پایان نامه : مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی

مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی در تبیین مدل تبلیغات این سوال مطرح است که آیا متغیرهای خروجی و فرآیند سلسله مراتبی، از این لحاظ که یکی به دیگری منتهی می شود، با یگدیگر در ارتباط اند؟ آیا متغیرها، سلسله مراتب تاثیر را توجیه می‎کنند؟ سال های زیادی، محققان در پی یافتن پاسخی برای این […]

کیفیت خدمات الکترونیک، تبلیغات دهان به دهان

۲-۵-۳-۲-۳٫ایکوالایکوال بر ادراکات کاربر از کیفیت که بوسیله اهمیت آن سنجیده می شود مبتنی است. در ایکوال پنج عامل قابلیت استفاده، طراحی، اطلاعات، اعتماد و همدلی مؤثر هستند که در ادغام شده اند. قابلیت «قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات» سه عامل و تعامل، «اطلاعات»: کیفیت اطلاعات شامل، «قابلیت استفاده و طراحی»: استفاده شامل […]

تبلیغات بازرگانی، حواس پرتی

۲-۱۰-۸- روش ارائه تاییدیه در این روش برای تحت تاثیر قرار دادن بینندگان و تایید کالا از یک منبع دوست داشتنی ، قابل اعتماد و مشهور ( مانند هنرپیشگان ، ورزشکاران و . . . ) استفاده می شود . محدودیت این روش به دلیل احتمال ارتکاب کرداری ناشایست از فرد مشهور است که وجهه […]

آگهی های تبلیغاتی، انعقاد قرارداد

قوانین ملی در اکثر موارد این حق را تحت دو عنوان مطرح می کند : حق رعایت اثر و دیگری به حق تمامیت اثر معروف است . روشن است که هر یک از این دو ، چهره های گوناگون از امتیاز واحد اند . اکثر کشورهای جهان عبارت کلی حق رعایت اثر را به کار […]

رسانه‌های جمعی، تبلیغات رسانه

۴٫ برنامه‌های فرهنگینحوه عملکرد و تأثیر روزافزون فرهنگ بیگانه در زمان ما یکی از عوامل زمینه سازی بروز ناهنجاری‌ها و اعمال مخالف با ارزش‌های دینی و اسلامی است که این خود نمونه‌ای از موانع گسترش فرهنگ و معارف قرآنی است. برخی از برنامه‌های پیشنهادی در این خصوص عبارتند از:– ساخت برنامه‌هایی در خصوص آشنا سازی […]

پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت

با افزایش چشمگیر نشان­های تجاری(برند) مختلف فعال، شاهد رقابت شدید میان تولید­کنندگان جهت کسب سهم بیشتر در بازار هستیم. زمانی که رقابت شدت می­یابد و

امکان انتخاب از میان نشان­های گوناگون برای مشتری و مصرف کننده محیا می­شود، شناسایی عواملی که می­توانند باعث جلب توجه مصرف­کننده شوند برای تولید­کنندگان اهمیت زیادی پیدا می­کند.این عوامل در […]

پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات

۱-۱- بیان مساله ۴۱-۲- ضرورت انجام تحقیق. ۱۰۱-۳- اهداف تحقیق ۱۵۱-۳-۱- اهداف کلی ۱۵۱-۳-۲- اهداف ویژه ۱۵۱-۳-۳- اهداف کاربردی ۱۵۱-۴- سوالات تحقیق ۱۵فصل دوم : مبانی پژوهش وادبیات موضوعمقدمه. ۱۸۲-۱- بخش اول ۱۹۲-۱-۱- پیشینه تحقیق. ۱۹۲-۱-۱-۱- پیشینه خارجی تحقیق ۱۹۲-۱-۱-۲- پیشینه داخلی تحقیق ۲۰۲-۲- بخش دوم. ۲۳۲-۲-۱- تعریف نگرش ۲۳۲-۲-۱-۱- تفاوت نگرش با ارزش، عقیده […]

پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات

۱-۱- بیان مساله ۴۱-۲- ضرورت انجام تحقیق. ۱۰۱-۳- اهداف تحقیق ۱۵۱-۳-۱- اهداف کلی ۱۵۱-۳-۲- اهداف ویژه ۱۵۱-۳-۳- اهداف کاربردی ۱۵۱-۴- سوالات تحقیق ۱۵فصل دوم : مبانی پژوهش وادبیات موضوعمقدمه. ۱۸۲-۱- بخش اول ۱۹۲-۱-۱- پیشینه تحقیق. ۱۹۲-۱-۱-۱- پیشینه خارجی تحقیق ۱۹۲-۱-۱-۲- پیشینه داخلی تحقیق ۲۰۲-۲- بخش دوم. ۲۳۲-۲-۱- تعریف نگرش ۲۳۲-۲-۱-۱- تفاوت نگرش با ارزش، عقیده […]

دانلود پایان نامه ارشد:موقعیت ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی

عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : بازاریابی دارای دامنه بسیار گسترده ای است که تمام امور زندگی بشر را در بر می‌گیرد، زیرا طبق تعریفی که از محصول داشتیم محصول هر چیزی است که به نحوی […]

دانلود پایان نامه ارشد مدیریت:موقعیت ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی

عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : آگهی­هایی که امروزه مورد استفاده تولید کنندگان هستند یا آگهی­هایی که از نظر هدف، مورد دسته بندی قرار گرفته اند عبارتند از: ۲-۱۲-۱ تبلیغ مصرفی: یک نوع تبلیغ بخصوص […]

پایان نامه نقاط قوت فرهنگی در هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی

۲-۱٫ مقدمه در فرهنگ لغت عمید و دهخدا، فرهنگ به معنای ادب، دانش، علم، معرفت، تعلیم و تربیت، آثار علمی و ادبی یک قوم یا ملت، به کار رفته است (ویسی حصار و توانگر، ۱۳۹۳)، واژه­ی فرهنگ علی رغم این که سابقه­ی طولانی دارد و از حیات پر معنای هزاره­های آن می­گذرد، همچنان این واژه […]

ئتنلود پایان نامه ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر وفاداری برند

) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برندگفته شده که کلمه ی برند، حیاتش را به عنوان اسم در زمان نوردیک های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده است. مشاهده شده که در هزازان سال قبل کشتی سازان وایکینگ، کشتی هایی را که می ساختند، نامگذاری می کردند. اینگونه […]

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

بدین ترتیب گردشگری که در ابتدا بعنوان یک پدیده‌ی فرهنگی- اجتماعی مطرح شده بود کم‌کم بعنوان عاملی مهم در رشد و توسعه‌ی اقتصادی شناخته شد. صلح، امنیت، دموکراسی، آزادی وپیشرفت‌های فرهنگی اجتماعی نیز از دیگر پیامدهای مثبت این صنعت عظیم به شمار می‌آیند.وجود این همه آثار و منافع موجب شد تا گردشگری مورد توجه بسیاری […]

پایان نامه : مؤلفه­ های هنری تأثیرگذار بر رونق اقتصادی مینای نقاشی در تهران

دانشگاه سوره دانشکده هنر پایان ­نامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد رشته هنر اسلامی گرایش فلز عنوان پایان ­نامه نظری مؤلفه­ های هنری تأثیرگذار بر رونق اقتصادی مینای نقاشی در تهران استاد راهنمای نظری دکتر مهران هوشیار عنوان پایان نامه عملی ساخت مینای نقاشی با الهام از پایان نامه نظری استاد راهنمای عملی شهلا اسدیانی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...