پایان نامه مدیریت : مدیریت تکنولوژی مدیریت انتخاب، اکتساب، به کارگیری، توسعه و اشاعه تکنولوژی ها

روش ا طلس تکنولوژی: ESCAP[1] در روش ارزیابی اطلس تکنولوژی که در خود روش با نام ارزیابی محتوای تکنولوژی مطرح است اتکای ارزیابی بر چهار جزء تکنولوژی قرار دارد که این چهار جزء به صورت ذیل هستند. تکنوافزار دانش افزار انسان افزار سازمان افزار با ارزیابی سطح تکنولوژی موجود با بهترین وضعیت دنیا در هریک […]

پایان نامه مدیریت : مدیریت تکنولوژی مدیریت انتخاب، اکتساب، به کارگیری، توسعه و اشاعه تکنولوژی ها

روش ا طلس تکنولوژی: ESCAP[1] در روش ارزیابی اطلس تکنولوژی که در خود روش با نام ارزیابی محتوای تکنولوژی مطرح است اتکای ارزیابی بر چهار جزء تکنولوژی قرار دارد که این چهار جزء به صورت ذیل هستند. تکنوافزار دانش افزار انسان افزار سازمان افزار با ارزیابی سطح تکنولوژی موجود با بهترین وضعیت دنیا در هریک […]

پایان نامه مدیریت : اثر توسعه و رشد اقتصادی بر متغیرهای اجتماعی

اثر توسعه و رشد اقتصادی بر متغیرهای اجتماعی مطالعات زیادی در زمینه ی منافع رشد و توسعه ی اقتصادی انجام شده است. اما مسئله ای که در اینجا مد نظر ما است تأثیرات رشد اقتصادی بر متغیرهای اجتماعی می باشد که این مسئله را می توان تا حدی در مطالعه ی بن آمی[۱](۲۰۰۶) با […]

پایان نامه مدیریت : اثر توسعه و رشد اقتصادی بر متغیرهای اجتماعی

اثر توسعه و رشد اقتصادی بر متغیرهای اجتماعی مطالعات زیادی در زمینه ی منافع رشد و توسعه ی اقتصادی انجام شده است. اما مسئله ای که در اینجا مد نظر ما است تأثیرات رشد اقتصادی بر متغیرهای اجتماعی می باشد که این مسئله را می توان تا حدی در مطالعه ی بن آمی[۱](۲۰۰۶) با […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر رشد و توسعه ی اقتصادی

تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر رشد و توسعه ی اقتصادی در این بخش به مطالعه تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر رشد و توسعه ی اقتصادی می پردازیم که در این زمینه مطالعات بسیار زیادی در خارج و داخل از کشور انجام شده است. در جدول ۲-۳ مطالعات مربوط به تأثیر سرمایه اجتماعی بر رشد […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر رشد و توسعه ی اقتصادی

تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر رشد و توسعه ی اقتصادی در این بخش به مطالعه تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر رشد و توسعه ی اقتصادی می پردازیم که در این زمینه مطالعات بسیار زیادی در خارج و داخل از کشور انجام شده است. در جدول ۲-۳ مطالعات مربوط به تأثیر سرمایه اجتماعی بر رشد […]

راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : فلسفه توسعه منابع انسانی

فلسفه توسعه منابع انسانی سیایت های توسعه منابع انسانی ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با آن جنبه از مدیریت منابع انسانی که با سرمایه گذاری بر روی کارکنان و توسعه سرمایه انسانی سازمان سرو کار می یابد ، دارد. به گونه ای که کیپ (۱۹۸۹) اشاره می کند: فلسفه زیر بنایی توسعه منابع انسانی بدین شرح […]

راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : فلسفه توسعه منابع انسانی

فلسفه توسعه منابع انسانی سیایت های توسعه منابع انسانی ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با آن جنبه از مدیریت منابع انسانی که با سرمایه گذاری بر روی کارکنان و توسعه سرمایه انسانی سازمان سرو کار می یابد ، دارد. به گونه ای که کیپ (۱۹۸۹) اشاره می کند: فلسفه زیر بنایی توسعه منابع انسانی بدین شرح […]

پایان نامه مدیریت : رویکرد باز و بسته به توسعه منابع انسانی

رویکرد باز و بسته به توسعه منابع انسانی رویکرد باز و بسته یکی از مدل های توسعه ی منابع انسانی است که توسعه ی منابع انسانی را به عنوان یک حوزه ی عمل در منابع انسانی مطرح می سازد. این مدل به شکل دقیق به وظایف و راهبردهای توسعه ی منابع انسانی در فرایند مدیریت […]

انواع نظریه مبادله اجتماعی خانوادگی

الف : تعارضات زناشویی وجود اختلافات عقیده و رفتار بین زن و مرد امری طبیعی است. ولی خانواده‌هایی وجود دارند که در آن زن و مرد زندگی مشترکشان تبدیل به یک میدان جنگ کرده‌اند. رفتارها و روابطشان به شدت متزلزل و بدون سازندگی است چنین خانواده‌ای یک خانواده توخالی و شبه خانواده به شمار […]

