تعریف و تاریخچه­ی بیمه شخص ثالث و آشنایی با مفاهیم آن

مبحث اول : تعریف و تاریخچه­ی بیمه شخص ثالث و آشنایی با مفاهیم آن تعریف و سابقه تاریخی بیمه­ی شخص ثالث نقش بسزایی در شناخت و آشنایی با این نوع بیمه ایفاء می­ کند. از سوی دیگر شناخت مفاهیم مرتبط با آن از جمله مفهوم شخص ثالث، دارنده و وسیله­ی نقلیه برای مطالعه­ جامع و کامل آن ضروری به نظر می­رسد. گفتار اول: تعریف و تاریخچه قرارداد بیمه شخص ثالث معمول است در هر تحقیق، پیش از هر چیز تعریفی از موضوع آن صورت گیرد تا از این طریق زمینه­ طرح مطالب اساسی فراهم شود. از سوی دیگر برای شناخت هر پدیده­ای به ناچار می­بایست سابقه­ تاریخی آن از نظر گذرانده شود تا با بررسی سیر تحولات مربوط به آن،‌احاطه­ی بیش­تری بر مطالب به دست آید. بیمه­ی شخص ثالث نیز از این قاعده…

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش مالی عنوان بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان استاد راهنما دکتر سعید دائی کریم زاده استاد مشاور محمد علیمرادی ریزی نگارنده حجت ا… حبیبی پور شهریور ماه ۱۳۸۹ یَرفَعُ اللهَ الذیِنَ آمَنوُا مِنکُم وَ الذیِنَ اوُتوالعِلم دَرَجَات « قرآن کریم » تصویب نامه پایان نامه کارشناسی ارشد آقای حجت ا… حبیبی پور با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان در جلسه مـورخ ۲۲/۶/۱۳۸۹ تحت نظارت شـورای پایان نامـه متشکل از اسـتادان…

(ارزش) متشکل از یک یا چند تامین کننده است، همه در زنجیره به هم مرتبط هستند و هریک قادرند برروی اثربخشی – یا عدم اثربخشی – زنجیره تامین اثر داشته باشند. علاوه براین، ضروری است که برنامه ریزی و اجرا به طور دقیقی بین تامین کنندگان و همه اعضای بخش تقاضای آنها هماهنگ شوند.نزدیکی به بازار یا نزدیکی به منابع عرضه، یا نزدیکی به هردو ممکن است امکان پذیر باشد. در مدیریت کیفیت جامع به محک زنی[۱] ارجاع داده می شود، یعنی ارزیابی موقعیتی که

شرکت اکنون قرار دارد و استفاده از آن به عنوان یک رهنمود برای موقعیتی که شرکت می خواهد در آینده قرار گیرد. اگرچه، یک شرکت باید عملکرد را ارزیابی کرده واهداف کلی را برحسب کل زنجیره تامین، نه فقط خود شرکت به تنهایی، تعیین کند(پویا،۱۳۸۴،۴۴). ۱-…

مقدمه بدون شک رضایت مشتری یکی از موضوعات بسیار مهم و حیاتی در دهه اخیر است که جنبه راهبردی نیز دارد. اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقای سازمان را رقم می زنند، دیگر نمی توان نسبت به نیازها، خواسته ها و انتظارات و سلایق مشتریان، بی تفاوت بود. لذا در جهانی که فاصله ها در حال کاهش، ارتباطات سریع تر و بهتر، بازارها به هم وابسته تر و مهمتر آنکه محصولات به هم شبیه تر می شوند، انتخاب مشتری مشکل تر شده و آنچه بیشتر بر این انتخاب تأثیر می گذارد، چیزی فراتر از خصوصیات…

دستاوردهای علمی و صنعتی، نهادهای اجتماعی

اقتصادی بیش از همه چیز باید انسان و ارزشهای والای انسانی محور قرار گیرد. اگر تعیین سیمای انسان و ارزشهای انسانی و هدف سعادتمند نمودن انسان در سرلوحه الگوهای توسعه قرار گیرد، دیگر هر تعریفی از توسعه که صرفاً اقتصادی، فنی، سازمانی یا مدیریتی باشد، کافی نخواهد بود. در این شرایط ما نیاز به حکمتی داریم که با علوم ما سنخیت داشته باشد. حکمتی که دیدگاه وسیع‌تری را از هدفهای زندگی انسانی و تلاشهای انسانی ارائه کرده و برای فرموله کردن الگوی توسعه رهنمون بدهد.عوامل و زمینه‌های مختلفی در غرب باعث توسعه اقتصادی شد. دستاوردهای علمی و صنعتی غرب، محصول تلاشهای انسان غربی در تلقی جدید از خدا و دین و دنیا است و محصول یک فرایند تاریخی چند قرنی است. از این جهت، شناخت توسعه اقتصادی در غرب مستلزم شناخت مبانی هستی…

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات هرمزگان پایان نامه کارشناسی ارشد (یا رساله دکتری) رشته : مدیریت اجرایی(MA) گرایش: استراتژی موضوع: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی شهر تهران استاد راهنما : جناب آقای دکتر علی علیزاده استاد مشاور : جناب آقای دکتر مجتبی رجب بیگی نگارنده : سحر ملکی ورکی سال تحصیلی : ۹۳-۱۳۹۲ ب با سپاس از : جناب آقای دکتر محمود عامری سیاهوئی مدیرت محترم گروه مدیرت اجرایی جناب آقای دکتر علی علیزاده استاد محترم راهنما جناب آقای دکتر مجتبی رجب بیگی استاد محترم مشاور …

واحد دامغان پایان نامه برای دریافت درجهکارشناسی ارشد «M.A» گرایش: حقوق خصوصی عنوان: مصادیق قانونی قاعده ید در عرصه اجرای احکام و اسناد استاد راهنما: دکترعلیرضا حسنی نگارش: رضا قاسمی تابستان ۱۳۹۳ سپاسگزاری سپاس و ستایش بی قیاس خدای را سزاست که جان آدمیان را فکرت آموخت تا به

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...