جاذبه های گردشگری |
![]() |
پایان نامه:بررسی جاذبههای گردشگری دهستان های رودبار الموت غربی و تاثیر آن در توریسم استان قزوین
موضوع: بررسی جاذبههای گردشگری دهستان های رودبار الموت غربی و تاثیر آن در توریسم استان قزوین استاد راهنما: دکتر نصراله فلاح تبار استاد مشاور: دکترمجید ولی شریعت پناهی نیمسال دوم ۹۲-۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیدهمقدمه فصل اول : طرح تحقیق۱-۱ – بیان مسئله. ۶۱-۲-اهمیت وضرورت انجام […]
پایان نامه گردشگری و رسانه
گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیتهای مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطهای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]
پایان نامه گردشگری و رسانه
گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیتهای مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطهای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]
پایان نامه روانشناسی: دیدگاه سازمان جهانی گردشگری
دیدگاه سازمان جهانی گردشگری سازمان گردشگری جهانی(WTO) سیستم گردشگری را به دو بخش اصلی تقسیم می کند؛ یکی عوامل تقاضا، شامل بازارهای گردشگری بین المللی، داخلی (ملی و منطقهای) و ساکنان محلی و دیگر عوامل عرضه، مشتمل برفعالیتها و جاذبهها (جاذبههای طبیعی، فرهنگی، تاریخی، پارکهای تفریحی، باغ وحشها، باغهای گیاه شناسی، آکواریمها و …)، محل […]
پایان نامه روانشناسی: دیدگاه سازمان جهانی گردشگری
دیدگاه سازمان جهانی گردشگری سازمان گردشگری جهانی(WTO) سیستم گردشگری را به دو بخش اصلی تقسیم می کند؛ یکی عوامل تقاضا، شامل بازارهای گردشگری بین المللی، داخلی (ملی و منطقهای) و ساکنان محلی و دیگر عوامل عرضه، مشتمل برفعالیتها و جاذبهها (جاذبههای طبیعی، فرهنگی، تاریخی، پارکهای تفریحی، باغ وحشها، باغهای گیاه شناسی، آکواریمها و …)، محل […]
دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری
عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش بینی کردن نیازها و درخواستهای متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]
دانلود پایان نامه درباره عوامل موثر بر جذب گردشگری
عوامل موثر بر جذب گردشگری ۲-۵-۱٫ بازاریابی بازاریابی در صنعت جهانگردی، پیش بینی کردن نیازها و درخواستهای متغیر گردشگران است که در آن رضایت مشتری به عنوان مهمترین اصل برای بازاریابان بایستی مورد توجه قرار گیرد. توجه به بازاریابی جهانگردی، بعد از جنگ دوم جهانی شروع گردید. بازاریابی و تحقیقات مربوط به آن در توسعه […]
مقاله (پایان نامه) : گردشگری در برنامههای توسعه
پس از جنگ تحمیلی، ضرورت بازسازی کشور و برنامهریزی اقتصادی– اجتماعی– فرهنگی سرلوحه برنامههای دولت قرار گرفت. یکی از بخشهایی که همواره مورد توجه برنامههای توسعه کشور با نقاط ضعف و قوت بوده؛ گردشگری، بهخصوص گردشگری فرهنگی – مذهبی است. این رویکرد با توجه به ساختار سیاسی، اجتماعی– فرهنگی، تاریخ و تمدن دیرینه این مرزوبوم، […]
فروش پایان نامه : مفهوم شناسی گردشگری
مفهوم شناسی گردشگری تاکنون تعاریف متعددی از گردشگری ارائه شده است که در اینجا بهبرخی از آنها اشاره میشود. در یک تعریف کلی، «گردشگری به سفر کوتاهمدت و موقتی گردشگر با هدف سیر و سیاحت، به منطقهای خارج از محل سکونت و کار خود گفته میشود» (الوانی، ۱۳۸۵: ۷۰). در تعریفی دیگر، «گردشگری نهادی است […]
جاذبههای تاریخی و فرهنگی شهرستان نیر
منطقه نیر از دیر باز از اهمیت خاص استراتژیکی و نظامی برخوردار بوده است. واقع شدن این منطقه در میان کوه سر به فلک کشیده شده سبلان در شمال، رشته کوه بزغوش در جنوب و ارتفاعات صائین در غرب، عبور جاده ابریشم در قدیم و جاده ترانزیتی اردبیل- تبریز در دوره های بعد از مرکز […]
مناطق کمتر توسعه یافته، عوامل موثر بر گردشگری
هر تور و شرکت مسافرتی در وقت اضافی موقعیت مطلوب را بر پا می کند. مجموعه مسافرتی (پکیج)، شامل چندین عامل سفر است که با بهرهگیری از مشارکت بخشهای مختلف به صورت یکجا و تحت یک پوشش قیمتی به مصرف کننده ارائه میگردد. یک مجموعه مسافرتی نیازمند توجه به محیط، فضای مطلوب، و ظاهر فرآورده […]
مدیریت زنجیره تامین، توسعه صنعت گردشگری
۲-۷- پیشینه پژوهش تا کنون پژوهش های بسیاری در زمینه شناخت عوامل مختلف در صنعت گردشگری انجام شده است که از آن جمله میتوان به پژوهش های زیر اشاره کرد: ۲-۷-۱- مطالعات خارجی نیاوند و همکاران[۲۳] (۲۰۱۴)، به بررسی نقش استراتژیک منطقه آزاد چابهار در گسترش توریسم پرداخته اند. آنها از مدل SWOT برای […]
عوامل موثر بر بازاریابی، عوامل موثر بر گردشگری
اینسکیپ[۳۷] (۱۹۹۱)، در پژوهششان با استفاده از روشهای فازی، شش عامل جاذبهها و فعالیتها، تاسیسات اقامتی، سایر تسهیلات و خدمات جهانگردی، حمل و نقل، سایر زیرساختها و عناصر نهادی را به عنوان عوامل موثر بر گردشگری برشمرده است. این عوامل هر یک دارای اجزا یا عناصری است که به شرح زیر بیان شدهاند: جاذبهها و […]
عوامل موثر در توسعه گردشگری، آمیخته بازاریابی گردشگری
امینبیدختی و همکارانش (۱۳۸۹)، در پژوهششان با عنوان آمیخته بازاریابی راهبردی در صنعت گردشگری در شهر سمنان، نتیجه گرفتند که تمامی عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری بر ارتقای جایگاه و توسعه این صنعت تاثیرگذار میباشد. سعیدا اردکانی و همکاران (۱۳۸۹)، در پژوهششان به شناسایی و اولویتبندی مولفههای موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز پرداختند. […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 10:31:00 ق.ظ ]
|