پایان نامه روانشناسی : انواع نظریه مبادله اجتماعی خانوادگی

الف : تعارضات زناشویی وجود اختلافات عقیده و رفتار بین زن و مرد امری طبیعی است. ولی خانواده‌هایی وجود دارند که در آن زن و مرد زندگی مشترکشان تبدیل به یک میدان جنگ کرده‌اند. رفتارها و روابطشان به شدت متزلزل و بدون سازندگی است چنین خانواده‌ای یک خانواده توخالی و شبه خانواده به شمار […]

منابع پایان نامه و مقاله با موضوع : دیدگاه‌های مربوط به تعریف مخاطب

دیدگاه‌های مربوط به تعریف مخاطب ۲٫۳٫۱٫۱٫ مخاطب به عنوان «انبوه‌ای از تماشاگر، خواننده، شنونده و بیننده» این دیدگاه شناخته شده‌ترین دیدگاه نسبت به مخاطب است که در وسیع‌ترین سطح در غالب تحقیقات انجام شده برای رسانه‌ها، کاربرد دارد. تأکید این دیدگاه بر «تعداد» است. بدین صورت که مخاطب را به عنوان کل تعداد افراد قابل […]

منابع پایان نامه و مقاله با موضوع : دیدگاه‌های مربوط به تعریف مخاطب

دیدگاه‌های مربوط به تعریف مخاطب ۲٫۳٫۱٫۱٫ مخاطب به عنوان «انبوه‌ای از تماشاگر، خواننده، شنونده و بیننده» این دیدگاه شناخته شده‌ترین دیدگاه نسبت به مخاطب است که در وسیع‌ترین سطح در غالب تحقیقات انجام شده برای رسانه‌ها، کاربرد دارد. تأکید این دیدگاه بر «تعداد» است. بدین صورت که مخاطب را به عنوان کل تعداد افراد قابل […]

دانلود پایان نامه حقوق در مورد حق در خواست دستور موقت در مرحله تجدید نظرخواهی و ضمانت اجرای آن

گفتار پنجم : حق در خواست دستور موقت در مرحله تجدید نظرخواهی و ضمانت اجرای آن طبق ماده۳۴ قانون دیوان عدالت اداری در صورتی ‌ که شاکی ضمن طرح شکایت خود یا پس از آن مدعی شود که اجرای اقدامات یا تصمیمات یا آراء قطعی یا خودداری از انجام وظیفه توسط اشخاص و مراجع مذکور […]

دانلود پایان نامه حقوق در مورد حق در خواست دستور موقت در مرحله تجدید نظرخواهی و ضمانت اجرای آن

گفتار پنجم : حق در خواست دستور موقت در مرحله تجدید نظرخواهی و ضمانت اجرای آن طبق ماده۳۴ قانون دیوان عدالت اداری در صورتی ‌ که شاکی ضمن طرح شکایت خود یا پس از آن مدعی شود که اجرای اقدامات یا تصمیمات یا آراء قطعی یا خودداری از انجام وظیفه توسط اشخاص و مراجع مذکور […]

نظریه برچسب زنی

د- نظریه برچسب زنی [۱] در اوایل دهه ۱۹۶۰، رهیافتی متفاوت از نظریه جرم­شناسی به وجود آمد. اگرچه این رویکرد با عنوان نظریه برچسب زنی، شاخه ای از نظریه­ های پیشین به حساب می­آمد، اما از دیدگاهی جدید پرسش­هایی در مورد بزه و بزهکاران مطرح می­ کند که با تعاریف پیشین در مورد کج رفتاری […]

پرسونای مشتری چیست؟ مسیری برای درک عمیق مخاطب

بازاریابی اینترنتی پرسونای مشتری چیه؟ راهی واسه درک عمیق مخاطب ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ خیلی از ما در موقعیتای جور واجور این سوالا رو از خودمون پرسیده ایم: به من چه که واسه کلاسای کنکور تخفیف گذاشتن؟ چجوری این تبلیغات مزاحم رو بلاک کنم؟ به چه دلیل این محصولی که واسه من ارسال کردین چراغ ال […]

چگونگی جلب توجه مخاطب با پیام کسب و کار اثربخش

اگه شمام ذره ای به باقی کارآفرینان شباهت داشته باشین شایدً ایده های کار و کاسبی ای زیادی در ذهنتون دارید.در این مطلب به چگونگی جلب توجه مخاطب با پیام

کار و کاسبی موثر می پردازیم. این ایده ها تو ذهن عالی به نظر می رسن اما توضیح دادن اونا به بقیه سخته. رسوندن پیام خود […]

واتس اپ WhatsApp; پرمخاطب ترین پیام رسان دنیا

 واتس اپ WhatsApp یه سرویس پیام رسانی چت واسه تلفن های همراه س که در شرکت سهامی واتس اپ ساخته شده. پیام رسان واتس اپ در سال ۲۰۰۹ میلادی بوسیله «یان کوم» مهندس قبلی یاهو و با همکاری «برایان اکتون» شروع به کار کرد. داستان اون یکی از بهترین نمونه های موفقیت ایده های نوآورانه در فناوریه؛ […]

