دسترسی به اطلاعات، عملیات انبارداری

مشکلات موجود در مراحل پیاده­سازی عملکرد ۵: کاهش هزینه­ی زنجیره­ی تأمینشاخص اصلی بهبودی زنجیره­ی تأمین، کاهش هزینه است. این کوشش­ها برای استراتژی­ها و سیاست­های کارایی انجام می­شود. چهار دلیل اصلی هزینه­زایی عبارتند از: عدم وضوح فرآیند زنجیره­ی تأمین تغییرات رویه­های داخل و خارجی شرکت ضعف موجود در طراحی تولید وجود اطلاعات ناقص برای تصمیم­گیری(وجدی وحید، ۱۳۸۳، ص ۲۹). ۲-۱-۴-۴) فرآیندهای مدیریت زنجیره­ی تأمینمدیریت زنجیره­ی تأمین دارای سه فرآیند عمده است که عبارتند از: مدیریت اطلاعات مدیریت لجستیک مدیریت روابط مدیریت اطلاعات: امروزه، نقش، اهمیت و جایگاه اطلاعات برای همگان بدیهی است. گردش مناسب و انتقال صحیح اطلاعات باعث می­شود تا فرآیند، موثرتر و کاراتر گشته و مدیریت آنها آسان­تر گردد. در بحث زنجیره­ی تأمین – همان­گونه که گفته شد- اهمیت موضوع هماهنگی در فعالیت­ها بسیار…

موجودی کالا، انبارداری

۲- لوازم اسقاط و غیر قابل استفاده باید بر مبنای مبلغ خالص تقریبی فروش در این حساب منظور گردد، فروش منهای هزینه فروش اختلاف بین مبلغ واقعی حاصل از فروش لوازم اسقاط یا مبلغ خالص تقریبی که قبلا در این حساب ثبت گردیده در حساب هزینه های توزیع نشده انبار منظور و اصلاح خواهد شد.۲-۲-۱۳ هزینه های توزیع نشده انبارالف: این حساب شامل هزینه کار، نظارت و سرپرستی اداره امور انبارها و تدارکات بانضمام سایر هزینه های مربوط به خرید اجناس، انبارداری، نقل و انتقال و توزیع آنها خواهد بود.ب: مانده این حساب به نسبت اجناس صادره برای امور تاسیساتی عملیاتی و تعمیر و نگهداری در فواصل زمانی معین سرشکن خواهد شد به طوری که در پایان سال مالی مانده حساب مزبور صفر شده باشد.اقلامی…

حقوق و دستمزد، انبارداری

PROCEDURE DIVISION .OPEN FILES.MOVE TITLE TO OVERTIME- LINE.WRITE OVERTIME-LINE AFTER ADVANCING TOP-OF-PACE.IF LINE- COUNT IS EQUAL TO 50 GOTO HEADING –POUNINE.GO TO READ – AND- TEST.FINISHخطوط یک برنامه ممکن است گاه به حتی بیش از ده میلیون خط نیز برسد . بدین ترتیب ، برای اجرای هر برنامه ، سخت افزاری مناسب آن لازم است . گفتار دوم:نرم افزار ازنظر سطح کاربرد ۱-۲-۲-سیستم عامل :این نرم افزار نزدیک ترین برنامه به سخت افزار است و امکانات آن را نظیرحافظه ،پردازنده و مبادی ورودی و خروجی تحت کنترل دارد و عندالاقتضاء تخصیص می دهد.۲-۲-۲نرم افزار پایه :مانند مترجم ها( که برنامه های به زبان سطح بالا را به زبان ماشین تبدیل می کنند) مدیریت پایگاه های داده ای ، محیط های برنامه سازی و نرم افزارهای…

پایان نام اندازه گیری ضریب نفوذ آمین آزید در هوا و ارائه مدل مربوطه جهت انبارداری سوخت مایع

چکیده نکته اساسی پس از تولید یک سوخت مایع ، انبار داری آن است. متاسفانه تا کنون پارامترهای جامع و کاملی از سوی موسسات ایمنی ارائه نشده است که خاصیت

