رسانه های الکترونیکی |
![]() |
برنامه ریزی منابع سازمان، رسانه های الکترونیکی
بدین معنا که کدامیک از اجزای زنجیره تامین را باید درجه یک و کدام را باید درجه دو تلقی کرد، سازماندهی این اجزا چگونه باید انجام شود تا ساختار زنجیره تامین جامع تری داشته باشند و بررسی زنجیره تامین به عنوان یک مجموعه ادغام شده است(ویگی پدیا،۲۰۰۸).آقای بازوتوپولوس برای مشخص کردن اجزای زنجیره تامین به بررسی متون مربوطه پرداخت. او بر اساس این تحقیق، اجزای زنجیره تامین زیر را معرفی نمود: مدیریت روابط مشتری: در برگیرنده اجزای درجه یک فرآیند مدیریت روابط مشتری و اجزای درجه دو مانند سنجش با استفاده از معیار و انجام شفارشات می باشد. تولید و تجاری سازی محصول: در برگیرنده اجزای درجه یک مدیریت داده های محصول و اجزای درجه دو مانند سهام بازار، رضایت مندی مشتری، حاشیه سود و سود سهامداران می باشد. آماده سازی و پشتیبانی…
رسانه های الکترونیکی، ارتباطات سازمانی
بنابراین نوعی تعهد پذیرفته شده و الزام آور به عدالت، برای عدالت محور شدن رفتار و کردار مدیران، موضوعیت و اصالت دارد یعنی رعایت عدالت باید جزئی از هدف و فراگرد نیل به هدف باشد تا عدالت رویه ای در سازمان محقق گردد.بنابراین باید دررسالت نامه، هدف نامه و شرح خط مشی ها و تصمیمات سازمان، تصریح شود که:«هرگونه تلاش برای نایل ساختن سازمان به اهدافش باید عادلانه و منصفانه باشد!»بدین ترتیب، همه افراد سازمان باید باور داشته باشندکه عدالت یکی از اصلی ترین و محوری ترین شاخص های ارزیابی و قضاوت درباره رفتار در سازمان است. درواقع یکی ازموانع اصلی تحقق عدالـت درسازمـان ها، عدالت محورنبودن اهداف آن ها است. به ویژه توجه به این که در بوروکراسی های ماشینی، بیشترین وجه همت و انرژی سازمان ها، به تحقق اهداف معطوف می…
فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانههای الکترونیکی
صنعت گردشگری یکی از موفقترین حوزهها در بازار الکترونیکی است. چراکه صنعتی مشتری محور بوده که خدمات و اطلاعات نقش بزرگی در فرایند تبادلات آن بازی میکند (جوو، ۲۰۰۲). مشتریان افرادی هستند که قصد سفر دارند یا سازمان هایی هستند که گروههایی را برای سفر برنامهریزی میکنند (سازمانهایی که برای کارمندان خود به دنبال خدمات مسافرتی هستند و یا سازمانهایی که قصد فروش خدمات مسافرتی ما را به دیگران دارند). همانگونه که هستیشناسی مدل کسبوکار گردشگری ارائه شده در شکل ۷ نشان میدهد (در فصل دوم به تفصیل به آن پرداخته شده)، گردشگران که مشتریان صنعت گردشگری به شمار میروند را میتوان به اشکال گوناگونی بخشبندی کرد. گردشگران دارای ویژگیهای جمعیتشناختی، رفتاری، روانشناختی، انگیزشی مختلفی بوده و از مناطق جغرافیایی گوناگونی هستند. هر دسته از آنها دارای نیازها و خواستههای مخصوص به خود…
رسانههای الکترونیکی، شرایط زیست محیطی
۱ـ تمامی طرحها با مسئولیت وزیر و یا بالاترین مقام اجرایی دستگاه ذیربط و تائید شورای اقتصاد، باید دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی باشد و مجموع هزینههای اجرای کامل آنها از سقفهای تعیین شده تجاوز نکند. تعیین زمانبندی دریافت و بازپرداخت تسهیلات هر طرح و میزان استفاده آن از ساخت داخل با توجه به ظرفیتها، امکانات و تواناییهای داخلی و با رعایت قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی، تولیدی صنعتی و اجرایی کشور در اجرای پروژهها و ایجاد تسهیلات به منظور صدور خدمات مصوب ۱۲/۱۲/۱۳۷۵ و نیز رعایت شرایط زیست محیطی در اجرای هر یک از طرحها باید به تصویب شورای اقتصاد برسد.۲ـ قبل از عقد قرارداد، با ارائه توجیهات فنی و اقتصادی، با سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور موافقتنامه مبادله کنند.د- تمامی معاملات و قراردادهای خارجی را که بیش…
