پایان نامه عوامل ارتباطی و انسانی بر جذب منابع در شعب بانک رفاه از دیدگاه مشتریان و مدیران

روش های تجهیز منابع قبل ازتصویب و اجرایی شدن قانون عملیات بانکداری بدون ربا، سیستم نظام بانکی کشور در قسمت تجهیز منابع به شیوه سنتی عمل می نمود که در ادامه به آن اشاره می نماییم. ۲-۳-۱-۱- تجهیز منابع در بانکداری سنتی ۱- سپرده های جاری(حساب جاری) ۲- سپرده های پس انداز(حساب های پس انداز) […]

پایان نامه شرایط فیزیکی برجذب منابع در شعب بانک رفاه اصفهان از دیدگاه مشتریان و مدیران

وش های تخصیص منابع نظام بانکداری بدون ربا منابع تجهیز شده را بر اساس یک طبقه بندی کلی در قالب سه دسته از عقود با نامهای عقود مشارکتی، عقود مبادله ای، سایر عقود به مشتریان خود تخصیص می دهد که در زیر به آن اشاره شده است. ۲-۳-۲-۱- عقود مشارکتی در عقود مشارکتی بانک […]

پایان نامه عوامل وابستگی سازمانی برجذب منابع در شعب بانک رفاه از دیدگاه مشتریان و مدیران

عوامل برون سازمانی عوامل تعیین کننده بیرونی فراتر از مدیریت بانک هستند که به دو دسته عواملی تقسیم می شوند: الف)مالکیت و مقیاس بانک: در کشورهای سوسیالیستی بانک ها معمولاً ملی، در کشورهای سرمایه داری بانک ها خصوصی و معمولاً در کشورهای جهان سوم بانک ها نیمه دولتی می باشند. ب) عواملی که به شرایط […]

پایان نامه جذب منابع در شعب بانک رفاه بر حسب اهمیت از دیدگاه مشتریان و مدیران

قلمرو پژوهشیکی از شرایط موفقیت هر تحقیق، تعیین قلمرو و یا دامنه تحقیق می باشد. چرا که انجام تحقیق به صورت کلی و عام تا حدی غیر عملی است. لذا باید سعی نمود که تحقیق را تا حد ممکن محدود نمود و قلمرو آن را مشخص کرده و سپس اقدام به انجام آن نمود. در […]

پایان نامه عوامل خدماتی برجذب منابع درشعب بانک رفاه از دیدگاه مشتریان و مدیران

مقدمهنظام بانکی دولتی ایران به عنوان مراکز مالی که اکثریت مردم با آنها سر و کار دارند، امروزه با چالش های بی شماری مواجه هستند. حضور بانک های خصوصی، ظهور بحران های مالی در سرتاسر جهان، زمزمه فعالیت بانک های خارجی و همچنین پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی، نیاز به تغییر نگرش در نحوه […]

پایان نامه عوامل مالی برجذب منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان از دیدگاه مشتریان و مدیران

دارایی هادارایی های بانک در واقع نشان دهنده نحوه مصرف وجوهی است که بانک در اختیار دارد. اجزای دارایی به این شرح است:الف)دارایی های خارجی بانک ها علاوه بر عملیات بانکی مانند اعطای اعتبار و در اختیار گذاشتن تسهیلات، اقدام به خرید و فروش ارز نیز می نمایند. این امر که به منظور کسب سود انجام […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان مقدمه :امروزه با توجه به اهمیت حیاتی که صنعت بیمه در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ها دارا می باشد نیاز به آن اجتناب ناپذیر […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان هتل های ۴ و ۵ ستاره استان اصفهان

چکیدههدف از این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان هتل های ۴ و ۵ ستاره استان اصفهان براساس مدل سروکوال است. تحقیق حاضر کاربردی و روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی –استنباطی و از نوع پیمایشی می باشد.جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق, کلیه افرادی است که حداقل یکبار […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان هتل های ۴ و ۵ ستاره استان اصفهان

چکیده هدف از این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان هتل های ۴ و ۵ ستاره استان اصفهان براساس مدل سروکوال است. تحقیق حاضر کاربردی و روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی –استنباطی و از نوع پیمایشی می باشد.جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق, کلیه افرادی است که حداقل […]

ارزش از دیدگاه مشتری، وفاداری مشتریان

– هنگامی که شرکت بتواند از کانال‌های توزیع کنونی استفاده کند و محصولات جدید را به مشتریان کنونی عرضه کند.– هنگامی که در مقایسه با محصولات کنونی شرکت، محصولات جدید دارای الگوی فروش مغایر با چرخه حیات محصولات کنونی باشند. (شاه طهماسب و همکاران، ۱۳۸۸)۲-۲-۸- ارتباط تنوع خدمات با ارزش از دیدگاه مشتریان اپراتور تلفن […]

کیفیت خدمات به مشتریان، ارزش از دیدگاه مشتری

سایر ملاحظات: ادراکات ذهنی بر پایه نام و نشان، معرفی کردن با آگهی و تبلیغات. این ویژگی‌های کیفیت توسط مشتری نسبت به هزینه تولید سنیجده می‌شود. عموماً مشتریان برای سطحی از کیفیت که انتظار دارند پول می‌پردازند. اگر آنها از کیفیت محصول راضی باشند برای آن پول پرداخت می‌کنند. ابعاد کیفیت خدمت تا حدی از […]

ارزش از دیدگاه مشتری، انتظارات مشتریان

۲-۲-۵-۲-مولفه خدمات طراحی و آماده‌سازی بستر فیزیکی گردشگری، تنها آغاز ارائه یک محصول گردشگری است. بستر‌های فیزیکی نیازمند خدمات هستند تا بتوانند برای گردشگران مفید واقع شوند. خدمات، اشاره به انجام وظایف مورد نیاز برای برآورده‌کردن نیازهای گردشگران دارند. به‌عنوان مثال، یک هتل نیاز به مدیریت، فرایندهای پیش‌خوان[۳۳]، خانه‌داری، نگهداری و غذا و نوشابه است […]

ارائه خدمات بهتر به مشتریان، دیدگاه بازاریابی رابطه مند

t کیفیت، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی، هر چند که غالباً به طور مجزا مدیریت می­شوند ارتباط نزدیکی با هم دارند دیدگاه بازاریابی رابطه مند بین این دو عنصر انسجام و یکپارچگی برقرار می­کند (Kasabov, 2007).تعاریف مختلفی توسط محققان و تئوری­پردازان برای بیان معنی و مفهوم بازاریابی رابطه­مند مطرح شده است که در ادامه […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دسته بندی مشتریان بانکی

۲-۳- دسته بندی مشتریان بانکی هرم مشتری یکی از مدلهای مفهومی دسته بندی مشتریان است که دارای چهار سطح می باشد. ردیف پلاتینیومی: مشتریان این ردیف، بسیار سودآور و وفادار به شرکت هستند. آنهامحصولات و خدمات زیادی از شرکت خریداری می کنند. هزینه نگهداری آنان پاییناست و تبلیغات مثبت از محصولات شرکت را دهان به […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...