خودکارآمدی اجتماعی |
![]() |
تأثیر زمینه های فرهنگی و اجتماعی بر روی باورهای خودکارآمدی
بندورا (۱۹۸۶) مشاهده کرد که تعدادی از شرایط وجود دارد که تحت آنها باورهای خودکارآمدی نمی تواند نقش تأثیرگذار، پیش بینی کننده یا میانجی گرانه را در کارکرد انسانی انجام دهد. برای مثال در ساختار و سیستم های متعصبانه، دانش آموزان ممکن است دریابند که مقدار تلاش مهارت آمیز برای نتایج طراحی شده را فراهم […]
خودکارآمدی عمومی، پیامدهای اجتماعی
خصایص مثبت نقش دیرپا و نسبتاً پایدار صفات مثبت در افزایش عملکرد انسان در محیط کار، بهطور سنتی در رشته رفتار سازمانی موردمطالعه قرارگرفته است. در این بخش به سه مطالعه اخیر در این زمینه اشاره میشود (Luthans & Youssef, 2007b): پنج خصیصه شخصیتی؛ ۲٫ خودارزیابی محوری؛ ۳٫ خصایص روانشناسانه مثبت. ۲-۲-۳-۱) پنج خصیصه شخصیتیاین پنج خصوصیت شامل پیروی از وجدان[۱۱]، ثبات عاطفی[۱۲]، برونگرایی[۱۳]، […]
مراحل رشد خودکارآمدی، نظریه شناختی اجتماعی
عملکرد مؤثر هم به داشتن مهارها و هم به باور در توانایی انجام آن مهارتها نیازمند است. اداره کردن موقعیتهای دایم التغییر، مبهم، غیرقابل پیش بینی و استرس زا مستلزم داشتن مهارتهای چندگانه است. مهارتهای قبلی برای پاسخ به تقاضای گوناگون موقعیتهای مختلف باید غالباً به شیوههای جدید، ساماندهی شوند. بنابراین، مبادلات با محیط تا […]
پایان نامه بررسی اثربخشی آموزش تلفیقی بر اختلالات رفتاری، کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای نیازهای ویژه
چکیده این پژوهش به قصد تعیین اثربخشی آموزش تلفیقی بر اختلالات رفتاری، کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای نیازهای ویژه انجام گرفت. روش پژوهش از نوع علی-مقایسه ای بود که در آن متغیر مستقل یعنی آموزش تلفیقی در قالب مداخله ی آموزشی قبلاً اعمال شده بود. از دانش آموزان پایه های چهارم و […]
پایان نامه مقایسه کیفیت زندگی و خودکارآمدی هیجانی، اجتماعی و تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر
۱-۲-بیان مسئله. ۶۱-۳-اهمیت و ضرورت پژوهش. ۹۱-۴-اهداف پژوهش. ۱۰۱-۵-فرضیه ها ی پژوهش. ۱۰۱-۶-تعاریف نظری ۱۱۱-۷-تعاریف عملیاتی ۱۲ فصل دوم: پیشینه پژوهش ۲-۱-کیفیت زندگی ۱۴۲-۲-تاریخچه مطالعات کیفیت زندگی ۱۶۲-۳-کیفیت زندگی وحوزه های مربوطه. ۱۸۲-۴-کیفیت زندگی، سلامتی و سلامت فکری ۲۲۲-۵-کیفیت زندگی و رضایت از زندگی ۲۳۲-۶-کیفیت زندگی و روشهای کنترل استرس. ۲۳۲-۷-کیفیت زندگی و شخصیت فرد […]
پایان نامه مقایسه کیفیت زندگی و خودکارآمدی هیجانی، اجتماعی و تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر
۱-۳-اهمیت و ضرورت پژوهش. ۹۱-۴-اهداف پژوهش. ۱۰۱-۵-فرضیه ها ی پژوهش. ۱۰۱-۶-تعاریف نظری ۱۱۱-۷-تعاریف عملیاتی ۱۲ فصل دوم: پیشینه پژوهش ۲-۱-کیفیت زندگی ۱۴۲-۲-تاریخچه مطالعات کیفیت زندگی ۱۶۲-۳-کیفیت زندگی وحوزه های مربوطه. ۱۸۲-۴-کیفیت زندگی، سلامتی و سلامت فکری ۲۲۲-۵-کیفیت زندگی و رضایت از زندگی ۲۳۲-۶-کیفیت زندگی و روشهای کنترل استرس. ۲۳۲-۷-کیفیت زندگی و شخصیت فرد (یا خصوصیات […]
پایان نامه روانشناسی بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان ضرورت و اهمیت پژوهش از نظر این که آموزش و پرورش از جمله نهادهایی است که در همه جوامع از حساسیت خاصی برخوردار است و هدف عمده آن، اعتلای همه جانبه شخصیت […]
دانلود پایان نامه ارشد بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان تعریف نظری متغیرهای پژوهش: اضطراب اجتماعی: میلر(۲۰۰۷) معتقد است، اضطراب اجتماعی، به عنوان یک ترس مشخص و مزمن از یک یا چند موقعیت اجتماعی تعریف میشود که فرد خود را در معرض […]
پایان نامه تبیین رابطه اضطراب اجتماعی و جو روانی-اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان ی) استرس و فشار روانی خودکارآمدی بر میزان استرس و فشار روانی و افسردگی ناشی از موقعیت های تهدید کننده اثر میگذارد. افراد با کارآمدی بالا در موقعیتهای فشارزا سطح فشار روانی […]
دانلود پایان نامه بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جو روانی-اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان خودکارآمدی و اضطراب در نظریۀ شناختی- اجتماعی، ادراک فرد از کارآمدی خویش تأثیرات ضمنی مهمی در واکنشهای هیجانی وی به موقعیتها و در ایجاد انگیزش در انجام رفتارهای مختلف دارد. این مفهوم […]
پایان نامه روانشناسی رابطه اضطراب اجتماعی و جو روانی-اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان تعریف اختلال اضطراب اجتماعی در تعریفی که رینگولد و همکاران (۲۰۰۳) ازاضطراب اجتماعی داشتهاند، آمده است که اضطراب یا فوبیای اجتماعی به ترس آشکار و مستمر از موقعیتهای اجتماعی یا […]
پایان نامه با موضوع ارتباط اضطراب اجتماعی و جو روانی-اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان ملاکهای تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی براساس DSM-IV-TR: الف-ترس آشکار و مستمر از یک یا چند موقعیت اجتماعی یاعملکردی که شخص در معرض دید اشخاص ناآشنا یا احتمالاً در معرض توجه دیگران قرار […]
پایان نامه ارشد درباره رابطه بین اضطراب اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان دوره یا سن شروع اختلال اضطراب اجتماعی اختلال اضطراب معمولاً در دوران نوجوانی شروع میشود. شروع اختلال اضطرابی به طور معمول در اواخر کودکی یا اواسط نوجوانی میباشد (اسکینر[۱] و همکاران،۱۹۹۲). راپی […]
دانلود پایان نامه با موضوع رابطه خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب اجتماعی
عنوان کامل پایان نامه :بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دبیرستان ۱- نشانگان شناختی بطورکلی همه مدل های شناختی اضطراب اجتماعی (بک، امری، گرینبرگ[۱]، ۱۹۸۵، کلارک و ولز، ۱۹۹۵، راپی و هیمبرگ[۲]، ۱۹۹۷) تأکید می کنند که افراد مضطرب اجتماعی نگران این موضوع […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 01:00:00 ق.ظ ]
|