رضایت از زندگی |
![]() |
پایان نامه : تعیین کننده های شادی و رضایت از زندگی
تعیین کننده های شادی و رضایت از زندگی نوشته های زیادی پراکندگی و نامساوی بودن شادی و رضایت از زندگی را در بین گروه های جمعیتی مختلف و همین طور تعیین کننده های اجتماعی و روان شناختی شادی را مورد بحث قرار داده اند( استیونس و ولفرز[۱] ، ۲۰۰۸). پژوهش ها در زمینه شادمانی نشان […]
پایان نامه : تعیین کننده های شادی و رضایت از زندگی
تعیین کننده های شادی و رضایت از زندگی نوشته های زیادی پراکندگی و نامساوی بودن شادی و رضایت از زندگی را در بین گروه های جمعیتی مختلف و همین طور تعیین کننده های اجتماعی و روان شناختی شادی را مورد بحث قرار داده اند( استیونس و ولفرز[۱] ، ۲۰۰۸). پژوهش ها در زمینه شادمانی نشان […]
مقاله (پایان نامه حقوق) رضایت از زندگی:
رضایت از زندگی: برخی کیفیت زندگی را به مثابه رضایت از زندگی آوردهاند یعنی این که افراد بطور کلی از زندگیشان رضایت داشته باشند. کاتر ( ۱۹۸۵) کیفیت زندگی را به مثابه رضایت فرد از زندگی و محیط پیرامونی تعریف میکند که نیازها خواستها و ترجیحات سبک زندگی و سایر عوامل ملموس را که بر […]
مقاله (پایان نامه حقوق) رضایت از زندگی:
رضایت از زندگی: برخی کیفیت زندگی را به مثابه رضایت از زندگی آوردهاند یعنی این که افراد بطور کلی از زندگیشان رضایت داشته باشند. کاتر ( ۱۹۸۵) کیفیت زندگی را به مثابه رضایت فرد از زندگی و محیط پیرامونی تعریف میکند که نیازها خواستها و ترجیحات سبک زندگی و سایر عوامل ملموس را که بر […]
رضایت از زندگی زناشویی، عوامل فرسودگی شغلی
در تحقیق صفری و گودرزی (۱۳۸۸) تفاوت فرسودگی شغلی بین افراد و زنان و مردان با سنین مختلف و افراد مجرد و متأهل معنی دار نبوده است.کوشکی و همکاران (۱۳۸۸) در تحقیقی نشان دادند که بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس عادی و استثنایی تفاوت معنادار وجود ندارد، در صورتی که بین عزت […]
ارتباطات انسانی، رضایت از زندگی
مطالعه و بررسی هیجانها و احساسات به عنوان آخرین حد تلاش برای درک ، فهم و علت پویایی رفتار انسان از جمله موضوعهای بسیار مهم میباشد. گرچه ما میدانیم که احساسات و خلق و خوی ما می توانند تاثیر اساسی بر حیات ذهنی و اعمال و رفتار ما داشته باشند اما تا این اواخر آگاهی […]
رضایت از زندگی زناشویی، رفتار شهروندی سازمانی
احساس و ادراک، از دیدگاه فیزیولوژیک، دو فرایند متفاوت هستند. یک تحرک حسی معین، میتواند که ادراک های کاملاً متفاوتی تولید کند و تحریکهای حسی متفاوت، میتوانند که به ادراک واحدی منجر شوند. کلیه اطلاعات فیزیولوژیک، نشان میدهد که یک تحرک معین همیشه فعالیت معینی در کورتکس حسی تولید میکند، اما واقعیتها به طور آشکار، […]
برنامههای کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی کارکنان
۸ دسلر به عقیده وی اجرای برنامههای کیفیت زندگی کاری به این امر خلاصه میشود که آیا جنبههای زیر تحققیافتهاند یا خیر.۱٫ رفتار منصفانه یکسان یا حمایتی نسبت به کارکنان ۲٫ ایجاد فرصتهایی برای کارمندان تا اینکه از مهارتهای آنان تا حد امکان استفاده شود.۳٫ ارتباطات مطمئن و بازبینی کارکنان. ۴٫ فراهم آوردن فرصتهایی برای […]
توانایی لذت بردن از زندگی، رضایت از زندگی
توانایی برقراری ارتباط با دیگران و حفظ این ارتباطات و تاثیرگذاری بر آنها، توانایی صمیمیت و محبت و انتقال دوستی، که خود مستلزم خویشتنداری، همدلی و مهارت در ابراز احساسات است، در روابط میان فردی مدنظر است (هومن، ۱۳۷۶).▪ مسئولیت پذیریتوانایی ابراز خود به عنوان فردی همکار، کمکرسان و سازنده در گروههای اجتماعی تحت عنوان […]
انسجام در سبک زندگی، رضایت درونی ایده آل
رضایت درونی ایده آل: مفهوم ایدهآل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته میشود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند. همچنین این تئوری حاکی از آن است که افراد یا برند را میخرند […]
رضایتمندی و وفاداری مشتریان، انسجام در سبک زندگی
۱-۲- بیان مسئلهبر اساس پژوهشهای کاتلر(۲۰۰۵) و کاتلر و کلر(۲۰۰۶)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت […]
انسجام در سبک زندگی، رضایت درونی ایده آل
ب- رفتار کارکنان: رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند میدانند. همچنین می توان گفت که رفتار کارکنان، تصویری است که به وسیله صلاحیت و توانایی، کمک، دوستی و پاسخگویی کارکنان هتل و […]
سبک زندگی و طبقات اجتماعی – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت
سبک زندگی و اقتصاد نزدیکترین مفهوم به سبک زندگی در اقتصاد را میتوان مصرف و الگوی آن معرفی کرد و افزود: «مصرف و الگوی آن دارای سه مولفه است: سطح مصرف، ترکیب کالاهای مصرفی و نحوه مصرف». در سطح خرد؛ یعنی مطالعه رفتار مصرفی خانواده علاوه بر فاکتورهای اقتصادی نظیر قیمت کالا، سطح در آمد […]
مؤلفههای سبک زندگی – تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت
سبک زندگی سبک زندگی، یکی از چارچوبهای نظری مهم در دنیای مدرن برای بررسی وضعیت زندگی افراد و طبقهبندی آنها در بین گروههای مختلف است. تا پیش از جنگ جهانی دوم، مفهوم سبک زندگی اهمیت چندانی نداشت و اصولاً با این نام از آن یاد نمیشد. جنگ جهانی دوم با گسترش پایههای اجتماعی دولت رفاه […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 04:27:00 ب.ظ ]
|