برنامه ریزی پویا، خدمات پس از فروش

وزن هر یک از شاخص‌های اصلی قیمت، کیفیت و پشتیبانی زنجیره تامین به‌صورت زیر می‌باشد: قیمت: ۴۰۴/۰، کیفیت: ۱۷۵/۰، پشتیبانی زنجیره تامین ۴۲۱/۰، پس معیار پشتیبانی زنجیره تامین بیشترین وزن را داراست.در امتیاز‌دهی و اولویت‌بندی شاخص‌های مولفه قیمت، متغیرهای ثبات قیمت، شرایط پرداخت، قیمت تمام شده و قابلیت چانه‌زنی به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم […]

شبیه سازی مونت کارلو، خدمات پس از فروش

۲-۲-۱-۵: پیش ارزیابی تامین‌کنندگان در بحث انتخاب تامین‌کننده به علت ازدیاد مراکز انتخاب تامین کننده همواره کثرت انتخاب ها امری اجتناب ناپذیر است. در اکثر موارد تاکید بر این است که از بین تعداد بسیاری از تامین‌کنندگان،گزینه‌های برتر انتخاب شوند تا بتوان با آنها پیوندهای استراتژیک و روابط بلند مدت بر قرار کرد. اساس این […]

خدمات پس از فروش، عملکرد اقتصادی

مالی عملکرد اقتصادی ۲ استراتژی ها وفرهنگ سازمانی احساس اعتماد، تمایل وعلاقمندی مدیریت، دورنمای آینده، تناسب استراتژیک، سازگاری میان سطوح و وظایف شرکت های خریدار وتامین کننده ۳ تکنولوژیکی ارزیابی تسهیلات، قابلیت تولید جاری وآینده، قابلیت طراحی تامین کننده، سرعت تامین کننده در بهبود و توسعه ۴ عوامل دیگر سوابق ایمنی تامین کننده، منابع سازمان […]

خرده فروشی غیر فروشگاهی، خدمات پس از فروش

2-2-2 موسسات وسازمانهای توزیع مهمترین موسسات و سازمان های توزیعی عبارتند از :خرده فروش ها ،عمده فروش ها و دلال ها و نمایندگی ها .به طور مختصر به هر مورد می پردازیم.۲-۲-۲-۱خرده فروشی خرده فروشی شامل همه فعالیتهایی است که محصولات و خدمات را به طور مستقیم برای استفاده شخصی و غیر تجاری به مصرف […]

نرخ بازگشت سرمایه، خدمات پس از فروش

۲-۶-۲- هزینه‌ی تگ‌ها و پیاده‌سازیبرای خیلی از سازمان‌ها مسئله‌ی اصلی برای تگ کردن کالاهای مختلف میزان قیمت تگ‌هاست. در حالی که در ابتدا هزینه‌ی اکثر تگ‌ها نزدیک یک دلار بود، بعد از گذشت زمان به نیم دلار تقلیل یافت. این قیمت‌گذاری برای تگ‌ها هنوز برای اقلامی که ارزش زیادی از نظر قیمتی نداشتند هزینه‌ی سنگینی […]

برنامه های آموزشی، خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مسائل مهم این بوده که بررسی، تعمیر و پشتیبانی از محصولات دارای خدمات پس از فروش چگونه باید انجام شود و چه کسی هزینه بسته بندی و ارسال این محصولات به بخش پشتیبانی و تعمیر را متقبل می شود.یکی از مسائل مهم، مدل تکامل سازمانی است. در صورتی که سازمان به حدی […]

فعالیت های روزانه، خدمات پس از فروش

همدلی بدان معناست که شرکت بیمه مسائل و مشکلات مشتریان را درک کرده و آنها را برآورده می سازد و به مشتریان توجه فردی نشان داده می شود (jabnoun & Khalifa,2005,375). مولفه های آن عبارتند از:۱۹) توجه فردی به مشتریان۲۰) خواستار بهترین منافع برای مشتریان بودن۲۱) ساعت کاری مناسب برای مشتریان۲۲) برخورد مناسب با مشتریان […]