پایان نامه مسئولیت کیفری ناشی از فعالیت رسانههای الکترونیکی در حقوق ایران
قوه قضاییه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد(M.A) رشته: حقوق جزا و جرمشناسی عنوان: مسئولیت کیفری ناشی از فعالیت رسانه های الکترونیکی در حقوق ایران استاد راهنما: دکتر علیرضا جمشیدی استاد مشاور: دکتر عبدالصمد خرمآبادی پاییز۱۳۹۲ مبادله اطلاعات و اندیشهها بین افراد انسانی از شرایط ضروری زندگی اجتماعی است. برقراری ارتباط بین افراد و گروهها، مستلزم وسایل خاصی است؛ که به کمک آنها انسانها بتوانند پیامها و خواستهای خویش را به یکدیگر منتقل کنند، با محیط زندگی بهتر آشنا شوند، خود را با آن هماهنگ سازند و یا برای بهبود شرایط آن اقدام نمایند[۱] .رسانه از ایما و اشاره و دود و کبوتر شروع شده تا به اینترنت و ماهواره رسیده است. دود و آتش از وسایل اولیه ارتباطات محسوب میشود. از آتش در شب و از دود…
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از سازو کارهای ارزشیابی شرایط و زمینههای لازم را برای شفافیت عملکرد، پاسخگویی نظامهای آموزشی و اطلاع از میزان تحقق اهداف و مقاصد فراهم می کند. برای ارزیابی از برنامههای آموزشی باید فهمید که چگونه دانشجویان برای مشاغل آینده مهیا میشوند، تعیین احتیاجات آموزشی به صورت عدد و رقم دورۀ تحصیل با تجهیزات کافی نیست، باید شرایط تعلیم و تربیت، روشها و کیفیت اجرا در آنها را نیز در نظر گرفت(خلیفه و رضوی،۱۳۹۱). کیفیت در آموزش عالی به تغییر…
پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از سازو کارهای ارزشیابی شرایط و زمینههای لازم را برای شفافیت عملکرد، پاسخگویی نظامهای آموزشی و اطلاع از میزان تحقق اهداف و مقاصد فراهم می کند. برای ارزیابی از برنامههای آموزشی باید فهمید که چگونه دانشجویان برای مشاغل آینده مهیا میشوند، تعیین احتیاجات آموزشی به صورت عدد و رقم دورۀ تحصیل با تجهیزات کافی نیست، باید شرایط تعلیم و تربیت، روشها و کیفیت اجرا در آنها را نیز در نظر گرفت(خلیفه و رضوی،۱۳۹۱). کیفیت در آموزش عالی به تغییر…
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد استانداردهایی جهت رویارویی با مسایل و مشکلات مرتبط با گسترش روزافزون بکارگیری فناوریهای نوین در امر آموزش و فراگیری میباشد (مومنی راد و علی آبادی،۱۳۸۹). استاندارد اسکورم اسکورم یک سری عملیات است که بر روی اجزاء محتوای الکترونیکی صورت میگیرد تا آنها را به یک شکل واحد در آورد. هدف اصلی و تأکید ویژه آن بر همسوسازی ویژگیهای معین شده توسط سایر گروه های استاندارد سازی یادگیری الکترونیکی و همچنین طراحی و پیاده سازی محیط زمان اجرا برای…
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و اطلاعات را تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزشیابی میکند و آنها را به شکل اطلاعات و دانش مفید و قابل استفاده ارائه میدهد. او به مثابه تولید کنندۀ دانش، با بهره گرفتن از منابع و فناوریهای نو، اعتماد به نفس، صلاحیت، راهبردهای مدیریت اطلاعات و مهارتهای فنی لازم را کسب میکند تا بتواند در زندگی روزمره و در محیط کار خود ابزارهای فناورانه و ارتباط جمعی را با موفقیت راهاندازی کند و مورد استفاده قرار دهد(خسروری،۱۳۸۶). برای اینکه…