نحوه تصمیم گیری مدیران، تصمیم گیری عقلایی

در این میان یکی از مسایل مهم در خصوص مدیران، توجه به دانش مدیریت آنان است که می‌تواند مدیر را در برخورد با مسایل سازمانی فعال جلوه دهد و در کارکردهای مختلف مدیریت به او کمک شایانی نماید. مسأله آموزش مدیران و توجه به بالا بردن دانش مدیریت آنان برای ارتقای سطح علمی در فعالیت‌های گسترده، در تمامی بخش‌های جامعه بسیار ضروری به نظر می‌رسد، زیرا به کمک مدیران توانمند و آگاه به اصول، نظریه‌ها و سبک‌های مدیریت و واجد مهارت‌های انسانی، ادراکی و فنی می‌توان چهره سازمان‌های اداری، صنعتی، بازرگانی و آموزشی را دگرگون ساخت و از منابع موجود حداکثر استفاده را برد (صافی،۲۰:۱۳۷۱).یکی از بخش‌های مدیریتی که در نظامهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اثری عمیق و نافذ داد، مدیریت در آموزش و پرورش…

دانلود مقاله الگوهای مبتنی بر کارکرد و فرایند درونی

الگوهایی که بر کارکرد درونی دانشگاه تأکید دارند در سطح خرد و بر مجموعۀ نقش‌ها و وظایف و فرایندهای داخلی دانشگاه معطوف است و به چگونه اداره شدن دانشگاه می‌پردازد. بیرن بائوم ضمن معرفی پنچ الگوی کارکرد سازمانی برای دانشگاه، برای هر الگو یک دانشگاه را معرفی نموده است و جنبه‌های مختلف ادارۀ سازمان و رهبری را بر آن تطبیق داده است. وی معتقد است این الگوها ضمن انتزاع واقعیت به ما فرصت درک و گاه پیش‌بینی برخی از پویایی‌های سیستم را می‌دهد. ۲-۵-۱-۲ دانشگاه مشارکتی بیرن بائوم دانشگاه هریتیج[۱] را به مثابه سیستمی مشارکتی معرفی می‌کند. تأکید بر توافق جمعی، قدرت مشارکتی، تعهدات و آرمان‌های مشترک و رهبریی که بر مشورت و مسئولیت‌های همگانی تأکید دارد، از جمله نکات مهم در هریتیج به شمار…

دانلود پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای مبتنی بر کارکرد و فرایند درونی

الگوهایی که بر کارکرد درونی دانشگاه تأکید دارند در سطح خرد و بر مجموعۀ نقش‌ها و وظایف و فرایندهای داخلی دانشگاه معطوف است و به چگونه اداره شدن دانشگاه می‌پردازد. بیرن بائوم ضمن معرفی پنچ الگوی کارکرد سازمانی برای دانشگاه، برای هر الگو یک دانشگاه را معرفی نموده است و جنبه‌های مختلف ادارۀ سازمان و رهبری را بر آن تطبیق داده است. وی معتقد است این الگوها ضمن انتزاع واقعیت به ما فرصت درک و گاه پیش‌بینی برخی از پویایی‌های سیستم را می‌دهد. ۲-۵-۱-۲ دانشگاه مشارکتی بیرن بائوم دانشگاه هریتیج[۱] را به مثابه سیستمی مشارکتی معرفی می‌کند. تأکید بر توافق جمعی، قدرت مشارکتی، تعهدات و آرمان‌های مشترک و رهبریی که بر مشورت و مسئولیت‌های همگانی تأکید دارد، از جمله نکات مهم در هریتیج به شمار…

پایان نامه رشته مدیریت درباره : مفهوم توسعه منابع انسانی

مفهوم توسعه منابع انسانی توسعه سازمانی عبارت از کاربرد سیستمی دانش علوم رفتاری، برای توسعه برنامه‌ریزی شده و تقویت و تأکید بر استراتژی‌ها، ساختارها و فرآیندهای سازمانی برای بهبود اثربخشی سازمان است. طبق نظریه ریچارد بکهارد توسعه سازمانی تلاشی است برنامه‌ریزی شده، در کل سازمان، هدایت شده از طرف مدیریت رده عالی سازمان برای اثربخشی و سلامت سازمان از طریق مداخلات طرح‌ریزی شده در فرآیندهای سازمانی با بهره گرفتن از دانش علوم رفتاری. توسعۀ منابع انسانی: توسعۀ منابع انسانی شامل برنامه ها، سیستم ها و فعالیت هایی است که برای بهبود عملکرد کارکنان طراحی می شود شود( (Tseng, C., & Mclean, G. N. 2008 دسلر (۱۳۸۴) مفهوم توسعه منابع انسانی را در تعامل با سه حوزه آموزش، بهبود سازمانی و یادگیری سازمانی در نظر می گیرد. بر همین اساس وی آموزش را “روش های که بدان مهارتهای لازم برای…

