حق انتخاب جنین

به موجب این دیدگاه، اگر نطفه ی منعقده یا جنین را به عنوان یک شخص بپذیریم و قایل به فرد یا نفس بودن آن باشیم، باید قایل به حق انتخاب اودر زنده و سالم متولد شدن نیز باشیم. اقدام به ختم حاملگی بدون در نظر گرفتن این حق، در واقع ارزش ندادن به شخصیت انسانی […]

حق انتخاب آزادانه حرفه وشغل در قوانین موضوعه ایران

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اصل بیست وهشتم ضمن تاکید بر آزادی انتخاب شغل، دولت را موظف به فراهم کردن امکان اشتغال برای همگان کرده است. در بند دوم اصل چهل وسوم نیز حکمی نظیر اصل بیست و هشتم دیده می‌شود. در بحث آزادی انتخاب شغل، بحث عدم اجبار و منع تبعیض پیش می […]

تکنیک فروش: به مشتریان خود حق انتخاب بدهید

افزایش مشتری و فروش، بازاریابی اینترنتی فوت وفن فروش: به مشتریان خود حق انتخاب بدین ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ فوت وفن های بسیار متفاوتی واسه راضی کردن مشتریان به خرید هست. ما هم در یکی از مطالب قبلی خود به بررسی تعدادی از این راهکارها پرداختیم (ده روش موثر واسه قبولوندن مشتری به خرید). اما شاید ساده […]

احساس داشتن حق انتخاب، توانمند سازی کارکنان

فصل پنجمخلاصه ، نتیجه گیری وپیشنهادات 5 ـ ۱ ) مقدمهدر فصل حاضر ضمن مروری مختصر بر هدف، مسئله تحقیق و چگونگی کار، به نتیجه­گیری، بحث و مقایسه، پیشنهادها بر اساس ادبیات موضوعی مربوط و نتایج آزمونها پرداخته خواهد شد و در ادامه برای محققین آتی که سعی در انجام پژوهشهای مرتبط با عنوان تحقیق دارند، […]

ایجاد انگیزه در کارکنان، احساس داشتن حق انتخاب

فرضیه چهارم: بین بازار یابی آموزش و احساس موثر بودن در شغل رابطه معنی دار وجود دارد.با توجه به سطح معنی داری که کمتر از ۰۵/۰ می باشد احساس موثر بودن در شغل بر بازار یابی آموزش در سطح ۹۵% تاثیر معنی داری می گذارد ، شدت این تاثیر برابر با ۴۶۸% می باشد جهت […]

احساس داشتن حق انتخاب، توانمند سازی کارکنان

 1 ـ ۳ ) ضرورت انجام تحقیق:اصطلاح آموزش و بازاریابی آموزشی ،اگر چه در متون علوم مدیریت و مدیریت بازاریابی مفهومی آشنا به نظر می رسد ،اکثر مدیران و مجریان برنامه های آموزشی با معنی و ماهیت درست آن آشنایی دارند . برداشتهای مختلف مدیریت سازمان از مفهوم آموزش و بازاریابی آموزشی می تواند در […]

احساس داشتن اعتماد به دیگران، احساس داشتن حق انتخاب

۲-۱-۲- احساس معنی دار بودن «معنی دار بودن» فرصتی است که افراد احساس کنند اهداف شغلی مهم و با ارزشی را دنبال می‌کنند، به این معنی که آن‌ها احساس می‌کنند در جاده ای حرکت می‌کنند که وقت و نیروی آنان با ارزش است. با معنی بودن یعنی با ارزش بودن اهداف شغلی، و علاقه […]

توانمندسازی روانشناختی، احساس داشتن حق انتخاب

علارغم تنوع در تعاریف و حوزه های مورد نظر نویسندگان توانمندسازی، در یک نگاه کلی می توان این تعاریف را به دو حوزه تقسیم بندی نمود. دسته نخست دانشمندانی چون دسلر، شوتز، ایلون، چاپی و کارستون، بلاک، پیترز و …که در تعاریف و نگرش خود به توانمندسازی بعنوان یک سازه ساختاری توجه نموده اند و […]

احساس داشتن حق انتخاب، احساس معنی دار بودن

دسی و همکارانش(۱۹۸۹) بیان می کنند که افراد توانمند همچنین احساس خود سامانی می کنند. در حالی که خود اثربخشی به احساس قابلیت اشاره دارد، خودسامانی به

احساس داشتن حق انتخاب منسوب است. خود سامان بودن به معنای تجربۀ احساس انتخاب در اجرا و نظام بخشیدن شخص به فعالیتهای مربوط به خود است (Deci,Connel & […]

احساس داشتن اعتماد به دیگران، احساس داشتن حق انتخاب

نمودار ۲-۱- مدل توانمندسازی باون و لاولر (ابطحی و عابسی، ۱۳۸۶) ۲-۱-۹- ابعاد توانمندسازی در ارتباط با ابعاد توانمندسازی یکی از بهترین مطالعات تجربی تا به امروز توسط اسپریتزر[۲] انجام شده است. به زعم وی چهار بعد (عامل) شناختی برای توانمندسازی متصور است. مطالعات میشرا[۳] نیز یک بعد به ابعاد فوق افزوده است. برای اینکه […]

پایان نامه ارشد:تعیین رابطه خود تعیینی (حق انتخاب ) و جذب منابع مالی و پذیرش خدمات

بخش اول: توانمند سازی ۲-۱-مقدّمه مبانی نظری تحقیق در طول دو دهه گذشته تحوّلات گسترده ای در تفکّر محققان و صاحب نظران مفاهیم سازمانی به وجود آمده است. اکثر تحقیقات بر روی طراحی سیستم های منابع انسانی متمرکز شده است. منابع انسانی از باارزش ترین و کمیاب ترین منایع انسانی می باشد. توجّه به این […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دلایل انتخاب مدل کارت امتیازی کانجی توسط محقق

در قسمت قبل به معرفی ۵ مدل از مدل های ارزیابی عملکرد که صرفا مبتنی بر شاخص های مالی نیستند پرداخته شد. این مدل ها عبارتند از: مدل جایزه ی دمینگ، مدل مالکوم بالدریج، مدل تعالی سازمان، مدل کارت امتیازی متوازن و مدل کارت امتیازی کانجی.محور توجه هریک از مدل ها با توجه به انتظاری […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دلایل انتخاب مدل کارت امتیازی کانجی توسط محقق

در قسمت قبل به معرفی ۵ مدل از مدل های ارزیابی عملکرد که صرفا مبتنی بر شاخص های مالی نیستند پرداخته شد. این مدل ها عبارتند از: مدل جایزه ی دمینگ، مدل مالکوم بالدریج، مدل تعالی سازمان، مدل کارت امتیازی متوازن و مدل کارت امتیازی کانجی.محور توجه هریک از مدل ها با توجه به انتظاری […]

پایان نامه حقوق در مورد داور و شرایط و موانع انتخاب داور

داور و شرایط و موانع انتخاب داور وجود داور از دیگر شرایط لازم برای شروع جریان داوری است. در واقع بدون وجود داور تحقق جریان داوری منتفی است. قانون‌گذار انتخاب داور را از سه طریق پیش‌بینی کرده است:الف) توسط اصحاب دعوا ب) توسط شخص ثالث ج) توسط دادگاه باید به این نکته توجه کنیم که […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...