نظرات منفی یا مغرضانه در نقشه گوگل

حذف نظرات منفی از نقشه گوگل یکی از فضاهای بسیار مناسب واسه معرفی شرکت یا سایت شما ثبت اطلاعات تماس در نقشه گوگله. با این کار هنگام جستجوی نام برند یا نشانی سایت اطلاعات تماس، موقعیت جغرافیایی و گالری تصاویر شما به کاربر نشون داده میشه که تاثیر زیادی در ایجاد اعتماد در مخاطب داره. […]

پرسونای مخاطب هدف در بازاریابی چیست؟

۱۰ نکته واسه ترسیم پرسونای مخاطب هدف بازاریابی محتوایی هم مثل بقیه فعالیت های بازاریابیه که بدون روش هدف دار نباید وارد و غرق اون شد. واسه اینکه مطمئن شید محتوای تولیدی سایت شما نظر مخاطبان هدفتانتان رو جلب می کنه و اون ها رو وارد تعامل با شما کرده و هم اینکه تعداد کافی […]

۴ گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام دوم – تبدیل مخاطب به مشتری احتمالی)

وقتی که تونستیم مخاطبان مون رو جلب کنیم (که چگونگی اون رو در توضیح دادیم)، قدم دوم بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) اینه که بتونیم این مخاطبان رو به مشتریان احتمالی تبدیل کنیم. این کار رو با جمع بیاری اطلاعات لازم از مخاطبان به دست میاریم. دست کم چیزی که می تونید داشته باشین، نشانی ایمیل […]

جذب مخاطب هدفمند | استراتژی های موفق و کاربردی

 مخاطب هدف دار (Lead) فردیه که علاقه خود رو نسبت به خدمات یا اجناس شما بیان می داره. جذب مخاطب هدف دار واسه هر کار و کاسبی اهمیت فراوون داره. مخاطبان شما دوست ندارن که توجهشون با پول خریده و جلب شه، بلکه دوست دارن توجهشون به صورت طبیعی جلب شه. پس، باید در روش […]

پایان نامه مدیریت : رویکرد باز و بسته به توسعه منابع انسانی

رویکرد باز و بسته به توسعه منابع انسانی رویکرد باز و بسته یکی از مدل های توسعه ی منابع انسانی است که توسعه ی منابع انسانی را به عنوان یک حوزه ی عمل در منابع انسانی مطرح می سازد. این مدل به شکل دقیق به وظایف و راهبردهای توسعه ی منابع انسانی در فرایند مدیریت […]

پایان نامه رشته مدیریت درباره : مفهوم توسعه منابع انسانی

مفهوم توسعه منابع انسانی توسعه سازمانی عبارت از کاربرد سیستمی دانش علوم رفتاری، برای توسعه برنامه‌ریزی شده و تقویت و تأکید بر استراتژی‌ها، ساختارها و فرآیندهای سازمانی برای بهبود اثربخشی سازمان است. طبق نظریه ریچارد بکهارد توسعه سازمانی تلاشی است برنامه‌ریزی شده، در کل سازمان، هدایت شده از طرف مدیریت رده عالی سازمان برای اثربخشی و سلامت سازمان از طریق مداخلات طرح‌ریزی شده در فرآیندهای سازمانی با بهره […]

پایان نامه رشته مدیریت درباره : مفهوم توسعه منابع انسانی

مفهوم توسعه منابع انسانی توسعه سازمانی عبارت از کاربرد سیستمی دانش علوم رفتاری، برای توسعه برنامه‌ریزی شده و تقویت و تأکید بر استراتژی‌ها، ساختارها و فرآیندهای سازمانی برای بهبود اثربخشی سازمان است. طبق نظریه ریچارد بکهارد توسعه سازمانی تلاشی است برنامه‌ریزی شده، در کل سازمان، هدایت شده از طرف مدیریت رده عالی سازمان برای اثربخشی و سلامت سازمان از طریق مداخلات طرح‌ریزی شده در فرآیندهای سازمانی با بهره […]

پایان نامه مدیریت : توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی:

توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی: ۲-۲-۱۱-۱- نشان تجاری و کسب‌وکار: واژه نشان تجاری یکی از پر استفاده ترین واژگان کسب و کارمی باشد. بر اساس نظر داوید اوجیلو[۱] جمع نامشهود ویژگی‌های یک محصول: نام، بسته‌بندی، قیمت، شهرت و نحوه‌ی تبلیغ است. برای درک بهتر تعریف نشان تجاری پنج مورد را بیان می‌کنیم: ۲-۲-۱۱-۱-۱- […]

پایان نامه مدیریت : توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی:

توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی: ۲-۲-۱۱-۱- نشان تجاری و کسب‌وکار: واژه نشان تجاری یکی از پر استفاده ترین واژگان کسب و کارمی باشد. بر اساس نظر داوید اوجیلو[۱] جمع نامشهود ویژگی‌های یک محصول: نام، بسته‌بندی، قیمت، شهرت و نحوه‌ی تبلیغ است. برای درک بهتر تعریف نشان تجاری پنج مورد را بیان می‌کنیم: ۲-۲-۱۱-۱-۱- […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...