پایان نامه رشته مدیریت درباره : مفهوم توسعه منابع انسانی

مفهوم توسعه منابع انسانی توسعه سازمانی عبارت از کاربرد سیستمی دانش علوم رفتاری، برای توسعه برنامه‌ریزی شده و تقویت و تأکید بر استراتژی‌ها، ساختارها و فرآیندهای سازمانی برای بهبود اثربخشی سازمان است. طبق نظریه ریچارد بکهارد توسعه سازمانی تلاشی است برنامه‌ریزی شده، در کل سازمان، هدایت شده از طرف مدیریت رده عالی سازمان برای اثربخشی و سلامت سازمان از طریق مداخلات طرح‌ریزی شده در فرآیندهای سازمانی با بهره گرفتن از دانش علوم رفتاری. توسعۀ منابع انسانی: توسعۀ منابع انسانی شامل برنامه ها، سیستم ها و فعالیت هایی است که برای بهبود عملکرد کارکنان طراحی می شود شود( (Tseng, C., & Mclean, G. N. 2008 دسلر (۱۳۸۴) مفهوم توسعه منابع انسانی را در تعامل با سه حوزه آموزش، بهبود سازمانی و یادگیری سازمانی در نظر می گیرد. بر همین اساس وی آموزش را “روش های که بدان مهارتهای لازم برای…

پایان نامه مدیریت : بورس اوراق بهادار

بورس اوراق بهادار واژه بورس از نام خانوادگی شخصی به نام «واندر بورس» اخذ شده است که در اوایل قرن پانزدهم در شهر بروژ[۱] در بلژیک می‌زیسته و صرافان شهر در مقابل خانه او گرد می‌آمدند و به داد و ستد پول و اوراق بهادار می‌پرداختد. بورس در اغلب کشورهای پیشرفته جهان جزو ارکان اقتصادی است که برای تحقق اهداف توسعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و وجوه و امکانات موجود در جامعه را با نیازهای مالی و سرمایه‌ای کشور مرتبط کرده و جریان وجوه را بسوی اهداف عینی هدایت می‌کند.(سینگال[۲]، ۲۰۰۸، ص۱۹) بازار بورس اوراق بهادار بخشی از بازار مالی می‌باشد که در آن اوراق قرضه و سهام خرید و فروش می‌شود. نقش بورس اوراق جذب و هدایت پس‌اندازها و نقدینگی سرگردان[۳] و پراکنده در…

پایان نامه مدیریت : بورس اوراق بهادار

بورس اوراق بهادار واژه بورس از نام خانوادگی شخصی به نام «واندر بورس» اخذ شده است که در اوایل قرن پانزدهم در شهر بروژ[۱] در بلژیک می‌زیسته و صرافان شهر در مقابل خانه او گرد می‌آمدند و به داد و ستد پول و اوراق بهادار می‌پرداختد. بورس در اغلب کشورهای پیشرفته جهان جزو ارکان اقتصادی است که برای تحقق اهداف توسعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و وجوه و امکانات موجود در جامعه را با نیازهای مالی و سرمایه‌ای کشور مرتبط کرده و جریان وجوه را بسوی اهداف عینی هدایت می‌کند.(سینگال[۲]، ۲۰۰۸، ص۱۹) بازار بورس اوراق بهادار بخشی از بازار مالی می‌باشد که در آن اوراق قرضه و سهام خرید و فروش می‌شود. نقش بورس اوراق جذب و هدایت پس‌اندازها و نقدینگی سرگردان[۳] و پراکنده در…

مدل های توسعه منابع انسانی، توانمند سازی و بهره وری

۸ – درست انجام دادن کار.۹ – تصمیم‌گیری عقلایی.۱۰- رشد شخصیت هماهنگ در کارکنان.۱۱- توانایی ترکیب اطلاعات وساختن مجموعه‌های جدید.بمنظور دستیابی و حصول موارد فوق در عصر حاضر مهمترین و مفید ترین ابزار ، بکارگیری و استفاده مناسب از تکنولوژی اطلاعات و شبکه های ارتباطی در سازمانها می باشد که با سرمایه گذاری مناسب و برنامه ریزی دقیق می توان از این طریق موجبات توانمند سازی و بهره وری منابع انسانی سازمان را فراهم نمود و منافع زیادی را برای سازمان بدست آورد. (مصلح و همکاران ،۱۳۸۵).۱-۲-۲-۲: سطوح تجزیه و تحلیل در توسعه ی منابع انسانیدر دهه ی گذشته رشد قابل توجهی در بحث پیرامون توسعه ی منابع انسانی به عنوان یک رشته ی آکادمیک و حوزه ی مطالعاتی انجام پذیرفته است. این رشد، در…

