خودارزیابی صحیح، عملکرد سازمانی

با توجه به فرضیه اصلی تحقیق، فرضیه های فرعی تحقیق عبارتند از :۱٫بین خودآگاهی و عملکرد مالی مدیران با توجه به سابقه کاری آن ها در بانک رابطه مثبت وجود دارد .۲٫بین خود مدیریتی و عملکرد مالی مدیران با توجه به سابقه کاری آن ها در بانک رابطه مثبت وجود دارد .۳٫بین آگاهی اجتماعی و […]

خرید اینترنتی فایل پایان نامه مدیریت : مدل‎های ارزیابی تعالی سازمانی[۱]:

مدل‎های ارزیابی تعالی سازمانی[۱]: تغییرات سریع در آستانه قرن بیست و یکم که در نهایت، نقش دولت ها را از تصدی‎گری به نقش‎های هدایتی و ارشادی تبدیل نمود، سبب شد تا اینکه سازمان‎ها با نگاهی کاملاً متفاوت از قبل به محیط داخلی و خارجی خود نگریسته و با توجه به فرهنگ رقابت‎پذیری و وضع قوانینی […]

تعاریف رفتار شهروندی سازمانی، رفتارهای شهروندی سازمانی

۲-۲-۷ جمع بندیدر جمع بندی از این بخش باید بیان نمود که عملکرد شغلی کارکنان و بررسی عوامل مؤثر بر آن امروزه مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است زیرا بسیار ملموس است که عملکرد کارکنان به عنوان حاصل فعالیت های یک فرد می تواند بخش اعظم عملکرد سازمان را تحت شعاع خود قرار […]

مفاهیم بنیادین سرآمدی، مدل تعالی سازمانی

تجزیه‌وتحلیل اطلاعات. ایجاد تمرکز بر نیروی انسانی. مدیریت فرآیند. ۲-۵ مدل تعالی EFQM در اواخر دهه ۱۹۸۰ که اقتصاد اروپا در معرض تهدید بازارهای خاور دور به‌ویژه ژاپن قرار داشت، گروهی متشکل از مدیران عامل ۱۴ سازمان پیشرو در اروپا گرد هم آمدند تا راهکار به‌سلامت جستن از مخاطره موجود و سردمداری آینده را بیابند. […]

مدل تعالی سازمانی، مدل تعالی سازمان

۲-۱ مقدمه تعالی در لغت به معنی بلندشدن و برترشدن است و تعالی سازمانی به معنای تعهد سازمانی به رشد و توسعه پایدار و دائمی شرکت در جهت کسب رضایت مشتری و افزایش مستمر سودآوری شرکت در یک محیط ملی فراگیر و حمایت‌کننده معرفی می‌گردد. تعالی سازمانی تابع شرایط خاص فرهنگ، محیط داخلی […]

شاخص‌های کلیدی عملکرد، خود ارزیابی سازمانی

دستاوردهای کلیدی استراتژیک :شاخص‌های کلیدی مالی و غیر مالی هستند که برای اندازه‌گیری میزان موفقیت سازمان در تحقق اهداف استراتژیک و تامین نیازها و انتظارات ذی‌نفعان کلیدی استفاده می‌شوند. شاخص‌های کلیدی عملکرد :شاخص‌های کلیدی مالی و غیر مالی هستند که برای اندازه‌گیری عملکرد عملیاتی سازمان استفاده می شوند و به درک، پیش بینی و بهبود […]

نظریه روابط انسانی، مدل تعالی سازمانی

رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت(کارلومارو و همکاران،۲۰۰۶: ۱۰۳). ۲-۳-۵- جایگاه EFQM در فرآیند مدیریتمدیریت به معنای فرآیند استفاده بهینه از منابع در جهت تحقق اهداف، اینک به یک رکن بی‌بدیل و غیر […]

مدل تعالی سازمانی در ایران، رهبری و ثبات در مقاصد

که در این قسمت به تشریح این سطوح می‌پردازیم: 2-3-7-1-سطح ۱: متعهد به سرآمدیاین سطح برای سازمان‌هایی طراحی شده است که در ابتدای سفر خود به سمت سرآمدی سازمانی هستند. در اینجا هدف این است که سازمان ها عملکرد فعلی خود را درک کرده و بتوانند اولویت‌های بهبود را تعیین نمایند. بدین منظور یک فرآیند دو […]

معیارهای مدل تعالی سازمانی، خدمات بانکداری الکترونیک

پورزندی و نجفی(۱۳۹۱)، پژوهشی تحت عنوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری بر رضایتمندی مشتریان صورت دادند. روش تحقیق توصیفی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بانک شهر تهران بود.حجم نمونه ۱۹۶ نفر از طریق فرمول نمونه جامعه بزرگ محاسبه شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین پنج بعد کیفیت خدمات بانکداری […]

مسئولیت پذیری اجتماعی، مدلهای تعالی سازمانی

در تکنیک جدید، توجه خاصی به روند فرایندها و دیوانسالاری شده است. آنچه که در تکنیک جدید بسیار جلب توجه می نماید، توجه به گوناگونی خدمات و نیز وجود نوآوری در خدمات است. زمان در فن کیفیت خدمات اصلاح شده ارزش خاصی دارد. به گونه ای که اداره راحت ساعات و روزهای ارائه خدمات، از […]

نظریه روابط انسانی، مدل تعالی سازمانی

ایجاد بسترهای لازم جهت شرکت بیمارستان ها در جوایز کیفی امکان مقایسه با سایر سازمان های پیشرو و مشخص کردن جایگاه سازمان در سطوح مختلف بخشی،ملی،بین المللی کاربردهای مدل تعالی سازمانی رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان تضمین موفقیت […]

مدل تعالی سازمانی در ایران، رهبری و ثبات در مقاصد

که در این قسمت به تشریح این سطوح می‌پردازیم: 2-3-7-1-سطح ۱: متعهد به سرآمدیاین سطح برای سازمان‌هایی طراحی شده است که در ابتدای سفر خود به سمت سرآمدی سازمانی هستند. در اینجا هدف این است که سازمان ها عملکرد فعلی خود را درک کرده و بتوانند اولویت‌های بهبود را تعیین نمایند. بدین منظور یک فرآیند دو […]

معیارهای مدل تعالی سازمانی، خدمات بانکداری الکترونیک

پورزندی و نجفی(۱۳۹۱)، پژوهشی تحت عنوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری بر رضایتمندی مشتریان صورت دادند. روش تحقیق توصیفی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی بانک شهر تهران بود.حجم نمونه ۱۹۶ نفر از طریق فرمول نمونه جامعه بزرگ محاسبه شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین پنج بعد کیفیت خدمات بانکداری […]

پایان نامه رابطه بین خود ارزیابی سازمانی و اتخاذ نوآوری مدیریتی

۱-۲ بیان مساله. ۳۱-۳– چارچوب نظری تحقیق ۴۱-۴ –مدل مفهومی تحقیق ۶۱-۵– اهمیت تحقیق ۷۱-۶-اهداف تحیقیق ۷۱-۶-۱هدف اصلی تحقیق ۷۱-۶-۲ -اهداف ویژه تحقیق ۷۱-۷- فرضیه های تحقیق ۷۱-۸- تعریف واژگان کلیدی تحقیق ۸فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق۲-۱- مقدمه. ۱۱۲-۲-خود ارزیابی سازمانی ۱۳۲-۲-۱-دیدگاه های سنتی و نوین در باب خودارزیابی سازمان. ۲۲۲-۲-۲-مقایسه ی جایزه های […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...