خدمات پس از فروش، بازاریابی خدمات

قابلیت اعتبار: ثبات و قابلیت اطمینان عملکردپاسخگویی: تمایل یا توان کارکنان برای فراهم آوردن خدماتشایستگی :کسب دانش و مهارتهای مورد نیازدسترسی: امکان دسترسی و راحتی تماسادب: ادب، احترام، توجه و دوستانه بودن کارکنان در تماس با مشتریارتباطات: مطلع نگه داشتن مشتریان با زبانی که متوجه میشوند.اعتماد: قابلیت اعتماد، صداقت، نگه داشتن بهترین علایق مشتریان در […]

فروشگاه الکترونیکی، خدمات پس از فروش

تکنولوژی اینترنت شروع به تاثیرگذاری بر طبقه­بندی آنچه ارائه می­شود، کرد (آلبا و همکاران، ۱۹۹۷؛ پِتِرسون و همکاران، ۱۹۹۷). از طریق اینترنت، مصرف­کنندگان می­توانند به نمونه­ی موسیقی قبل از خرید یک سی­دی گوش دهند یا یک کلیپ از ویدئو را قبل از تصمیم­گیری خرید ملاحظه کنند. چیزهای ارائه شده که قبلا به عنوان تجربه طبقه­بندی […]

خدمات پس از فروش، اجرای استراتژی

مفهوم کسب و کار به این سوالات پاسخ می دهد: چه چیزی (کالا یا خدمتی)، چه زمانی، کجا (بازار هدف)، برای چه کسانی (مشتریان هدف)، چرا (چشم انداز، ماموریت و ارزش ها)، بوسیله چه کسانی (ذینفعان)، و چگونه (استراتژی ها)؟۱-۶-۳) قابلیت هاتعاریف متفاوتی از قابلیت ها در ادبیات مدل کسب و کار و ادبیات مزیت […]

صرفه جویی در هزینه، خدمات پس از فروش

انسجام سیستم CRM : ‌افراد در سازمان‏ها دیدگاه‏های متفاوتی نسبت به یک مشتری دارند. بازاریابان ممکن است بر این عقیده باشند که: ‌« او خرید را ا دامه می دهد پس ما باید به او بفروشیم» در حالیکه نظر مدیر مالی این است که‌: «او صورتحساب خود را پرداخت نکرده ، پس باید فروش به […]

خدمات پس از فروش، شاخص رضایت مشتری

ساختار خارجی که شامل ارتباطات با مشتریان و تامین کنندگان، نام‌های تجاری، عناوین تجاری و شهرت و آوازه سازمان می‌شود. نمایشگر دارایی‌های ناملموس تمام این عناصر را مردم گرا می بیند. برخی از عناصر ساختار خارجی حق قانونی سازمان تلقی شود اما از آنجا که ساختار خارجی صرفا به سازمان تعلق ندارد، سرمایه‌گذاری روی آن […]

خدمات پس از فروش، سازمان خدماتی

 ۲-۹- ضمانت کالاضمانت تعهدی است توسط فروشنده که کالا آنچه که قرار است انجام دهد، انجام خواهد داد. به عبارت دیگر ضمانت قبل از خرید کالا، اطمینان خاطر به خریدار خواهد داد. هرچند که برای یک شرکت بین المللی ارائه یک ضمانت یکسان در سطح جهانی در عمل ساده است، اما شرایط هر بازار اغلب […]

آمیخته بازاریابی، خدمات پس از فروش

در بازاریابی نوین آمیخته بازاریابی بعنوان یک موضوع بسیار مهم به حساب می آید. آمیخته بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی که شرکت آنها را با هم ترکیب می کند تا پاسخگوی بازارهدف باشد یا بعبارتی آمیخته بازاریابی در برگیرنده همه کارهایی است که شرکت می تواند انجام دهد تا بر […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...