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد استانداردهایی جهت رویارویی با مسایل و مشکلات مرتبط با گسترش روزافزون بکارگیری فناوریهای نوین در امر آموزش و فراگیری میباشد (مومنی راد و علی آبادی،۱۳۸۹). استاندارد اسکورم اسکورم یک سری عملیات است که بر روی اجزاء محتوای الکترونیکی صورت میگیرد تا آنها را به یک شکل واحد در آورد. هدف اصلی و تأکید ویژه آن بر همسوسازی ویژگیهای معین شده توسط سایر گروه های استاندارد سازی یادگیری الکترونیکی و همچنین طراحی و پیاده سازی محیط زمان اجرا برای…
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و اطلاعات را تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزشیابی میکند و آنها را به شکل اطلاعات و دانش مفید و قابل استفاده ارائه میدهد. او به مثابه تولید کنندۀ دانش، با بهره گرفتن از منابع و فناوریهای نو، اعتماد به نفس، صلاحیت، راهبردهای مدیریت اطلاعات و مهارتهای فنی لازم را کسب میکند تا بتواند در زندگی روزمره و در محیط کار خود ابزارهای فناورانه و ارتباط جمعی را با موفقیت راهاندازی کند و مورد استفاده قرار دهد(خسروری،۱۳۸۶). برای اینکه…
پایان نامه گردشگری و رسانه
گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیتهای مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطهای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر گرفتن این واقعیت که رسانهها به عنوان ابزارهای فرهنگی، نقش بی بدیلی در تصویرسازی از مکانها و جاذبههای گردشگری دارند، پرداختن به مطالعه در زمینه رسانه و گردشگری بسیار ضروری و با اهمیت به نظر میرسد (رضاقلی زاده، ۱۳۸۹). مطابق با نظریه رسانههای قدرتمند، رسانهها باید از مرزهای سازمانی عبور کرده و با حرفهایگری و تخصص، مدیران و کارکنان سازمانهای گردشگری را از فواید حضور گردشگر در جامعه آگاه سازند و شیوههای برخورد با آنان را آموزش دهند….
پایان نامه گردشگری و رسانه
گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیتهای مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطهای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر گرفتن این واقعیت که رسانهها به عنوان ابزارهای فرهنگی، نقش بی بدیلی در تصویرسازی از مکانها و جاذبههای گردشگری دارند، پرداختن به مطالعه در زمینه رسانه و گردشگری بسیار ضروری و با اهمیت به نظر میرسد (رضاقلی زاده، ۱۳۸۹). مطابق با نظریه رسانههای قدرتمند، رسانهها باید از مرزهای سازمانی عبور کرده و با حرفهایگری و تخصص، مدیران و کارکنان سازمانهای گردشگری را از فواید حضور گردشگر در جامعه آگاه سازند و شیوههای برخورد با آنان را آموزش دهند….
پایان نامه ویژگی های اسباب بازی مناسب
مدارس هوشمند تا چند سال قبل، آموزش رایج در مدارس کشور، یک آموزش سنتی و یا به عبارت دیگر آموزش فقط شنیداری بود. حداکثر اقدام تصویری در خصوص موضوعات مورد آموزش، نصب بعضی پوسترهای رنگی روی تخته سیاه کلاس بود. در روش دیداری- شنیداری سعی می شود آموزش به کمک فیلم، انیمیشن، نماهنگ و … ارائه گردد. در این روش ماندگاری مطلب بیشتر است. در ضمن در روش دیداری- شنیداری مطالب علمی در محیطی جذابتر و در مدت زمان کمتر قابل انتقال است (شفیع پورمطلق و همکاران، ۱۳۹۰). در مدارس عادی، طرح درس معلم شامل مجموعه ای از دستورالعمل ها، برنامه های درسی، سوالات و تمرینات اضافه، امتحانات کلاس و … می شود. اما در مدارس چندرسانه ای علاوه بر این موارد، معلم از مواد آموزشی چندرسانه ای شامل فیلم، عکس، صدا، اسلاید…
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-20] [ 06:40:00 ق.ظ ]
|