روش SNHT |
![]() |
خرید پایان نامه : حکمرانی خوب و پاسخگویی
حکمرانی خوب و پاسخگویی از دیگر شاخصههای حکمرانی خوب پاسخگویی همه جانبه دولت(به عنوان وکیل) به شهروندان(به عنوان اصیل) و نیز شفاف سازی از طریق اطلاعات مرتبط، بهنگام، با کیفیت و قابل اعتماد است. پاسخگویی در بخش دولتی مبتنی بر این فرض است که تصمیمات و اقدامات کارگزاران همواره بر امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جوامع به شدت تأثیر می گذارد. در نظام های سیاسی مردم سالار، آراء و نظریات مردم در تصمیمات و آراء نمایندگان منتخب آنان متجلی می شود و نمایندگان مردم، مدیران و کارگزاران دستگاه حکومتی را تعیین می کنند. از این رو مردم به طور مستقیم در انتخاب مدیران و کارگزاران اجرایی دولت دخالت ندارند. از سوی دیگر مدیران سازمان های دولتی، خود سایر کارگزاران را مصوب و به آنان اختیارات واگذار می کنند. بنابراین پرسش اساسی این…
پایان نامه در مورد آمیخته بازاریابی[۱]
آمیخته بازاریابی[۱] بوردن[۲] (۱۹۶۵) ادعا میکند اولین کسی بوده که از واژه آمیخته بازاریابی استفاده کرده است . وی میافزاید این واژه توسط کالیتون[۳](۱۹۴۸) به او پیشنهاد شده است. وی مدیر بازاریابی را همچون یک سرآشپز میداند که باید همه فعالیتهای بازاریابی خود را با هم ترکیب کند تا بتواند منافع کوتاه مدت و بلند مدت سازمان خود را ارتقا دهد. مفهوم بازاریابی ابتدایی از طریقی مشابه با نظریه آمیخته بازاریابی، بر پایه ایده پارامترهای عملی در دهه ۱۹۳۰ توسط استکلبرگ[۴] بیان شده است. راسموسن[۵](۱۹۵۵) چیزی که به تئوری پارامتر مشهور شد را گسترش داد. او پیشنهاد داد که چهار عامل تعیین کننده جهت رقابت و فروش به ترتیب قیمت، کیفیت، خدمت و تبلیغات در نظر گرفته شوند. میکویتز[۶] (۱۹۵۹) این تئوری را در تئوری مفهوم چرخه عمر محصول به کار گرفت….
پایان نامه در مورد آمیخته بازاریابی[۱]
آمیخته بازاریابی[۱] بوردن[۲] (۱۹۶۵) ادعا میکند اولین کسی بوده که از واژه آمیخته بازاریابی استفاده کرده است . وی میافزاید این واژه توسط کالیتون[۳](۱۹۴۸) به او پیشنهاد شده است. وی مدیر بازاریابی را همچون یک سرآشپز میداند که باید همه فعالیتهای بازاریابی خود را با هم ترکیب کند تا بتواند منافع کوتاه مدت و بلند مدت سازمان خود را ارتقا دهد. مفهوم بازاریابی ابتدایی از طریقی مشابه با نظریه آمیخته بازاریابی، بر پایه ایده پارامترهای عملی در دهه ۱۹۳۰ توسط استکلبرگ[۴] بیان شده است. راسموسن[۵](۱۹۵۵) چیزی که به تئوری پارامتر مشهور شد را گسترش داد. او پیشنهاد داد که چهار عامل تعیین کننده جهت رقابت و فروش به ترتیب قیمت، کیفیت، خدمت و تبلیغات در نظر گرفته شوند. میکویتز[۶] (۱۹۵۹) این تئوری را در تئوری مفهوم چرخه عمر محصول به کار گرفت….