رشد و توسعه اقتصادی، عوامل روانشناختی

– سازمان‏دهنده یا هماهنگ‏کننده منابع اقتصادی می‏باشد.– مالک شرکت تجاری است.– بکارگیرنده عوامل تولیدی است.– پیمانکار است.– حاکم است.– فردی است که منابع را جهت مقاصد مختلف به کار می‏گیرد.این دو محقق، ریسک، عدم قطعیت، نوآوری و درک تغییر را در تمامی تعاریف، ثابت یافتند و کارآفرین را متخصص در پذیرش مسئولیت برای اتخاذ تصمیماتی می‏دانند که بر محل، شکل و کاربرد کالاها و منابع مؤسسات تأثیر می‏گذارد. از نظر «کاسون» (۱۹۸۲) کارآفرین فردی است که تخصص وی تصمیم‏گیری عقلایی و منطقی در خصوص ایجاد هماهنگی در منابع کمیاب می‏باشد. وی می‏کوشد تا با ارائه مفهوم «واسطه‏گری»، عنصری مشترک را در میان کارآفرینان تشخیص دهد. کارآفرین به عنوان شخصی تعریف می‏شود که در تخصیص منابع کمیاب براساس تصمیمات مبتنی بر قدرت تشخیص فردی، تخصص دارد….

پایان نامه بررسی ارتباط بین تعهد سازمانی کارکنان و رفتار سیاسی و رویکرد عقلائی تصمیم‌گیرندگان استراتژیک سازمان

۱- ۵رویکردهای تصمیم‌گیری رویکردتصمیم‌گیری می تواند از دوجنبه اصلی بررسی شود. رویکرد هنجاری[۱] و رویکرد توصیفی[۲]. رویکرد هنجاری یا کمی تاکید بر تعیین ارزشهای مشخص برای پارامترهای مسئله و حل آن برای طیفی از ارزشها یا یک ارزش مشخص را دارد. در مقابل، چارچوب کار توصیفی یا کیفی تلاش نمی نماید که عوامل را رده بندی کند بلکه بدنبال بیان آن‌ها در عبارات کلی بوده و حل مسئله بر اساس آن‌ها مبتنی می باشدبه لحاظی می توان تقسیم بندی مربوط به تصمیم‌گیری را به سه دسته کلی در ارتباط دانست:۱-تصمیم‌گیری عقلایی۲-تصمیم‌گیری رفتاری ۳- تصمیم‌گیری باز(سعادت،۱۳۶۹ ،صص.۴۲-۲۹). ۲-۵-۱تصمیم‌گیری عقلائی تصمیم‌گیری عقلایی[۳]بدین معنی است که بازیگر سیاسی با انتخاب روبروست (استون، ۱۹۹۷ ،ص.۲۳۳)[۴]. فرد در تصمیم‌گیریهای خود همواره تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد که بهترین تصمیم ممکنه بوده…

پایان نامه بررسی ارتباط بین تعهد سازمانی کارکنان و رفتار سیاسی و رویکرد عقلائی تصمیم‌گیرندگان استراتژیک سازمان

۱- ۵رویکردهای تصمیم‌گیری رویکردتصمیم‌گیری می تواند از دوجنبه اصلی بررسی شود. رویکرد هنجاری[۱] و رویکرد توصیفی[۲]. رویکرد هنجاری یا کمی تاکید بر تعیین ارزشهای مشخص برای پارامترهای مسئله و حل آن برای طیفی از ارزشها یا یک ارزش مشخص را دارد. در مقابل، چارچوب کار توصیفی یا کیفی تلاش نمی نماید که عوامل را رده بندی کند بلکه بدنبال بیان آن‌ها در عبارات کلی بوده و حل مسئله بر اساس آن‌ها مبتنی می باشدبه لحاظی می توان تقسیم بندی مربوط به تصمیم‌گیری را به سه دسته کلی در ارتباط دانست: ۱-تصمیم‌گیری عقلایی۲-تصمیم‌گیری رفتاری۳- تصمیم‌گیری باز(سعادت،۱۳۶۹ ،صص.۴۲-۲۹). ۲-۵-۱تصمیم‌گیری عقلائی تصمیم‌گیری عقلایی[۳]بدین معنی است که بازیگر سیاسی با انتخاب روبروست (استون، ۱۹۹۷ ،ص.۲۳۳)[۴]. فرد در تصمیم‌گیریهای خود همواره تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد که بهترین تصمیم ممکنه بوده…

