد نظر با رقبا کاملاً مشخص و صریح بیان شود.۲-۴-۱-۳- تمایلآنچه در این گام مد نظر قرار می گیرد احساسی است که مشتریان هدف از برخورد با تبلیغ نشان می دهند. علی رغم آگاهی کاملی که مشتریان هدف از مرحله قبل…

بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو-پایان نامه ارشد مدیریت

عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : انسانها در هزاره جدید بیش از هر زمان دیگر در تلاش و حرکتند. بعضی از مردم در جستجوی تحقق ارزشها و ترویج آنها و برخی به هر وسیله ای به دنبال تحقق آرزوهای خود هستند و گروهی نیز مجموعه ای از خواسته‌ها را در کنار هم می‌طلبند. اما یک وجه مشترک در احوال همه آنها ملاحظه می‌شود و آن «نیاز» است. جامعه بشری امروز بیش از هر زمان دیگر با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه است و تلاش می‌کند با استفاده از منابع محدود موجود پاسخگوی قسمتی از نیازهای نا محدودش باشد. اگر اقتصاد بررسی چگونگی رفع نیازهای نامحدود با استفاده از منابع محدود باشد، مدیریت مجموعه…

دانلود پایان نامه با عنوان رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : مفهوم شخصیت چهار مشخصه اصلی دارد. اولا” برای این که رفتار یک فرد به عنوان خصوصیات شخصیتی او در نظر گرفته شود باید دارای تداوم زمانی باشد. ثانیا” رفتارهای بخصوصی باید فرد را از دیگران متمایز کند. یک خصوصیت شخصی نمی تواند در بین تمام مصرف کنندگان مشترک باشد. ثالثا” محققین قادر نیستند دقیقا” رفتار یک فرد را در یک موقعیت خاص فقط طبق یک سنجه شخصیتی پیش بینی کنند. آنچه که با متغیرهای شخصیتی قابل پیش بینی است تمایلات باثباتی است که شخص را در طبقات کلی رفتار[۱] جای می دهد. چهارمین خصوصیت شخصیت، تعدیل تأثیر پیام ها و موقعیت ها بر رفتار مصرف کننده است در…

پایان نامه بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته

مقدمه : محیط اطراف ما، خانه هایی که در آن زندگی می کنیم، همه نیاز مبرمی به برقراری روابط صحیح فرمها، رنگ ها و هم چنین سازمان بندی دقیق بر مبنای اصول بصری دارند. – انسان به واسطه ی زبان گرافیک می تواند با محیط اطراف خود سخن بگوید و با دیگران ارتباط برقرار کند. استفاده از گرافیک شهری در مساحت فضای داخلی خانه‌ها و فضای بیرونی آن ها یعنی کوچه ها، خیابان و فضای سبز اطراف، در تزئین و زیبا سازی ادارات موسسات و اماکن عمومی نظیر پارکها، نمایشگاهها، فروشگاهها و… برای تمامی افراد در کلیه سطوح اجتماعی و در هر سنی به نوبه خود موثر بوده و مورد نیاز واقعمی شود و در ساختار محیطی مناسب و مطلوب نقش بسزایی دارد. محیط مناسب یعنی فضایی که بشر بتواند در آن جا…

دانلود پایان نامه میزان اثربخشی رسانه های مختلف در تبلیغات بانک های تجارت و سپه

ارتباطات بازاریابی جامع ارتباطات بازاریابی جامع به عنوان یک اصل راهنما ، سازمان ها را به دنبال کردن ارتباطشان با بازار هدف یاری می رساند. ارتباطات بازاریابی جامع تلاش می کند تا عناصر متنوعی از آمیخته ترفیع – تبلیغات، فروشندگی شخصی، روابط عمومی و آوازه سازی، بازاریابی مستقیم و ترفیع فروش را هماهنگ و کنترل کند و از این طریق یک پیام متحدالشکل که تمرکز آن بر روی مشتری است را تولید نماید و همچینین به اهداف گوناگون سازمانی نایل شود ( مانگولد و فولد[۱] ، ۲۰۰۹ ) ۲-۴-۱ عناصر آمیخته ارتباطات بازاریابی تبلیغات: در مورد مبحث تبلیغات در بخش جداگانه ای، توضیحات بیشتری ارائه می گردد. پیشبرد فروش: پیشبرد فروش بعنوان تاٌمین کننده اطلاعات برای ترغیب تعریف شده است ( کیم و هیون[۲] ، ۲۰۱۰). پیشبرد فروش ابزارها و رویدادهایی هستند…

پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان

اهداف تحقیق ۱-۴-۱) هدف اصلی تحقیق بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان ۱-۴-۱) اهداف فرعی تحقیق اندازه گیری میزان درک مصرف کنندگان از سودمندی، تبلیغات موبایلی اندازه گیری میزان درک مصرف کنندگان از سهولت استفاده تبلیغات موبایلی اندازه گیری میزان درک مصرف کنندگان از شرایط تسهیلی تبلیغات موبایلی شناسایی میزان استفاده از تبلیغات موبایلی به منظور آگاه سازی مشتریان شناسایی ارتباط میان درک سهولت استفاده، درک سودمندی و شرایط تسهیلی با نیات رفتاری مصرف کنندگان سوالات تحقیق ۱-۵-۱) سوال اصلی تحقیق آیا بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان رابطه وجود دارد؟ آیا نیات رفتاری مشتریان و قصد خرید/ عدم خرید محصول رابطه وجود دارد؟ ۱-۵-۲) سوالات فرعی تحقیق آیا بین درک سهولت استفاده از تبلیغات موبایلی و نیات رفتاری مشتریان رابطه وجود دارد؟ آیا بین درک…

دانلود پایان نامه رابطه بین کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی

شخصی­سازی ویژگی سوم اینترنت، شخصی­سازی می­باشد. در حالی که تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات چاپی مصرف­کنندگان را با پیام­های تبلیغاتی عمومی بمباران می­کند، وب با فراهم کردن فرصت­ها و ابزار برای شخصی­سازی به بازاریابان اجازه می­دهد تا هدف­گیری دقیق­تری انجام دهند. شخصی­سازی به عنوان بخش مهمی از تجربه آنلاین مصرف­کنندگان است (مریساوو، ۲۰۰۸؛ یون و کیم[۱]، ۲۰۰۱؛ رولی، ۲۰۰۴). صرف نظر از ایجاد تنوع بیشتر در تجربیات مصرف­کنندگان، شخصی­سازی به برندها اجازه می­دهد با مشتریانشان به صورت یک به یک ارتباط برقرار کنند. پس از اینکه بازاریابان ارتباطات بازاریابی شخصی­سازی شده را بر مبنای رفتار و ترجیحات مشتری ایجاد کردند، مشتری­ها به صورت فعالانه می­توانند آنچه را که دوست دارند انتخاب کنند. بزرگترین قدرت شخصی این است که با بررسی نیازهای مشتریان به شرکت­ها اجازه می­دهد تا پیشنهادهایی را مناسب با نیاز مشتریان ارائه…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...