توسعه محصولات |
![]() |
نقش مدیریت در توسعه محصولات جدید
توسعه محصولات جدید با چالشهایی روبرو می باشد. سرعتی که محصولات جدید به بازار ارائه می شوند اغلب مشخصه شرکتی پایدار و ماندنی دربین شرکت هایی است که پیشرفت می کنند .اگر بتوانید زمان بین ایده و ورود آن را به بازار کاهش دهید ، می توانید اهداف راهبردی خود را با سرعت بیشتری به […]
نقش تکنولوژی در توسعه محصولات جدید
امروزه بقای سازمانی، گرایش به سمت محصولات جدید و بکارگیری تکنولوژی های نوین برای ایجاد محصولات جدید و موفق است . با پیشرفت تکنولوژی، رقابتی شدن هرچه سریعتر سازمان ها ، پیدایش تکنولوژیها و علوم و تجهیزات جدید تولیدی ، و نیز تغییرات اساسی در نیازها و سلایق مشتریان، تولید محصولات جدید را با چالش […]
نقش R&D در توسعه محصولات جدید
R&D تلاش سازماندهی شده فنی برای تبدیل یک ایده به محصول است .این واژه بطور کلی برای تشریح فعالیت دریک شرکت بکار می رود که دانشمندان و مهندسین جهت گسترش علم یا تکنولوژی درحوزه کار شرکت و توسعه فرآیند ها، محصولات یا خدمات جدید انجام می دهند. شرکتی که نتواند محصولات خود را بهبود بخشد […]
ضرورت و اهمیت توسعه محصولات جدید
با توجه به تغییر ذائقه وسلیقه مصرف کنندگان و همچنین تحولاتی که در شرایط رقابت و تکنولوژیک پیش می آید، یک شرکت نمی تواند و نباید منحصرا به کالاهای تولیدی فعلی خود متکی باشد. مشتریان خواهان کالاهای جدید وکالاهای پیشرفته تر هستند و این همان چیزی است که رقبا مترصد آن هستند. محصولات جدید از […]
تولید و توسعه محصولات جدید، توسعه محصولات جدید
عرضه کنندگان با استفاده از طرح های راهبردی از مدیریت تولید و توسعه محصولات جدید پشتیبانی می کنند. در شرکت هایی که فعالیت به صورت بین الملی انجام می شود یافتن منابع نیز باید بر اساس مبنای جهانی صورت گیرد. نتیجه مطلوب، یک رابطه برد- برد بوده که در آن هر دو طرف سود برده […]
توسعه محصولات جدید، نوآوری سازمان
نوآوری عامل ارتقای بهروری سازمان نوآوری عامل کاهش بوروکراسی اداری،کاهش پشت میز نشینی و مشوق عمل گرایی اینکه فکر کنیم سالها برای یک ساختار
،محصول و یا فرایند زحمت کشیده ایم و حال نباید آن را کنار گذاریم باعث می شود از صحنه رقابت حذف شویم .حتی بسیاری از شرکت ها که از طریق فرایند […]
توسعه محصولات جدید، مدل هندرسون کلارک
نوآوری محصول شامل چندین جنبه اساسی است . جستجوی نیازها برای محصولات ، فرایندها و خدمات جدید تعیین مدیریت مناسب و تطبیق محصولات جدید استقرار برنامه ریزی مناسب برای کل سیستم مدیریت در جهت توسعه تجاری سازی محصولات جدید انتخاب فرصتهای محصول جدید برای سرمایه گذاری تقویت توانایی های سازمانی جهت خلق محصولات جدید موفق […]
فرایندهای مدیریت دانش، توسعه محصولات جدید
دانش به عنوان یک رشته نسبتاً جدید ممکن تصور شود که این مشکل ناشی از فقدان یک تئوری است ، اما حتی یک بررسی کوتاه از نوشته ها روشن می سازد که موضوع چیز دیگری است . یک توصیف از مدیریت دانش به عنوان ترکیبی از افراد ، فرایند و فن آوری به خوبی شناخته […]
توسعه محصولات جدید، ایجاد و توسعه
2-3-5-گسترش فعالیت های کیفی (QFD)روش گسترش فعالیتهای کیفی (QFD) یکی از موفق ترین ابزارهای ارتقا کیفبت است که با در نظر گرفتن خواستههای مشتری در سنگ بنای توسعه کیفیت محصول باعث می شود تا محصول یا خدمت با توجه به خواسته های مشتری و در راستای تامین نیازهای او طراحی و تولید شود.بعبارت دیگر استفاده […]
بهبود عملکرد کسب و کار، توسعه محصولات جدید
اشتراک اطلاعات) اشتراک اطلاعات به تبادل دایمی اطلاعات بین بازاریابی و فروش اشاره دارد. تبادل موثر اطلاعات، به یک زبان مشترک بین بازاریابی و فروش نیاز دارد، بنابراین عبارات و مفاهیم بازاریابی باید به طور روشن و شفاف تعریف شده باشند. تبادل همیشگی اطلاعات بین بازاریابی و فروش فقط از طریق ارتباطات رسمی حاصل نمیشود، […]
توسعه محصولات جدید، در سازمان ها
2-2-3- بهبود بهرهوریبرای حضور در صحنه های بین المللی، کشور هایی می توانند حضور قوی پیدا کنند که ضمن استفاده بهینه از عوامل تولید ، بخشهای کشاورزی- صنعت و خدمات آنها نیز در حالت رقابت پذیری کامل با دیگر کشور ها باشد.با نگاهی به کشور های موفق جهان دیده می شود که این کشور ها […]
تولید و توسعه محصولات جدید، مفهوم مدیریت زنجیره تأمین
مدیریت زنجیره عرضه هماهنگی تمام عناصر یاد شده در بالا در طول زنجیره عرضه است. هماهنگی و یکپارچه ساز ی جریان های مواد و اطلاعات در میان زنجیره جهت مدیریت زنجیره عرضه امری حیاتی به شمار می رود. محقق دیگری بیان می دارد که علاوه بر دو جریان مذکور جریان سومی نیز به نام جریان […]
توسعه محصولات جدید، مزیت رقابتی پایدار
کیفیت- کیفیت به عنوان قابلیت شرکت برای رقابت در بازار جهانی می باشد. کیفیت مکانیسمی موثر برای جذب و نگهداری مشتریان است. کیفیت مکانیسمی موثر برای جذب و نگهداری مشتریان است. کیفیت به معنای ویژگی برتر با حداقل خطا برای یک محصول است. کیفیت شامل کیفیت طراحی محصول ، کیفیت تولید ، مهارت های فنی […]
توسعه محصولات جدید، آمیخته بازاریابی
اخراج کارکنان ماهر کاهش هزینههای فناوری کاهش ریسک توقف توسعه محصولات جدید اجازه هیاتمدیره که مدیرانعامل کاهنده هزینهها را جایگزین مدیران عامل رشدگرا کنند عقبنشینی از جهانی شدن اجازه مدیران عامل برای تغییر نوآوری به عنوان راهبرد کلیدی تغییر معیارهای عملکرد تقویت سلسلهمراتب به جای همکاری عقبنشینی به درون شرکت.(کاس[۵۱] و همکاران، ۲۰۱۰) طبیعی است […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 01:16:00 ب.ظ ]
|