پایان نامه بررسی ارتباط بین تعهد سازمانی کارکنان و رفتار سیاسی و رویکرد عقلائی تصمیم‌گیرندگان استراتژیک سازمان

۱- ۵رویکردهای تصمیم‌گیری رویکردتصمیم‌گیری می تواند از دوجنبه اصلی بررسی شود. رویکرد هنجاری[۱] و رویکرد توصیفی[۲]. رویکرد هنجاری یا کمی تاکید بر تعیین ارزشهای مشخص برای پارامترهای مسئله و حل آن برای طیفی از ارزشها یا یک ارزش مشخص را دارد. در مقابل، چارچوب کار توصیفی یا کیفی تلاش نمی نماید که عوامل را رده بندی کند بلکه بدنبال بیان آن‌ها در عبارات کلی بوده و حل مسئله بر اساس آن‌ها مبتنی می باشدبه لحاظی می توان تقسیم بندی مربوط به تصمیم‌گیری را به سه دسته کلی در ارتباط دانست:۱-تصمیم‌گیری عقلایی۲-تصمیم‌گیری رفتاری۳- تصمیم‌گیری باز(سعادت،۱۳۶۹ ،صص.۴۲-۲۹). ۲-۵-۱تصمیم‌گیری عقلائی تصمیم‌گیری عقلایی[۳]بدین معنی است که بازیگر سیاسی با انتخاب روبروست (استون، ۱۹۹۷ ،ص.۲۳۳)[۴]. فرد در تصمیم‌گیریهای خود همواره تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد که بهترین تصمیم ممکنه بوده و…

پایان نامه بین ویژگی های نظام اندازه گیری عملکرد و کاربردی نمودن تصمیمات استراتژیک

تشریح مفهوم عملکرد در ضرورت تشریح و تعریف مفهوم واژه ی عملکرد[۱] باید خاطر نشان نمود که جایگاه این واژه از آن جا حائز اهمیت است که تنها با تعریف و تشریح عملکرد است که می توان آن را ارزیابی و همچنین مدیریت نمود. این اعتقاد وجود دارد که عملکرد تنها در یک فضای تصمیم گیری[۲] ، معنی پیدا می کند(تیموری و علی اکبری،۱۳۸۸، ص۹). به بیان دیگر عملکرد ، نتایج قابل اندازه گیری تصمیمات و اقدامات سازمانی است که نشان دهنده میزان موفقیت و دستاوردهای کسب شده می باشد. بدون داشتن برنامه خاص دستیابی به عملکرد برتر و کسب نتایج کارا و اثربخش در قالب یک سیستم یکپارچه و مدون امکان پذیر نخواهد بود مگر آنکه آن نظام قادر باشد پس از طرح ریزی…

خرید اینترنتی فایل پایان نامه روانشناسی : از خود بیگانگی بعنوان یکی از عوامل روانشناختی مرتبط با اخلاق کار

در نظام پیشه‌وری، رابطه­ موجود بین کارگر و کارفرما شخصی بود و این رابطه ایجاب می‌کرد که کارگر و کارفرما در مقابل یکدیگر دارای تعهدات و وظایفی گسترده‌تر از آنچه امروز انتظار می‌رود باشند. اما تولید کارخانه‌ای در وضعیت اجتماعی همه کارگران، تغییرات اساسی بوجود آورد و بر مهارت‌های پیشه‌ای و روابط کار، اثر عمیقی گذاشت. بدین ترتیب نیروی کار در یک کارگاه یا کارخانه متمرکز و محل زندگی و کار از یکدیگر جدا شد. کارگران می‌بایست از نظمی که کارفرما اعمال می‌کرد، یعنی ساعات و سرعت کار منظم تبعیت می‌کردند و اگرچه از نظر حقوقی آزاد بودند ولی از نظر اقتصادی و اجتماعی وابسته و تابع بودند. بسیاری از صاحب­نظران معتقدند از خود بیگانگی افراد می‌تواند تأثیر مستقیمی بر میزان علاقه، دقت، مسئولیت،…

