رتبه بندی شرکت |
![]() |
پایان نامه مدیریت درباره : اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه :
اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه : ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت بیمه کمک به شرکت ها و مدیران شرکت های بیمه ای، فعالان اقتصادی و جامعه برای اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی؛ ایجاد و بالا بردن رقابت سالم غیر قیمتی؛ شفاف سازی بازار؛ بالا بردن کارائی بازار (پیشین، ۱۳۸۸، ص ۱۶). ۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه :
اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه : ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت بیمه کمک به شرکت ها و مدیران شرکت های بیمه ای، فعالان اقتصادی و جامعه برای اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی؛ ایجاد و بالا بردن رقابت سالم غیر قیمتی؛ شفاف سازی بازار؛ بالا بردن کارائی بازار (پیشین، ۱۳۸۸، ص ۱۶). ۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه […]
اندازه گیری عملکرد، رتبه بندی شرکت ها
به طور کلی عملکرد یعنی به انجام رساندن آنچه سازمان از فرد می خواهد.عملکرد افراد در سه سطح فردی،گروهی،سازمانی بررسی می شود.همچنین در هر سطحی عوامل مختلفی بر رفتار افراد تاثیر می گذارد.مثلا در سطح فردی عواملی چون شخصیت،ادراک،توانایی،استرس و…بر عملکرد تاثیر می گذارد.در سطح گروهی عواملی چون ارتباطات،رفتار بین گروهی،تعارضات و رهبری تاثیر گذار […]
رتبه بندی شرکت ها، و رتبه بندی
بنابراین شاخص کمینه حداکثر زیان بازه کارایی را انتخاب خواهد کرد که شرایط زیر را ارضا کند و بهترین بازه کارایی باشد:براساس تجزیه و تحلیل های بالا، ما تعریف های زیر را برای مقایسه و رتبه بندی بازه های کارایی می دهیم.تعریف. با در نظر گرفتن ، به عنوان مجموعه بازه های کارایی، حداکثر افت […]
اندازه گیری عملکرد، رتبه بندی شرکت ها
۲-۲-عملکرد به طور کلی عملکرد یعنی به انجام رساندن آنچه سازمان از فرد می خواهد.عملکرد افراد در سه سطح فردی،گروهی،سازمانی بررسی می شود.همچنین در هر سطحی عوامل مختلفی بر رفتار افراد تاثیر می گذارد.مثلا در سطح فردی عواملی چون شخصیت،ادراک،توانایی،استرس و…بر عملکرد تاثیر می گذارد.در سطح گروهی عواملی چون ارتباطات،رفتار بین گروهی،تعارضات و رهبری […]
اندازه گیری عملکرد، رتبه بندی شرکت ها
در سطح گروهی عواملی چون ارتباطات،رفتار بین گروهی،تعارضات و رهبری تاثیر گذار می باشد.و در نهایت عواملی چون فرهنگ سازمانی،ساختار سازمانی،محیط سازمان و …بر عملکرد سازمانی تاثیر می گذارد. ۳-۲- ارزیابی عملکرد پیشرفت جوامع و رشد و گستردگی فعالیت های مختلف در دوران معاصر موجب با اهمیت تر شدن ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت […]
پایان نامه طراحی مدل رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دانشگاه تهران دانشکده مدیریت خلاصه رساله دکترای مدیریت مالی عنوان : طراحی مدل رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها (مورد صنعت مواد غذایی و آشامیدنی ) مقدمه :قبل از جنگ جهانی اول ، به دلیل عدم توسعه بازارهای مالی و جدا نبودن مدیریت […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی شرکت های بیمه
چکیده فعالان بازار سرمایه و ذینفعان شرکت های عرضه کننده سهام به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن شرکت های مشابه را مقایسه نمایند و بر این اساس و با در نظر گرفتن هدف از سرمایه گذاری سهام مورد نظر را انتخاب نمایند. بنابراین طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های […]
پایان نامه مدیریت : مفهوم حاکمیت شرکتی
مفهوم حاکمیت شرکتی در سال های اخیر، حاکمیت شرکتی به یک جنبه اصلی و پویای دنیای تجارت تبدیل شده و توجه به آن به طور روز افزون رو به افزایش است. اینک توجه و پیشرفت در ساز و کار های حاکمیت شرکتی در سطح جهانی صورت می گیرد.سازمانهای بین المللی مانند سازمان همکاری و توسعه […]
پایان نامه مدیریت : مفهوم حاکمیت شرکتی
مفهوم حاکمیت شرکتی در سال های اخیر، حاکمیت شرکتی به یک جنبه اصلی و پویای دنیای تجارت تبدیل شده و توجه به آن به طور روز افزون رو به افزایش است. اینک توجه و پیشرفت در ساز و کار های حاکمیت شرکتی در سطح جهانی صورت می گیرد.سازمانهای بین المللی مانند سازمان همکاری و توسعه […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU
الگوی رضایتمندی مشتری در آمریکا این مدل در سال ۱۹۹۴ با همکاری مشترک انجمن کیفیت آمریکا، دانشکده تجارت دانشگاه میشیگان ارائه شد. این مدل بر گرفته از مدل کشور سوئد است. مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا، مدلی ساخت یافته و در برگیرنده تعدادی از متغیرها و روابط علی بین آنهاست. شاخص رضایت مشتری در […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU
الگوی رضایتمندی مشتری در آمریکا این مدل در سال ۱۹۹۴ با همکاری مشترک انجمن کیفیت آمریکا، دانشکده تجارت دانشگاه میشیگان ارائه شد. این مدل بر گرفته از مدل کشور سوئد است. مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا، مدلی ساخت یافته و در برگیرنده تعدادی از متغیرها و روابط علی بین آنهاست. شاخص رضایت مشتری در […]
پایان نامه مدیریت : مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU
سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند […]
پایان نامه مدیریت : مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU
سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 01:31:00 ب.ظ ]
|