منافع مورد انتظار مشتری، خلق ارزش برای مشتری

برای بررسی و استفاده از این مفاهیم نادقیق، نظریه مجموعه­های فازی و منطق فازی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ از سوی پروفسور زاده، ریاضی­دان ایرانی­تبار ارائه شد. یکی از اصولی که به مثابه پایه معرفتی منطق فازی، از سوی نظریه­پردازان این نظریه مطرح می­شود این است که “هر چیزی، تشکیکی (درجه­ای) است”. در تفسیر […]

خلق ارزش برای مشتری، آمیخته بازاریابی

ادبیات بازاریابی نشان می دهد که شرکتهای مشتری مدار می توانند تلاشهایشان را بر درک مشتری و برآورده کردن نیازهای وی متمرکز کنند در نتیجه در دراز مدت احتمال موفقیت آنها از سایر سازمانها بیشتر خواهد بود (Chang and Zhu, 2011).امروزه رضایت مشتری، یعنی ارزش آفرینی و احترام‌ گذاشتن و ارج نهادن به مشتری و […]

مدیریت ارتباط با مشتری، خلق ارزش برای مشتری

منظور کسب ارزش از مشتریان، جذب ارزش از مشتری در عوض ارزش ارائه شده توسط شرکت می باشد که به صورت فروش در حال حاضر و آینده، سهم از بازار و سود می باشد. شرکت با ایجاد ارزشهای برتر برای مشتریان، مشتریانی بسیار رضایتمند خلق می کند که به شرکت وفادار باقی مانده و بیشتر […]

خلق ارزش بوسیله کیفیت درک شده، ابعاد کیفیت درک شده

۲-۸ کیفیت درک شده کیفیت درک شده از مواردی است که همواره مورد نظر محققین واقع شده است. تعریفی که به طور غالب از سوی محققین ارائه شده است عبارت است از قضاوت مشتریان نسبت به مزیت، برتری، اعتبار توفیق یک برند در قیاس با دیگر برندهای رقیب. کیفیت درک شده نه تنها بر دیگر […]

بهبود فرآیند کسب و کار، خلق ارزش برای مشتری

غربال گری فرهنگی اعضاءوکارکنان جدید سازمان ، مراسم ومناسک حفظ فرهنگ، ارتباط وتماس پیوسته ی روبه جلو بابازارجهت بروزآوری الگوها ومدل های بازاروتنفیذ وقانونی کردن الگوهای فرآیندی بازارگریی براساس نظر نویسندگان ،سازمان هایی که بازارگرا یی راتوسعه وایجاد می‌کند، شش ارزش فرهنگی زیررا می پذیرند:۱-اعتماد۲-گشودگی ۳-پایبندی به قول وقرار۴- احترام ۵-همکاری ۶- دیدن بازاربعنوان شرط […]

خلق ارزش برای مشتری، مزیت رقابتی پایدار

فروش کالا یا خدمات: با وجودی که برخی فروشگاه­های آنلاین، تنها جنبه اطلاع رسانی و هدایت کاربران به سوی فروشگاه واقعی یک شرکت را انجام می­دهند، اما بیشتر فروشگاه­های اینترنتی­، کلیه مراحل معرفی، خرید، پرداخت و تحویل را به صورت آنلاین به انجام می­رسانند. سبد خرید اینترنتی: به طور معمول­، یک فروشگاه اینترنتی، یک سبد […]

خلق ارزش برای مشتری، ارزش برای مشتریان

“بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق ایجاد و مبادله کالا و ارزش به امر تامین نیاز و خواسته خود اقدام می کنند” (کاتلر، ۲۰۰۵).موفقیت در بازایابی عاملی مهم در عملکرد شرکت ها و موسسات می باشند. عوامل مختلفی در موفقیت یا عدم موفقیت بازاریابی شرکت […]

شناسایی نیازهای مشتری، خلق ارزش برای مشتری

اسلاترنیز بر این باورند که مشتری گرایی درک کافی از خریداران هدف خود می باشد بطوریکه مستمرا به خلق ارزش های برتر برای آنها دست زده شود. کنسواگرا و استبان نیز مشتری گرایی را عبارت از فعالیت های مورد نیاز جهت جمع آوری و انتشار اطلاعات در مورد مشتریان دانسته اند.سینک و رانچود بر این […]

عناصر آمیخته بازاریابی، خلق ارزش برای مشتری

ح‌. قیمت گذاری لحظه آخر[۴۳]. در صنایع خدماتی چون گردشگری که قابلیت ذخیره‌سازی محصول وجود ندارد، همواره بیم آن می‌رود که محصول از دست برود. این ویژگی منجر به ایجاد بازاری برای فروش آخرین محصولات باقی‌مانده[۴۴] به قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت پایه شده‌است. اگرچه استفاده از شیوه‌های مدیریت درآمد تا

حد زیادی این مشکل […]

بازار کالاهای مصرفی، خلق ارزش برای مشتری

تحقیقات بازاریابی عملکردی است که مصرف کننده، مشتری و عموم را به فروشنده از طریق اطلاعات متقابل مورد استفاده در تعیین و تعریف مشکلات و فرصتهای بازاریابی؛ ایجاد، اصلاح و ارزیابی فعالیتهای بازاریابی؛ نظارت بر عملکرد بازاریابی، و بهبود آگاهی بر بازاریابی به عنوان یک عملیات مرتبط می سازد. تحقیقات بازاریابی، اطلاعات لازم در پرداختن […]

پایان نامه روانشناسی در مورد : ارزش ها

ارزش ها ارزش ها در حقیقت عبارتند از عمل گزینش یا انتخاب که آدمی در اوضاع مختلف زندگی به آن تکیه می‌کند و جهت‌گیری‌های اساسی و میل‌های عمیق و ریشه‌دار او و اشیایی را که نزد او از احترام و تقدس بهره‌مند هستند را در بر می‌گیرد(سیدی، ۱۳۷۸: ۶۲). بروس کوئن می‌گوید: ارزش ها باورهای […]

پایان نامه روانشناسی در مورد : ارزش ها

ارزش ها ارزش ها در حقیقت عبارتند از عمل گزینش یا انتخاب که آدمی در اوضاع مختلف زندگی به آن تکیه می‌کند و جهت‌گیری‌های اساسی و میل‌های عمیق و ریشه‌دار او و اشیایی را که نزد او از احترام و تقدس بهره‌مند هستند را در بر می‌گیرد(سیدی، ۱۳۷۸: ۶۲). بروس کوئن می‌گوید: ارزش ها باورهای […]

اختلال شخصیت خود شیفته – ارتباط اختلالات خلقی و خودکشی

اختلال شخصیت خود شیفته – ارتباط اختلالات خلقی و خودکشی افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته با احساسات خود بزرگ بینی و بی‌نظیر بودن، مشخص می‌شوند. کلمه نارسیسم از یک افسانه یونانی گرفته شده است که در آن مرد جوانی به نام نارسیوس، عاشق عکس خود در آب می‌شود. چون او هیچ گاه نتوانست این […]

پایان نامه روانشناسی : اختلال شخصیت خود شیفته – ارتباط اختلالات خلقی و خودکشی

اختلال شخصیت خود شیفته – ارتباط اختلالات خلقی و خودکشی افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته با احساسات خود بزرگ بینی و بی‌نظیر بودن، مشخص می‌شوند. کلمه نارسیسم از یک افسانه یونانی گرفته شده است که در آن مرد جوانی به نام نارسیوس، عاشق عکس خود در آب می‌شود. چون او هیچ گاه نتوانست این […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...