انتقالی و ترموفیزیکی ضریب نفوذ یکی از عوامل بررسی نشده و جدید در این زمینه می باشد. نشتی احتمالی سوخت مایع از مخزن ایجاب می کند که ضریب نفوذ آن در هوا و شعاع انبارداری آن جهت ایمنی کاربران در منطقۀ نگهداری مخازن تعیین شود. در این تحقیق یک مطالعه جامع جهت تعیین اندازه گیری ضریب نفوذ سوخت مایع آمین آزید جهت انبارداری آن انجام شده است. برای اندازه گیری ضریب نفوذ این سوخت مایع در هوا از روش استفان-ماکسول استفاده گردید. بدین منظور جهت کالیبره نمودن دستگاه از آب مقطر استفاده شد که ضرایب…

پایان نامه ارائه خدمات لجستیک و انبارداری با پیاده سازی و اجرا مدل قبض انبار الکترونیکی

مروری بر ادبیات تحقیق سازمان های متعددی با ضرورت تغییر مواجه اند. سازمان های دولتی، غیردولتی ، انتفاعی و غیر انتفاعی، همگی با تغییرات شگرفی مواجه اند که ذی نفعان گوناگون آنها، انتظار آن را دارند. گاهی برای توسعه شایستگی های سازمانی به دنبال تغییر هستیم. برخی مواقع، تغییر برای بقای سازمان است. در اغلب سازمان ها هر سه موضوع مطرح است. اکثر الگوها و روش های نوین مدیریتی، نیاز به فراهم شدن فضای تغییر در سازمان و مدیریت کردن فرآیند تغییر و تغییر فرایند دارد. آمار بالای شکست این طرح ها، بیش از هر چیز به دلیل عدم درک و آگاهی مدیران این طرح ها از ضرورت های فرآیند تغییر و پویایی های سازمانی می باشد. واژه تغییر در سازمان ها شامل مهندسی مجدد،…

پایان نامه : بانکداری با استفاده از کامپیوترهای خانگی

ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ -۱-۲-۲ﻣﻔﻬﻮم داده ، اﻃﻼﻋﺎت ، داﻧﺶ ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺗﻔﮑﺮ ﻋﻤﯿﻖ در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ، ﺗﻌﺮﯾﻒ داﻧﺶ، اﻃﻼﻋﺎت و داده ﻫﺎ از ﺿﺮورﯾﺎت ﺑﺸﻤﺎر ﻣﯽ رود . ﺑﺪون ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻌﺮﯾﻔﯽ ﻣﺪﯾﺮان دﻗﯿﻘﺎً ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﭼﻪ ﭼﯿﺰی ﻫﺴﺘﻨﺪ و آﯾﺎ اﺻﻮﻻً ﭼﻨﯿﻦ داﻧﺸﯽ ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دارﻧﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟ داده: اوﻟﯿﻦ ﺳﻄﺢ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ را ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ دﻫﺪ و ﺷﺎﻣﻞ ارﻗﺎم و اﻋﺪاد ، ﻧﻤﻮدار ﻫﺎ و ﺳﺎﯾﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﻮدی ﺧﻮد ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ (ﺑﺎرﻟﻨﯽ ،۲۰۰۲ ،ص .(۱۰۰ اﻃﻼﻋﺎت :داده ﻫﺎی ﺧﺎﺻﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﮔﺮوه ﺑﻨﺪی ، ذﺧﯿﺮه ، ﭘﺎﻻﯾﺶ و ﺳﺎزﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺷﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻣﻌﻨﯽ دار و ﻣﻮﺟﺐ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﯾﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ادارﮐﺎت ﻓﺮدی و ﯾﺎ ﺳﺎزﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺷﻮﻧﺪ . داده ﻫﺎ در…

