توسعه منابع انسانی، تعاملات اجتماعی

دانش ممکن است آگاهانه به طرق مختلف منتقل شود. روش­های مکتوب شامل ارتباطات فردی از قبیل یادداشت­ها، گزارش­ها، تابلو اعلانات و همچنین انواع نشریات داخلی با استفاده از امکانات ویدئویی، صوتی و چاپ است. کنفرانس­های ملی، خلاصه مقالات، آموزش استاد­–­شاگردی و آموزش از طریق مشاوران خارجی با مشارکت در دوره­های رسمی، فرصت­های اضافی برای تبادل […]

تعاملات اجتماعی، انتشار اطلاعات

جتماعی در ابعاد مختلف زندگی مردم(فردی و اجتماعی) تاثیرگذارند. در شکل­دهی به هویت نقش دارند و حتی روی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جوامع هم تاثیرگذارند(کایس و مایر، ۲۰۱۰: ۱۱۶-۱۱۱). امروزه با توجه به نقشی که تا کنون در ابعاد مختلف زندگی داشته­اند، نمی­توان آن­ها را نادیده گرفت و در آینده نقش و تاثیر […]

دانلود پایان نامه ارشد مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی در مدارس ابتدایی

عنوان کامل پایان نامه :مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی در مدارس ابتدایی اهمیت و ضرورت پژوهش در بررسی‌های صورت گرفته در مدارس و نظام آموزشی، آنچه کمتر مورد اهمیت واقع شده است ، توجه به تأثیر استفاده از اینترنت بر شیوه‌های مبتنی بر تعاملات اجتماعی و ویژگی […]

دانلود پایان نامه ارشد:مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی

عنوان کامل پایان نامه :مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی در مدارس ابتدایی تعریف اینترنت ارائه تعریفی از اینترنت، دشوار است. در حقیقت، همچنان­که رامانایاه[۱]، دت ویلر[۲] و بیروان[۳] (۲۰۱۳)، اشاره می­کند کارکردهای پیچیده اینترنت است که تعریف آن­را دشوار کرده است. در یک تعریف بسیار کلی می­توان […]

پایان نامه ارشد درباره ویژگی های شخصیتی و تعاملات اجتماعی در دانش آموزان پسر معتاد

عنوان کامل پایان نامه :مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی در مدارس ابتدایی طبقه­بندی اعتیاد به اینترنت اعتیاد به اینترنت اصطلاح وسیعی است که شامل مشکلات کنترل امیال و رفتار متنوع و وسیعی می­شود. در طبقه­بندی­ای که توسط روان­شناسان صورت گرفته است حداقل ۵ نوع مشخص اعتیاد به […]

پایان نامه:ویژگی های شخصیتی و تعاملات اجتماعی در دانش آموزان

عنوان کامل پایان نامه :مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی در مدارس ابتدایی ویژگی­های روانی اعتیاد به اینترنت اعتیاد اینترنتی، نوعی اختلال و بی­نظمی وسواسی است که برخی ویژگی های آن مشابه شرایط آسیب شناسانه است. در واقع، زمانی می­توان گفت که فرد دچار اعتیاد به اینترنت شده […]

هکر رشد کیست و چه وظایفی دارد؟

بازاریابی اینترنتی هکر رشد کیست و چه وظایفی داره؟ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ سرفصلای راهنمای کامل هک رشد هکر رشد کیست و چه وظایفی داره؟ در فصل اول از راهنمای کامل هک رشد توضیح دادیم که هک رشد از پایهً چیه، چیجوری به وجود اومده و در آخر قراره به چی برسه. با رشد روز افزون […]

استفاده از اینترنت، شبکه جهانی اینترنت

واسرمن و فاست (۱۹۹۴) سطوح تحلیل شبکه را به صورت زیر طبقه بندی می‌کنند: سطح کنشگر که به موجودیت‌های اجتماعی نظیر اشخاص، سازمان‌ها، شهرها و غیره می‌پردازد. سطح دوگان که شامل دو کنشگر و پیوندهای احتمالی بین آنها است. سطح سه گان که شامل سه کنشگر و پیوند‌های میان آنها است. سطح شبکه که شامل […]

۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی

۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی نظام­های آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش می‌کنند. بی‌تردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]

پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی

۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی نظام­های آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش می‌کنند. بی‌تردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]

پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی

۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استاندارد‌های آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح می‌دهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]

مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی

۱-۱-۱-۱ مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را می‌شناسد و آنها را ارج می‌نهد به خوبی می‌داند که چه می‌خواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیل‌گر و گزینش‌گر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و داده‌ها از منابع گوناگون استفاده می‌کند. داده‌ها و […]

پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی

۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استاندارد‌های آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح می‌دهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]

مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی

۱-۱-۱-۱ مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را می‌شناسد و آنها را ارج می‌نهد به خوبی می‌داند که چه می‌خواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیل‌گر و گزینش‌گر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و داده‌ها از منابع گوناگون استفاده می‌کند. داده‌ها و […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...