خوشه های کسب و کار |
![]() |
دانلود پایان نامه مدیریت درباره بکارگیری استراتژی موفق
بکارگیری استراتژی موفق برای بکارگیری استراتژی موفق بنگاه، چهار گروه وسیع از موضوعات باید مورد توجه قرار گیرد: ۱- مرزهای بنگاه: بنگاه چه کاری باید انجام دهد، این کارها چقدر باید بزرگ باشد و بنگاه باید وارد کدام رشته از کسب وکارها شود؟ مرزهای بنگاه تعریفکنندهی کاری است که بنگاه انجام میدهد. مرزها میتوانند در […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره بکارگیری استراتژی موفق
بکارگیری استراتژی موفق برای بکارگیری استراتژی موفق بنگاه، چهار گروه وسیع از موضوعات باید مورد توجه قرار گیرد: ۱- مرزهای بنگاه: بنگاه چه کاری باید انجام دهد، این کارها چقدر باید بزرگ باشد و بنگاه باید وارد کدام رشته از کسب وکارها شود؟ مرزهای بنگاه تعریفکنندهی کاری است که بنگاه انجام میدهد. مرزها میتوانند در […]
مفهوم قابلیت های بازاریابی
قابلیت های بازاریابی به عنوان فرایندهای تکمیلی تعریف شده اند که برای بکارگیری دانش، مهارت ها و منابع مشترک شرکت در مقابل نیازهای مربوط به بازار تجارت طراحی شده اند، که کسب و کارها را قادر می سازند تا به کالاها و خدماتشان ارزشی را افزوده کنند و تقاضاهای رقابتی را براورده کنند.(احمدی،۱۳۸۹) قابلیت های […]
مدلهای مدیریت روابط مشتریان (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری را چه استراتژی، فرایند، فناوری یا نوعی فلسفۀ بازاریابی بدانیم، جهت دستیابی به اهدافش دارای مراحلی است که از دیدگاه های مختلف قابل طرح و بررسی است(الهی و حیدری، ۱۳۸۴) در این قسمت به بررسی اجمالی به مدل چرخۀ حیات CRM و مدل راسل که مراحل مدیریت روابط مشتریان بر روی […]
اعتبارسنجی واحدهای تجاری دریافت کننده تسهیلات مالی
داده کاوی و تاریخچه پیدایش آن امروزه متخصصین وآگاهان، توسعه تجارت جهانی را منوط به توسعه تجارت الکترونیک دانسته و همچنین بانکداری الکترونیک و استفاده از تکنیکها، مدل ها و ابزارهای مناسب را نیز موجب حضور موفق تر مؤسسات مالی و بانکها در عرصه رقابت و تجارت جهانی قلمداد می نمایند. بانکها در فضای رقابتی […]
اعتبارسنجی واحدهای تجاری دریافت کننده تسهیلات مالی سیستم بانکی ایران
در سیستم بانکی ایران، تجهیز منابع و تخصیص آن در قالب تسهیلات مالی کماکان اصلی ترین وظیفه بانک های تجاری را تشکیل می دهد. در بخش تخصیص منابع، توجه به این نکته حائز اهمیت است که نرخ سود تسهیلات اعطایی فراتر از سیاست های پولی به عنوان ابزاری جهت اعمال سیاستهای اقتصادی در بخش های […]
مولفه های هوش هیجانی :
هر چند هوش هیجانی با هوش شناختی IQ ارتباط دارد ولی از لحاظ مفهوم نظری و عملکرد کاملا با آن تفاوت دارد مولفه های هوش هیجانی به قرار زیر است : درون فردی : شامل خود شکوفایی به استقلال و خود آگاهی عاطفی بین فردی : همدلی و مسئولیت اجتماعی سازگاری : شامل توان حل […]
عشق در شعرهای شاملو و نیما
ب ـ عشق به مفاهیم انسانیدر این دوره¬ نیما به جهان هستی و انسانی به عنوان یک کل می نگرد نه انسانی جزئی به عنوان یک معشوق. در این دوره عشق شایسته ی آن است که نثار انسان و انسانیت گردد. عشق سرشار از همدردی و شفقت. آرمان های انسانی و آرزوی رستگاری و رهایی […]
شبیه سازی مونت کارلو، خدمات پس از فروش
۲-۲-۱-۵: پیش ارزیابی تامینکنندگان در بحث انتخاب تامینکننده به علت ازدیاد مراکز انتخاب تامین کننده همواره کثرت انتخاب ها امری اجتناب ناپذیر است. در اکثر موارد تاکید بر این است که از بین تعداد بسیاری از تامینکنندگان،گزینههای برتر انتخاب شوند تا بتوان با آنها پیوندهای استراتژیک و روابط بلند مدت بر قرار کرد. اساس این […]
انگیزه های سفر، برنامه ریزی
تحقیقات اولیه در زمینه رفتار خرید سوغات و صنایع دستی گردشگران توسط لیترال صورت گرفته است. لیترال (۱۹۹۰) به بررسی معانی نمادین صنایع دستی برای گردشگران پرداخت. گردشگران معانی گوناگونی از صنایع دستی خریداری شده، داشتند. بر اساس معانی که آنان بیان کردند، لیترال گردشگران را به پنج خوشه طبقه بندی کرد: گردشگران خرید محور، […]
فروشگاه های زنجیره ای، بازار صادرات
صنایع دستی تجاری : این محصولات نیز به سبک سنتی ساخته می شوند اما ممکن است در زمینه طراحی با خریدار مشورت شود و مطابق خواست و سلیقه خریدار در آن تغییراتی داده شود و با خواست او انطباق یابد. حجم محصولات تولیدی می تواند زیاد باشد. این نوع از صنایع دستی در فروشگاه های […]
طرح واره های ناسازگار اولیه، طرحوارههای ناسازگار اولیه
۲-۶-۲-۳- رضایت از زندگیتعریف جامع رضایت از زندگی چندان آسان نیست زیرا هر فرد از این مفهوم برداشتی متفاوت دارد. برخی رضایت از زندگی را در رسیدن به هدفی خاص جستجو می کنند و برخی دیگر آن را به معنای داشتن تحصیلات دانشگاهی، ازدواج، تندرستی، موفقیت شغلی و فرزندان موفق و سالم می دانند.رضایت از […]
توانمندسازی کارکنان، سازمان امور مالیاتی
۱-۳ سؤال اصلی تحقیق گذاشتن موقعیتهای مشکلزا بدون از پای در آمدن، این افراد کمتر دچار ناامیدی می شوند و بحرانها و مشکلات را بهتر میگذرانند. قلمرو تحقیق قلمرو موضوعی: تحقیق حاضر از نظر موضوعی در حوزه مدیریت رفتار سازمانی است. قلمرو زمانی: تحقیق حاضر از اردیبهشت ماه ۹۳ الی بهمن ماه ۹۳ […]
عوامل موثر بر بازاریابی، استراتژی های بازاریابی
نوربخش و پشتک(۱۳۹۲)، ” بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل( ” هدف از این پژوهش بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده میباشد. در این پژوهش استراتژیهای بازاریابی از دو دیدگاه مورد بررسی قرار میگیرند. دیدگاه اول […]
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-04-17] [ 09:11:00 ب.ظ ]
|