نقش رضایت مشتری در وفاداری برند

۲-۱-۶) عوامل تاثیر گذار بر وفاداری به برند در ذیل نمونه هایی از عوامل موثر بر وفاداری آورده شده است : تمایل در تغییر برند خدماتی[۱] تغییر برند خدماتی، تمایل به تغییر برند خدماتی، وفاداری مشتری و تمایل به خرید مجدد، همه به هم مرتبط هستند؛ در حالی که وفاداری مشتری، حفظ و تمایل به […]

تداعی برند مبتنی بر شرکت، رضایتمندی مشتری

۱-۴-۱هدف اصلی سنجش رابطه بین تداعی های برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان در صنعت نساجی استان گیلان. ۱-۴-۲ اهداف فرعی سنجش تاثیر اعتماد به برند بر وفاداری مشتری. سنجش تاثیر تداعی برند مبتنی بر شرکتهای بزرگ بر اعتماد به برند. سنجش تاثیر تداعی برند مبتنی بر شرکتهای بزرگ بر وفاداری مشتریان. سنجش تاثیر تداعی […]

رضایت درونی ایده آل، ارزش ویژه برند

شکل۲-۱۴-مدل مفهومی تحقیق ( Nam et al, 2011)ارزش ویژه برند شامل ۵ بخش می­شود که عبارتند از: ۱- کیفیت درک شده؛ ۲- رفتار کارکنان؛ ۳- رضایت درونی ایده آل ؛ ۴- هویت برند؛ ۵- انسجام سبک زندگی(Nam et al, 2011). 2-9-1- کیفیت فیزیکیکیفیت فیزیکی عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا […]

رضایت درونی ایده آل، مدل ارزش ویژه برند

فرضیه اصلی۱: بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.۱- بین کیفیت فیزیکی و رضایت مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.۲- بین رفتار کارکنان و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.۳- بین رضایت درونی ایده آل و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.۴- بین هویت برند و رضایتمندی مشتریان […]

رضایت درونی ایده آل، مدل ارزش ویژه برند

۱- ۶- سنجش رابطه بین رضایتمندی مشتریان و وفاداری به برند 1-6- فرضیات تحقیقفرضیه اصلی۱: بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.۱- بین کیفیت فیزیکی و رضایت مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.۲- بین رفتار کارکنان و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.۳- بین رضایت درونی ایده آل و رضایتمندی […]

ابعاد ارزش ویژه برند، رضایت مصرف‌کننده

سنجش، شناخت و رتبه‌بندی عوامل مربوط به کیفیت فیزیکی نمایندگی‌های ایران‌خودرو که بر رضایت مصرف‌کننده در صنعت خودروسازی داخلی تأثیر دارد. بهبود در رفتار کارکنان نمایندگی‌های ایران‌خودرو که باعث افزایش رضایت مصرف‌کننده در صنعت خودروسازی داخلی. سنجش عامل تناسب با خودپنداره‌ی ایده‌آل به عنوان یکی از عوامل روانشناسی مؤثر بر رضایت مصرف‌کننده در صنعت خودروسازی […]

رضایت مصرف‌کننده، وفاداری به برند

 شکل(۳-۱) مدل مفهومی پژوهش۱-۵-۱- متغیرهای تحقیقموضوعات تحقیق دارای مفاهیمی مجرد و ذهنی هستند. برای اینکه عملاً تحقیق را انجام دهیم. مفاهیم باید به متغیر تبدیل شوند. مفاهیم وقتی به متغیر تبدیل می‌شوند که بتوانیم به آن‌ها مقدار و درجات آن‌ها را تعیین کنیم. همچنین باید بین متغیرهای وابسته، مستقل و کنترل و بین متغیرهای گسسته […]

استراتژی های بازاریابی، رضایت مندی از برند

ذهن ما متشکل از شبکه عظیمی از میلیاردها یاخته عصبی است که همگی با هم در ارتباط هستند، برخی مستقیماً و برخی به صورت مداری از طریق دیگر یاخته های عصبی وقتی کلمه ای میشنویم، ممکن است نقطه ای در شبکه ذهنی ما فعال و موجب شود کهو یا دیدن تصویر آن ممکن است معنای […]

سبک زندگی و طبقات اجتماعی – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت

سبک زندگی و اقتصاد نزدیک‌ترین مفهوم به سبک زندگی در اقتصاد را می‌توان مصرف و الگوی آن معرفی کرد و افزود: «مصرف و الگوی آن دارای سه مولفه است: سطح مصرف، ترکیب کالاهای مصرفی و نحوه مصرف». در سطح خرد؛ یعنی مطالعه رفتار مصرفی خانواده علاوه بر فاکتورهای اقتصادی نظیر قیمت کالا، سطح در آمد […]

مؤلفه‌های سبک زندگی – تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت

سبک زندگی سبک زندگی، یکی از چارچوب‌های نظری مهم در دنیای مدرن برای بررسی وضعیت زندگی افراد و طبقه‌بندی آن‌ها در بین گروه‌های مختلف است. تا پیش از جنگ جهانی دوم، مفهوم سبک زندگی اهمیت چندانی نداشت و اصولاً با این نام از آن یاد نمی‌شد. جنگ جهانی دوم با گسترش پایه‌های اجتماعی دولت رفاه […]

پایان نامه مؤلفه‌های سبک زندگی – تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت

سبک زندگی سبک زندگی، یکی از چارچوب‌های نظری مهم در دنیای مدرن برای بررسی وضعیت زندگی افراد و طبقه‌بندی آن‌ها در بین گروه‌های مختلف است. تا پیش از جنگ جهانی دوم، مفهوم سبک زندگی اهمیت چندانی نداشت و اصولاً با این نام از آن یاد نمی‌شد. جنگ جهانی دوم با گسترش پایه‌های اجتماعی دولت رفاه […]

مؤلفه‌های سبک زندگی – تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت

سبک زندگی سبک زندگی، یکی از چارچوب‌های نظری مهم در دنیای مدرن برای بررسی وضعیت زندگی افراد و طبقه‌بندی آن‌ها در بین گروه‌های مختلف است. تا پیش از جنگ جهانی دوم، مفهوم سبک زندگی اهمیت چندانی نداشت و اصولاً با این نام از آن یاد نمی‌شد. جنگ جهانی دوم با گسترش پایه‌های اجتماعی دولت رفاه […]

پایان نامه با موضوع تعاریف هویت برند – تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

هویت برند ۲-۴-۱- هویت برند هویت برند یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه بازاریابی است که در مطالعات اندکی مورد توجه قرار گرفته است. محققان و افرادی که کار عملی انجام می‌دهند به این نتیجه رسیده‌اند که هویت برند به طور موثری در ایجاد تمایز و فرایند مدیریت برند نقشی اساسی دارد. هویت برند، […]

تعاریف هویت برند – تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

هویت برند ۲-۴-۱- هویت برند هویت برند یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه بازاریابی است که در مطالعات اندکی مورد توجه قرار گرفته است. محققان و افرادی که کار عملی انجام می‌دهند به این نتیجه رسیده‌اند که هویت برند به طور موثری در ایجاد تمایز و فرایند مدیریت برند نقشی اساسی دارد. هویت برند، […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...