پایان نامه : بانکداری با استفاده از کامپیوترهای خانگی

ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ -۱-۲-۲ﻣﻔﻬﻮم داده ، اﻃﻼﻋﺎت ، داﻧﺶ ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺗﻔﮑﺮ ﻋﻤﯿﻖ در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ، ﺗﻌﺮﯾﻒ داﻧﺶ، اﻃﻼﻋﺎت و داده ﻫﺎ از ﺿﺮورﯾﺎت ﺑﺸﻤﺎر ﻣﯽ رود . ﺑﺪون ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻌﺮﯾﻔﯽ ﻣﺪﯾﺮان دﻗﯿﻘﺎً ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﭼﻪ ﭼﯿﺰی ﻫﺴﺘﻨﺪ و آﯾﺎ اﺻﻮﻻً ﭼﻨﯿﻦ داﻧﺸﯽ ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دارﻧﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ؟ داده: اوﻟﯿﻦ ﺳﻄﺢ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ را ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ دﻫﺪ و ﺷﺎﻣﻞ ارﻗﺎم و اﻋﺪاد ، ﻧﻤﻮدار ﻫﺎ و ﺳﺎﯾﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﻮدی ﺧﻮد ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ (ﺑﺎرﻟﻨﯽ ،۲۰۰۲ ،ص .(۱۰۰ اﻃﻼﻋﺎت :داده ﻫﺎی ﺧﺎﺻﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﮔﺮوه ﺑﻨﺪی ، ذﺧﯿﺮه ، ﭘﺎﻻﯾﺶ و ﺳﺎزﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺷﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻣﻌﻨﯽ دار و ﻣﻮﺟﺐ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﯾﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ادارﮐﺎت ﻓﺮدی و ﯾﺎ ﺳﺎزﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺷﻮﻧﺪ . داده ﻫﺎ در…

پایان نامه : مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری

مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری مدیریت دانش، یکپارچگی بین گروه ها و بخشهای جدا از هم را در یک محیط ارتباط با مشتری آسان‌تر می‏سازد. این گروه ها و بخشهای جدا از هم ممکن است در واحد‏های کاری، تجاری یا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوتی باشند. مدیریت دانش جریانی از دانش حول موضوعات مشتری را بین گروه های کاری آسانتر می‏سازد و بدین وسیله با یکپارچه‏سازی دانش مرتبط با مشتری به سرعت و کارایی در رسیدن به آن نقش عمده‏ای دارد. مدیریت دانش چشم‌اندازی برای مشتری بدون توجه به زمینه تخصصی از کاربرد دانش مورد نظر، مکانی که دانش کشف شده یا چگونگی استفاده از آن برای مشتری ایجاد می‌‏ کند. مدیریت دانش با شفاف کردن دانش مورد نظر در فرایندهای یکپارچه‌سازی…

پایان نامه : مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری

مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری مدیریت دانش، یکپارچگی بین گروه ها و بخشهای جدا از هم را در یک محیط ارتباط با مشتری آسان‌تر می‏سازد. این گروه ها و بخشهای جدا از هم ممکن است در واحد‏های کاری، تجاری یا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوتی باشند. مدیریت دانش جریانی از دانش حول موضوعات مشتری را بین گروه های کاری آسانتر می‏سازد و بدین وسیله با یکپارچه‏سازی دانش مرتبط با مشتری به سرعت و کارایی در رسیدن به آن نقش عمده‏ای دارد. مدیریت دانش چشم‌اندازی برای مشتری بدون توجه به زمینه تخصصی از کاربرد دانش مورد نظر، مکانی که دانش کشف شده یا چگونگی استفاده از آن برای مشتری ایجاد می‌‏ کند. مدیریت دانش با شفاف کردن دانش مورد نظر در فرایندهای یکپارچه‌سازی…

دانلود پایان نامه دلایل وفاداری مشتریان

دلایل وفاداری مشتریان (Soderlund, 2006)، مهمترین دلایل وفاداری مشتریان را در قالب ۶ دلیل بیان کرده است که شامل: مشتریان ممکن است گزینه خوب دیگری نداشته باشند. ممکن است آنها تفاوت بین گزینه­ها را ندانند، بنابراین گزینه خود را تغییر ندهند. ریسک­پذیر نباشند. ممکن است هدایت کردن هزینه­ها بیشتر از دریافت ارزشی باشد که به انتخاب بعدی برود. محصولات و خدمات قابل تمایز نباشند یا اینکه عرضه کننده واحد داشته باشند. ممکن است سازمانها دارای برنامه ­های وفاداری برای تشویق به تکرار خرید یا استفاده از خدمات باشند. تحویل درست و به موقع (پاکدل و همکاران، ۱۳۹۰). داشتن موجودی انبار دقت صورت حسابها اطلاعاتی که برای مشتری با مشتریان تأمین می کنید پاسخ دهی به درخواستها و سوالات مشتریان ۲-۴-۴- پیوستار وفاداری وفاداری بصورت…