پایان نامه مدیریت : تعهد سازمانی[۱]
انواع تعاونی ها شرکت های تعاونی به لحاظ نوع فعالیت به سه دسته تولیدی، توزیعی و تولیدی – توزیعی (چند منظوره) و به لحاظ عضویت به دو گروه خاص و عام تقسیم می شود. ۱- انواع شرکت های تعاونی از نظر فعالیت ۲- انواع شرکت های تعاونی به لحاظ نوع عضویت انواع شرکت های تعاونی از نظر فعالیت شرکت های تعاونی – تولیدی کار اصلی و مهم این تعاونی ها، تولید کالا و محصول است. در شرکت تعاونی – تولیدی، معمولاً اعضای شرکت کار می کنند و حقوق و دستمزد دریافت می نمایند. این تعاونی ها، هم برای به دست آوردن منفعت و سود اعضای خود تلاش می کنند و هم از تخصص اعضای خود در اداره شرکت سود می برند، هر چند شاغل بودن کلیه اعضا در تعاونی تولیدی ضرورتی ندارد. حداقل…
پایان نامه مدیریت : تعهد سازمانی[۱]
نتیجهای پیدا نشد.
انواع تعاونی ها شرکت های تعاونی به لحاظ نوع فعالیت به سه دسته تولیدی، توزیعی و تولیدی – توزیعی (چند منظوره) و به لحاظ عضویت به دو گروه خاص و عام تقسیم می شود. ۱- انواع شرکت های تعاونی از نظر فعالیت ۲- انواع شرکت های تعاونی به لحاظ نوع عضویت انواع شرکت های تعاونی از نظر فعالیت شرکت های تعاونی – تولیدی کار اصلی و مهم این تعاونی ها، تولید کالا و محصول است. در شرکت تعاونی – تولیدی، معمولاً اعضای شرکت کار می کنند و حقوق و دستمزد دریافت می نمایند. این تعاونی ها، هم برای به دست آوردن منفعت و سود اعضای خود تلاش می کنند و هم از تخصص اعضای خود در اداره شرکت سود می برند، هر چند شاغل بودن کلیه اعضا در تعاونی تولیدی ضرورتی ندارد. حداقل…
پایان نامه مدیریت در مورد اهداف سنجش رضایت مشتری
اهداف سنجش رضایت مشتری ۱- مسئولیت مدیریت مشتریان کانون توجه استاندارد جدید هستند. اولین بخش این استاندارد هدف نظام مدیریت کیفیت را اطمینان از این مطلب میداند که آیا سازمان نیازهای مشتریانش را برآورده میسازد و اینکه آیا برای افزایش رضایت مشتریان تمامی تلاشش را بکار میگیرد. بخش پنجم این استاندارد، مسئولیت این امر را به عهده مدیریت عالی سازمان میداند، مدیریت عالی همچنین باید از فراهم بودن منابع مناسب و کافی برای حصول این هدف اطمینان حاصل کند.(عابدی،۱۵:۱۳۸۷) «مدیریت عالی باید از طریق آگاه کردن سازمان از اهمیت راضی ساختن مشتری و همچنین برآورده ساختن خواسته های قانونی و او شواهدی را مبنی بر تعهد خود بر توسعه و بکارگیری نظام مدیریت کیفیت و بهبود مستمر اثربخشی آن، فراهم آورد.» عنوان «تمرکز مشتری» مدیریت را مسؤول فعالیتهای اصلی فراگرد سنجش رضایت مشتری…
پایان نامه مدیریت در مورد اهداف سنجش رضایت مشتری
اهداف سنجش رضایت مشتری ۱- مسئولیت مدیریت مشتریان کانون توجه استاندارد جدید هستند. اولین بخش این استاندارد هدف نظام مدیریت کیفیت را اطمینان از این مطلب میداند که آیا سازمان نیازهای مشتریانش را برآورده میسازد و اینکه آیا برای افزایش رضایت مشتریان تمامی تلاشش را بکار میگیرد. بخش پنجم این استاندارد، مسئولیت این امر را به عهده مدیریت عالی سازمان میداند، مدیریت عالی همچنین باید از فراهم بودن منابع مناسب و کافی برای حصول این هدف اطمینان حاصل کند.(عابدی،۱۵:۱۳۸۷) «مدیریت عالی باید از طریق آگاه کردن سازمان از اهمیت راضی ساختن مشتری و همچنین برآورده ساختن خواسته های قانونی و او شواهدی را مبنی بر تعهد خود بر توسعه و بکارگیری نظام مدیریت کیفیت و بهبود مستمر اثربخشی آن، فراهم آورد.» عنوان «تمرکز مشتری» مدیریت را مسؤول فعالیتهای اصلی فراگرد سنجش رضایت مشتری…
