جایگاه تبلیغ دینی |
![]() |
پایان نامه : جایگاه رئیس مجلس در نظام تقنینی کشور
رئیس مجلس ازسویی مانند سایر نمایندگان مجلس وظایفی بر عهده دارد و دیگر اینکه هنگامی که به عنوان ریاست مجلس انتخاب می شود وظایف و اختیارات خاصی از طریق قانون اساسی و آیین نامه ها بر عهده وی گزارده می شود. رئیس مجلس به عنوان مدیر قوه مقننه وظایفی را بر عهده دارد که […]
پایان نامه : جایگاه رئیس مجلس در نظام تقنینی کشور
رئیس مجلس ازسویی مانند سایر نمایندگان مجلس وظایفی بر عهده دارد و دیگر اینکه هنگامی که به عنوان ریاست مجلس انتخاب می شود وظایف و اختیارات خاصی از طریق قانون اساسی و آیین نامه ها بر عهده وی گزارده می شود. رئیس مجلس به عنوان مدیر قوه مقننه وظایفی را بر عهده دارد که […]
پایان نامه حقوق : جایگاه حقوقی امر به معروف و نهی از منکر:
۳-۵- جایگاه حقوقی امر به معروف و نهی از منکر: ۳-۵-۱- تقابل حریم خصوصی با امر به معروف و نهی از منکر: اکنون با توجه به جایگاه ویژه این دو فریضه ی الهی و رویکرد سعادت محوری که در امر به مروف و نهی از منکر وجود دارد، این سؤال مطرح است که از […]
کشورهای اسلامی، ارزش های دینی
یک نظر این است که اسلام به لائیسیته نیاز ندارد، زیرا اسلام متکی بر کلیسا نیست . در جوامع مسلمان، نهاد دینی، جدا از جامعه و دولت وجود ندارد که مسئول مراقبت از عقیده و اعمالی باشد که به اسلام مربوطند. براساس این شیوه نگرش، لائیسیته در بسترهایی پدیدار شده که در آن ها این […]
کشورهای اسلامی، ارزش های دینی
مسلمانان از لحاظ نظری در بستر سکولار شده، باید بسیار راحت تر باشند. لاییسیته نباید هیچ مشکلی برایش ایجاد کند . او در برخورد با لاییسیته، نسبت به پیروان مذاهب دیگر، مشکلات بسیار کمتری دارد .به عبارت دیگر اسلام باید لاییسیته را بهتر تحمل یا قبول کند تا ادیان دیگر، چگونه این مسأله معکوس می […]
رسانه، تبلیغات
بنابراین واژه تبلیغات که جای اندکی در دست نوشته های قرن ۱۹ داشت، امروزه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در کتابها و مقالات متعدد مورد مطالعات ارزشمندی قرار گرفته است. جنگ رسانه ای به عنوان یک اقدام خصمانه خرابکارانه، به طور روزافزونی مورد استفاده است و همانطور که دولتها توسعه می یابند، میزان […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات
۱-۱- بیان مساله ۴۱-۲- ضرورت انجام تحقیق. ۱۰۱-۳- اهداف تحقیق ۱۵۱-۳-۱- اهداف کلی ۱۵۱-۳-۲- اهداف ویژه ۱۵۱-۳-۳- اهداف کاربردی ۱۵۱-۴- سوالات تحقیق ۱۵فصل دوم : مبانی پژوهش وادبیات موضوعمقدمه. ۱۸۲-۱- بخش اول ۱۹۲-۱-۱- پیشینه تحقیق. ۱۹۲-۱-۱-۱- پیشینه خارجی تحقیق ۱۹۲-۱-۱-۲- پیشینه داخلی تحقیق ۲۰۲-۲- بخش دوم. ۲۳۲-۲-۱- تعریف نگرش ۲۳۲-۲-۱-۱- تفاوت نگرش با ارزش، عقیده […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات
۱-۱- بیان مساله ۴۱-۲- ضرورت انجام تحقیق. ۱۰۱-۳- اهداف تحقیق ۱۵۱-۳-۱- اهداف کلی ۱۵۱-۳-۲- اهداف ویژه ۱۵۱-۳-۳- اهداف کاربردی ۱۵۱-۴- سوالات تحقیق ۱۵فصل دوم : مبانی پژوهش وادبیات موضوعمقدمه. ۱۸۲-۱- بخش اول ۱۹۲-۱-۱- پیشینه تحقیق. ۱۹۲-۱-۱-۱- پیشینه خارجی تحقیق ۱۹۲-۱-۱-۲- پیشینه داخلی تحقیق ۲۰۲-۲- بخش دوم. ۲۳۲-۲-۱- تعریف نگرش ۲۳۲-۲-۱-۱- تفاوت نگرش با ارزش، عقیده […]