دانلود پایان نامه دلایل وفاداری مشتریان

دلایل وفاداری مشتریان (Soderlund, 2006)، مهمترین دلایل وفاداری مشتریان را در قالب ۶ دلیل بیان کرده است که شامل: مشتریان ممکن است گزینه خوب دیگری نداشته باشند. ممکن است آنها تفاوت بین گزینه­ها را ندانند، بنابراین گزینه خود را تغییر ندهند. ریسک­پذیر نباشند. ممکن است هدایت کردن هزینه­ها بیشتر از دریافت ارزشی باشد که به انتخاب بعدی برود. محصولات و خدمات قابل تمایز نباشند یا اینکه عرضه کننده واحد داشته باشند. ممکن است سازمانها دارای برنامه ­های وفاداری برای تشویق به تکرار خرید یا استفاده از خدمات باشند. تحویل درست و به موقع (پاکدل و همکاران، ۱۳۹۰). داشتن موجودی انبار دقت صورت حسابها اطلاعاتی که برای مشتری با مشتریان تأمین می کنید پاسخ دهی به درخواستها و سوالات مشتریان ۲-۴-۴- پیوستار وفاداری وفاداری بصورت…

پایان نامه حقوق : مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری

در این فصل به بررسی مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری و اعمال خلاف قانونی که در صورت ارتکاب توسط مامورین تخلف اداری محسوب شده و ضمانت اجراهای خاص خود را دارد پرداخته خواهد شد. الف- هوریو می‌گوید «هر اداره و مؤسسه عمومی در انجام وظایف خود باید در حدود متعارف مراقبت داشته باشد که از اعمال او زیانی به کسی وارد نشود در این حدود البته اشتباهات و تقصیرات برای دستگاه غیر قابل اجتناب است و مسؤول آن دولت است ولی اگر از این حدود که به عهده قاضی گذاشته شده است خارج شود تقصیرات مزبور خطای شخصی مستخدم بوده و او باید از عهده خسارات برآید.[۱]به عقیده لافریر چنانچه عمل زیان آور اداری جنبه شخصی داشته باشد و بیانگر ضعفها، هوسها و…

پایان نامه حقوق : مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری

در این فصل به بررسی مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری و اعمال خلاف قانونی که در صورت ارتکاب توسط مامورین تخلف اداری محسوب شده و ضمانت اجراهای خاص خود را دارد پرداخته خواهد شد. الف- هوریو می‌گوید «هر اداره و مؤسسه عمومی در انجام وظایف خود باید در حدود متعارف مراقبت داشته باشد که از اعمال او زیانی به کسی وارد نشود در این حدود البته اشتباهات و تقصیرات برای دستگاه غیر قابل اجتناب است و مسؤول آن دولت است ولی اگر از این حدود که به عهده قاضی گذاشته شده است خارج شود تقصیرات مزبور خطای شخصی مستخدم بوده و او باید از عهده خسارات برآید.[۱]به عقیده لافریر چنانچه عمل زیان آور اداری جنبه شخصی داشته باشد و بیانگر ضعفها، هوسها و…

پایان نامه حقوق : مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری

در این فصل به بررسی مسئولیت مامورین دولتی در حقوق اداری و اعمال خلاف قانونی که در صورت ارتکاب توسط مامورین تخلف اداری محسوب شده و ضمانت اجراهای خاص خود را دارد پرداخته خواهد شد. الف- هوریو می‌گوید «هر اداره و مؤسسه عمومی در انجام وظایف خود باید در حدود متعارف مراقبت داشته باشد که از اعمال او زیانی به کسی وارد نشود در این حدود البته اشتباهات و تقصیرات برای دستگاه غیر قابل اجتناب است و مسؤول آن دولت است ولی اگر از این حدود که به عهده قاضی گذاشته شده است خارج شود تقصیرات مزبور خطای شخصی مستخدم بوده و او باید از عهده خسارات برآید.[۱]به عقیده لافریر چنانچه عمل زیان آور اداری جنبه شخصی داشته باشد و بیانگر ضعفها، هوسها و…

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...