جایگاه محوری شهرداری ها در نظام مدیریت شهری
۲-۳-جایگاه محوری شهرداری ها در نظام مدیریت شهری بدیهی است مدیریت شهری «سازمان گسترده متشکل از عناصر و اجزاء رسمی و غیررسمی مؤثر در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و کالبدی حیات شهر با هدف اداره، هدایت، کنترل و توسعه پایدار شهری است» (رجب صلاحی، ،۱۳۷۹ص،۵۵)، که از انواع سیستمهای باز و پیچیده انسانی و اجتماعی تلقی میشود و با عناصر و روابط متنوع و متعددی روبرو است؛ بنابراین مدیریت شهری بایستی تمام نظام شهری اعم از فضای کالبدی، فعالیتها، روابط و عملکرد آنها را تحت پوشش قرار دهد. این نظام دارای ماهیت سازمانی چندسطحی (سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجراء) است که در هر بخش آن میتوان جایگاه مشارکت شهروندان را ملاحظه کرد. امروزه مدیریت شهری با ارکان و مؤلفههای متعدد، در جهت کسب توانایی برای هدایت، کنترل و توسعه پایدار شهرهاست. در این…
۲ Model ۱ .۱۹۸(a) .۰۳۹ .۰۳۷ ۱۶۲٫۵۹۶ .۲۲۶(b) .۰۵۱ .۰۴۶ ۱۶۱٫۸۲۰ a Predictors: (Constant), احساس امنیت b Predictors: (Constant), احساس امنیت, کیفیت دینی ANOVA© Sum of Squares df Mean Square F Sig. Model ۱ Regression ۴۰۴۵۷۹٫۵۵ ۱ ۴۰۴۵۷۹٫۵۵۸ ۱۵٫۳۰۳ .۰۰۰(a) Residual ۹۸۸۷۵۹۷٫۸ ۳۷۴ ۲۶۴۳۷٫۴۲۷ Total ۱۰۲۹۲۱۷۷ ۳۷۵ ۲ Regression ۵۲۴۹۱۲٫۷۶ ۲ ۲۶۲۴۵۶٫۳۸۳ ۱۰٫۰۲۳ .۰۰۰(b) Residual ۹۷۶۷۲۶۴٫۵ ۳۷۳ ۲۶۱۸۵٫۶۹۶ Total ۱۰۲۹۲۱۷۷٫ ۳۷۵ a Predictors: (Constant), احساس امنیت b Predictors: (Constant), احساس امنیت, کیفیت دینی c Dependent Variable: تعداد سکه Coefficients Unstandardized Coefficients Standardized Coefficients t Sig. B Std. Error Beta Model ۱ (Constant) ۹۷٫۱۹۰ ۲۴٫۱۱۸ ۴٫۰۳۰ .۰۰۰ احساس امنیت…
موسسات مالی و اعتباری، سیستم ارزیابی عملکرد
کاری، هوش هیجـانی در افراد بیشتر شکل می گیـرد و به تکـامل می رسد (راد و همکاران ، ۱۳۸۹، ص۱۷۴) . با این توضیحات تحقیق حاضر می کوشد به بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک های استـان گیلان بپردازد.۱-۲ بیان مسأله توسعه اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و بکارگیری آن جهت افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات میباشد ضمن این که بخش خدمات در حدود ۲۰ درصد کل تجارت جهانی را تشکیل میدهد و در طی۱۵ سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع ۵/۸ درصدی برخوردار بوده است (آنکتاد[۱]۲۰۰۱، ص۱۵۴). این پیشرفت، بانکداری را نیز تحت تأثیر شدید خود قرار داده و باعث تغییرات عمدهای در این صنعت گردیده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتیک باعث ایجاد تغییرات عمدهای در شکل پول و سیستمهای انتقال…
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، ارزش دفتری حقوق صاحبان
