دوربین دیجیتال |
![]() |
دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه ای
چکیده این محصول : انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۶۶ نظر ۵۹,۷۲۶ بازدید تولید محتوای دیجیتال نیاز امروزی هر کار و کاسبی ای حساب می شه و واسه ایجاد محتوای دیجیتال حرفه ای نیاز به تخصص و ابزاره، در این دوره همه اون تخصصی که واسه تولید محتوای دیجیتال نیاز دارین به طور کامل آموزش داده شده. […]
دیجیتال مارکتینگ با ساخت ویدئو کلیپ برای شبکه های اجتماعی
لطفا به این مطلب رای بدین [رای ها: ۱۹ امتیاز: ۴٫۸] آموزش جفت و جور و تولید ویدیو کلیپ واسه اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی ۱۶ وسیله ساخت ویدیو کلیپ و انیمیشن واسه رسانه های اجتماعی ویدئو ها نقش مهمی در رسانه های اجتماعی اجرا می کنن. پس اهمیت وسایل برش، ویرایش و منتشر کردن […]
اهمیت ویدئو در دیجیتال مارکتینگ
لطفا به این مطلب رای بدین [رای ها: ۶ امتیاز: ۵] به چه دلیل باید در ویدیو مارکتینگ سرمایه گذاری کنیم؟ امروزه ویدیو مارکتینگ به عنوان یکی از قوی ترین وسیله های به حساب می رود و هرروزه به محبوبیت اون بین کاربران، اضافه می شه. شاید یکی از دلایل اصلی موفقیت این وسیله، گیرا […]
آموزش دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری
لطفا به این مطلب رای بدین [رای ها: ۸ امتیاز: ۴٫۵] الگوی کامل روش هدف دار بازاریابی دیجیتال شروع پروسه با سفر به “ارزش از دیدگاه مشتری” که بطور هدف دار، یعنی ایجاد یه رابطه جدید با مشتریان بالقوه و تبدیل اونا به مشتریائی وفادار و همیشگی . این سفر روندیه که هر مشتری […]
پایان نامه با موضوع تعیین خرابی خطوط فشارقوی برق به کمک پردازش تصویر دیجیتال
چکیده مهمترین گام در فرآیند نگهداری خطوط فشار قوی، شناخت نوع خرابی ها، وسعت و شدت آنها است. در زمینه عیب یابی و تعمیر کابل نیز فقدان یک مرجع و استاندارد مناسب مشهود است، اگر چه دانشگاه صنعت آب و برق در جزوه ای روشهایی جهت عیب یابی کابل ها ارائه داده است اما اولاً […]
پایان نامه ارائه الگوریتم کنترل ترافیک در تصاویر ویدئویی دیجیتال با استفاده از سیستم های نرو – فازی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب دانشکده تحصیلات تکمیلی “M.Sc” پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مهندسی برق – کنترل عنوان : ارائه الگوریتم کنترل ترافیک در تصاویر ویدئویی دیجیتال با استفاده از سیستم های نرو – فازی برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود تکه هایی از […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش
ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش
ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با […]
نگرش تحولی – ماتریسی برای توسعه فاوا در مدارس
نگرش تحولی رویکرد تحولی ، با مدارسی که فاوا را خلاقانه برای بازسازی و تجدیدنظر در سازمان مدرسه به کار برده اند ارتباط دارد . فاوا به عنوان یک بخش اصلی اما نامرئی بهره وری شخصی و روش حرفه ای جلوه می کند . اینک کانون برنامه ی درسی غالبا دانش آموز محوری بوده و […]
جستجو صوتی گوگل چیست ؟
چیجوری سایت خود رو واسه جستجوهای صوتی بهینه سازی کنیم؟ جستجو صوتی گوگل چیه ؟ بله درست شنیدید و تعجب نکنین.بهینه سازی واسه جستجوهای صوتی ! در کانال تلگرام سئو روز درباره مفاهیم جستجوی صوتی توضیحاتی دادم .از اونجایی که موتورهای جستجوگر اولین بار که در سال ۱۹۹۰ به دنیا معرفی شدن ساختار متفاوتی داشتن و با […]
Digikala چگونه توانست دیجیکالا بشود؟
بازاریابی اینترنتی، داستان موفقیت کسب و کارا Digikala چیجوری تونست دیجی کالا بشه؟ ۳۰ آبان ۱۳۹۵ داستان شکل گیری دیجی کالا به سال ۱۳۸۳ بر می شه و با دو داداش به نام های سعید و حمید محمدی شروع می شه. این دو داداش علاقه بسیار زیادی به عکاسی داشتن و به خاطر همین تصمیم […]
تاثیر سئو در کسب و کار
در دنیای امروز که با اینترنت میشه اجناس و فعالیتای خود رو به تموم جهان معرفی کرد، بنابر این راه اندازی یه سایت واسه معرفی کسب وکار، یکی از رموز موفقیت شما در بازار کاره. هر چی سایت شما کیفیت بهتری نسبت به رقبا داشته باشه، از نظر گوگل رتبه بهتری دریافت انجام میده و […]
ارتباط سازمان با مشتری، جلب رضایت مشتریان
پیچیده ترو رقابتی می شود، کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. رضایت مشتری امری فراتر از یک تاثیر مثبت بر روی تلاشهای به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه منبع سودآوری نیز برای شرکت تلقی میشود (شاهین و صالحزاده، ۱۳۹۰).در […]
استراتژی های بازاریابی، نیازهای اجتماعی
سیگموند فروید فرض کرد که مردم تا حدود زیادی نسبت به نیروهای واقعی روانشناختی که بر رفتارهایشان تأثیر گذار است، ناآگاه اند. او مردمی را مشاهده کرده بود که در حال رشد، امیال زیادی را سرکوب می کردند. این نیازها، هرگز به طور کامل محو نمی شدند یا قابل کنترل نبودند؛ بلکه در آرزوها، در […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 06:03:00 ق.ظ ]
|