پایان نامه نقاط قوت فرهنگی در هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی
۲-۱٫ مقدمه در فرهنگ لغت عمید و دهخدا، فرهنگ به معنای ادب، دانش، علم، معرفت، تعلیم و تربیت، آثار علمی و ادبی یک قوم یا ملت، به کار رفته است (ویسی حصار و توانگر، ۱۳۹۳)، واژهی فرهنگ علی رغم این که سابقهی طولانی دارد و از حیات پر معنای هزارههای آن میگذرد، همچنان این واژه […]
دانلود پایان نامه ارشد :تحلیل محتوایی صفحات دینی فیسبوک
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهموضوع این پژوهش تحلیل محتوای صفحات دینی فیس بوک است و طی آن تلاش شده است تا با توجه به اهمیت فیس بوک در فضای مجازی و همچنین جایگاه دین در زندگی ساختار صفحات دینی در فضای فیس بوک واکاوی شود. وجود صفحات متعدد دینی این سوال را […]
پایان نامه : موضوع:بررسی نقش رسانه های جدید در ارتقاء فرهنگ دینی
پایان نامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ارتباطات،گرایش تبلیغ و ارتباط فرهنگی موضوع:بررسی نقش رسانه های جدید در ارتقاء فرهنگ دینی (دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران) استاد راهنما: دکتر امید علی مسعودی استاد مشاور: دکتر محمد رضا رسولی اسفند ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده: این پژوهش با هدف بررسی نقش […]
پایان نامه : بررسی سیره تبلیغی و مخاطب شناسی امام صادق(ع) در نشر و گسترش معارف اسلامی
استاد راهنما: دکتر ستار عودی استاد مشاور: دکتر امیدعلی مسعودی اسفند ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده پژوهش حاضر تلاشی است برای تبیین سیره تبلیغی امام صادق(ع) برای نشر و گسترش معارف اسلامی و مخاطبشناسی آن حضرت. در این پژوهش پس از تشریح مکاتب مختلفی ارتباطاتی، در نهایت تلفیقی از مکتب […]
پایان نامه رشته علوم اجتماعی : آیندهنگاری تحولات رسانه دینی در افق ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی رسانه منبر
استاد راهنما: جناب آقای دکتر ابراهیم فیاض استاد مشاور: جناب آقای دکتر ستار عودی دیماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده: شیوههای تبلیغی زیادی از انبیا و پیامبران ذکرشده، آنان بر دعوت مشترک به توحید، معاد، اصول اخلاقی و . تکیه داشتهاند. پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام نیز، تبلیغ بهویژه در […]
پایان نامه : بررسی مبانی حد زنا در فقه امامیه و جایگاه آن در قانون مجازات اسلامی
بررسی مبانی حد زنا در فقه امامیه و جایگاه آن در قانون مجازات اسلامی استاد راهنما: دکتر یونس نیک اندیش استاد مشاور: دکتر نورمحمد علیپور (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. ۱مقدمه ۲فصل اول: کلیات۱- کلیات. ۵۱-۱- طرح تحقیق ۵۱-۱-۱- بیان مسأله. ۵۱-۱-۲- پرسش اصلی تحقیق ۸۱-۱-۳- فرضیههای تحقیق ۸۱-۱-۴- اهداف […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 11:27:00 ق.ظ ]
|