بازار در پایان پنج سال قبل. حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانشگاه عمومی است که به عنوان مهم ترین وسیله ارتباط جمعی نقش بزرگی در تحولات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ایفا میکند. همچنین در این رهنمودهای ارزنده بر رسالت و وظایف خطیر صدا وسیما و نقش مؤثر برنامههای گوناگون آن در شکوفایی فرهنگی جامعه و رفع تنگناها و چالشهای اجتماعی تأکید شده است. بر همین مبنا، اجرای سیاستهای فرهنگی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، از وظایف قانونی و رسمی صدا وسیما است. قانون برنامه سوم توسعه نیز در مواد ۱۵۹ و ۱۶۷ خود سازمان صدا وسیما را موظف به انجام مطالعات و تحقیقات، ارزیابی مستمر اثربخشی فعالیتها، تقویت هنرها و علوم و فنون، تکمیل پوشش جمعیتی، انعکاس و نقد عملکرد دستگاههای اجرایی،ترویج آموزشهای عمومی، فنی و حرفهای…
ارتباط سازمان با مشتری، جلب رضایت مشتریان
پیچیده ترو رقابتی می شود، کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. رضایت مشتری امری فراتر از یک تاثیر مثبت بر روی تلاشهای به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه منبع سودآوری نیز برای شرکت تلقی میشود (شاهین و صالحزاده، ۱۳۹۰).در کل با دو رویکرد برای تعریف رضایت مواجه می شویم :رویکرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است که پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتری حاصل می شود.در رویکرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درک و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات، تعریف می شود. آیا فاوا موجب توانمند سازی دانش آموزان در مدارس هوشمند می شود ؟ سوالات ویژه آیا فاوا بر سطح یادگیری دانش آموزان مدارس هوشمند…
عوامل موثر در موفقیت، تاریخچه هوش هیجانی
۲-۲-۹- تیزهوشی ” تیزهوشی ” مجموعهای است از استعدادها، ویژگیهای شخصیتی، و الگوهای رفتاری. تیزهوشی به معنای وسیع آن ویژگی برجستهای است که ورای مفهوم صرف هوشبهر (IQ)[33] قرار دارد. آزمونهایی برای سنجش میزان تیزهوشی ساخته شدهاند که تنها بخشی از مفهوم تیزهوشی را میسنجند، تشخیص، روانسنجی و ساختار تیزهوشی محل بحث و اختلاف نظر است و حوزهای در حال پیشرفت است (جان، ۲۰۰۴). ۲-۲-۹-۱- تیزهوشی پنهان تیزهوشی پنهان (نهفته) برای گروه بزرگی از افراد بهکار میرود: تیزهوشان ناتوان از یادگیری، تیزهوشان معلول، تیزهوشان در معرض خطر، تیزهوشان متفاوت از نظر فرهنگی یا نژادی، تیزهوشان کم آموز و زنان تیزهوش (گنجی، ۱۳۸۶).گروهی از اینان در شرایط نامساعد محیطی، طبقه اقتصادی – اجتماعی پایین، اقلیت نژادی و قومی قرار دارند یا زبان رسمی زبان دوم آنهاست . دانشآموزان دختر نیز در این گروه…
دانشگاه علامه طباطبائی دانشکده مدیریت و حسابداری رساله دکتری مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات مدلی برای راهبردهای فروش به خارج از کشور در ایران خودرو با تاکید بر زنجیره تامین استاد راهنما: جناب آقای دکتر کامران فیضی استادان مشاور: سرکارخانم دکترلعیا الفت جناب آقای دکتر مقصود امیری استادان داور: جناب آقای دکتر فتاح میکائیلی جناب آقای دکتر منوچهر منطقی نگارش: مجتبی هداوند زمستان ۱۳۹۲ …
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-20] [ 06:18:00 ق.ظ ]
|